امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

مقایسه سامسونگ گلکسی نوت ۷ در برابر گلکسی S7 و S7 اج

#1
مقایسه سامسونگ گلکسی نوت ۷ در برابر گلکسی S7 و S7 اج 1


جدا از طرفیت باتری اندکی بیشتر در گلکسی S7 اج، گلکسی نوت 7 گوشی هوشمند توانمندی به نظر می رسد. این تلفن همراه هر آنچه که نیاز دارید از یک نمایشگر 5.7 اینچی با کیفیت بالا تا قلم S Pen برای بهره وری بیشتر را ارائه می کند. اسکنر عنبیه چشم و پوشه امن جدید نیز هرچه بیشتر از اطلاعات شخصی و مهم شما حفاظت می کنند.


- با پرش از ۵ به ۷، سامسونگ مشخص کرده است که جدیدترین فبلت پرچمدار این شرکت یعنی گلکسی نوت ۷ به همان میزان گوشی های هوشمند گلکسی S7 و گلکسی S7 اج محبوب و تاثیرگذار خواهد بود. اما جدا از طراحی خمیده جدید و استاندارد ضدآب IP68، گلکسی نوت ۷ برخی ویژگی های جدید را نسبت به اقوام کوچکتر خود ارائه می کند.


مشخصات

روی کاغذ، گوشی های هوشمند رده بالای سری گلکسی بسیار مشابه یکدیگر هستند. عملکرد کلی آنها نیز باید نزدیک به یکدیگر باشد. به رغم اندازه متفاوت، هر سه تلفن هوشمند گلکسی S7، گلکسی S7 اج و گلکسی نوت ۷ دارای نمایشگر سوپر آمولد با وضوح ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل هستند. گلکسی نوت ۷ بزرگترین نمایشگر را با اندازه ۵٫۷ اینچ به خود اختصاص داده و پس از آن گلکسی S7 اج با نمایشگر ۵٫۵ اینچی و گلکسی S7 با نمایشگر ۵٫۱ اینچی قرار گرفته اند.


مقایسه سامسونگ گلکسی نوت ۷ در برابر گلکسی S7 و S7 اج 1


گلکسی نوت ۷ همانند عموزاده های خود دارای دوربین ۱۲ مگاپیکسلی با فناوری فوکوس پیکسل دوگانه است و از این رو عکس های گرفته شده با این گوشی های هوشمند باید شبیه به یکدیگر به نظر برسند. گلکسی نوت ۷ دارای استاندارد مقاومت در برابر آب و گرد و غبار IP68 است و از این رو به اندازه گلکسی S7 و گلکسی S7 اج بادوام به نظر می رسد. اما یکی از تفاوت های گلکسی نوت ۷ با دو گوشی دیگر به استفاده از درگاه USB-C باز می گردد. در حقیقت، نوت ۷ نخستین گوشی هوشمند سامسونگ است که به این درگاه مجهز می شود.


طراحی

با توجه به استفاده از شیشه های خمیده در قسمت جلو و پشت گلکسی نوت ۷، این گوشی هوشمند از طراحی زیبا و جذاب مشابه با گلکسی S7 اج بهره می برد. رنگ آبی مرجانی نیز تنوع بیشتری به رنگ های فبلت جدید سامسونگ بخشیده است.


مقایسه سامسونگ گلکسی نوت ۷ در برابر گلکسی S7 و S7 اج 1


نمایشگر ۵٫۷ اینچی گلکسی نوت ۷ به ویژه هنگام کار با یک فایل صفحه گسترده یا وبگردی و تماشای فیلم فضای بیشتری را در اختیار شما قرار می دهد. سامسونگ پشتیبانی از محتوای HDR را در این گوشی هوشمند ارائه کرده است که به معنای رنگ هایی جذاب‌تر و کنتراست بهتر هنگام مشاهده فایل های ویدئویی است.
در نهایت، با توجه به ابعاد ۱۵۳٫۵ در ۷۳٫۹ در ۷٫۹ میلیمتر و وزن ۱۶۹ گرم، گلکسی نوت ۷ بزرگ‌ترین و سنگین‌ترین گوشی هوشمند در خط تولید گلکسی محسوب می شود. از این رو، اگر گوشی هوشمندی که راحت‌تر در جیب جای می گیرد را می پسندید، گلکسی S7 می تواند انتخاب بهتری برای شما باشد.


بهره‌وری

مقایسه سامسونگ گلکسی نوت ۷ در برابر گلکسی S7 و S7 اج 1


گلکسی نوت ۷ با پردازنده اسنپدراگون ۸۲۰ برای بازار آمریکا و اگزینوس ۸۸۹۰ برای بازارهای جهانی به همراه ۴ گیگابایت حافظه رم و ۶۴ گیگابایت حافظه ذخیره سازی عرضه می شود. این گوشی هوشمند به قلم S Pen نیز مجهز شده که در قسمت پایین بدنه نوت ۷ جای می گیرد و برای کاربران علاقمند به یادداشت برداری و یا نقاشی ابزاری فوق العاده است. همچنین این قلم روشی دقیق‌تر برای مدیریت اپلیکیشن ها را در اختیار کاربر قرار می دهد. گلکسی نوت ۷ از بستر گرافیکی ولکان پشتیبانی می کند که البته سامسونگ اعلام کرده است گوشی های گلکسی S7 و گلکسی S7 اج نیز از این بستر پشتیبانی خواهند کرد.


امنیت

مقایسه سامسونگ گلکسی نوت ۷ در برابر گلکسی S7 و S7 اج 1


پرچمداران جدید گوشی های هوشمند سامسونگ دارای حسگر اثرانگشت و بستر امنیتی Knox این شرکت هستند. اما گلکسی نوت ۷ با پشتیبانی از اسکنر عنبیه چشم که امکان باز کردن قفل دستگاه با استفاده از اسکن چشمان کاربر را فراهم کرده و پوشه امنیتی جدید برای عکس ها، فایل ها و حتی اپلیکیشن های حساس جنبه امنیتی خود را هرچه بیشتر تقویت کرده است.


عمر باتری

اگر طول عمر باتری از ویژگی های کلیدی برای شما محسوب می شود ممکن است گلکسی نوت ۷ اندکی ناامیدکننده به نظر برسد. این گوشی هوشمند به باتری ۳,۵۰۰ میلی آمپر ساعتی مجهز شده که ظرفیت آن اندکی کمتر از باتری ۳,۶۰۰ میلی آمپر ساعتی گلکسی S7 اج است. این در شرایطی است که نمایشگر گلکسی نوت ۷ اندکی بزرگ‌تر از گلکسی S7 اج نیز است (۵٫۷ اینچ در برابر ۵٫۵ اینچ).



چه چیزی به دست می آورید؟


مقایسه سامسونگ گلکسی نوت ۷ در برابر گلکسی S7 و S7 اج 1





جدا از طرفیت باتری اندکی بیشتر در گلکسی S7 اج، گلکسی نوت ۷ گوشی هوشمند توانمندی به نظر می رسد. این تلفن همراه هر آنچه که نیاز دارید از یک نمایشگر ۵٫۷ اینچی با کیفیت بالا تا قلم S Pen برای بهره وری بیشتر را ارائه می کند. اسکنر عنبیه چشم و پوشه امن جدید نیز هرچه بیشتر از اطلاعات شخصی و مهم شما حفاظت می کنند.


گلکسی S7 اج با قیمتی کمتر تجربه چندرسانه ای فوق العاده ای را برای شما خلق می کند و اگر گوشی های هوشمند کوچک‌تر را ترجیح می دهید گلکسی S7 با قیمتی به مراتب کمتر و دوربینی فوق العاده انتخابی ایده آل به نظر می رسد.
پاسخ
 سپاس شده توسط ραяα∂ιѕe
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  قوی‌ترین گلکسی سامسونگ ۸ اردیبهشت رونمایی می‌شود
  پنج دلیل برای نخریدن گلکسی ای ۵۱ سامسونگ
  گوشی گلکسی F02s سامسونگ همان گلکسی A02s خواهد بود
  نمره دوربین گلکسی S21 اولترا در DxMark کمتر از S20 اولترا اعلام شد!
  گلکسی Xcover 5 سامسونگ معرفی شد
  اپلیکیشن Health سامسونگ دیگر از گوشی‌های هوشمند قدیمی پشتیبانی نخواهد کرد
  مقایسه دوربین سلفی گلکسی اس ۲۱ اولترا با آیفون ۱۲ پرو مکس، پیکسل ۵ و نوت ۲۰ اولترا
  گوشی گلکسی اف ۶۲ سامسونگ با باتری ۷۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی معرفی شد
  رندر مفهومی گلکسی نوت ۲۱ اف ای منتشر شد؛ دستگاهی با طراحی زیبا
  سامسونگ آپدیت One UI 3.1 را برای پرچمداران قدیمی و میان‌رده‌هایش منتشر می‌کند

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان