امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

عمه مسی طوفان به پا کرد!

#1
پس از گزارش اولیه دیلی میل یک روز پس از ازدواج لئو و آنتونلا درخصوص اختلافات خانوادگی، این منبع مجددا به بررسی این موضوع پرداخت.

در جنجالی که به درگیری عمه و مادر مسی مبنی بر دعوت نشدن اعضای خانواده پدر مسی با دخالت سلیا ماریا مادر لئو حکایت داشت، سوزانا مسی عمه لئو اعلام کرد که مادرش به ازدواج دعوت نشده است.

از این رو عمه مسی، سلیا ماریا مادر مسی را بابت دعوت نشدن بعضی از اقوام پدری لئو، سلیا ماریا را به عنوان متهم اصلی معرفی نمود. عمه مسی ادعا کرده است که مادر لئو باعث جدایی این خانواده از یکدیگر شده تا جایی که حتی بعضی از اقوام به مراسم ازدواج دعوت نشده اند.

دعوت نشدن روزا مادر بزرگ پدری لئو باعث شد تا سوزانا اعلام کند که خورخه برادرش نیز از دست کارهای همسر خود شرمنده است چون مادر مسی باعث شد تا علاوه بر مادر بزرگ حتی برادر و خواهر های خورخه نیز علی رغم زندگی در نزدیک خانه شان به مراسم دعوت نشوند.

این اقدامات در شب ازدواج مسی باعث شد تا عمه لئو در گفت و گو با برنمه محبوب Infama در تلویزیون آمریکا ادعا کند که آخرین باری که سعی کرده تا لئو را ببیند به 12 سالگی او و قبل از پرواز به بارسلونا باز می گردد که سلیا اجازه ورود او را به منزل نداد و در ادامه نیز نتوانست لیونل را ببیند چون خیلی دوست داشت تا لئو را قبل از سفر به بارسلون ببیند.

سوزانا مسی عمه لئو گفت:

او هیچ کس از خانواده من و خانواده خواهرم را دعوت نکرد. سلیا اینگونه است، او دستور می دهد. او باعث شده تا لئو حتی مادر بزرگش را نیز از دست بدهد و پدر بزرگ مرحومش را درحالی که لئو پدر بزرگی شگفت انگیز داشت که از دستش داد و حال این کارهای سلیا باعث شده تا من هرگز با لئو در ارتباط نبوده باشم و همچنین خواهرش و این رفتار مادرش بی رحمانه است. لئو از رفتار مادرش طبعیت می کند و مسیر او را می رود. من هیچ وقت با متئو و تیاگو بچه های لئو و همسرش آنتونلا ملاقات نکرده ام ولی می خواهم که آن ها را ببینم چون آن ها نام خانواده من را یدک می کشند. من آنتونلا را فقط از طریق مجلات می شناسم. به نظر می رسد که دختر خیلی خوبی است چون ما به شخصه از گرفتن زن هایی چون سلیا در خانواده خودمان شانس نداشته ایم.

هیچ کس سلیا را دوست ندارد. ما با خورخه مشکل داریم و او نیز از دست زنش شرمنده است. او از کل خانواده جدا شده به صورتی که سلیا وقتی برادرم و خواهر زاده ام فوت کرد حتی نیم ساعت نیز به سراغ مادرم نرفت تا با او صحبت کند و تسلیت بگوید. او هرگز نگفته که متاسف است چون اصلا معنایش را نمی داند. روی مسی فشار عاطفی وجود داشته که همه اش به این خاطر است.

روابط خانوادگی مادر مسی به گونه ای بد است که سفارش لباسی مشابه با لباس آنتونلا باعث بی احترامی به خانواده آنتونلا شد.

همچنین شخصی نزدیک به خانواده مسی اعلام کرد که رابطه بین خانواده های مسی و آنتونلا تقریبا به مدت 7 سال است که سرد شده است.

این شخص اعلام کرد که این اختلاف به سال 2010 و قبل از جام جهانی آفریقای جنوبی باز می گردد که یک خبرنگار آرژانتینی از مادر مسی درخصوص آنتونلا پرسید که به همراه پسرش برای دیدن بازی های لئو به آفریقای جنوبی رفته است که مادر مسی گفت: " آنتونلا؟، آنتونلا؟ آنتونلا دیگر کیست؟"
زمانی که زمین می‌خوریم و شکست می‌خوریم مهم نیست، مهم این است که دوباره بلند شویم و از جای‌مان برخیزیم.
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان