امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

زورآزمایی ایران و عربستان در دادگاه عالی ورزش

#1
زورآزمایی ایران و عربستان در دادگاه عالی ورزش

مشکلات سیاسی بین ایران و عربستان باعث شده طی سال‌های اخیر دو تیم از قبول میزبانی در کشور یکدیگر برای تقابل نمایندگان دو کشور خودداری کنند و اکنون ایران با پرونده دفاعیات خود به دنبال حق میزبانی خود است.

به گزارش "ورزش سه"، بعد از مناقشات سیاسی دو کشور، عربستان درخواست لغو میزبانی در تقابل‌های نمایندگان دو کشور را به AFC داد که این مساله مورد قبول آنها واقع شد و در اولین اقدام نمایندگان دو کشور در لیگ قهرمانان آسیا در کشوری بی طرف و با برنامه‌ای مجزا ابتدا دو دیدار رفت و برگشت خود را برگزار کردند. این برنامه در ادامه دستخوش تغییراتی شد و آنها طبق برنامه و در دیدارهای رو در رو در کشور بی طرف به مصاف یکدیگر رفتند. مساله‌ای که طی سال‌های اخیر یکی از مشکلات بزرگ فوتبال ایران بوده و مانع از دستیابی آسان به نتایج لازم و خصوصا حمایت طرفداران نمایندگان ایرانی از تیم‌های خود شده است.

بر این اساس اما چندی پیش کارگروه حقوقی ایران با مدیریت تنی چند از وکلای باتجربه و حضور رضا جاودانی با ارائه دفاعیاتی مستند خواهان دریافت حق میزبانی کشورمان در تقابل با عربستان شدند. در این دفاعیات با مستنداتی مثل اینکه ناامنی در کشور مساله‌ای خیالی و واهی بوده و ایران طی سال‌های اخیر علیرغم مشکلات جنگ در منطقه امن‌ترین روزها را پشت سر گذاشته و بهترین مثال برای آن برگزاری میزبانی تیم‌های عراق و افغانستان در ایران بوده، خواهان بازگرداندن این حق قانونی شده است.

این پرونده که گفته می‌شود حدود دو سال در بخش‌های مختلف دادگاه ورزشی در سوییس در حال پیگیری است و وکلای سوییسی نیز برای آن در اختیار گرفته شده، امروز مورد بررسی نهایی قرار خواهد گرفت. علیرضا اسدی، دبیرکل سابق فوتبال ایران که چندی پیش از سمت خود برکنار شده نیز طبق برنامه در این دادگاه و جلسه مربوط به پرونده دادخواهی ایران به عنوان نماینده ایران حاضر خواهد شد و باید دید در روز سرنوشت فوتبال ایران چه تصمیمی برای آن گرفته خواهد شد. تصمیمی که می‌تواند نمایندگان ایران را در فصل آینده به میزبانی در ایران و دور شدن از مصائب حضور در کشورهای ثالث برای میزبانی از عربستان دور کند و شانس موفقیت آنها را افزایش دهد.
پاسخ
 سپاس شده توسط Mr. Potato Head
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  باخت «تاریخی» الاهلی مقابل استقلال در حضور وزیر ورزش عربستان
  لیگ قهرمانان آسیا در عربستان پخش نمی‌شود
  اخطار سفت و سخت AFC به نمایندگان عربستان
  درخواست نویسندگی در بخش فوتبال و سایر ورزش ها و زیرشاخه ها
  کار استقلال در عربستان سخت شد (عکس)
  ورزش جدید اسلم بال
  آشنایی با ورزش لاکراس
  مهدی طارمی؛ پرچم و غرور یک ملت فراتر از ورزش
  رونالدو پول عربستان را نمیخواهد.
  النصر مایه تمسخر هواداران فوتبال عربستان(عکس)

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان