امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

روش های تقلب ..................{مخصوص پسرا}

#1
دست های عرق کرده، چهره رنگ پریده و قلبی که هر لحظه ممکن است از حلقتان بیرون بجهد، تاپ تپ تاپ تپ... صدای قلب تان را می شنوید؟ همه می شنوند؟ تاپ تپ تاپ تپ... این صدا در تمام سالن پیچیده؟ گوش ها سرخ شده اند واقعا؟ چه کسی حواسش به من است؟ همه حواس شان به من است؟ صدای قلب... عرق کف دست... عرق پیشانی... سایه روی برگه امتحان... بله. من دارم تقلب می کنم.
روش های تقلب ..................{مخصوص پسرا} 1
خونسردترین و بی خیال ترین آدما هم با استرس قبل از امتحان آشنایی دارند. خب هرکس یک جور با این اضطراب کنار می آید. اما آخرین راه، راه در رو است. آخرین راه در رو راهی مشترک است بین همه آنها که درس نخوانده اند یا درس خوانده اند و استرس دارند؛ تقلب کردن. پیر و جوان هم ندارد. همه آن را می شناسند و تا حرفش پیش می آید با لبخندکی گوشه ی لب یک خاطره از تقلب روزهای دور و نزدیک رو می کنند.
شصت و سه راه تقلب (1)

اینجا می خواهیم بگوییم تقلب به این راحتی ها هم که فکرش را می کنید نیست. تا به درس تسلط نداشته باشی نمی توانی متقلب خوبی باشی. تا ندانی جواب هر سوال مربوط به کدام فصل و بخش است نمی توانی جواب درست را لای کتاب پنهان کرده ی، زیر میز پیدا کنی و امتحان موفقی داشته باشی. تجربه شخصی من ثابت کرده حرفه ای ترین متقلب ها همان زرنگ ترین شاگردها هستند!

از همه ی اینها گذشته خیلی وقت ها برنامه ریزی و تدارک یک تقلب از پیش تعیین شده آن قدر وقت گیر و خواب آور می شود که اگر همان زمان را مثل بچه ی آدم درس می خواندیم مطمئنا نتیجه دلچسب تر می شد. خلاصه اش اینکه ما و خیلی از هم کلاسی ها و حتی معلم های شما این شصت و سه راه را تجربه کردیم و خیر ندیدیم! خیلی ها هم احتمالا خیرش را دیده اند و الان مدارک بالای دانشگاهی دارند یا سمت های مهم گرفته اند. البته بعید است الان دیگر صدایش را در بیاورند که چطوری تقلب کرده اند.

این گزارشی است از شصت و سه راه تقلب؛ اگر در فکر تقلب هستید یک شیوه ی جدید ابداع کنید. این راه ها همه لو رفته اند:

1- روش جیبی:

هر نکته، سوال، جواب یا قصه ای را که به نظرشان واجب و اساسی است روی کاغذ نوشته، محموله را درون جیب جاسازی کرده و در شراط مناسب استفاده اش می کنند.

2- روش جامدادی:

از جامدادری غافل نشوید. این کیف کوچک یکی از استراتژیکی ترین ابزار در هر امتحانی است و از هر دوست و هم کلاسی ای بیشتر به کمک می آید. هرچه دل تنگشان می خواهد روی کاغذ نوشته و محموله را داخل جامدادی جاسازی می کنند.

3- روش تای آستین:

خیلی ها کاغذ کدگذاری شده شان را میان تای آستین بلوز یا پاچه ی شلوار جاسازی می کنند.

4- روش جورابی:

جوراب ساق بلند در کنار خودکرا و لاک غلط گیر یکی از ملزومات هر امتحانی است. کاغذ کدگذاری شده شان را زیر کش جوراب مخفی کرده و با دور شدن مراقب استفاده اش می کنند.

5- روش کفشی 1:

محموله یا همان کاغذ کدگذاری شده درون کفش یا چکمه، به راحتی مخفی می شود.

6- روش مقنعه ای:

نیاز به توضیح نیست که این روش کاملا دخترانه است. خیلی از دخترها محموله را میان تای مقنعه به راحتی مخفی کرده و با هر بار مرتب کردن مقنعه سری به اطلاعات کدگذاری شده می زنند.

7- روش گیسوکمند:

عده ای هم کاغذهای کدگذاری شده را لوله کرده و میان انبوه گیسوان پنهانشان می کنند.

هشدار بزرگان: اجراکنندگان این فن به موهای فرفری و پرپشت مجهز بودند به شکلی که کاغذ جاسازی شده میان موها با چشم غیرمسلح قابل تشخیص نبود.

8- روش دستی:

هرچه را لازم است روی کف دست می نویسند.

9- روش انگشتی:

هرچه را لازم است بین انگشتان دست می نویسند.

10- روش ساعدی 1:

هرچه را لازم است روی ساعد دست می نویسند.

11- روش ساعدی 2:

هرچه را لازم است روی ساعد پا می نویسند.

هشدار بزرگان: استفاده از روان نویس یا خودکارهای کهنه باعث جوهر پس دادن آنها شده و رسوایی های بزرگی به بار آورده است.

12- روش دستمال کاغذی:

اطلاعات مورد نیاز را روی دستمال کاغذی به تفکیک نوشته، دستمال کاغذی ها را تا کرده و مثل حالت اول درون بسته بندی اش قرار می دهند. هیچ مراقبی به یک بسته دستمال کاغذی شک نمی  کند. به این ترتیب به یک سلاح تقلب مجهز می شوند.

هشدار بزرگان: پاک کردن دست یا صورت عرق کرده شان با دستمال های کدگذاری شده و تعارف دستمال به دوستانشان از خطرات لو رفتن این روش است.

13- روش دسته صندلی:

مطالب مورد نیاز را روی دسته ی صندلی یادداشت می کنند..

14- روش کفه ی صندلی:

اطلاعات مورد نیاز را روی کفه ی صندلی یادداشت می کنند.

15- روش ساقه طلایی:

این روش علاوه بر خوشمزگی، ظرافت و مهارت بالایی نیاز داشت، یک بسته بیسکوییت ساقه طلایی خریداری کرده و کاغذهای کدگذاری شده را به اندازه ی یک قرص بیسکویت درآورده میان هر بیسکوییت قرار می دهند. پایین افتادن قند خون در هر امتحانی طبیعی است و یک بسته بیسکوییت ساقه طلایی این موقع هاست که به کار می آید.

16- روش دیواری:

در صورتی که میز یا صندلی کنار دیوار است مطالب مورد نیاز را روی دیوار کناری یادداشت می کنند.

17- روش پشت گوشی:

کاغذ کدگذاری شده را رول کرده و مثل مداد پشت گوش خود قرار می دهند. پوشاندن منطقه ی اطراف گوش با موها از نکات اصلی اجرای این تکنیک است.

18- روش کارتی:

همه ی اطلاعات لازم را پیش از شروع امتحان روی کارت ورود به امتحان یادداشت می کنند.

19- روش رونیمکتی:

بعضی هم مطالب مورد نیاز را روی میز می نویسند. در صورتی که مراقب شک کرد و جایشان را تغییر داد جای هیچ نگرانی نیست؛ در روزهای امتحان همه ی میزها حال و روز یکسانی دارند. هیچ بعید نیست جایی که فرستاده می شوند اطلاعات کامل تری از میز قبلی داشته باشد.

20- روش ماشین حسابی:

ماشین حساب های کامپیوتری شاید در نگاه اول چیزی به جز عدد و رقم برای عرضه نداشته باشند اما یک متقلب حرفه ای هر تهدید را به فرصت تبدیل می کند. همه ی اطلاعات مورد نیاز را با مداد پشت ماشین حساب موردنظر یادداشت می کنند. شاید خواندنش برای مبتدی ها سخت به نظر برسد اما کافی است کمی نور روی ماشین حساب بیفتد. کلمات به شکلی جادویی روشن و خوانا می شوند.

21- روش کاوری:

در این روش محل استقرار مجرم در جلسه ی امتحان بسیار اهمیت دارد. هرکجای سالن که مستقر باشند مهم است رو به رویشان صندلی قرار گرفته باشد. در این روش کاغذ کدگذاری شده را روی صندلی جلویی چسبانده و روی آن را با کاپشن یا گرمکن می پوشانند. در این حالت به هنگام دور شدن مراقب کاور را کنار زده و از اطلاعات استفاده می کنند.

22- روش کفشی 2:

عده ای کاغذ کدگذاری شده را روی زمین دقیقا کنار کفش ها قرار می دهند. به طوری که در طول جلسه کفش ها روی برگه قرار گیرد. زمانی که مراقب حواسش نیست پایشان را از روی کاغذ برداشته و اطلاعات را یادداشت می کنند. هرموقع هم مراقب سر و کله ش پیدا شد، پایشان را روی برگه گذاشته و سوت می زنند.

23- روش کفشی 3:

روش بالا یک شیوه ی آپدیت شده هم دارد. به این ترتیب که کاغذ کدگذاری را با آدامس جویده شده به کفه ی کفش می چسبانند. به این ترتیب با یک بار زانو خم کردن اطلاعات مورد نظر به دست می آید.

24- روش عینکی:

یک عینک دودی غیرقابل استفاده را انتخاب کرده و اطلاعات لازم را با خودکار آبی روی شیشه ی آن می نویسند. حالا فقط لازم است عینک را روی برگه ی سفید امتحان قرار دهند. کلمات به وضوح مشخص می شوند.

هشدار بزرگان: اجرای این شیوه ترجیجا در اواخر امتحان مناسب تر است.

25- خودکار تقلب:

آنها که برای اولین بار خودکارهای «رولی» را به قصد تبلیغات وارد بازار کردند هیچ وقت فکرش را هم نمی کردند که در مدت کوتاهی محصولشان تغییر کاربری داده و با نام جدید «خودکار تقلب» پرفروش ترین محصول فروشگاه های لوازم التحریر شود. خلاصه که این هم شیوه ای است. کافی است سری به شهر کتاب محله تان بزنید.

26- روش واکمنی:

همه ی اطلاعات لازم را یک بار با صدای رسا خوانده و روی نوار کاست ضبط کرده، نوار را در واکمن و در حالت آماده باش قرار می دهند. حالا کافی است دکمه ی پخش را فشار دهند تا جواب ها یکی یکی در گوششان خوانده شود.

27- روش ام. پی. تری پلیر- آی پادی:

همانند روش 26 است منتها کمی پیشرفته تر.

28- روش تماس تلفنی:

یک سال بالایی پایه را قبل از امتحان توجیه کرده، با شروع امتحان هنگامی که مراقب حواسش نیست با موبایل با او تماس می گیرند. سوال ها را به آرامی برایش می خوانند و او جواب ها را روخوانی می کند. مناسب برای درس های حفظ کردنی. داشتن هندزفری سالم و قوی یکی از واجبات اجرای این تکنیک است.

29- روش واکی تاکی:

همانند روش قبل است منتها به جای موبایل از واکی تاکی استفاده می شود.

30- روش شفاهی:

یکی از اصیل ترین شیوه های تقلب است. به آرامی سوال یا جواب را برای پشت سری یا رو به رویی خوانده و از کار گروهی لذت می برند.روش های تقلب ..................{مخصوص پسرا} 1روش های تقلب ..................{مخصوص پسرا} 1روش های تقلب ..................{مخصوص پسرا} 1روش های تقلب ..................{مخصوص پسرا} 1روش های تقلب ..................{مخصوص پسرا} 1
– – – – – – – – – – ✘ – – – – – – – – – ➜
♂ﻧـﯿــــﺎﺯﯼ ﺑــِـﻪ ﭘــَـﺮﻭﺍﺯ ﻧـﯿـــﺴـﺖ♂
ﻫَـﻤـﯿــــﻦ ﭘـــﺎﺋـﯿــﻦ ﺑـﺎﻟـــــﺎﺗَــــﺮ ﺍﺯ ﺧِﯿـﻠـــﯿـﺎم
– – – – – – – – – – ✘ – – – – – – – – – ➜
پاسخ
 سپاس شده توسط elnaz* ، @پوریا@ ، girl of chaos ، ستایش*** ، R@H@ joon ، *faraay* ، mr.destiny ، sana.v.d ، royayebarfi ، Tɪɢʜᴛ ، atrina81 ، ♱ ᴠɪᴄᴛᴏʀ ♱
آگهی
#2
اینا دیگه قدیمی شده:v
پاسخ
#3
چرا مخصوص پسرا ؟؟
خلاف قوانین!
پاسخ
#4
میدونم طنز بودن ولی امروز توی امتحان علوم ازشون استفاده کردم و نتیجه هم عالی شد Big Grin Big Grin .تجدید نشدم Cool Cool
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
آب کم است
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
آن را اسراف نکنید
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
water is low
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
Do not waste it
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
الماء قلیل
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
لا تسرفوه






پاسخ
#5
وای خدا عالی بود یاد گذشته افتادم ۵ تاشو انجام دادم اینقد حال داددد یکی هم ابتکاری بود رو میز با خط کش پوستشو میکنیم بعد لاک غلط گیر میزدیم روی لاک مینوشتیم بعد امتحان با خط کش پاکش میکردیم معلم هم کاریمون نداشت هخههههه

(28-03-2017، 11:59)A lover نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
 
چرا مخصوص پسرا ؟؟

چون دخترا روشاشون فرق داره 
پاسخ
#6
خز دارن میشن Confused
خلاف قوانین؟! تکراری؟! بی کیفیت؟! اسپمزا؟! اسپم؟!کم محتوا؟!
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ویلای دو خوابه و ارزان قیمت در نزدیکی دریا در شهر رامسر (:
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان