امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

نسل جدید گوشی شیائومی ..

#1
نسل جدید گوشی شیائومی .. 1



نسل جدید گوشی شیائومی می میکس به یک حسگر اثرانگشت در زیر صفحه‌نمایش مجهز خواهد بود


شرکت شیائومی برای رونمایی از مدل جدید گوشی شیائومی می میکس برنامه‌ریزی نموده و این موضوع به صورت رسمی توسط شرکت سازنده تایید شده است. این سازنده چینی، گوشی بدون حاشیه جدید خود را در نیمه دوم سال ۲۰۱۷ به بازار عرضه خواهد کرد و طراح شیائومی می میکس ۲ همان طراح نسل قبلی آن است. به‌تازگی، اطلاعات جدیدی از مدل جدید گوشی شیائومی می میکس منتشر شده است که از عرضه آن با یک حسگر اثرانگشت در زیر نمایشگر خبر می‌دهد. برای جزئیات بیشتر در ادامه مطلب با گویا آی‌تی همراه باشید.

در گزارش تازه منتشر شده آمده است که شیائومی میکس ۲ از یک حسگر اثرانگشت متفاوت در مقایسه با نسل قبل استفاده می‌کند و به همین جهت، فناوری جدید شرکت چینی Goodix برای این مدل انتخاب شده است. این فناوری جدید در نمایشگاه MWC 2017 به نمایش گذاشته شد و به سازندگان اجازه می‌دهد تا حسگر اثرانگشت را در زیر صفحه‌نمایش قرار دهند. به همین جهت، فضای کم‌تری به حسگر اثرانگشت در جلوی گوشی اختصاص خواهد یافت و این موضوع باعث افزایش نسبت نمایشگر به بدنه در گوشی‌های هوشمند می‌شود.

براساس اطلاعات فاش‌شده، شیائومی می میکس ۲ با نسبت صفحه‌نمایش به بدنه‌ای نزدیک به ۹۳ درصد ارائه می‌شود که در بین گوشی‌های هوشمند در بازار، آن‌را به یک محصول متفاوت تبدیل خواهد نمود. نسخه اول گوشی شیائومی می میکس با یک بدنه سرامیکی عرضه شده بود و از هیچ بلندگویی در پنل جلویی استفاده نشده است. بلندگوی گوشی می میکس در زیر لایه شیشه‌ای مخفی شده و ارتعاش بدنه سرامیکی، گوش‌دادن به مکالمات را در تماس‌های تلفنی امکان‌پذیر نموده است. به همین جهت، انتظار داریم که شرکت شیائومی از فناوری مشابهی در مدل جدید شیائومی می میکس استفاده نماید.



نسل جدید گوشی شیائومی .. 1


روش شیائومی برای مخفی‌نمودن بلندگو نوآورانه است اما معایبی نیز دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به بلندی متوسط صدا اشاره کرد. به همین جهت، انتظار می‌رود که در گوشی شیائومی می میکس ۲ این مشکلات تا حدودی برطرف شده باشد. روشی که شیائومی برای حذف بلندگو از پنل جلوی گوشی به کار برده است، این امکان را برای شرکت سازنده فراهم می‌کند تا حاشیه بالای نمایشگر را حذف نماید. به همین جهت، حاشیه بالای صفحه‌نمایش در گوشی شیائومی می میکس بسیار نازک است.

با توجه به عرضه شیائومی می میکس با تراشه اسنپدراگون ۸۲۱ کوالکام (به عنوان تراشه پرچم‌دار نیمه دوم کوالکام در سال ۲۰۱۶) انتظار داریم که مدل جدید این گوشی بدون حاشیه با تراشه اسنپدراگون ۸۳۵ با هشت هسته پردازشی عرضه شود. علاوه‌براین، چندان دور از انتظار نیست که شرکت شیائومی از یک نمایشگر با رزولوشن بیشتر و سنسورهای بهتر برای تصویربرداری با استفاده از دوربین اصلی در گوشی شیائومی می میکس ۲ استفاده نماید. یکی از معایبی که به می میکس وارد شده بود، عملکرد نه‌چندان مناسب آن در بخش عکس‌برداری است و به همین جهت، انتظار داریم که مدل جدیدتر با عملکرد بهتری ارائه شود.

مدل اول شیائومی می میکس به چهار گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده بود و مدل پرو آن، از شش گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی استفاده می‌کند. ظرفیت باتری در شیائومی می میکس به ۴۴۰۰ میلی‌آمپر رسیده و اندازه نمایشگر این گوشی، ۶٫۴ اینچ است. دوربین اصلی ۱۶ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی، دیگر مشخصات‌فنی گوشی بدون حاشیه شیائومی می میکس را تکمیل می‌کند. باید اشاره کرد که شیائومی می میکس در ابتدا تنها برای بازار چین عرضه شده بود و پس از مدت کوتاهی در چند کشور دیگر نیز در دسترس قرار گرفت.

انتظار می‌رود که شرکت سازنده، رویه‌ای مشابه را برای گوشی بدون حاشیه جدید خود به کار بگیرد. باید دید که شرکت شیائومی، چه تغییراتی را برای می میکس ۲ و متمایز نمودن آن از نسل اول، در نظر گرفته است.



منبع: Softpedia
پاسخ
 سپاس شده توسط blue skyy
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  برای باز کردن قفل گوشی s3 چیکار کنم
  بهترین بازی های آشپزی و رستوران برای کامپیوتر و گوشی
Heart دانلود analiti - WiFi Tester & Analyzer v8.0.18235 تست سرعت وای فای گوشی اندروید !
Smile دانلود WiFile Explorer برنامه انتقال فایل از گوشی به کامپیوتر با وای فای اندروید !
Smile دانلود Font Changer Pro v2.3 برنامه تغییر فونت گوشی اندروید بدون روت !
  دانلود Screen Recorder - Free No Ads برنامه فیلم برداری از صفحه گوشی با صدا بدون روت!
  برنامه Hک گوشی اندروید
  ضد هک‌ترین گوشی جهان چه ویژگی هایی دارد؟
  آموزش روت کردن تمام گوشی های اندروید ! (+ آنروت کردن )
  download-button دانلود KingRoot 4.9.6 build 20160908 – روت گوشی های اندروید

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان