امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

سئو

#1
SEO (بهینه سازی موتور جستجو) موضوعی ناخوشایند است که برای مبتدیان نزدیک شده است. جالب اینجاست که خزیدن به وب برای کسب اطلاعات در مورد سئو ، غالباً اطلاعات عظیمی از اطلاعات بازاریابی مبهم و متناقض بازاریابی را برمی گرداند. نترس! اگر فکر می کنید SEO همه تک شاخ است و جادوگر است ، این جلسه شما را با حقایق مورد نیاز باز می کند.
موتورهای جستجو
واضح ترین ابزار برای سئو خود موتورهای جستجو هستند. آنها رایگان هستند و شما می توانید از آنها استفاده کنید تا جایی که می خواهید.

با یک جستجوی ساده می توانید نحوه نمایش صفحات در SERP ها را مشاهده کنید و عناوین و توضیحات متا را بررسی کنید. شاید شما حتی قطعه های غنی را ببینید ، که توسط داده های ساختاری ایجاد شده اند. اما اگر صفحه شما به هیچ وجه نشان داده نمی شود ، ممکن است یک پنالتی دریافت کرده باشید یا با محتوای تکراری مشکل دارید. شما حتی می توانید میزان صفحاتی را که از طریق سایت فهرست بندی می شوند بررسی کنید: فرمان جستجو.

با موتور جستجو می توانید کارهای زیادی انجام دهید. برای به دست آوردن بیشترین تلاش در جستجوی خود ، می توانید از اپراتورهای جستجوی پیشرفته مانند سایت استفاده کنید: ، intitle: ، inurl: ، و غیره.

2 میلیون + مضامین و افزونه های وردپرس ، قالب های وب و ایمیل ، کیت های UI و موارد دیگر
هزاران تم و افزونه وردپرس ، قالب های وب ، عناصر UI و موارد دیگر را با عضویت در Envato Elements بارگیری کنید. دسترسی نامحدود به یک کتابخانه در حال رشد به میلیون ها دارایی خلاق و طراحی وب دسترسی دهید
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان