امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

مسخره ترین رکورد های گینس :|

#1
کتاب رکوردهای گینس هرساله منتشر میشود و رکوردهای مختلف دنیا را در خود جای میدهد. این رکورد ها در رشته های مختلف هستند به طوری که شاید برخی از آن ها را واقعا نشنیده باشید. به گزارش ایران ناز رکوردهای عجیب در کتاب گینس تعداد کمی ندارند، برخی از این رکوردهای عجیب را شاید قبلا شنیده باشید امروز 5 رکورد که تا به حال حرفی از آن ها نبوده است را بررسی میکنیم:

بیشترین قاشق روی صورت
 

مسخره ترین رکورد های گینس :| 1


یکی از رکوردهای کتاب گینس که نمی دانید بیشترین تعداد قاشق روی صورت است. این رکورد با تعداد 16 قاشق برای جو الیسون پسر بچه 9 ساله انگلیسی به ثبت رسیده است او در سال 2008 این رکورد را به ثبت رساند به این صورت که 5 قاشق روی پیشانی، 4 عدد بر روی گونه ها، یکی بر روی بینی، دو قاشق بر بالای لب، یکی برای هر گوش و دو قاشق آخر به چانه او چسبیده بود.

بیشترین تعداد خوردن سوسک
 

مسخره ترین رکورد های گینس :| 1


این رکورد در سال 2001 به اسم کن ادواردس به ثبت رسیده است. این موش گیر بازنشسته در سن 39 سالگی توانست در برنامه تلویزیونی 36 سوسک را در یک دقیقه ببلعد و در پی آن نامش وارد کتاب رکوردهای گینس گشت. این مرد انگلیسی می گوید همیشه کارهای عجیب انجام میدهد به طوری که وقتی یک کار عادی انجام میدهد همه تعجب می کنند.

رکورد تایپ برعکس
 

مسخره ترین رکورد های گینس :| 1


میشل سانتلیا از ایتالیا پس از یک هفته تلاش توانست رکورد تایپ برعکس کتاب را به نام خودش به ثبت برساند. او بدون آنکه به صفحه مانیتور نگاه کند 67 کتاب شامل 23 هزار صفحه را برعکس تایپ کرد. او توانست با برگه های تایپ شده از کتاب ها یک برج 4 متری ایجاد کند. این رکورد برای سانتالیا در سال 2008 به ثبت رسیده است.

بلندترین جیغ دنیا
 

مسخره ترین رکورد های گینس :| 1


یکی از پر سر و صدا ترین رکوردهای گینس در دست خانمی از انگلستان است. او در سال 2000 در یکی از مسابقات جیغ زدن شرکت کرد که توانست در همان میان رکورد گینس را نیز جابه جا کند. صدای این خانم نزدیک به 129 دسی بل شدت دارد. صدای جل درک تنها 10 دسی بل از صدای موتور یک جت جنگی کمتر است.

دوچرخه سواری برعکس با ویلون
 

مسخره ترین رکورد های گینس :| 1


کریستین آدام اهل آلمان در سن 4 سالگی توانست دوچرخه سواری را یاد بگیرد، پس از آن در سال 1970 ویلون نوازی را نیز فراگرفت سپس تصمیم گرفت این دو حرفه را با روشی خاص به هم پیوند بزند. او از دهه هفتاد تا به حال رکورد دوچرخه سواری برعکس با ویلون را در اختیار دارد. او در مدت 5 ساعت و 9 دقیقه توانست 60 کیلومتر را دوچرخه سواری برعکس کند در حالی که ویلون می نواخت.

 
سریعترین فرار از داخل یک چمدان بسته 7.04 ثانیه
 
مسخره ترین رکورد های گینس :| 1

رکورد دار خوردن شیشه و اهن
 
مسخره ترین رکورد های گینس :| 1

گویندگی به مدت 124 ساعت بطور زنده
 
مسخره ترین رکورد های گینس :| 1

کودک 2ساله چینی رکورددار جوانترین سیگاری جهان
 
مسخره ترین رکورد های گینس :| 1
 
 
 
مسخره ترین رکورد های گینس :| 1
افراد بسیار زیادی دوست دارند نامشان را در کتاب رکوردهای گینس به ثبت برسانند و برای این امر از انجام هیچ کاری ترس ندارند. در این بین نیز برخی از افراد تصمیم میگیرند تا به روش های عجیب رکوردهایی را ثبت کنند. به گزارش ایران ناز رکوردهای گینس هر چند وقت یک بار تعویض می شوند و افراد جدید همه روزه به دنبال زدن رکوردهای جدید هستند. در ادامه با برخی از عجیب ترین رکوردهای گینسی آشنا می شویم.
 
مسخره ترین رکورد های گینس :| 1

کوچکترین خودروی دنیا
کوچکترین اتومبیل جهان تنها ۱۰۴۱۴ سانتی متر بلندا،۱۲۹۵۴ سانتی متر طول و ۶۶۴۴ سانتی متر پهنا دارد. این اتومبیل کوچک را مخترع بریتانیایی پری واتکینز ( Perry Watkins ) ساخته است که در کتاب گینس به عنوان کوچک ترین اتومبیل جهان درج شد.
 
مسخره ترین رکورد های گینس :| 1

گشاد ترین دهان دنیا
فرانسیسکو دومینگو ژاکیوم ۲۰۰ ساله اهل آنگولا، توانست در مسابقه پهن ترین دهان جهان که در پایتخت ایتالیا رم برگزار شد با گذاشتن یک قوطی کوکا کولا ۱۷ سانتی متری ر دهان خود رکورد پهن ترین دهان جهان را بشکند. در این مسابقه همه با استفاده از فنجان قهوه ، بطری آب  معدنی و چیزهای دیگر سعی کردن عنوان پهن ترین دهان جهان را از آن خود کنند ولی هیچکس نتوانست مانند فرانسیسکو بطری کوکاکولا را در دهان خود جای دهد.
 
مسخره ترین رکورد های گینس :| 1

رکورد بازی وسطی
دانشجویان دانشگاه آلبرتادر کانادا توانستند بار دیگر رکورد بزرگترین بازی وسطی جهان را بشکنند. در این بازی ۲۰۱۲۲ نفر حضور داشتند که بعد از مراسم بازگشایی، نبرد بین تیم سبز و تیم طلایی آغاز شد و پس از ۴۴ دقیقه و ۱۷ ثانیه تیم طلایی در این بازی پیروز شد. همانطور که اشاره شد رکورد این بازی در گذشته نیز برای دانشجویان این دانشگاه بود.
 
مسخره ترین رکورد های گینس :| 1

پوشیدن تی شرت
 شاید باورتان نشود اما برای پوشیدن تی شرت نیز رکوردی در دنیا وجود دارد. این رکورد توسط مردی به نام بودیسلی و در سال 2010 زده شد. بودیسلی توانست 245 تی شرت را در کمتر از دو ساعت روی هم بپوشد. این همه تی شرت روی هم، وزن او را تا 68 کیلوگرم افزایش داد ولی باعث شد تا او بتواند رکورد 238 تی شرت قبلی را جابه جا کند.
 
مسخره ترین رکورد های گینس :| 1

بلندترین گوش سگ دنیا
 رکوردهای مخصوص حیوانات همیشه در کتاب گینس وجود داشته است اما این بار این رکورد مربوط می شود به گوش یک سگ. این سگ که از نژاد جفریس است گوش هایی به طول 35 سانتی متر دارد و توانست رکورد بلندترین گوش سگ را از آن خود کند. البته نکته جالب در این رکورد شکنی، جابجایی این مقام گینسی بین سگ های خانواده جفریس است. سگ پدربزرگ این خانواده قبلا در این مورد رکورددار بوده است.
 
مسخره ترین رکورد های گینس :| 1

شکست کاسه با یک انگشت
شکستن آجر و یا کاسه نیز رکوردهای خاص خودش را دارد اما این بار این رکورد یک فرق خاصی داشت. در ۱۱ آوریل  ۲۰۰۹ فن ویپنگ از چین، توانست ۱۰۲ کاسه را در یک برنامه تلویزیونی معروف در میلان ایتالیا با یک انگشت و در زمان یک دقیقه بشکند و این رکورد را از آن خود کند.
هزار بار پ.خ داده برو موهاتو کوتاه کن گفتم نمیکنم!
میلیون بار گفته برو موهاتو کوتاه کن گفتم کوتاه نمیکنم!
حالا رفتم آرایشگاه ؛ شخمی ترین مدل مو رو ورداشته داره میزنه! Angry 
من... (به دلیل وجود کلمات نامناسب امکان پخش نیست)...!
ملت به مو نیاز نععععععرن!!! 6
پاسخ
 سپاس شده توسط Two_Face ، *negin24*
آگهی
#2
مورد دوم رو فکر کنم دخترا دوست داشته باشن????
پاسخ
 سپاس شده توسط mT_pOoM_taaK
#3
درست میگوید

Tongue Tongue Tongue Tongue Tongue Tongue Tongue Tongue Tongue Tongue Tongue Tongue Tongue Tongue Tongue Tongue Tongue Tongue Tongue Tongue Tongue Tongue Tongue Tongue Tongue Tongue Tongue Tongue Tongue Tongue Tongue Tongue Tongue Tongue Tongue Tongue Tongue Tongue Tongue Tongue Tongue Tongue Tongue Tongue Tongue Tongue Tongue Tongue Tongue Tongue
(24-12-2016، 14:49)20842 نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
 
درست میگوید
پاسخ
#4
(24-12-2016، 11:21)VIKEND نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
 
مورد دوم رو فکر کنم دخترا دوست داشته باشن????

اره من ب شخصه عاشق مورد دومم Smile
Isn’t it lovely all alone??
پاسخ
#5
ooooooo Big Grin
Exclamation
پاسخ
#6
Sad Sad Sad
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  خوشگل ترین دختر جهان♥در کتاب گینس♥
  خنده دار ترین و عجیب ترین خواب هاتون رو بگید
  کمرباریک ترین و سنگین ترین زنان زنده جهان (عکس)
Photo داستان ازدواج زشت ترین پسر با زیبا ترین دختر عهد باستان
  نامرد ترین و هیل ترین کشتی کج کاران
  عجیب‌و‌غریب‌ترین رکورد‌های گینس! (+عکس)
  باحال ترین و خنده دار ترین نوشته های سنگ قبر
Rainbow ناز ترین ، زیبا ترین و بهترین بلای آسمانی .....
  رکورد شما تو این بازی...
  دانلود کتاب رکورد های گینس ۲۰۱۷

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان