امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

چگونه برای نوشتن موضوع پیدا کنیم؟

#1
 

چگونه برای نوشتن موضوع پیدا کنیم؟ 1
در دنیای امروز نوشتن یکی از منابع درآمد است. بعضی ها به عنوان کاری پاره وقت به آن نگاه می کنند.بعضی افراد از نوشته های خود در آمد قابل توجهی کسب می کنند ولی بعضی هم اصلا موفق نیستند چه رسد به اینکه بخواهند از این راه درآمدی کسب کنند. خوب بد نیست این مقاله را بخوانید شاید به شما در نوشتن مقالات جذاب و قابل قبول کمک کند.
در این مقاله مراحلی بیان می شود که با بکار گرفتن آن می توانید می توانید به نوشتن مقالات زیادی فکر کنید و از آنها در آمد کافی داشته باشید.
 
آنچه نیاز دارید
  • قلم و کاغذ برای لیست کردن مقالاتی که در آینده می توانید بنویسید.به کتابخانه ای در نزدیکی محل کار یا خانه خود دسترسی داشته باشید تا بتوانید مقالات قدیمی را مطالعه نمایید.توانایی استفاده از موتور های جستجوی کاربردی
 
مرحله اول برای نوشتن و کسب درآمد
ابتدا سرگرمی ها، علاقه مندی های خود و همچنین آنچه را نمی پسندید لیست کنید تا جهت حرکت خود را مشخص نمایید و بدانید در چه زمینه ای می خواهید مطلب بنویسید. یکی از بهترین موضوع ها را در میان لیست خود انتخاب نمایید. به عنوان مثال اگر به اتومبیل علاقه دارید، از تحقیق در این زمینه بدتان نخواهد آمد. نوشتن مطلب در باره موضوعی که به آن علاقه مند هستید برایتان بسیار ساده تر خواهد بود. آنچه می نویسید باید برای شما جذابیت داشته باشد تا بتوانید توجه مخاطب خود را جلب کنید. اگر شما از نوشتن در مورد موضوعی لذت ببرید شانس اینکه مخاطبان شما هم از خواندن آن لذت ببرند بیشتر خواهد و البته باید ابتدا اطالاعات خود را در زمینه ای که به آن علاقه دارید افزایش دهید برای اینکه مطلبی را به خوانندگان بیاموزید باید ابتدا خود آن را یاد بگیرید.
 
مرحله 2 تحقیق و جمع آوری مطلب
حال که موضوع یا موضوعات خود را برای نوشتن انتخاب کرده اید، باید شروع به تحقیق کنید. روزنامه، کتاب و مجله هایی که مورد علاقه شما هستند و به موضوع نوشتن تان مرتبط است جمع آوری کنید. تعداد زیادی مجله و کتاب الکترونیکی وجود دارند که در زمینه اتومبیل مشخصات فنی و حتی تعمیر آن وجود دارند  شما می توانید در کتابخانه ها درباره موضوع مورد بحث تحقیق کنید از موتور های جستجو استفاده کنید. شاید بخواهید در مورد موضوع ساده ای مانند تعویض شمع اتومبیل مطلب بنویسید. آنگاه باید در مورد موضوع مورد بحث تحقیق کنید. همین که یک بار بتوانید مطالب مورد نظر خود را جمع آوری کنید اعتماد به نفس لازم را برای نوشتن مقالات بعدی هم خواهید یافت.
 
مرحله 3 دوباره نویسی کنید
وقتی که تصمیم می گیرید مقاله ای بنویسید که در کتاب، مقاله یا در وب قبلا نوشته شده است. می توانید مقالات را دوباره نویسی کنید و آنرا با زبان خود بیان کنید به این ترتیب مشکل کپی رایت هم ندارید. بهترین کار این است که چند مقاله درباره موضوع مقاله خودتان انتخاب کنید و چکیده ای از آنها را به همراه آخرین اطلاعات و اخبار در آن مورد بیان کنید سعی کنید از کتاب های معتبر هم مطلبی به موضوع مورد بحث بیفزایید. در این صورت در مسیر موفقیت گام خواهید برداشت حال اگر منابع خود را هم ذکر کنید ارزش مقاله خود را دو چندان کرده اید.
 
نکته ها
  • باید به اندازه کافی درباره موضوعات مورد علاقه خود بنویسید هر چه بیشتر بنویسید تجربه و توانایی شما در نوشتن بیشتر می شود و جذابیت مطالب شما هم بیشتر خواهد شد و همینطور تعداد بالای مقالات شانس درآمد زایی شما را افزایش خواهد داد.اگر می خواهید از مقالات دیگران استفاده کنید بهتر است قوانین کپی رایت را خوب بدانید و گرنه ممکن است مجبور شوید بیشتر از پولی که بدست آورده باشید را برای نقض قانون کپی رایت بپردازید.
پاسخ
 سپاس شده توسط The moon
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  سئو را از کجا شروع کنیم
  انی دسک چیست و چگونه کار میکند؟
  کشف یک موضوع جالب در کیبرد
  چگونه بفهیم کسی غیر از خودمان وارد اکانت اینستاگرام ما شده؟
  چگونه رمز وای‌فای را در دستگاه‌مان ببینیم؟
  چگونه بفهمیم باتری گوشی ما احتیاج به تعویض دارد؟؟
  چگونه بدون این که به گوشیمون کوچکترین دستی بزنیم تماس ها رو جواب بدیم؟
  چگونه آلبوم اینستا بسازیم؟
  چطوری پیام واتس‌آپ رو بعد از یک ساعت پاک کنیم؟ ،خیلی کاربردی
  چگونه بفهمم اولین نفری که فالو کردم کی بوده؟

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان