امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

نکات بسیار مهم در خرید دستگاه حضور و غیاب

#1
هر شرکت و سازمانی چه کوچک و چه بزرگ برای مدیریت منابع انسانی و مدیریت تردد پرسنل نیاز به دستگاه حضور و غیاب دارد.در هنگاه خرید دستگاه حضور و غیاب توجه به چند نکته بسیار ضروری است که باعث می شود که دستگاه مناسب از شرکت مناسب خریداری شود.

اولین نکته هنگام خرید دستگاه حضور و غیاب توجه به تعداد افراد سازمان است، دستگاه های حضور و غیاب بنا بر ظرفیت تعداد پرسنل طراحی و ساخته می شود و تعداد پرسنل در هزینه تمام شده و هزینه فروش هر دستگاه حضور و غیاب و سیستم های کنترل تردد تاثیر بسزایی دارد چرا که دستگاه های مناسب تعداد پرسنل بالا قیمت بالا تر نیز دارند. همچنین سازمان ها و ارگان های داریا پرسنل بالا باید دقت داشته باشند که از دستگاه های دارای الگوریت تشخیص اثر انگشت دارای سرعت بالا استفاده کنند چرا که تعداد پرسنل بالا باعث کند شدن برخی دستگاه های حضو و غیاب می شود.

دومین مورد در خصوص خرید دستگاه های حضور و غیاب نرم افزار آن است که بخش مهمی از پردازش های تردد و حضور و غیاب را انجام می دهد و بنا بر پیچیدگی و گستردگی منابع انسانی هر سازمان می بایست نرم افزار مناسب آن سازمان و ارگان خریداری شود که قوانین وزارت کار را در خود داشته باشد و قابلیت ایجاد قوانین جدید کاری را با توجه به نیاز آن سازمان و مجموعه را دارا باشد.

نکته مهم دیگر در خرید دستگاه های حضور و غیاب پشتیبانی شرکت ارئه دهنده می باشد. در حال حاضر شرکت های ارائه دهنده دستگاه های حضور و غیاب برای پشتیبانی تلفنی سالانه هزینه هایی را دریافت می کنند که در هنگام خرید این موضوع را به خریداران اطلاع نمی دهند و همچینین برخی شرکت ها نرم افزار خود را با تقویم یکساله در اختیار مشتریان قرار می دهند و سالانه بابت به روز رسانی قویم نیز ار مشتریان مبالغی را دریافت می کنند.

توجه به نکات ذکر شده موجب می شود که دستگاه و شرکت مناسب را جهت خرید دستگاه حضور و غیاب انتخاب کنید.


منابع: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دستگاه حضور غیاب ارزان قیمت - دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
حضور غیاب - دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ارزانترین دستگاه حضور غیاب -دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دستگاه تشخیص چهره
پاسخ
 سپاس شده توسط ✘PETER✘
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  فناوری های نوین انقلابی در دستگاه های حضور و غیاب و کنترل تردد
  4 نکته مهم در خرید دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره
  ویژگی های دستگاه حضور غیاب تشخیص چهره
  درب ضد سرقت | قیمت و خرید آسان انواع درب ضد سرقت
  راهنمای خرید هارد دیسک HDD
  5 دلیل که خرید کیبورد گیمینگ را توجیه می کنند
  راهنمای خرید انواع کیبورد
  دستگاه حضور غیاب ارزان قیمت
  دستگاه حضور غیاب تشخیص چهره وعلّت استفاده ار آن
  نسل جدید دستگاه های حضور و غیاب

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان