امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

کاهش فروش ۲۵ درصدی کپکام بدلیل تمرکز برروی فروش عناوین فرعی

#1
کاهش فروش ۲۵ درصدی کپکام بدلیل تمرکز برروی فروش عناوین فرعی 1

شرکت کپکام نتایج حاصل از گزارش‌های مالی یک دوره ۳ ماهه از تاریخ ۱ آوریل (۱۳ فروردین ماه) تا ۳۰ ژوئن (۱۰ تیر ماه) منتشر کرد که طبق آن شاهد کاهش فروش و سود این شرکت می‌باشیم.



طبق این گزارش فروش این شرکت در مدت گفته شده حدود ۱۰۴ میلیون دلار بوده است که نسبت به مدت مشابه در سال ۲۰۱۵، بیست و چهار درصد کاهش داشته است. درآمد سازمانی این شرکت نیز با کاهش روبرو بوده است و در نتیجه شرکت کپکام ۶٫۹ میلیون دلار را از دست داده است.
طبق اعلام شرکت کپکام از دست دادن درآمد سازمانی ناشی از تغییرات بازار ارز و افزایش سریع ارزش واحد پولی ین بوده است. این مشکل همچنین توسط شرکت نینتندو در آخرین گزارش مالیشان اعلام شده بود.
کپکام مشخصاً اعلام کرد که افزایش ساخت بازی‌ها یک فاکتور اساسی در کاهش سود آنها بوده است.
در بیانیه این شرکت آمده است که بازی Phoenix Wright: Ace Attorney – Spirit of Justice بیش از حد برنامه‌ریزی شده فروش داشته است (این بازی در تاریخ ۶ ژوئن، برابر ۱۷ خرداد ماه در ژاپن عرضه شد.) اما فروش بازی Umbrella Corps برای پلی‌استیشن ۴ و رایانه‌های شخصی عملکرد مد نظر این شرکت را نداشته است.
عدم عرضه نسخه‌های اصلی و توجه شرکت کپکام به عرضه عناوین فرعی یکی از مشکلات این شرکت بوده است این نشان می‌دهد که فروش عناوینی که در گذشته عرضه شده‌اند منجر به رشد قابل توجهی نخواهند شد.
با نگاهی به آینده، شرکت کپکام توجه بسیاری برروی بازی Resident Evil 7 دارد که طی کنفرانس E3 امسال معرفی شد. استراتژی این شرکت برای نیمه دوم سال مالی برای عرضه عناوین اصلی، فروش قابل توجهی در ماه دسامبر و ادامه آن به سال مالی آینده می‌باشد.
اینطور که مشخص است، توجهات به بازی Resident Evil 7 بسیار بالا است. شرکت کپکام دمویی از این بازی منتشر نمود و آن را Resident Evil 7 Teaser: Beginning Hour نامید. این دمو بیش از ۲ میلیون بار در سراسر جهان دریافت شد، این در حالی بود که این دمو تنها در دسترس دارندگان اشتراک پلی‌استیشن پلاس قرار داشت.
ماساچیکا کواتا، تهیه کننده این بازی تایید کرد که بازی Resident Evil 7 وحشت را به این سری بازی باز می‌گرداند، نبردها و استفاده از سلاح نیز در این بازی وجود خواهد داشت. این بازی از ابتدا تا پایان از پلی‌استیشن وی‌آر پشتیبانی خواهد کرد.
داستان این بازی پس از بازی Resident Evil 6 و در دوره زمانی امروزی روی می‌دهد. داستان بازی حول یک مزرعه متروکه در یکی از مناطق روستایی آمریکا خواهد بود. بازیکنان باید با کاوش در بازی و تلاش برای زنده ماندن، از اسرار داستان بازی سر درآورند.
سری بازی Dead Rising نیز سال بزرگی را پیش رو دارند، بازی‌های Dead Rising ،Dead Rising 2 و Dead Rising 2: Off the Record برای کنسول‌های نسل جدید عرضه خواهند شد. بازی Dead Rising 1 نیز برای اولین بار برای رایانه‌های شخصی عرضه می‌شود. بازی Dead Rising 4 در اوخر سال جاری برای ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.
منبع : گیمفا 
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  بازی Ghost Of Tsushima تنها در ماه ژوئیه فروش دیجیتالی ۱٫۹ میلیون واحدی داشته است
  شایعه: ممکن است بازی GTA 6 یکی از عناوین انحصاری زمانی پلی‌استیشن ۵ باشد
  گزارش: Resident Evil: Village تنها برروی پلتفرم‌های نسل بعدی عرضه خواهد شد
  پیش‌فروش‌ The Last of Us Part 2 در اروپا از Spider-Man پیشی گرفت
  مجموع فروش سری Dark Souls از مرز ۲۷ میلیون نسخه عبور کرد
  عکس‌هایی از بازی Mafia 2 Definitive Edition برروی فروشگاه مایکروسافت قرار گرفت
  استودیوی مونترال برادران وارنر در حال کار برروی چند بازی AAA از دنیای DC است
  استودیوی دابل فاین پروداکشنز در حال کار برروی یک پروژه‌ی AAA است
  بازی Valorant چقدر با عناوین رقیبش تفاوت دارد؟
  جوایز پیش‌خرید بازی Resident Evil 3 به‌شکل جداگانه به فروش می‌رود

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان