امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

چگونه با افزایش تبلیغات متنی گوگل مقابله کنیم؟

#1
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
چگونه با افزایش تبلیغات متنی گوگل مقابله کنیم؟




اگر در چند ماه گذشته به وب سایت گوگل توجه کرده باشید، احتمالاً متوجه شده اید که گوگل تغییراتی را در صفحۀ نتایج جستجوی خود اعمال کرده است. در این چند ماه، گوگل تبلیغات بیشتری را نسبت به گذشته در نتایج جستجوی خود نمایش می دهد و فضای محدودی که در گذشته به نمایش نتایج جستجوی ارگانیک تعلق داشت را کاهش داده است. همین امر سبب شده است تا فروشگاه های اینترنتی و تجارت های بزرگ آنلاین تمایل بیشتری برای افرایش تبلیغات خود در فضای جدید گوگل نشان دهند.
بر اساس بیانیه ای که شرکت گوگل منتشر نمود، دلیل اصلی تغییر صفحه به این ساختار، شبیه سازی شکل نتایج جستجوی موبایل بر روی رایانه های شخصی بوده است. اما تغییرات صورت گرفته در ساختار صفحۀ نتایج جستجوی گوگل عبارتند از:
1. افزایش تعداد تبلیغات متنی گوگل در ابتدای نتایج جستجو از 3 به 4 عدد
2. حذف تبلیغات متنی سمت راست نتایج جستجوی گوگل در مرورگرهای رایانه های شخصی
3. افزوده شدن 3 خط جهت نمایش نتایج تبلیغات متنی در پائین صفحۀ نمایش نتایج جستجو




به این ترتیب با این تغییران اعمال شده، نتایج جستجوی ارگانیک در گوگل به صورت "ساندویچی" بین دو دسته از تبلیغات قرار می گیرد. هرچند تبلیغات نشان داده شده در پائین صفحه نتایج گوگل تاثیری بر روی لینک های ارگانیک ندارد اما افزایش تعداد این نوع تبلیغات بروی میزان دیده شدن لینک های ارگانیک تاثیر منفی خواهد داشت. در این حالت، کاربران برای آنکه بتوانند نتایج جستجوی جستجوی طبیعی را مشاهده نمایند مجبورند که به پائین صفحه اسکرول کنند، زیرا در بهترین حالت، تنها 3 یا 4 نتیجۀ ارگانیک در صفحه دیده می شود.
در برخی از موارد که نتایج جستجوی کاربر می بایست ترکیبی از اطلاعات و نتایج جستجوی طبیعی باشد و تبلیغات متنی گوگل باید در قسمت سمت راست گوگل نشان داده شود، اما این تبلیغات تنها شامل فهرستی از محصولات یک فروشگاه اینترنتی یا اطلاعات مربوط به یک شرکت است.


با توجه به این که این موضوع کاملاً به صورت یک طرفه از طرف گوگل کنترل می شود، مسلماً در مدت مشخصی تاثیرات خود را بروی کسب و کار شما خواهد داشت، اما شما می توانید با استفاده از استراتژی ها یا راهکارهایی وضعیت بازاریابی خود را بهبود بخشید. در زیر مواردی را برای شما نام می بریم که با استفاده از آنها می توانید، وضعیت خود را در گوگل بهبود بخشید.
1. رتبۀ وب سایت خود در گوگل را بین رقبای خود بالا ببرید
2. تلاش کنید در بدترین حالت وب سایت تان در صفحۀ دوم نتایج جستجو قرار داشته باشد
3. بهتر است بروی مواردی مانور دهید که به آنها کم تر توجه می شود و تبلیغاتی بروی آنها صورت نمی گیرد
4. در هنگام تولید محتوا، موضوعاتی را انتخاب نمایید که بیشتر به آنها توجه می شود و مخاطبان علاقه دارند. بهتر است به دنبال پاسخ دادن به سوالاتی باشید که مخاطبین صنف شما به دنبال پاسخ های آنها هستند و پاسخ هایی دقیق برای آنها وجود ندارد.
5. در صورت نیاز، می توانید با صرف هزینه ای نه چندان زیاد، از تبلیغات گوگل استفاده کنید و حتی اگر این امکان وجود دارد، محصولات خود را در PLA گوگل قرار دهید.
6. ارتقای وضعیت سئوی فروشگاه اینترنتی با استفاده از کلمات کلیدی دقیق. به طوریکه در قیاس با رقبایتان از تراکم بالاتری برخوردار باشد.

برای انکه بتوانید جایگاه دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
طراحی سایت خود را در نتایج جستجوی گوگل ارتقا دهید، راهکارها و استراتژی های متنوعی وجود دارد که بسیاری از آنها برای عموم و تجارت های اینترنتی مناسب هستند، اما راهکارهای فراوانی نیز وجود دارد که مختص کسب و کار شما می باشند. مشاوره با یک متخصص سئو و بهینه سازی وب سایت می تواند در این زمینه به شما کمک کند.
منبع دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
طراحی سایت پرتال
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
طراحی سایت ، دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
طراحی سایت ، دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
طراحی سایت ، دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
باربری ، دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
پنل اس ام اس ، دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
وب سرویس پیامک
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  سئو را از کجا شروع کنیم
  انی دسک چیست و چگونه کار میکند؟
  چگونه بفهیم کسی غیر از خودمان وارد اکانت اینستاگرام ما شده؟
  چگونه رمز وای‌فای را در دستگاه‌مان ببینیم؟
  چگونه بفهمیم باتری گوشی ما احتیاج به تعویض دارد؟؟
  چگونه بدون این که به گوشیمون کوچکترین دستی بزنیم تماس ها رو جواب بدیم؟
  چگونه آلبوم اینستا بسازیم؟
  تبلیغات شیائومی رو حذف کن
  چطوری پیام واتس‌آپ رو بعد از یک ساعت پاک کنیم؟ ،خیلی کاربردی
  چگونه بفهمم اولین نفری که فالو کردم کی بوده؟

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان