امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

زن پد 9.7 اینچی ایسوس با مشخصاتی خوب موفق به کسب مجوز FCC شد

#1
زن پد 9.7 اینچی ایسوس با مشخصاتی خوب موفق به کسب مجوز FCC شد 1
وب‌سایت FCC امروز مشخصات یک زن پد 9.7 اینچی ایسوس را منتشر کرد که به معنای دریافت این مجوز توسط تبلت تازه وارد ایسوس است. رزولوشن صفحه نمایش این محصول  2,048 در 1,536 بوده و از تراشه قدرتمند‌ MT8176V مدیاتک با فرکانس 2.1 بهره می‌برد. در حال حاضر زمان عرضه و قیمت این محصول مشخص نشده است.

در حال حاضر چندین مدل تبلت مجهز به صفحه نمایش 9.7 اینچی در بازار قابل خریداری هستند؛ اما بهترین و معروف‌ترین آن‌ها همواره یا دارای برند سامسونگ بوده و یا یکی از آی پدهای اپل است. تعداد زیادی دستگاه‌ اندرویدی و یا ویندوزی در چین به فروش می‌رسند و حتی در بعضی موارد دستگاه‌هایی هستند که حاوی هر دو این سیستم عامل‌ها هستند.

حال امروز یک تبلت 9.7 اینچی تازه را دیدیم؛ ولیکن این بار آن نه از برند سامسونگ است و نه اپل بلکه کمپانی تایوانی ایسوس سازنده آن است. زن پد ایسوس با صفحه نمایش 9.7 اینچ و شماره مدل Z500M تقریباً مشابه با مشخصات مدل P027 که چندی پیش دیده شده بود هنوز به‌صورت رسمی توسط این کمپانی معرفی نشده است ولی موفق شده تا مجوز FCC را دریافت کند. این خبری خوبی برای طرفداران ایسوس و تبلت‌ها است که به‌زودی یک محصول جدید با مشخصاتی قابل احترام روانه بازار خواهد شد.

زن پد 9.7 اینچی ایسوس با مشخصاتی خوب موفق به کسب مجوز FCC شد 1

مشخصات زن پد 9.7 اینچی ایسوس (Z500M)

زن پد 9.7 اینچی ایسوس از قلم هوشمند زد استایلوس پشتیبانی خواهد کرد

اول از هر چیزی باید به صفحه نمایش 9.7 اینچی این محصول اشاره کرد که به رزولوشن 2,048 در 1,536 پیکسل مجهز بوده و از پنل Tianma TM097QDSP با پشتیبانی از قلم زد استایلوس ایسوس پشتیبانی می‌کند. قلم زد استایلوس از مدارهای الکترونیکی استفاده کرده و دارای نوک 1.2 میلی‌متری با ورودی بسیار دقیق است. این قلم بی‌نیاز از ارتباط مستقیم با صفحه است و در فاصله‌ای چند میلی‌متری از صفحه نمایش محصول شما قابل استفاده خواهد بود. این قلم دارای دو دکمه بوده و همچنین از فناوری جهت ورودی‌های تصادفی بهره می‌برد.

زن پد 9.7 اینچی ایسوس با مشخصاتی خوب موفق به کسب مجوز FCC شد 1

در زیر قاب زن پد 9.7 اینچی ایسوس یک تراشه MT8176V مدیاتک با فرکانس 2.1 گیگاهرتز همراه با پردازنده 6 هسته‌ای قدرت نمایی خواهند کرد. این تراشه برای تبلت‌ها بهینه سازی شده و مخصوص صفحات نمایش بزرگ است. معماری این تراشه شامل دو هسته‌ای ARM Cortex-A72 و چهار هسته ARM Cortex-A53 خواهد بود. مدیاتک این تراشه را طوری طراحی کرده که هر 6 هسته از نهایت سرعت خود جهت ارائه بهترین عملکرد استفاده کنند. از دیگر مشخصات زن پد 9.7 اینچی ایسوس باید به 4 گیگابایت ظرفیت رم، 64/128 گیگابایت حافظه داخلی، دو دوربین 8 و 5 مگاپیکسلی، وای-فای پلاس 802.11، یک باتری قدرتمند 5,900 میلی‌آمپری و اندروید 6.0 مارشمالو اشاره کرد.

زن پد 9.7 اینچی ایسوس با مشخصاتی خوب موفق به کسب مجوز FCC شد 1

ایسوس طی سال‌های گذشته تعداد زیادی از تبلت‌های خود را همراه با مشخصاتی نسبتاً میان رده روانه بازار کرده است. اینک زن پد 9.7 اینچی ایسوس (Z500M) یک محصول کاملاً تجاری است که نسبت ابعاد صفحه نمایش 4:3 را ارائه داده و می‌تواند خیلی زود به یک محصول پرمخاطب در بازار تبدیل شود. متأسفانه در حال حاضر هیچ اطلاعاتی در خصوص قیمت و زمان عرضه این محصول به دست نیامده است.

زن پد 9.7 اینچی ایسوس با مشخصاتی خوب موفق به کسب مجوز FCC شد 1


پاسخ
 سپاس شده توسط موناجون خوشگل
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  اپل بهار 2017 سه آیپد جدید شامل یک مدل 7.9 اینچی مینی رونمایی می‌کند
  تبلت ASUS ZenPad Z8 با نمایشگر 7.9 اینچی 2K معرفی شد
  آپدیت آی او اس ۹.۳.۲ مشکلات آیپد پرو ۹.۷ اینچی را برطرف‌ می‌کند
  تبلت Transformer 3 به همراه دو مدل دیگر آن توسط ایسوس رونمایی شد
  تبلت 10 اینچی جدید سامسونگ در راه است
  تبلت 18.4 اینچی سامسونگ
  تبلت های تازه ایسوس ZenPad راهی بازار داخلی می شوند
  بیش از 5 میلیون پیکسل در صفحه نمایش 12.9 اینچی آیپد پرو iPad Pro
  ال جی مشخصات تبلت 10.1 اینچی جی پد 2 (G Pad II) را منتشر کرد!
  ایسوس تبلت جدید ZenPad S 8.0 را معرفی کرد

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان