امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

حقایقی درباره LG

#1
گرچه ال‌جی در رقابت با سامسونگ و اپل، دچار مشکل است، اما هنوز هم یکی از بزرگترین و بهترین تولیدکنندگان اسمارت‌فون در دنیا است. ال جی با سهم ۹.۷ درصدی، رتبه سوم بازار اسمارت‌فون در امریکا را داراست. 


اما چه چیزی باعث موفقیت ال جی شده است؟ ال‌جی هم همچون بسیاری از کمپانی‌ها برای خودش داستانی دارد. در این مقاله، چندین حقیقت جالب درباره ال جی را خواهید خواند.

ال جی در سال ۱۹۵۸ با نام GoldStar آغاز به‌کار کرد. این شرکت بعد از جنگ کره به‌وجود آمد و هدف اصلی آن، تولید محصولات الکترونیکی داخلی بود. ال‌جی نخستین کمپانی کره‌جنوبی بود که رادیو، تلویزیون، یخچال، ماشین لباسشویی و تهویه هوا ساخت.

چگونگی انتخاب اسم
GoldStar بخش دیگری داشت با نام Lak-Hui Chemical. این دو کمپانی در سال ۹۵ میلادی با هم ادغام شدند و شرکت Lucky-GoldStar ایجاد شد. اختصار این نام، LG است.

شعار
ال‌جی بیشتر با شعار Life’s Good شناخته می‌شود، اما این شرکت شعارهای دیگری نیز دارد. از سال ۱۹۹۷ تا ۱۹۹۹، شعار این شرکت Future’s Technology و از سال ۱۹۹۹ تا ۲۰۰۴، شعار آن Digitally Yours است.
حقایقی درباره LG 1

نخستین نمایشگر لمسی خازنی برای موبایل

آیا زمانی را به خاطر دارید که نمایشگرهای لمسی مقاومتی بودند؟! این بدان معنا بود که آنها به فشار پاسخ می‌دادند، پس دقت چندانی نداشتند. نخستین گوشی که از نمایشگر خازنی استفاده کرد، ال‌جی Prada بود که با نام ال‌جی KE۸۵۰ شناخته می‌شود.

این گوشی دارای نمایشگر ۳ اینچی با رزولوشن ۲۴۰*۴۰۰، حافظه داخلی ۸ گیگابایتی، ۳ ساعت عمر باتری و رابط کاربری فلش بود. جالب است بدانید که یک میلیون واحد از این گوشی در ۱۸ ماه اول فروخته شد.

حقایقی درباره LG 1

تلویزیون
صحبت کردن از تلویزیون بدون بردن نام ال جی کمی دشوار است. ال‌جی تلویزیون‌‌های خوبی می‌سازد و آمار هم آن را تایید می‌کند. از سال ۲۰۰۸ تاکنون، ال‌جی رتبه دوم در تولید تلویزیون را به خود اختصاص داده است و تنها از سامسونگ عقب است. سهم این شرکت در سال ۲۰۱۵، به ۱۲.۴ درصد رسیده است.

دوست‌دار محیط زیست
کمپانی‌های الکترونیکی معمولا چندان میانه‌ خوبی با محیط زیست ندارند، ولی حداقل می‌توانند تلاش کنند. ال جی در این زمینه بسیار خوب عمل کرده است و رتبه ۱۲ از لیست صلح سبز را به خود اختصاص داده است.

یکی از نخستین استفاده‌کنندگان از نمایشگر خمیده
سامسونگ نخستین شرکتی بود که یک گوشی با نمایشگر خمیده به بازار ارائه داد (گلکسی Round)، اما بسیاری معتقدند که این گوشی واقعا خمیده نبود. اما در عوض، ال جی G Flex یک ماه بعد به بازار عرضه شد که دارای نمایشگر منعطف بود. البته این بیشتر یک حقه تجاری بود، اما بالاخره نمایشگر منعطف مزایای خودش را دارد.

حقایقی درباره LG 1
نخستین گوشی ماژولار عمده

ال جی G۵، نخستین گوشی ماژولار نبود، اما نخستین گوشی عمده و قوی بود که به‌صورت ماژولار راهی بازار شد. G۵ دارای باتری تعویض‌پذیر و قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه است. این به خودی خود دستاورد بزرگی نیست، اما ال‌جی ماژول‌هایی ارائه کرده که تجربه کار با این گوشی را بهتر می‌کند. ال‌جی این ماژول‌ها را دوستان می‌نامد.

حقایقی درباره LG 1
پاسخ
آگهی
#2
خوب بود مرسی
پاسخ
#3
منتقل شد !
پاسخ
 سپاس شده توسط _wιɴɴer_ ، # αпGεʟ


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  همه چیز درباره بلندگوی دوگانه فوق العاده Xiaomi Mi 10
  همه چیز درباره‌ی Galaxy Z Flip
  اطلاعات جدیدی درباره نام، نمایشگر و حافظه داخلی سری آیفون 12 منتشر شد
  اطلاعات تازه‌ای درباره گلکسی فولد لایت فاش شد
  ۵ نکته جالب درباره اندروید
  ۷ نکته درباره فرمت عکاسی RAW
  هشدار جدی درباره سرقت اطلاعات در سیستم عامل اندروید
  رسوایی دیگر؛ بیانیه اپل درباره رفع مشکلات iOS 8.0.1
  دو روز تا معرفی رسمی آیفون 6 و همه ی آنچه درباره آن می دانیم
  نگاهی کوتاه به 4 دروغ بزرگ درباره شرکت اپل

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان