امتیاز موضوع:
  • 2 رأی - میانگین امتیازات: 3
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

معرفی بازی Battlefield 3

#1
بیش از پنج سال از عرضه Battlefield 2 می گذرد. سبك اول-شخص قلمرویی اختصاصی به نام Call of Duty دارد. EA و DICE امیدوار هستند كه فراتر از Call of Duty پیش بروند و ما اینبار Battlefield 3، دنباله ای بر یكی از بهترین بازی های چندنفره تاریخ را داریم. Battlefield 3 كه امسال برای PC ،Xbox 360 و PS3 عرضه خواهد شد، باز هم یك بخش چندنفره درگیر كننده خواهد داشت، ولی EA اینبار سعی كرده كه حتی روی بخش تك نفره هم كار كند و بازی خود را كامل تر از قبل جلوه دهد. اول از همه بگذارید در مورد مسائل تكنیكی بازی صحبت كنیم. Battlefield 3 با موتور اختصاصی DICE یعنی Frostbite 2 اجرا می شود. نسخه قبل این موتور را ما در بازی های Battlefield: Bad Company مشاهده كردیم كه خیلی خوب كار می كرد. یكی از بزرگترین محسنات Frostbite امكان تخریب ساختمان های محیط است. اینبار DICE سطح كیفی خود را از قبل بالاتر برده و دامنه تخریب را وسیع تر كرده است. پس دیگر نه تنها ساختمان های كوچك خراب می شوند، بلكه تمام ساختمان ها و هر چیزی كه در دنیای Battlefield 3 است، می تواند با خاك یكسان شود! انیمیشن ها هم در این نسخه بسیار عالی شده و DICE از سیستم ANT كه در طراحی شخصیت های بازی های ورزشی EA Sports استفاده شده، در این بازی بهره برده است. آن ها می گویند نتیجه این كار انیمیشن های خیلی واقعی تر و چهره های پر جزئیات تر است.



Frostbite 2 بیش از دو سال در دست ساخت بوده و در تمام بخش ها، حتی در قسمت صدا و نورپردازی فوق العاده طبیعی و افكت های دیگر سنگ تمام گذاشته است. اما چرا DICE آنقدر روی مسائل تكنیكی این بازی كار كرده است؟ آن ها می گویند كه می خواهند با Battlefield 3 سبك اول-شخص را به جلو پیش ببرند، همانند كاری كه Battlefield 2 در زمان خود انجام داد. از نمایش هایی كه ما در GDC امسال دیدیم، Battlefield 3 به نظر كاملا بی نقص است و بازی فوق العاده به نظر می رسد و با این كه بازی كامل نیست، ولی با همین نمایش متوجه عنوانی متفاوت و با كیفیت هستیم. متأسفانه هنوز اطلاعات زیادی در رابطه با داستان وجود ندارد، ولی جزئیاتی از بازی عرضه شده است. داستان در سال 2014 اتفاق می افتد و نیروی شورشی ایران (در بازی PLR خوانده می شود) در مرزهای ایران و عراق دست به فعالیت هایی زده اند. شما در نقش فرمانده هنری "باک" بلکبرن (Henry"Buck"Blackburn) بازی می كنید كه یك مبارز نیروی دریایی ارتش آمریكا است. هنوز معلوم نیست كه آیا فقط در نقش این شخصیت بازی می كنیم یا كسان دیگری هم هستند. در آغاز دمو، بلکبرن و گروه كوچكی از ارتش مأمور می شوند تا یك جوخه گمشده كه در یك منطقه شیمیایی هستند را نجات دهند. بلکبرن و هم تیمی های او در مسیری از خیابان ها و مسیرهای فرعی حركت می كنند و به یك مدرسه می رسند كه به نظر می آید جوخه مورد نظر آنجا بوده است.



این صحنه به خوبی نورپردازی منحصر به فرد بازی را در تابش آفتاب نشان می دهد كه راه خود را از مسیرها و شكاف ها به داخل باز می كند. آن ها به منطقه ای می رسند كه توسط ساختمان های بلند محاصره شده است. تك تیراندازی به طرف ما شلیك می كند، وقتی گلوله ها شلیک می شوند، پشت ماشینی باید سنگر بگیرید. DICE یك سیستم جدید در بازی نشان می دهد كه در آن می توانید هم تیمی خود را كه زخمی شده گرفته و تا یك سنگر امن ببرید. در این صحنه یك سیستم QTE كوچك روی تصویر ظاهر می شود كه باید سریع دكمه های مورد نظر را در آن بزنید. همانطور كه خودتان متوجه شدید، این پروسه باید خیلی آرام باشد و همینطور هم است. بلکبرن سرباز زخمی را به داخل یك ساختمان می برد. همینطور كه زیر رگبار گلوله دشمن هستیم، یك آر. پی. جی-زن از بالكونی در نزدیكی، راكتی را به سمت ما شلیك می كند و اوضاع را سخت تر از قبل می كند. كسی كه از طرف DICE بازی را انجام می داد یك نارنج به سمت بالكن انداخت. دشمن مرد و بار دیگر با تخریب تحسین برانگیز بازی روبرو می شویم. با انفجار بالكن، بارانی از خاك و سنگ ریزه می بارد و در واقعی ترین شكل ممكن تخریب می شود. دمو به مرحله بعد می رود و ما جوخه را می بینیم كه بالای ساختمانی هستند و قصد دارند تك تیراندازی را از پای در آورند. این سكانس بسیار هیجانی بود، باید تیم شما سریع از سنگری به سنگر دیگر بروند و از دست گلوله های تك تیرانداز فرار كنند.



به جایی می رسید كه دیگر مکانی برای سنگر گرفتن نیست و حال تیم سینه خیز می شوند و در میان ساختمان های در حال تخریب روی زمین حركت می كنند. بلکبرن در این حین راکت انداز خود را آماده می كند و جوخه او با تیراندازی به سمت دشمن موقعیت شلیک را برای او درست می كنند. او بلند می شود و راكتی را به سمت ساختمان نزدیك می فرستد. موج راكت شیشه های طراف را می شكند و اشیاء سبك را به زمین می اندازد و موقعیت دشمن را نابود می كند. دمو بار دیگر به جلو می رود و با مرحله ای دیگر روبرو می شویم. بلکبرن تنها در زیر زمین یك ساختمان است و سیمی را دنبال می كند كه به یك بمب منتهی می شود. سیم از داخل محوطه ای تنگ از سیستم تهویه رد می شود و سرانجام به اتاقی می رسید كه مواد منفجره در آنجا هستند. تا می خواهید بمب را خنثی كنید، سربازی از پشت به شما حمله می كند. صحنه ای QTE شكل می گیرد و حال باید مبارزه ای تن به تن انجام دهید. وقتی مهاجم را می كشید، بلکبرن بمب را خنثی می كند، به بیرون ساختمان می رود و به تیم خود ملحق می شود. نبردی دیگر شكل می گیرد. بلکبرن اسلحه ای قوی برمی دارد و با دشمنان مسلح مبارزه می كند. پشت یك ورقه آهن سنگر می گیریم و پس از چند دقیقه این آهن تكه تكه می شود. خوشبختانه هلیكوپتر خودی وارد میدان می شود و به ما كمك می كند. ناگهان ساختمانی به سمت هلیكوپتر سقوط می كند و در همینجا دمو با یك Cliff-Hanger هیجانی تمام می شود. هنوز سوال های زیادی برای جواب دادن هستند، مثلا این كه پیش زمینه داستان چیست و در چه مكان هایی ما مبارزه خواهیم كرد و مهم تر از همه چه اصلاحاتی در بخش چندنفره شده است. اما با همین دمو از بخش تك نفره متوجه می شویم Battlefield 3 قصد دارد یك بازی بسیار هیجانی و سینمایی باشد. بزرگترین حسن بازی گرافیك خیره كننده آن است. این بازی در پاییز امسال برای Xbox 360 ،PS3 و PC عرضه خواهد شد.

منبع:پردیس گیم
------------------------------------------------------------------------------------------------
و حالا چند عکس



معرفی بازی Battlefield 3 1



معرفی بازی Battlefield 3 1




معرفی بازی Battlefield 3 1





come back Angry
پاسخ
 سپاس شده توسط SABER ، FARID.SHOMPET ، ~SoLTaN~
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  درخواست نویسندگی در بخش معرفی و نقد بازی ها و زیرشاخه ها
  معرفی چند بازی با ژانر های مختلف برای گیمر هایی مثل خودم+عکس
  معرفی چند بازی برای کنسول های بازی برای گیمر هایی مثل خودم+عکس
  معرفی بهترین بازی های racing و ماشین بازی
  معرفی بهترین بازی های racing و ماشین بازی
  معرفی بازی War Brokers
  معرفی بازی ماینکرافت
  معرفی بازی های اندرویدی که قابلیت پشتیبانی از دسته بازی را دارند
  معرفی ۱۰ بازی‌ برای افزایش مهارت برنامه نویسی
  معرفی بهترین بازی های اکشن اندروید (آفلاین)

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان