امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

آیفون 7 چینی زودتر از مدل اصلی به بازار عرضه شد

#1
کشور چین این روزها به فعال‌ترین بازار اقتصادی جهان تبدیل شده است و هزاران کالای مختلف از هزاران برند متفاوت در این کشور تولید، فروخته و یا از مرزهای آن به بیرون ارسال می‌شوند. آیفون ۷ یکی از کالاهایی است که تا چند ماه دیگر وارد این بازار خواهد شد و به همین دلیل از همین حالا، تحرکاتی درباره‌ی آن دیده می‌شود؛ تحرکاتی مانند ساخت آیفون 7 چینی و عرضه‌ی آن به بازار.



کاربران چینی علاقه‌ی بسیار زیادی به آیفون‌های اپل دارند و بخش عظیمی از فروش اسمارت فون‌های پرچم‌دار کمپانی آمریکایی در بازارهای این کشور انجام می‌گیرد. به همین دلیل هم هر زمانی که به تاریخ کنفرانس‌های اپل برای معرفی محصولات جدید و به‌خصوص آیفون جدید نزدیک می‌شویم، بازار محصولات تقبلی و فیک در این کشور بسیار رونق می‌گیرد.

آیفون 7 چینی شباهت زیادی از نظر طراحی به کانسپت‌های منتشر شده از مدل اصلی دارد

این بازار که در دیگر مواقع سال هم فعالیت زیادی دارد، حالا که تنها سه ماه به زمان معرفی آیفون ۷ اپل در کنفرانس ماه سپتامبر (اواخر شهریور) باقی مانده است، شدت بیشتری گرفته و بیش از هر زمان دیگری در حال تولید و عرضه‌ی محصولات عجیب و جدیدی است. این بار هم یک کمپانی (البته اگر بشود نام آن را یک کمپانی واقعی گذاشت) اقدام به تولید آیفون ۷ براساس اطلاعات و تصاویری که از این مدل لو رفته، کرده است و یک آیفون ۷ را به رنگ رز گلد و آن هم دقیقا مشابه طراحی‌های اپل، تولید کرده است!

شاید ما در گذشته هم نمونه‌های زیادی از کپی‌های آیفون با نام‌هایی نظیر مایفون و چایفون را در این کشور دیده بودیم و حتی همین حالا هم خیلی از دیوایس‌های برندهای محبوب چینی، طراحی‌های خود را از محصولات اپل و پرچمداران محبوب سامسونگ الهام می‌گیرند، اما این محصول جدید دیگر تمامی مرزهای خلاقیت را جابجا کرده و حتی سازندگانش لوگوی اپل را هم از پنل پشتی آن حذف نکرده‌اند!

همان‌طور که در تصویر مشاهده می‌کنید، این گوشی هوشمند دارای یک دوربین با لنز دوگانه است که البته مشخص نیست برای چه کاربردی استفاده می‌شود و آیا تنها یک قطعه‌ی تزئینی است یا خیر. پنل پشتی کپی آیفون ۷ از یک بدنه‌ی آلومینیومی یکپارچه تشکیل شده و نوارهای پلاستیکی و سفید رنگ آنتن نیز مطابق گزارش‌هایی که قبلا منتشر شده بودند، به قسمت بالا و پایین منتقل شده‌اند.

آیفون 7 چینی زودتر از مدل اصلی به بازار عرضه شد 1

در انتهای پنل پشتی نیز به‌وضوح می‌توانید این موضوع را مشاهده کنید که این دیوایس در کشور تایوان طراحی شده و بعد با ارسال آن طراحی‌ها به کشور چین، روند ساخت و تولید انبوه آن انجام گرفته است. این موضوع باعث به وجود آمدن این تردید شده است که این طراحی کاملا بر مبنای دیوایس واقعی صورت گرفته و افرادی با سرقت طرح اصلی آیفون ۷ و ارسال آن به بیرون از منابع سخت افزاری اپل در کشور تایوان نظیر کمپانی فاکسکان، باعث ساخت آیفون 7 چینی شده‌اند.

نکته‌ی عجیب‌ اینجاست که خیلی از برندهای چینی در سال‌های اخیر و طی دعواهای حقوقی متعددی از اپل خواسته‌اند که حقوق برند آیفون را در این کشور به آنها واگذار کند و فروش آیفون‌های اپل در چین به‌صورت غیر قانونی اعلام شود و عجیب‌تر آنکه چنین محصولاتی به‌راحتی وارد بازارهای عمومی این کشور می‌شوند و می‌توانند یک فروش عادی و بدون دردسر از سوی نهادهای قانونی و نظارتی را تجربه کنند! حالا باید دید آیا اپل در این باره واکنشی از خود نشان خواهد داد و یا خیر. هرچند که اصلا بعید نیست که این طراحی دقیقا مطابق آیفون ۷ اصلی باشد و یک بار دیگر آن را در کنفرانس انتهای فصل تابستان اپل هم ببینیم!

آیفون 7 چینی زودتر از مدل اصلی به بازار عرضه شد 1


پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  گوشی آیفون ۱۳ به صفحه نمایش LTPO AMOLED مجهز خواهد شد
  آیا رنگ فریم آیفون شما هم در حال محو شدن است؟
  آیفون 12 شخصی‌سازی شده با الهام از شخصیت‌های مورتال کامبت معرفی شد
  آیفون تاشو، شایعه یا واقعیت؟
  پتنت اپل برای شارژر مگ سیف آیفون
  عرضه‌ میت ایکس ۲ با توجه به نگرانی در مورد تامین تراشه‌‌های آن
  آیا اپل مینی آی پدها را جایگزین آیفون‌های بزرگتر می‌کند؟
  تقابل بین دو برند قدرتمند چینی شیائومی و هوآوی
  مقایسه دوربین سلفی گلکسی اس ۲۱ اولترا با آیفون ۱۲ پرو مکس، پیکسل ۵ و نوت ۲۰ اولترا
  آخرین شایعات در مورد گوشی آیفون ۱۳ ؛ طراحی بدون پورت و عکاسی نجومی

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان