امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

سیستم خمپاره انداز نیزه (Spear)

#1
سیستم خمپاره انداز نیزه (Spear) 1
سیستم خمپاره انداز نیزه (Spear) 1
صنایع سیستم های البیت (Elbit Systems) نسخه بهبود یافته ای از خمپاره انداز سبک ، خودکار و خودروسوار با نام نیزه (Spear) را ارائه داده که قبضه آن توسط صنایع SOLTAM (در حال حاضر زیر مجموعه صنایع البیت) به تولید رسیده است. این خمپاره انداز یک سیستم آتشبار با طراحی جدید شامل خمپاره انداز 120 میلیمتری نصب شده بر روی پتلفرمی با تحرک بالاست که قابلیت اجرای آتش دقیق و کشنده در طی ماموریت های مختلف و حالات عملیاتی متفاوت را دارد. قرار است صنایع البیت خمپاره انداز خودکار با قابلیت پس زنی (Recoil Mortar System) خود را که بر روی یک خودروی 4×4 پر تحرک نصب شده است در سومین کنفرانس بین المللی آتش (باری) که از تاریخ بیستم الی بیست و دوم ماه می سال 2014 در محلی موسوم به خانه توپچی ها در رژسرزمین های اشغالی برگزار میشود ، در معرض نمایش قرار دهد.
سیستم خمپاره انداز نیزه (Spear) 1
سیستم خمپاره انداز نیزه (Spear) 1
آتشبار جدید که معرف یک تکنولوژی انقلابی است از نسل دوم خمپاره اندازهای 120 میلیمتری دارای عقب نشینی بوده که نیروی وارده از عقب نشینی و پس زنی خمپاره انداز در حین اجرای آتش را از 30 تن به 10 تن کاهش داده است در نتیجه امکان نصب آن بر روی خودروهای سبک رزمی مانند هاموی و جیپ های نظامی فراهم شده ، قابلیتی که تا پیش از این وجود نداشت.() این سیستم به صورتی قابل توجه قدرت مانور و عملکرد عملیاتی نیروهای پیاده را از طریق ارائه پشتیبانی توپخانه ای غیر مستقیم (منحنی زن) به صورتی سریع و دقیق در جهت مقابله با طیف گسترده ای از اهداف ، افزایش میدهد.

سیستم خمپاره انداز نیزه (Spear) 1
سیستم خمپاره انداز نیزه (Spear) 1

خمپاره انداز نیزه با وزن پایین و قابلیت تطبیق بالا امکان نصب بر روی پلتفرم های پر تحرک همه جا رو (all-terrain) نظیر هاموی را دارد که این دست خودرو ها با برخورداری از قابلیت حمل و نقل توسط هواگرد های نظامی (بالگرد ها و هواپیماها) امکان انتقال و استقرار سریع مجموعه خمپاره انداز در عملیات های نزدیک و عملیات نیروهای ویژه (در فواصل دور) را فراهم میکنند. این خمپاره انداز به سیستم کنترل آتش با فناوری نوآورد (cutting-edge) ، سیستم ناوبری ، هدفگیری و شلیک خودکار مجهز است که امکان اجرای آتش به صورتی کاملا خودکار و دقیق (با دایره خطا احتمالی 30 متر) را دارد. این مسئله نیاز به خدمه انسانی جهت بارگذاری و شلیک را از بین برده ، خطرات و مشکلات مرتبط با آن را نیز مرتفع میسازد. خمپاره انداز خودکار نیزه امکان انجام عملیات در قالب یک آتشبار مستقل و یا به عنوان بخشی از یک واحد توپخانه ای با آرایشی گسترده تر را دارد. این آتشبار امکان استفاده از تمامی گلوله ها و مهمات 120 میلیمتری خمپاره اندازهای بدون خان را دارد.
سیستم خمپاره انداز نیزه (Spear) 1
سیستم خمپاره انداز نیزه (Spear) 1
یهودا ورد (Yehuda Vered) مدیر کل سیستم های زمینی و C4I صنایع البیت در جریان معرفی خمپاره انداز جدید خاطر نشان کرد : صنایع البیت یک هدایتگر جهانی در بحث سیستم های خمپاره انداز است و نمونه محصول آن خمپاره انداز CARDOM در حال حاضر علاوه بر ارتش رژیم صهیونیستی در دیگر نیروهای مسلح جهان نیز تحت استفاده قرار داد.خمپاره انداز نیزه طیف وسیع تری از قابلیت ها را نسبت به خمپاره اندازهای موجود به مشتریان ما ارائه میدهد. این آتشبار پاسخگوی نیاز به انجام عملیاتی سریع تر ، دقیقتر و برخورداری از قدرت آتش متحرک جهت پشتیبانی از عملیات در عمق مناطق جنگی و عملیات نیروهای ویژه است. () ادغام کامل این خمپاره انداز با سیستم های C4I (فرماندهی ، کنترل ، ارتباطات و ................) البیت موجب انتقال سریع اطلاعات به آتشبار ، بهبود مدیریت آن و افزایش اثربخشی عملیاتی آن در میدان نبرد میشود.

سیستم خمپاره انداز نیزه (Spear) 1
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
http://www.military.ir/
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  ||معرفی راکت انداز آرپی‌جی-۲۹||
  سیستم کنترل آتش
  نارنجک‌انداز
  سیستم هدف گیری یکپارچه “فایراستورم”
  سیستم مدرن امنیتی بایوفایر؛ شلیک با اثر انگشت!
  سیستم مدرن امنیتی بایوفایر؛ شلیک با اثر انگشت!
  نارنجک انداز کوچک روسی BUR GK-62
  سیستم پدافند هوایی و ضد تانک Thor
  سیستم تعلیق تانک
  چگونه یک تک تیر انداز ماهر و آموزش دیده شویم ؟

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان