امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

دور زدن حالت روح در تلگرام

#1
دور زدن حالت روح در تلگرام 1  

همان‌طور که می‌دانید اپلیکیشن‌های مختلفی نظیر موبوگرام، تلگراف، آی‌تله، آی‌گرام و... بر پایه‌ی تلگرام نوشته شده‌اند که قابلیت‌های اضافی‌تری نسبت به نسخه‌ی اصلی دارند. یکی از این قابلیت‌ها حالت روح یا حالت مخفی است. به طوری که هنگام فعال بودن این حالت پیام‌هایی که می‌خوانید به صورت خوانده‌نشده برای مخاطب مشخص می‌شود و اصطلاحاً تیک دوم آن نمی‌خورد. اما این حالت را با استفاده از ترفندی می‌توان دور زد. به عنوان مثال اگر برای شخصی پیامی می‌فرستید اما مطمئن نیستید که شخص واقعاً پیام‌ها را نخوانده یا به استفاده از حالت روح توسط وی مشکوک هستید با بهره‌گیری از این ترفند می‌توانید مچ او را بگیرید و متوجه آنلاین بودن او شوید.

 

این کار به سه روش قابل انجام است:

 

روش اول: ارسال پیام صوتی

در تلگرام هنگامی که یک پیام صوتی برای فردی ارسال می‌کنید، تا زمانی که فرد پیام را مطالعه نکرده است، یک نقطه در کنار زمان‌شمار پیام قرار دارد. هنگامی که طرف مقابل این پیام صوتی را گوش می‌کند این نقطه از بین می‌رود. این نکته‌ای است که بسیاری از آن بی‌خبر هستند.

در نتیجه کافی است بعد از پیام متنی خود یک پیام صوتی با هر محتوایی (حتی یک ثانیه‌ای) برای دوست خود ارسال کنید. به محض این که او پیام صوتی را پخش کند، نقطه از بین می‌رود و متوجه می‌شوید که او آنلاین بوده و چت شما را باز کرده و پیام‌ها را هم خوانده است.

 

دور زدن حالت روح در تلگرام 1

 

روش دوم: ایجاد کانال

راه دیگری که برای این کار وجود دارد ساخت یک کانال تلگرام و دعوت از دوست‌تان است. به طوری که تنها شما و دوست‌تان در کانال حضور داشته باشید. نام و محتوای کانال نیز می‌تواند به صورت دلخواه باشد. سپس کافی است یک پست داخل کانال ارسال کنید. در این صورت تعداد مشاهده‌ی پست عدد 1 خواهد بود (که مشاهده توسط خودتان است). اکنون اگر دوست‌تان هم از کانال بازدید کند تعداد مشاهده‌ی پست به 2 تغییر خواهد کرد. به این معنا که او آنلاین بوده است و از کانال و پست ارسالی شما دیدن کرده است.

 

دور زدن حالت روح در تلگرام 1

 

روش سوم: چت محرمانه

چت محرمانه یا Secret Chat یکی از قابلیت‌های ویژه‌ی تلگرام محسوب می‌شود که با استفاده از آن می‌توانید با طرف مقابل به صورت رمزنگاری‌شده، بدون ایجاد ردپا و با امکان حذف خودکار پیام‌ها چت کنید. با استفاده از این قابلیت می‌توان به آنلاین شدن شخص نیز پی برد.

بدین صورت که ابتدا در صفحه‌ی اطلاعات شخص در تلگرام بر روی Start Secret Chat کلیک کنید.

اکنون خواهید دید در صفحه‌ی چتی که باز می‌شود امکان چت با فرد مورد نظر نیست و پیام Waiting for X to get online درج شده است. بدین معنا که تنها هنگامی که فرد آنلاین شود امکان چت مهیا می‌‌گردد. اگر فرد در آن لحظه آنلاین باشد هم همان موقع می‌توان با او چت محرمانه کرد. در نتیجه بایستی تا زمانی که به جای این پیغام، محدوده‌ی تایپ پیام نمایان شود صبر نمایید. این موضوع به این معناست که شخص، آنلاین شده است. لازم به ذکر است هنگامی که یک چت محرمانه‌ی جدید ایجاد می‌کنید حتی اگر پیامی ارسال کنید، ایجاد یک چت محرمانه توسط شما به اطلاع فرد مورد نظر می‌رسد.

 

دور زدن حالت روح در تلگرام 1

پاسخ
 سپاس شده توسط M.AMIN13 ، mT_pOoM_taaK ، Đęąđ.ğïřł
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
Thumbs Up دانلود تلگرام طلایی 6.0.6 فوق پیشرفته بدون فیلتر برای اندروید !
Information ربات تلگرام بساز
  تلگرام بدون فیلتر فلش گرام | Flash Gram
  آیا به نرم افزار های تبلیغات اتوماتیک در گروه های تلگرام اعتماد کنیم یا نه؟
  تلگرام x با سرعت نجومی برای اندروید
  تلگرام با قابلیت چه کسی شمارا چک کرده و رادار دوستی(واقعی)
  دست‌های پشت پرده تلگرام چه کسانی هستند؟
Star تلگرام یاب ؟!
  تلگرام به ویژگی های جدید آپدیت شد
  چگونه از شر پیام‌های تبلیغاتی تلگرام خلاص شویم؟

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان