امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

مشخصات گوشی Elephone P20 منتشر شد

#1
مشخصات گوشی Elephone P20 منتشر شد 1


مشخصات گوشی Elephone P20 آشکار شد و در این بین تراشه هلیو پی 20 و 6 گیگابایت رم جلب توجه می‌کند. چندی پیش بود که کمپانی الفون از گوشی Elephone P9000 Edge رونمایی کرد. الفون نام چندان آشنایی نیست؛ اما به‌تازگی در حال پیدا کردن جای خود در بازار گوشی‌های هوشمند است.

این کمپانی سال 2015 نیز توانست دستگاه‌های جالبی همچون گوشی Elephone Vowney را روانه‌ی بازار کند و به روند رو به رشد خود ادامه دهد. اکنون نوبت گوشی الفون پی 20 بوده و جزئیات زیادی درباره آن منتشر می‌شود.

با توجه به مشخصات گوشی Elephone P20 می‌توان گفت که دستگاه قدرتمند دیگری از این کمپانی در راه است. دستگاهی که با وجود تراشه Helio P20 مسلما حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. این تراشه با استفاده از فرآیند 16 نانومتری ساخته شده و آن را بسیار کارآمد کرده است.

مشخصات گوشی Elephone P20 نشان می‌دهد که تراشه هلیو P20 به این دستگاه قدرت خواهد داد

بر اساس آخرین جزئیات منتشر شده، از دیگر مشخصات گوشی Elephone P20 می‌توان به وجود 6 گیگابایت رم در آن اشاره کرد. در کنار این مقدار رم، 32 گیگابایت حافظه داخلی قرار گرفته که در مجموع فضای ذخیره سازی این دستگاه را تشکیل می‌دهند. درست به‌مانند گوشی الفون پی 9000 اج، صفحه نمایش این گوشی نیز از یک نمایشگر 5.5 اینچی بدون حاشیه با کیفیت تصویری فول اچ دی (رزولوشن 1080 در 1920 پیکسل) برخوردار شده است. بدنه‌ای این گوشی از فلز ساخته شده که دیگر به یک روال ساخت عادی در بین گوشی‌های هوشمند پرچم‌دار امروزی تبدیل شده است.

در پشت گوشی الفون پی 20 یک دوربین 12 مگاپیکسلی با دهانه دیافراگم f/1.7 قرار گرفته و در جلو برای گرفتن سلفی و ویدئو چت دوربینی 8 مگاپیکسلی دیده خواهد شد. این دستگاه دارای اسپیکرهای NXP Box AAC بوده و در کنار آن از ویژگی‌های اتصالی چون جک هدفون 3.5 میلی‌متری، پورت یو اس بی نوع C، بلوتوث 4.1 و فناوری NFC برخوردار شده است.

در حالی که هنوز ظرفیت باتری این دستگاه مشخص نیست؛ اما گفته می‌شود که با شارژ سریع + پمپ اکسپرس مدیاتک ارائه خواهد شد. چنین ویژگی می‌تواند با 5 دقیقه شارژ گوشی، بیش از 4 ساعت زمان مکالمه مستمر در اختیار کاربر قرار دهد. در پایان باید به این نکته نیز اشاره کرد که این دستگاه از یک سنسور اثر انگشت خوب نیز بهره‌مند شده است.
مشخصات گوشی Elephone P20 منتشر شد 1
مشخصات گوشی Elephone P20 منتشر شد 1


پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  اسم گوشی شُما ؟!
  نحوه بازیابی اطلاعات گوشی اندرویدی
  لوکس ترین گوشی جهان + عکس✔
  پوکو ایکس ۳ پرو و پوکو اف ۳ با مشخصات جالب از راه رسیدند
  گوشی ایکس ۶۰ پرو ویوو از پردازنده Snapdragon 870 استفاده می‌کند
  گوشی ریلمی C25 با باتری ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعتی معرفی شد
  گوشی آیفون ۱۳ به صفحه نمایش LTPO AMOLED مجهز خواهد شد
  با گوشی Vivo Y72 5G آشنا شوید
  ویوو از گوشی iQOO Z3 رونمایی کرد؛ یک موبایل ۵G مقرون به صرفه
  مشخصات و قیمت دو گوشی Oppo A94 5G و A54 5G فاش شد

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان