امتیاز موضوع:
  • 2 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

بهترین روش ارسال صحیح و بهینه مطلب در انجمن

#1
Wink 
بهترین روش ارسال صحیح و بهینه مطلب در انجمن فلشخور



توضیحات کوتاه درباره سیستم موتور های جستجو {مانند گوگل و یاهو ..}:

بازدید از مطلب شما , کاملا بستگی به موتورهای جستجو دارد ... در واقع این موتور های جستجو هستند که هدایت کننده کاربر و مهمان به انجمن میباشند و حتما هر انجمنی وظیفه دارد که به بهترین شکل مطالب را بهینه سازی کند.

برخلاف تصور برخی از افراد , موتورهای جستجو سیستم پیچیده ای برای رتبه دادن به مطالب و قرار دادن اون در صفحات اول دارند ... موتور های جستجو قابلیت تشخیص کپی بودن مطلب شما را دارند !! به عنوان مثال اگر شما یک تصویر را با آدرس یک سایت دیگر در انجمن قرار بدهید , موتور جستجو تشخیص میدهد که این عکس متعلق به سایت دیگه بوده و امتیاز آن سایت را افزایش میدهد و به انجمن ما فقط امتیاز کپی را میدهد ... همچنین درباره مطلب و متن های کپی شده !! فراموش نکنید که قرار گیری در صفحات اول موتور جستجو مهم میباشد و برای رسیدن به این هدف , موارد زیر را بدقت رعایت کنید.



نام تایپک

تاکید میکنم که نام تایپک باید حاوی محتوای تایپک و پست ها باشد ... اگر نام تایپک شما با مطالب و پست ها متفاوت باشد , موتور جستجو به تایپک مربوطه اهمیت کمی میدهد.
به عنوان مثال : اگر تایپک شما دارای محتوای "تصویر طبیعت" هست , حتما در نام تایپک عنوان تصویر را ذکر کنید و مثلا نگویید "طبیعیت زیبا" ... بلکه بنویسید : "تصاویر طبیعت زیبا"

از به کار بردن حروف اضافی و علائم در نام تایپک خودداری کنید. مثلا برای نام تاپیک از عبارت " تبریکککککک " استفاده نکنید.
و یا هرگز نگویید " **** دانلود فیلم Y **** " ... با به کار بردن ستاره ها و سایر علائم و کلمات اضافی , تایپک شما اهمیت کمتری در موتور جستجو دارد.


عنوان مطلب


عنوان مطلب بسیار مهم هست و متاسفانه خیلی کم این موضوع رعایت میشود ... عنوان مطلب در واقع چیزی کمتر از نام یک تایپک نیست و همواره اهمیت بالایی برای موتور جستجو دارد.
همیشه عنوان مطلب خودتان را به سادگی تغییر بدهید و عنوان را بر اساس پست خود تنظیم کنید.
به عنوان مثال : فرض کنیم شما در تایپک "دانلود بازی کامپیوتر" اقدام به ایجاد گذاشتن مطلب میکنید ... بسیار مهم هست که عنوان مطلب را با محتوای پست خود تنظیم کنید و مثلا بنویسید : "دانلود بازی کامپیوتر Y و X "

پیشنهاد میکنم برای عنوان تاپیک متن خود را رنگی کنید و از سایز بزرگ و حالت بولد استفاده کنید.
و برای متن پست از سایز متوسط استفاده کنید.


مطلب شما

حال که نام تایپک و عنوان مطلب مشخص شد , نوبت خود مطلب اصلی یا همان پست شما هست...مطالب معمولا شامل سه بخش هستند : متن .. تصویر .. لینک ها

1- متن : اگر 1000 خط متن تخصصی و مفید را کپی کرده و در انجمن قرار بدهید و یا خودتان 1 خط تایپ کنید , ارزش 1 خط شما در موتور جستجو , بیشتر از 1000 خط کپی هست  فکر کنم که متوجه موضوع شدین !! پس به دقت موارد زیر را رعایت کنید ... این موارد متن شما را بهینه میکند.

کافی هست که متن کپی شده یا مطلب خودتان را , تغییر بدهید ... ابتدای پست خودتان نام تایپک و نام مطلب را تایپ کنید و قسمت های مهم متن را تکرار کرده و در میان کلمات نام انجمن فلشخور را ذکر کنید و خصوصا کلمات کلیدی متن را بیشتر کنید و در پایان مطلب یک بخش به نام برچسب درست کنید و کلمات کلیدی را پشت سر هم تکرار کنید.

2-تصاویر : در گذاشتن تصاویر کافی هست که یک نکته را رعایت کنید...حتما و حتما باید برای تصویر خود یک متن با موضوع تصویر در پست قرار بدهید . بارها دیده شده که تصاویر در تایپک ها , فاقد مطلب یا حتی یک کلمه هستند !! در واقع فقط تصویر خالی در ارسال موجود بوده و حتی عنوان مطلب هم درست بهینه نشده ... به نظر شما این تصویر در موتور جستجو چه امتیازی میگیره ؟؟ جواب >>> - صفر - !
پس حتما با گذاشتن تصویر , محتوای تصویر را در کلماتی کوتاه توضیح دهید و حتما یک متن در ارسال بنویسید...نکته گفته شده واقعا مهم هست.
ضمن اینکه لازم است کلیه تصاویر در آپلودسنتر اختصاصی انجمن فلشخور , آپلود گردد. چون اغلب آپلودسنترها , تصاویر رو به مدت محدودی نگهداری میکنن و بعد از مدتی آنها حذف میشوند.


3-لینک های دانلود : لینک ها هم حالتی مانند تصاویر دارن و تاکید میکنم که باید همراه با توضیح باشند ... مثلا نگویید که "دانلود کنید" ... بلکه باید نوشت : فایل y را دانلود کنید ... متاسفانه در موارد زیادی دیده شده که لینک فاقد توضیح هست ... یک متن بنوسید و سپس لینک را وارد متن کنید , با این کار لینک شما فورا در موتور جستجو همراه با متن ثبت میشود.


4-هیچ وقت تشکر از پست را فراموش نکنید همیشه و همه جا از مطالب مفید تشکر کنید و تلاش کنید حتما در هر بازدید از تایپک و مطلب , تشکر را بزنید.

5-تایپک مهم و مفید خود را معرفی کنید ... برای این کار کافی هست که در امضا خود چنین بخشی را ایجاد کنید , مثلا : لیست تایپک های مهم من : دانلود آهنگ , تایپک گفتگو , تایپک فوتبالی و غیره ...

3-اگر شما جملات متن خود را پر رنگ کنید و یا رنگی کنید ... این خود یک امتیاز مثبت هست !! پس میتوانید جملات اول متن خود را بزرگ و پر رنگ کنید ... کلمات کلیدی موضوع خود را استخراج کرده و در پایان پست خود ذکر کنید.
مثلا: دانلود آهنگ , دانلود آهنگ داغ , دانلود آهنگ جدید , down load music و ....

4-به موضوع خودتان و سایر تایپک ها ستاره بدهید و هر چند وقت یکبار , یک پست جدید اضافه کنید ... در پست جدید میتوانید یک توضیح مختصر و یا تکراری بدهید و انبوه کلمات کلیدی را قرار بدهید.(برای دادن ستاره بیشترین ستاره رو انتخاب کنید)





باتشکر،تیم مدیریت انجمن فلشخور
پاسخ
 سپاس شده توسط _Lσѕт_ ، Maryam Farrokhy ، HeLEna80 ، [ SouL ] ، PhilosophiasScientiae ، Fake Girl ، ѕтяong ، مـ༻؏☆جـےـیــّ◉ـב ، SABER ، Medusa ، م‍حمّد ، Волшебник ، B I N A M ، KᏙ¥றᏙƝ ، βάરãɲ ، Âɴɢ℮ℓ Evιℓ
آگهی
#2
Brick 
این روش ها دوطرفه است برای نویسنده و مخاطب 
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
LIFE
پاسخ
 سپاس شده توسط Волшебник ، SɪʟᴠᴇʀMɪɴᴅ
#3
Lightbulb 
مطالب چند خطی وفونت زیبایی داشته باشه
اسم تاپیک باید خلی با دقت انخاب بشه
موضوع باید توی انجمن خودش ارسال بشه قبل اینکه مدیر ها انتقال ش بدن
لینک های دانلود رو هم ترجیحا پایین موضوع قرار بدین
کادربندی موضع خیلی تاثیرداره
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
LIFE
پاسخ
 سپاس شده توسط امیر‌حسین ، Волшебник ، SABER
#4
Lightbulb 
براي تاثير گذاري متن ارسالي ها بايد خلاصه اي از متن و نكاتي را كه فهميده ايد را در قالب متن ايجاد نمود



مختصري از نظر خود را با نكته هاي مفيد مطلب همراه كنيد تا فهم ارسال براي ديگري نيز آسان باشد
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
LIFE
پاسخ
 سپاس شده توسط امیر‌حسین


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  آموزش اختصاصی کردن مطالب انجمن(همه بخونن)
  قوانین "اصــلی" انجمن
  طریقه سرچ کردن در انجمن
  اضافه شدن دو سیستم اطلاعیه ها و تگ کردن به انجمن
  طریقه برداشتن لینک در انجمن
Information طرح آزمایشی ستاره های کاربران انجمن
  ایا میدانستید های انجمن های فلشخور
  تبدیل خودکار لینک ویدیوهای آپارات برای نمایش در انجمن
  انجمن فلشخور سه ساله شد!
  خرابی انجمن فلشخور در تیر ماه 92

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان