امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

برنامه Hک تلگرام دیگران

#1
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دانلود نرم افزار  هک تلگرام دیگران بدون نیاز به کد فعال سازی


دانلود هک دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
تلگرام  رایگان


برنامه Hک تلگرام دیگران 1

دانلود برنامه هک دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
تلگرام  دیگران برای اندروید


دانلود دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
برنامه Hک تلگرام  بدون کد


برای دانلود رایگان برنامه Hک تلگرام دیگران به ادامه مطلب بروید



نقل قول:
دانلود نرم افزار Hک تلگرام دیگران بدون نیاز به کد فعال سازی, دانلود Hک تلگرام رایگان, دانلود برنامه Hک تلگرام دیگران برای اندروید, دانلود برنامه Hک تلگرام بدون کد, دانلود رایگان برنامه Hک تلگرام دیگران
آیا دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
تلگرام  قابل Hک شدن است؟ Hک تلگرام چگونه انجام می‌پذیرد؟ چگونه از Hک شدن تلگرام خود جلوگیری کنیم؟ هر  آنچه که درباره Hک تلگرام باید بدانید.

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
تلگرام  چقدر امن است؟

تلگرام (Telegram) یکی از امن ترین برنامه‌های پیام رسان موجود است؛ از واتس‌اپ (WhatsApp)، لاین (Line)، تانگو (Tango) و از بسیاری دیگر از پیام رسان‌های رایج امنیت بیشتری دارد. تلگرام برای رمزگذاری اطلاعات بین کلاینت (برنامه) و سرور خود از پروتکلی به نام MTProto استفاده می‌کند که خود تشکیل یافته از یه الگوریتم رمزگذاری AES با ۲۵۶ بیت، RSA با ۲۰۴۸ بیت و Diffie-Hellman key exchange است. الگوریتم‌های ذکر شده به قدری امن و مستحکم هستند که یک متن رمزگذاری شده با آن‌ها به همراه یک کلید خاص، می‌تواند تا قرن‌ها برای رمزنگاری آن زمان ببرد. از این رو اطلاعات بین کلاینت و سرور قابل رمزنگاری نبوده و هیچ حمله مرد میانی (Man-In-The-Middle یا MitM) این ارتباط را تهدید نمی‌کند. درمورد سایر موارد امنیتی، تلگرام دو حالت چت با امنیت متفاوت دارد که عبارت اند از:

نکته: دقت داشته باشید که اگر بخواهید به تلگرام دیگران، آن‌هم به‌صورت پنهان دسترسی پیدا کنید، از هر روشی استفاده کنید دسترسی شما در بخش Active Sessions یا نشست‌های فعال به نمایش درخواهد آمد. اما برای جلوگیری از این اتفاق به‌وسیله نرم‌افزار SFP قادر هستید تا بدون ایجاد هیچ حساسیتی، به پیام‌ها و مخاطبین تلگرام فرزندتان دسترسی کامل داشته باشید و عملکرد وی را در فضای مجازی مدیریت کنید.

چت‌های عادی
چت‌های عادی شامل هرگونه تبادل داده به غیر از حالت چت‌های پنهانی (Secret Chats) مانند گفتگو در کانال‌ها، گروه‌ها و گفتگوهای عادی است. در این گونه چت‌ها با این که ارتباط بین کلاینت و سرور توسط پروتکل MTProto رمزگذاری می‌شود. با این که متن به فرد مورد نظر تحویل داده می‌شود، یک کپی از محتوای اصلی یا خام نیز در سمت سرور ذخیره می‌شود.
این محتوای کپی برداری شده به کل سیستم تلگرام امکان ایجاد گروه‌هایی با چندین کاربر، کانال‌هایی با چندین کاربر یا فوروارد کردن پیام‌ها را می‌دهد. چون اگر دقت کنید، در این گونه چت‌ها فقط دو نفر نیستند که پیام بین آن‌ها رد و بدل می‌شود. به دلیل کپی شدن این اطلاعات، بازیابی و مشاهده آن‌ها علاوه بر طرفین گفتگو، در سمت سرور نیز انجام پذیر است.
چت‌های پنهانی
چت‌های پنهانی یا Secret Chat قابلیتی است که در اکثر کلاینت (برنامه) های تلگرام وجود دارد. با استفاده از این قابلیت که تنها بین دو نفر و نه یک گروم، کانال و … انجام می‌پذیرد، همه اطلاعات رد و بدل شده کاملاً پنهان باقی مانده و به غیر از طرف گفتگو، کسی (حتی سرورها تلگرام) از متون ارسال شده با خبر نمی‌شود. به همین دلیل امکان فوروارد کردن آن‌ها نیز وجود نخواهد داشت؛ فقط طرفین گفتگو!
روش کار در سکرت چت به این صورت است که طبق معمول داده‌ها بین سرور و کلاینت با پروتکل MTProto رمزگذاری می‌شوند حال آن که یک لایه امنیتی دیگر به متن ارسال شده اصلی اضافه می‌شود که آن را با یک کلیدی که دو طرف گفتگو باید آن را با یکدیگر به اشتراک بگذارند، یک بار دیگر رمزگذاری می‌کند. داده‌ها پس از ارسال به سرورهای تلگرام، مستقیماً و بدون ثبت شدن هیچ اطلاعاتی در سمت سرور، به گیرنده تحویل داده می‌شود. توجه کنید که حتی اگر این اطلاعات ذخیره نیز شوند، چون کلید اصلی رمزگذاری تنها بین دو طرف گفتگو به اشتراک گذاشته شده، خواندن آن‌ها در سمتی به غیر از این دو (مثلاً سرور) غیرممکن خواهد بود.
برنامه‌های به اصطلاح هکر!
در سر تا سر اینترنت تبلیغات گوناگونی را تحت عنوان “برنامه Hک تلگرام”، “نحوه Hک کردن تلگرام با برنامه”، “دانلود هکر تلگرام”، “هک تلگرام بدون کد” و … مشاهده خواهید کرد که با عناوینی مثل “هک ۱۰۰% تضمینی”، “هک واقعی”، “هک عملی” و … کاربران را فریب می‌دهند. هـــــــیچ یک از این برنامه‌ها تلگرام دوستتان را Hک نخواهد کرد  بلکه برعکس، خودتان در معرض Hک شدن قرار خواهید گرفت!
فروشندگاه این برنامه‌ها پس از دریافت پول یا به صورت رایگان، در بهترین و خوشبینانه ترین حالت، هیچ چیزی تحویل شما نخواهند داد!  حال کمی دیدمان را گسترش می‌دهیم؛ آن‌ها یک برنامه به شما تحویل می‌دهند که عملاً کاری برای شما انجام نمی‌دهد. نه هکی می‌کند و نه چیز دیگری. برعکس! شما به این برنامه‌ها اعتماد کرده و آن‌ها را نصب کرده‌اید. اگر این برنامه‌ها مخرب باشند (که معمولاً هستند و اغلب ذاتاً به همین منظور طراحی می‌شوند)، قادر خواهند بود همه اطلاعات کامپیوتر یا گوشی شما را به سرقت ببرند؛ از رمزهای عبوری که تا به حال وارد کرده‌اید بگیرید تا تصاویر خانوادگی و اطلاعات بانکی تا گوش دادن به پیامک‌ها و ارسال کد تایید به خود سازنده (یعنی تلگرام خودتان Hک خواهد شد!) تا … .
متاسفانه افراد بسیار زیادی بدون توجه به این نکات ساده، اسیر چنین برنامه‌هایی شده و به راحتی Hک می‌شوند. لطفاً و لطفاً به این سادگی گول نخورید!
آیا Hک کردن تلگرام واقعیت دارد؟
این روزها در بسیاری از وب سایت های ایرانی شاهد تبلیغاتی هستیم مبنی بر دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
هک کردن تلگرام  . این تبلیغات به وفور  در وب سایت های مختلف قابل مشاهده می باشند و افرادی اذعان دارند که با روش های بسیار ساده در عرض چند دقیقه و می توانید تلگرام دوستان خود را Hک کنید و پیغام هایی که دریافت می کنند یا ارسال می کنند را مشاهده کنید و حتی امکان مشاهده مخاطبین تلگرام دوستان خود را نیز خواهید داشت. بسیاری از کاربران این اینترنت که متن تبلیغات را می خوانند متاسفانه گول این تبلیغات را می خورند و خواهان خریداری این برنامه از افراد سودجو هستند. اما باید بگوییم که این اذعان دروغی بیش نیست و تنها افرادی سودجو برای افزایش سود خود به دروغ چنین تبلیغاتی را در سطح اینترنت منتشر کرده اند و با استفاده از متن های تبلیغاتی اغوا کننده کاربران را مجبور به خرید این بسته ها می کنند.

در مورد امنیت تلگرام و راهکار جلوگیری از Hک شدن آن چه می دانید؟
کسانی که با مسنجر دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
تلگرام
 آشنایی دارند حتما می دانند که در حال حاضر تلگرام به عنوان یکی از امن ترین  مسنجرها شناخته می شود. این مسنجر توانسته است در رتبه بندی های مختلف بالاترین سطح امتیاز را به دست بیاورد. شرکت سازنده به گونه ای از امنیت این مسنجر مطمئن است که جایزه بزرگی برای کسانی که بتوانند این مسنجر را Hک کنند قرار داده است اما جالب است بدانید که تاکنون هیچ کس موفق به Hک کردن این مسنجر نشده است. پس این اطمینان خاطر را به شما می دهیم که بسته های دروغین و تبلیغی که در سطح اینترنت برای Hک کردن تلگرام در نظر گرفته شده است، بی استفاده و کار کرد خواهد بود.

روش بسته های Hک کردن تلگرام تبلیغی در اینترنت چگونه است؟
در بسیاری از بسته های تبلیغ شده در اینترنت مشاهده شده است که فرد مبلغ ادعا کرده است که می توانید بدون دسترسی به گوشی طرف مقابل و حتی بدون این که طرف مقابلتان بفهمد می توانید تلگرامشان را Hک کنید. به طبع حتی فکر کردن در مورد چنین موضوعی می تواند خنده دار باشد چرا که شما بدون دسترسی به گوشی دیگران عملا چنین امکانی را نخواهید داشت و شما اگر بخواهید چنین کاری را انجام دهید باید گوشی شخص مورد نظر در نزدیکی تان قرار داشته باشد تا کد تایید را در آن مشاهده کنید و بتوانید آن را وارد کنید. برخی دیگر به این صورت عمل می کنند که یک اکانت جعلی با نام telegram در گوشی شان ایجاد می کنند و با استفاده از آن پیغامی برای شخص مورد نظر  ارسال می کنند مبنی بر این که ما از طرف شرکت تلگرام تماس اکانت شما در حال Hک شدن است و شما باید برای جلوگیری از این موضوع کدی که دریافت کرده اید را برای ما ارسال کنید. اما جالب است که بدانید دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
تلگرام  به هیچ وجه  پیغامی برای کاربران خود ارسال نمی کند!

چگونه از Hک شدن تلگرام خود جلوگیری کنیم؟
روش هایی که در پاراگراف بالا ذکر کرده ایم تنها روش هایی می باشند که امکان Hک کردن  تلگرام را فراهم می کنند. توجه داشته باشید که در صورت دریافت پیغامی مشابه با بالا باید از جواب دادن به آن جلوگیری کنید و به این ترتیب هیچکس امکان Hک کردن شما را نخواهد داشت.
 در حال حاضر ایمن ترین نرم افزار مسنجر سیستم عامل اندروید Telegram می باشد که به تازگی نسخه جدید آن از طریق گوگل پلی در اختیار کاربران قرار گرفته است. پیام های خود را می توانید در محیطی امن و با سرعتی بالا از طریق نرم افزار تلگرام ارسال کنید. در واقع جمله ای که می توان در مورد این اپیلیکیشن عنوان کرد این است که تلگرام، سریع، ساده و رایگان می باشد. این برنامه توسط شرکتTelegram Messenger LLP تولید شده است.
در تلگرام قادر خواهید بود که با ۲۰۰ نفر چت گروهی انجام دهید، هم چنین می توانید فیلم ها و تصاویر خود را که حداکثر به اندازه ی یک مگابایت حجم دارند از طریق Telegram به اشتراک بگذارید. این app برای حفاظت بیش تر از پیام های شما قابلیت رمز نگاری را ایجاد کرده است، به این صورت که شما می توانید بر روی پیام های خود رمز بگذارید و طرف گیرنده با گشودن رمز به متن پیام شما دست یابد. در واقع خلایی که در نرم افزارهای پیام رسان وجود داشت توسط تلگرام پوشیده شده است.
تلگرام به هیچ عنوان قابل Hک نمیباشد پش گول افراد رو برای ( خرید Hک تلگرام ) نخورید

در صورت درخواست کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه لینک دانلود برداشته خواهد شد

   [b]لطفا پس از دیدن نظر خود را با ما در میان بگذارید[/b]

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان همدان در خصوص شیوه جدید Hک تلگرام به شهروندان هشدار داد.
به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ امینی گفت: در پی مراجعه متعدد شهروندان مبنی بر Hک شدن تلفن همراه و انتشار اطلاعات و تصاویر شخصی، موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.
رئیس پلیس فتا همدان افزود: در تحقیقات  مشخص شد افراد سودجو با شناسایی طعمه خود و ارسال پیامکی به نام شرکت تلگرام  مبنی بر اینکه «برای جلوگیری از Hک شدن تلگرام و سرقت اطلاعات شخصی خود پیامکی حاوی کد دستوری برای شما ارسال خواهد شد، با ارسال این کد دستوری برای ما از Hک شدن تلگرام خود جلوگیری کنید» ، به محض ارسال کد برای شماره مورد نظر، تلگرام شخص قربانی Hک شده و هکر به تمامی اطلاعات از جمله تصاویر، فیلم ها، مخاطبان، لیست دوستان و… دسترسی پیدا خواهد کرد.
وی ادامه داد: هکر ها با دسترسی به اطلاعات شخصی قربانی و با تهدید به انتشار آنها انواع سوء استفاده ها از جمله اخاذی و پیشنهادهای نامشروع را انجام می دهند.
سرهنگ امینی در پایان از شهروندان خواست: ضمن هوشیاری در استفاده از شبکه های اجتماعی با ارتقاء سواد رسانه ای خود در دام اینگونه شیادان گرفتار نشوند و در صورت مواجهه با چنین مواردی مراتب را سریعاً از طریق وب سایت پلیس فتا به آدرس دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
http://www.cyberpolice.ir گزارش یا با شماره تلفن ۰۸۱۲۱۸۲۶۷۴ تماس حاصل کنید.

منبع : دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
تلگرام سافت

پاسخ
 سپاس شده توسط _Lσѕт_ ، vampire whs ، ÆMÆշЇÑζ ، mr.destiny
آگهی
#2
نقل قول:
تلگرام به هیچ عنوان قابل -- نمیباشد پش گول افراد رو برای ( خرید -- تلگرام ) نخورید
امنیت هیچوقت هیچوقت 100% نیست و همیشه راهی برای نفوذ هستش 
تلگرام رو هم میشه با متا اسپلویت کالی یا یه رات ساده خیلی راحت هــــــک کرد !!!
دل مرنـجــان کــــه ز هــــر دل بــــه خــــدا راهـــی هـــســت
پاسخ
#3
(22-03-2017، 13:56)saeid نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
 
نقل قول:
تلگرام به هیچ عنوان قابل -- نمیباشد پش گول افراد رو برای ( خرید -- تلگرام ) نخورید
امنیت هیچوقت هیچوقت 100% نیست و همیشه راهی برای نفوذ هستش 
تلگرام رو هم میشه با متا اسپلویت کالی یا یه رات ساده خیلی راحت هــــــک کرد !!!

درود
اره .. هر چیزی قابل نفوذه،ولی دراین مورد گفتیم که قابل Hک نیست برای کسایی که وارد نیستن تا خیالشون راحت بشه که قابل Hک نیست وگرنه از طریق کالی و مهندسی Hک میشه نفوذ کرد .‌
پاسخ
 سپاس شده توسط _Lσѕт_
#4
تلگرام -- نمیشه چون مسئولاش واسه --ش جایزه گذاشتن
در واقع این اس ام اس موبایله که -- میشه و طرف با استفاده از رمز وارد تلگرام میشه
پاسخ
#5
(23-03-2017، 11:14)~SAHAR~ نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
 
تلگرام -- نمیشه چون مسئولاش واسه --ش جایزه گذاشتن
در واقع این اس ام اس موبایله که -- میشه و طرف با استفاده از رمز وارد تلگرام میشه

قطعا Hک میشه ولی یکم دشواره و کسی حوصله این کارو نداره ..

+درباره اس ام اس باید بگم که تلگرام این امکان رو خیلی ایمن تر کرده و اگ ای پی ها یکی نباشه حتی کد ۵ رقمی دو هم داشته باشید نمیتونید نفوذ کنید ..
پاسخ
 سپاس شده توسط vampire whs
#6
(23-03-2017، 11:23)AMIR.E نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
 
(23-03-2017، 11:14)~SAHAR~ نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
 
تلگرام -- نمیشه چون مسئولاش واسه --ش جایزه گذاشتن
در واقع این اس ام اس موبایله که -- میشه و طرف با استفاده از رمز وارد تلگرام میشه

قطعا -- میشه ولی یکم دشواره و کسی حوصله این کارو نداره ..

+درباره اس ام اس باید بگم که تلگرام این امکان رو خیلی ایمن تر کرده و اگ ای پی ها یکی نباشه حتی کد ۵ رقمی دو هم داشته باشید نمیتونید نفوذ کنید ..

خب اگه کسی بتونه تلگرامو -- کنه حتما روششو به مدیرا نشون میده و جایزه 300 هزار دلارو میبره(:
پاسخ
آگهی
#7
نقل قول:
خب اگه کسی بتونه تلگرامو -- کنه حتما روششو به مدیرا نشون میده و جایزه 300 هزار دلارو میبره(:

اون جایزه ای که شما میگید مربوط به حفره امنیتی خوده تلگرام هستش  که بله تلگرام باگ پابلیک نداره  ولی همیشه یه تعداد بک دور تو نرم افزار ها هستش که فعلا عمومی نشده

نقل قول:
+درباره اس ام اس باید بگم که تلگرام این امکان رو خیلی ایمن تر کرده و اگ ای پی ها یکی نباشه حتی کد ۵ رقمی دو هم داشته باشید نمیتونید نفوذ کنید ..
اگ زمانی که کد رو دریافت میکنید از طریق اس ام اس اگه هر دونفر ( هکر و تارگت ) انلاین باشن چون ای پی تارگت رو سیستم نشسته و با ای پی هکر مقایسه میشه بله اجازه ورود نمیده ولی اگ تارگت افلاین باشه میشه از طریق همون کد نفو کرد

نقل قول:
تلگرام -- نمیشه چون مسئولاش واسه --ش جایزه گذاشتن
اون مربوط به اخرای 2014 میشد 
تلگرام امنیت خیلی بالایی داره خیلی بالایی ولی در کل برنامه بدون باگی هم نیست 
دل مرنـجــان کــــه ز هــــر دل بــــه خــــدا راهـــی هـــســت
پاسخ
 سپاس شده توسط vampire whs
#8
(23-03-2017، 12:27)saeid نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
 
نقل قول:
خب اگه کسی بتونه تلگرامو -- کنه حتما روششو به مدیرا نشون میده و جایزه 300 هزار دلارو میبره(:

اون جایزه ای که شما میگید مربوط به حفره امنیتی خوده تلگرام هستش  که بله تلگرام باگ پابلیک نداره  ولی همیشه یه تعداد بک دور تو نرم افزار ها هستش که فعلا عمومی نشده


نقل قول:
+درباره اس ام اس باید بگم که تلگرام این امکان رو خیلی ایمن تر کرده و اگ ای پی ها یکی نباشه حتی کد ۵ رقمی دو هم داشته باشید نمیتونید نفوذ کنید ..
اگ زمانی که کد رو دریافت میکنید از طریق اس ام اس اگه هر دونفر ( هکر و تارگت ) انلاین باشن چون ای پی تارگت رو سیستم نشسته و با ای پی هکر مقایسه میشه بله اجازه ورود نمیده ولی اگ تارگت افلاین باشه میشه از طریق همون کد نفوذ
خُب طرف مال مثلا جنوبه من شمال ..
کد رو ازش گرفدیم باس یجوریی هم طرف مقابل رو متقالد کنیم که پس ازین اینوه کد رو بهمون داد افلاین بشه و...

نمیشه اسم این راه رو گذاشت Hک ..
پاسخ
#9
(23-03-2017، 13:58)AMIR.E نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
 
(23-03-2017، 12:27)saeid نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
 
نقل قول:
خب اگه کسی بتونه تلگرامو -- کنه حتما روششو به مدیرا نشون میده و جایزه 300 هزار دلارو میبره(:

اون جایزه ای که شما میگید مربوط به حفره امنیتی خوده تلگرام هستش  که بله تلگرام باگ پابلیک نداره  ولی همیشه یه تعداد بک دور تو نرم افزار ها هستش که فعلا عمومی نشده



نقل قول:
+درباره اس ام اس باید بگم که تلگرام این امکان رو خیلی ایمن تر کرده و اگ ای پی ها یکی نباشه حتی کد ۵ رقمی دو هم داشته باشید نمیتونید نفوذ کنید ..
اگ زمانی که کد رو دریافت میکنید از طریق اس ام اس اگه هر دونفر ( هکر و تارگت ) انلاین باشن چون ای پی تارگت رو سیستم نشسته و با ای پی هکر مقایسه میشه بله اجازه ورود نمیده ولی اگ تارگت افلاین باشه میشه از طریق همون کد نفوذ
خُب طرف مال مثلا جنوبه من شمال ..
کد رو ازش گرفدیم باس یجوریی هم طرف مقابل رو متقالد کنیم که پس ازین اینوه کد رو بهمون داد افلاین بشه و...

نمیشه اسم این راه رو گذاشت -- ..

شما کد رو از تارگت نمیگیری که با استفاده از دسترسی که داری به گوشیش کد رو خودت استخراج میکنی و همون لحظه هم وارد تلگرامش میشی ! قرار نیست هیچ طرف متوجه قضیه بشه ! این از لحاظ تئوری اینجوری به نظر میاد ولی اگه عملی کار کنید متوجه میشید که نیازی به اینکه طرف چیزی بفهمه نیست!
در ثانی مهندسی اجتماعی هم یک نوع هــک و ابزار هــک به حساب میاد و باید بتونید ازین ابزار هم استفاده کنید
دل مرنـجــان کــــه ز هــــر دل بــــه خــــدا راهـــی هـــســت
پاسخ
#10
(23-03-2017، 15:07)saeid نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
 
(23-03-2017، 13:58)AMIR.E نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
 
(23-03-2017، 12:27)saeid نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
 
نقل قول:
خب اگه کسی بتونه تلگرامو -- کنه حتما روششو به مدیرا نشون میده و جایزه 300 هزار دلارو میبره(:

اون جایزه ای که شما میگید مربوط به حفره امنیتی خوده تلگرام هستش  که بله تلگرام باگ پابلیک نداره  ولی همیشه یه تعداد بک دور تو نرم افزار ها هستش که فعلا عمومی نشده




نقل قول:
+درباره اس ام اس باید بگم که تلگرام این امکان رو خیلی ایمن تر کرده و اگ ای پی ها یکی نباشه حتی کد ۵ رقمی دو هم داشته باشید نمیتونید نفوذ کنید ..
اگ زمانی که کد رو دریافت میکنید از طریق اس ام اس اگه هر دونفر ( هکر و تارگت ) انلاین باشن چون ای پی تارگت رو سیستم نشسته و با ای پی هکر مقایسه میشه بله اجازه ورود نمیده ولی اگ تارگت افلاین باشه میشه از طریق همون کد نفوذ
خُب طرف مال مثلا جنوبه من شمال ..
کد رو ازش گرفدیم باس یجوریی هم طرف مقابل رو متقالد کنیم که پس ازین اینوه کد رو بهمون داد افلاین بشه و...

نمیشه اسم این راه رو گذاشت -- ..

شما کد رو از تارگت نمیگیری که با استفاده از دسترسی که داری به گوشیش کد رو خودت استخراج میکنی و همون لحظه هم وارد تلگرامش میشی ! قرار نیست هیچ طرف متوجه قضیه بشه ! این از لحاظ تئوری اینجوری به نظر میاد ولی اگه عملی کار کنید متوجه میشید که نیازی به اینکه طرف چیزی بفهمه نیست!
در ثانی مهندسی اجتماعی هم یک نوع هــک و ابزار هــک به حساب میاد و باید بتونید ازین ابزار هم استفاده کنید
اگ قرار بشه به گوشی شخص دسترسی داشته باشیم زیاد جالب نمیاد ‌..

اینجوری همه هکر از آب در میان .‌
ما میخوایم به اکانت شخصی نفوذ کنیم در حال حاضر در دسترس نیست تلفن اون شخص ...
پاسخ


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  فروش نرم افزار Hک تلگرام، شیوه جدید کلاهبرداری از کاربران
  برنامه‌ی Quick Time را از سیستم‌های ویندوزی خودتان پاک کنید
  شایعه برنامه دوربین لخت کننده nomao camera اندروید
  چرا نباید از تلگرام طلایی استفاده کنیم؟
  اسامی ربات های جاسوسی تلگرام!
  کارت عابر بانک و رمز عبور آن را در اختیار دیگران قرار ندهید
  جلوگیری از بسته شدن برنامه ها به دلیل کمبود رم
  دانلود برنامه Hک وای فای با گوشی بدون روت و هم گوشی روت
  آموزش Hک کردن برنامه ها و بازی های پولی بازار
  شیوه جدید Hک شدن تلگرام (+عکس)

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان