امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

گلکسی Note 7 / گلکسی Note 7 Edge؛ مشخصات، طراحی و هر چیزی که تا به امروز می‌دانیم

#1
گلکسی Note 7 / گلکسی Note 7 Edge؛ مشخصات، طراحی و هر چیزی که تا به امروز می‌دانیم 1


یکی از جذاب‌ترین مسائل مربوط به نسل آینده گلکسی نوت سامسونگ، شایعه عرضه در دو مدل گلکسی Note 7 اج و گلکسی Note 7 معمولی است. علاوه بر این شایعات زیاد دیگری نیز در بخش‌های مختلفی از جمله دوربین، تراشه، رم و غیره به گوش می‌رسد. در این مقاله قصد داریم تا به بازگو کردن تمامی این اطلاعات انتشار یافته بپردازیم.

گلکسی نوت 5 آخرین محصول سری نوت گوشی‌های هوشمند سامسونگ است که همراه با صفحه نمایش بزرگ خود توانست به خوبی در بازار محبوب شود. هرچند که این محصول سال گذشته عرضه شده ولی هنوز هم به‌عنوان بهترین گزینه جهت خرید در بین گوشی‌های هوشمند غول پیکر است.

به همین دلیل می‌توان از نسل آینده این محصول، گلکسی نوت 6 مطمئن بود. در این مقاله قصد داریم تا به‌تمامی اطلاعات و شایعات پیرامون این محصول بپردازیم. محصولی که هنوز نام آن مشخص نیست و نمی‌توان به‌صورت قطع آن را گلکسی نوت 6 (Samsung Galaxy Note 6)، گلکسی Note 7 (Samsung Galaxy Note ۷) و یا گلکسی Note 7 اج (Samsung Galaxy Note ۷ Edge) نامید.

طراحی: ما انتظار دیدن یک محصول بازطراحی شده را نداریم. ما بر این باوریم که گلکسی Note 7 پیشرفت‌های زیادی را نسبت به گلکسی نوت 5 خواهد داشت. هرچند که در اینجا مدل دیگری به نام گلکسی Note 7 اج نیز وجود دارد. این نسخه حاوی یک صفحه نمایش منحنی مشابه گلکسی اس ۷ اج خواهد بود. عملکرد ضد آب و ضد گرد و غبار همراه با یک اسلات کارت حافظه، یک اسکنر عنبیه چشم و یک درگاه نوع C نیز از دیگر موارد مورد انتظار در گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج هستند.

نگاهی گذرا به گلکسی Note 7، گلکسی Note 7 اج

سخت افزار: یک تراشه اسنپدراگون 823 می‌تواند نسل آینده گلکسی نوت را پوشش دهد. علاوه بر آن ظرفیت رم 6 یا 8 گیگابایتی و یک باتری 4,000 میلی‌آمپری نیز می‌تواند سخت افزار قدرتمندترین گوشی هوشمند سال 2016 را تشکیل دهد.

صفحه نمایش: یک صفحه نمایش 5.8 اینچی Quad HD با پنل AMOLED مورد انتظارترین بخش این محصول است.

دوربین: گلکسی اس ۷ با دوربین 12 مگاپیکسلی و دیافراگم f/1.۷ توانست عملکرد خیره کننده‌ای را از خود به‌جای بگذارد. ما انتظار داریم که این دوربین حتی با پیشرفت‌هایی بیشتر به گلکسی Note 7 و گلکسی Note 7 اج اضافه شود. حتی می‌توان انتظار دو دوربین در قسمت پشتی را نیز داشت.

زمان عرضه: گلکسی Note 7 / گلکسی Note 7 اج به‌احتمال زیاد دوم آگوست معرفی خواهند شد. علاوه بر آن در نخستین موج فروش این محصولات نیز می‌توان انتظار تولید 5 میلیون قطعه را داشت.

طراحی



گلکسی Note 7 / گلکسی Note 7 Edge؛ مشخصات، طراحی و هر چیزی که تا به امروز می‌دانیم 1

اولین چیزی که به چشم می‌خورد نام این محصول است که به‌احتمال فراوان گلکسی Note 7 بوده و خبری از گلکسی نوت 6 نخواهد بود. از آنجایی که سامسونگ به‌تازگی خانواده سری اس ۷ خود را عرضه کرده و اپل نیز به دنبال نسل هفتم آیفون‌های خود است، سامسونگ تصمیم گرفته تا از عدد ۷ در نام گذاری محصول جدید خود استفاده کند. علاوه بر آن انتظار عرضه یک مدل منحنی از این محصول به نام گلکسی اس ۷ اج نیز خواهیم داشت.

اما نام تمام چیزی که ما میدانیم نیست. به‌احتمال فراوان طراحی گلکسی Note 7 چیزی بین نوت 5 و اس ۷ خواهد بود. آنچه مسلم است هماهنگی زبان طراحی این محصول با سری اس سامسونگ است. باید دید که سامسونگ چه عملکردی را از خود نشان خواهد داد.

سامسونگ همراه با گلکسی اس ۷ قابلیت‌های ضد آب بودن محصول خود را بدون تکیه بر انواع محافظ‌ها فراهم آورد. در مورد نسل جدید گلکسی نوت نیز ما چنین حدسی را می‌زنیم و این محصول نیز می‌تواند استاندارد IP68 زد آب و ضد گرد و غبار را دریافت کند. هرچند که احتمال دارد سامسونگ محصولات سری نوت خود را همچنان بدون این ویژگی روانه بازار کند تا قابلیت ضد آب بودن مختص خانواده گلکسی اس این کمپانی باشد.

همچنین شایعه جالبی در اطراف این محصول می‌چرخد که ادعا می‌کند گلکسی نوت جدید سامسونگ از یک اسکنر عنبیه چشم برخوردار خواهد بود. این تکنولوژی که احتمالاً کمپانی Partron تأمین کننده آن است، چندی پیش در تصاویر مختلف انتشار یافته تأیید شده بود که بر روی گلکسی Note 7 قرار خواهد گرفت.

 تراشه



گلکسی Note 7 / گلکسی Note 7 Edge؛ مشخصات، طراحی و هر چیزی که تا به امروز می‌دانیم 1وقتی به بخش سخت افزاری می‌رسیم، شایعات زیادی را در این باره تا به حال به گوشمان خورده است. اولین و قابل احتمال‌ترین این شایعات عرضه گلکسی Note 7 / گلکسی Note 7 اج سامسونگ در دو نسخه مختلف با پردازنده‌های اسنپدراگون ساخت کوالکام و اگزینوس ساخت خود سامسونگ است. در حالی که اسنپدراگون 820 پرچم‌دار تراشه‌های کمپانی کوالکام است؛ به نظر می‌رسد که گلکسی نوت بعدی از یک تراشه اسنپدراگون 823 بهره‌مند خواهد بود. به گزارش سیلیکون (غیررسمی) سرعت کلاک این تراشه تا 3.0 گیگاهرتز بوده که نسبت به اسنپدراگون 820 با سرعت کلاک 2.2 گیگاهرتز قدرت بسیار بیشتری را خواهد داشت.

در سویی دیگر مدل اگزینوس گلکسی Note 7 / گلکسی Note 7 اج سامسونگ احتمالاً با تراشه 8 هسته‌ای اگزینوس 8890 (استفاده شده در خانواده گلکسی اس ۷) عرضه خواهد شد. با این حال نمی‌توانیم انتظار تولید یک تراشه جدید را از سوی سامسونگ برای نسل جدید گلکسی نوت‌ها داشته باشیم.

رم و حافظه



گلکسی Note 7 / گلکسی Note 7 Edge؛ مشخصات، طراحی و هر چیزی که تا به امروز می‌دانیم 1

یکی از نقاط قوت گوشی‌های سال 2016 میلادی که جزو اصلی رقابت آن‌ها را نیز شکل می‌دهد، ظرفیت رم آن‌ها است. شنیده می‌شود که سامسونگ در نسل جدید گلکسی نوت خود از یک رم 6 گیگابایتی استفاده خواهد کرد. این کمپانی به‌تازگی به تکنولوژی رم 12 گیگابیتی (گیگابیت کمتر از گیگابایت است) LPDDR4 دست پیدا کرده است که در مجموع قادر به ارائه 6 گیگابایت ظرفیت رم خواهد بود و می‌توانیم این تراشه جدید را در گلکسی Note 7 مشاهده کنیم.

علاوه بر آن تراشه اسنپدراگون 823 توانایی پشتیبانی تا 8 گیگابایت رم را خواهد داشت و حتی می‌توانیم انتظار ظرفیت رم بیشتر از 6 گیگابایت را نیز در این محصولات داشته باشیم.

در بخش حافظه داخلی نیز گلکسی Note 7 / گلکسی Note 7 اج احتمالاً فاقد اسلات کارت میکروSD است و در مدل‌های 32، 64، 128 و حتی 256 گیگابایتی عرضه خواهد شد. کمپانی سامسونگ چندی پیش از تراشه حافظه داخلی 256 گیگابایتی ساخت خود رونمایی کرده بود.

صفحه نمایش



همان‌طور که در گذشته عنوان کردیم، گلکسی Note 7 در دو نسخه مختلف عرضه خواهد شد. یکی از نسخه‌ها با صفحه نمایش تخت و معمولی عرضه خواهد شد و مدل دیگر نیز از صفحه نمایش منحنی مطابق گلکسی اس ۷ اج بهره‌مند خواهد بود. بدون شک گلکسی Note 7 اج (مدل منحنی) دارای رابط کاربری گسترده‌تری بوده و درست همانند مدل منحنی خانواده اس ۷ از ویژگی‌های جذابی برخوردار خواهد بود.

انتظار می‌رود که صفحه نمایش این فبلت کمتر از 5.۷ اینچ نباشد. علاوه بر آن یک پنل Super AMOLED با رزولوشن Quad HD و همراه با ویژگی «صفحه همیشه روشن» “Always On Display” نیز از دیگر ویژگی‌های این صفحه خواهند بود.

همیشه این احتمال وجود دارد که سامسونگ رزولوشن صفحه نمایش محصولات خود را به 4K ارتقاء دهد؛ اما در این محصول نمی‌توانیم انتظار حضور چنین صفحه‌ای را داشته باشیم.

دوربین



گلکسی Note 7 / گلکسی Note 7 Edge؛ مشخصات، طراحی و هر چیزی که تا به امروز می‌دانیم 1

گلکسی اس ۷ و اس ۷ اج هر دو به نظر می‌رسد که صاحب بهترین دوربین در بین گوشی‌های هوشمند حال حاضر بازار هستند. صحبت ما در خصوص یک دوربین 12 مگاپیکسلی با سنسور 1/2.5 اینچی است که پیکسل‌های بسیار بزرگ 1.4UM و دیافراگم f/1.۷ را ارائه می‌دهد. علاوه بر آن تکنولوژی Dual Pixel نیز عملکرد فوکوس خودکار این دوربین را سریع و بسیار قدرتمند کرده است.

در حالی که خبر می‌رسد آیفون ۷ پلاس / پرو اپل به یک دوربین حاوی زوم اپتیکال مجهز خواهد بود، می‌تواند دوربین نسل آینده گلکسی نوت سامسونگ برای همه حاوی سورپرایزی تازه باشد. ما قبلاً شنیده بودیم که کمپانی SEMCO در حال تولید دوربین‌های دوگانه مخصوص گلکسی Note 7 و یا گلکسی Note 7 اج است. بنابراین احتمال یک تغییر جذاب و بزرگ در بخش دوربین این محصولات می‌تواند رخ دهد.

قلم هوشمند S Pen



گلکسی Note 7 / گلکسی Note 7 Edge؛ مشخصات، طراحی و هر چیزی که تا به امروز می‌دانیم 1

گلکسی Note 7 / گلکسی Note 7 Edge؛ مشخصات، طراحی و هر چیزی که تا به امروز می‌دانیم 1
قلم هوشمند سامسونگ در گلکسی نوت 5 دارای ویژگی‌های جذابی بود. به‌عنوان مثال شما می‌توانید در حالتی که صفحه نمایش گوشی هوشمند شما خاموش است به نوت برداری بپردازید، منوی دستورات را بدون لمس اجرا کنید، از صفحات طولانی به‌صورت یکپارچه اسکرین شات بگیرید و چندین عملکرد مختلف و کاربری دیگر را در اختیار داشته باشید.

اینک نسل جدید گلکسی نوت سامسونگ می‌تواند حاوی یک قلم هوشمند تاشو باشد. علاوه بر آن به‌احتمال خیلی زیاد ویژگی‌های کلی این محصول نیز بهبود خواهد یافت تا شما با محصول جذاب و کارآمدتری روبه‌رو باشید.

نرم افزار



آن‌گونه که به نظر می‌رسد گلکسی Note 7 / گلکسی Note 7 اج سامسونگ همراه با سیستم عامل پیش‌فرض اندروید N روانه بازار خواهد شد. اما ازآنجایی که این نسخه از اندروید تا قبل از اکتبر عرضه نخواهد شد، می‌توانیم انتظار عرضه این محصول با اندروید 6.0.1 مارشمالو و چندی بعد انتشار اندروید N برای آن باشیم.

تاریخ عرضه



همان‌طور که در گزارش‌های گذشته هم به آن اشاره کرده‌ایم گلکسی Note 7 / گلکسی Note 7 اج دومین روز از ماه آگوست (12 مرداد ماه) رونمایی خواهد شد. تمامی نوشته‌های این مطالب بر اساس گزارش‌ها و احتمالات مختلفی است که تا به حال در سراسر اینترنت پخش شده است. برای آنکه بتوانیم خیلی مطمئن در مورد این محصول سخن بگوییم، باید تا زمان رونمایی از این محصول منتظر بمانیم. گجت نیوز تازه‌ترین اخبار پیرامون نسل آینده‌ی سری گلکسی نوت سامسونگ را پوشش خواهد داد.

گلکسی Note 7 / گلکسی Note 7 Edge؛ مشخصات، طراحی و هر چیزی که تا به امروز می‌دانیم 1

گلکسی Note 7 / گلکسی Note 7 Edge؛ مشخصات، طراحی و هر چیزی که تا به امروز می‌دانیم 1


پاسخ
آگهی
#2
خواهرم از zoomit کپی میکنی اسمش رو و حد تقل
I am on the highway to hell
جدیدا قوه ی تخیلم از بین رفته
هدفم رو گم کردم
دوست دارم به دیگران کمک کنم
دوست دارم کشاورز بشم
نمیدونم چم شده دعا کنید
پاسخ


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  قوی‌ترین گلکسی سامسونگ ۸ اردیبهشت رونمایی می‌شود
  پنج دلیل برای نخریدن گلکسی ای ۵۱ سامسونگ
  پوکو ایکس ۳ پرو و پوکو اف ۳ با مشخصات جالب از راه رسیدند
  دوربین پی ۵۰ پرو پلاس، پنج گانه و با طراحی خاص است
  مشخصات و قیمت دو گوشی Oppo A94 5G و A54 5G فاش شد
  تصاویری از طراحی احتمالی گوشی وان پلاس ۹ و ۹ پرو منتشر شد
  گوشی گلکسی F02s سامسونگ همان گلکسی A02s خواهد بود
  نمره دوربین گلکسی S21 اولترا در DxMark کمتر از S20 اولترا اعلام شد!
  گلکسی Xcover 5 سامسونگ معرفی شد
  تصاویر پیکسل 5a گوگل از طراحی آشنای آن خبر می‌دهد

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان