امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

مکان‌هایی که هوس رفتن به آنجا را نمی‌کنید

#1
زمین سیاره ای است زیبا و اعجاب انگیز که همیشه ما را در گوناگونی و زیبایی خود شگفت زده می کند. این سیاره پر از قله ها، کوه های آتشفشان، رودخانه های سحرانگیز، بیابان های بی انتها و طبیعت های متنوع دیگر است. جدا از زیبایی های این سیاره هرگز فراموش کنیم که طبیعت تا چه اندازه می تواند خطرناک باشد.


در زیر، هیجان انگیزترین و در عین حال خطرناک ترین مکان هایی که در زمین هستند آورده ایم. اگر انسان ریسک پذیری هستید و می خواهید تعطیلات پرمخاطره داشته باشید این مکان ها برای شما بسیار مناسب هستند.

دره مرگ، ایالات متحده

مکان‌هایی که هوس رفتن به آنجا را نمی‌کنید 1

اگر کره زمین را به عنوان خانه خود در نظر بگیریم دره مرگ می تواند نقش فر داغ آشپزخانه را داشته باشد.این بیابان در گرما بالاترین رکورد را دارد. ۱۳۴ درجه فارنهایت. بدون آب تنها ۱۴ ساعت می توانید در این بیابان دوام بیاورید.


صحرای داناکیل، اریتره

مکان‌هایی که هوس رفتن به آنجا را نمی‌کنید 1

دمای ۱۲۰ درجه فارنهایت (۵۰ درجه سانتیگراد)، آتشفشان های فعال، چشمه های آب گرم که گازهای سمی تولید می کنند. هیچ طبیعتی به بی رحمی صحرای داناکیل در آفریقا وجود ندارد. خیلی ها این صحرا را جهنم زمین می نامند اما با این وجود ماجراجویان بی باک را از سراسر دنیا به خود جذب می کند. رفتن به این مکان بدون یک راهنمای با تجربه شدیدا منع می شود.


کوه واشنگتن، ایالات متحده

مکان‌هایی که هوس رفتن به آنجا را نمی‌کنید 1

سریع ترین بادهای کره زمین در قله این کوه ثبت شده است. بیشترین سرعت وزش باد که در این قله ثبت شده است ۲۰۳ مایل بر ساعت (۳۲۷ کیلومتر بر ساعت) می باشد. علاوه بر بادهای قوی، دمای یخبندان ۴۰- درجه و بارش برف های سنگین در این قله آن را تبدیل به خطرناک ترین قله های دنیا کرده است. کوه واشنگتن مرگبارترین قله دنیاست و خطراتی که در آنجا انسان را تهید می کند با کوه اورست برابری می کند


کوه آتشفشان سینابونگ، اندونزی

مکان‌هایی که هوس رفتن به آنجا را نمی‌کنید 1

مکان‌هایی که هوس رفتن به آنجا را نمی‌کنید 1

این کوه آتشفشان فعال در سوماترا قرار دارد. تکرر انفجار این کوه انسان های زیادی را بیچاره و بی پناه کرده است. روستاها و شهرهای نزدیک این کوه بارها و بارها از گدازه و خاکستر پوشیده شده اند. آخرین انفجار این کوه در ۲۷ فوریه سال ۲۰۱۶ رخ داده است.


جزیره lha da Queimada Grande سرزمین مارها، برزیل

مکان‌هایی که هوس رفتن به آنجا را نمی‌کنید 1

این جزیره یکی از خطرناک ترین مکان ها در کره زمین شناخته شده است. دلیل آن مشخص است زیرا سمی ترین مارهای دنیا در این جزیره زندگی می کنند. در این جزیره در هر متر مربع ۵ مار زندگی می کند. این جزیره انسان های زیادی را به کام مرگ کشانده است به همین دلیل دولت برزیل رفتن به این جزیره را منع کرده است و هیچ کسی حق پا گذاشتن به این جزیره را ندارد.


پارک ملی مادیدی، بولیوی

مکان‌هایی که هوس رفتن به آنجا را نمی‌کنید 1

در نگاه اول این مکان بسیار زیبا به چشم می آید اما در کنار زیبایی اش مکانی است بسیار خطرناک زیرا پر از خشن ترین و سمی ترین جانداران دنیاست. تماس با هر نوع گیاهی در این منطقه ایجاد خارش و سرگیجه می کند. کوچک ترین زخم یا جراحت نیز توسط انگل های گرمسیری عفونی می شود.


دره مرگ، کامچاتکا، روس

مکان‌هایی که هوس رفتن به آنجا را نمی‌کنید 1

در شبه جزیره کامچاتکا نیز دره مرگ وجود دارد. این دره فاصله زیادی با دره آب فشان ها ندارد. گازهای سمی در این دره تهدید جدی برای هر جانداری محسوب می شود.


آتول بیکینی، جزایر مارشال

مکان‌هایی که هوس رفتن به آنجا را نمی‌کنید 1

این جزیره به زیبایی بهشت است اما پس از برنامه های آزمایشی هسته ای که در این جزیره انجام شده است  آن را به زمین رادیواکتیو تبدیل کرده است. ساکنین این جزیره خانه های خود را ترک کرده اند زیرا برای موجودات زنده مکانی است پر خطر.


کوه آتشفشان Erta، اتیوپی

مکان‌هایی که هوس رفتن به آنجا را نمی‌کنید 1

کوه آتشفشان Erta در اتیوپی یکی از خطناک ترین کوه های آتشفشان در کره زمین محسوب می شود. کوچکترین زمین لرزه منطقه را به لرزش درمی آورد و شکاف های عمیقی ایجاد می کند. تمام این ها به دلیل دو دریاچه گدازه ای است که در دهانه قله وجود دارد. تغییر مقدار گدازه های آن باعث تکان خوردن سطح زمین می شود.


دریاچه ناترون ،تانزانیا

مکان‌هایی که هوس رفتن به آنجا را نمی‌کنید 1

این منظره شاید یک تصویر ماورای طبیعت زمین به نظر آید اما همان دریاچه ناترون در تانزانیا می باشد. نمک های قلیایی که روی دریاچه وجود دارد به حدی خطرناک هستند که اگر هر موجود زنده ای با آن تماس پیدا کند به سرعت جان می دهد. شنا در این دریاچه به شدت منع شده است و بوی تند سولفید هیدروژن آن باعث می شود نتوان منظره زیبای آن را به مدت طولانی نظاره کرد.
پاسخ
 سپاس شده توسط Meteorite
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  بهترین مکان برای سفر داخلی در تابستان
  یکی از زیباترین ولی کم بازدید ترین مکان در دنیا
Photo زیبا ترین مکان های جهان
  مکان های تفریحی و جاذبه های گردشگری استانبول و کشور ترکیه
  حتی اگر بخواهید هم نمی توانید به این مکان ها بروید!
  توصیه‌هایی برای یک سفر خوب به آنتالیا و کوش‌آداسی
  1۰ مکان دیدنی تایلند که حتما باید ببینید
  همه دلایلی که باید به گرجستان سفر کنید
  تفریحاتی که فقط در سنگاپور تجربه می کنید پارت هیجان
  10 مکان محبوب دنیا برا گرفتن عکس سلفی

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان