امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

پرسپولیس 3 - نفت 0؛ سه گل برای جشن کم بود

#1
پرسپولیس 3 - نفت 0؛ سه گل برای جشن کم بود

تیمی که با مصائب فراوان و حواشی زیاد در سوپرجام حاضر شده بود، طبق انتظار با شکست جام را به پرسپولیس اهدا کرد.

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس موفق شد تیم نفت را در سوپرجام شکست دهد و به عنوان قهرمانی دست یابد تا فصل را با کسب جام استارت بزند.
در شبی که قرار بود دربی آلمان بین دو تیم استقلال و پرسپولیس برگزار شود، طرفداران پرسپولیس در استادیوم یکصدهزار نفری آزادی جشن قهرمانی را برگزار کردند. پرسپولیس با برد سه گله مقابل نفت تهران که تا ساعاتی پیش از این دیدار با تغییرات گسترده مهیای جدال شده بود، در کمتر از 4 ماه توانست دومین جام را به کلکسیون افتخارات خود اضافه کند.
 

استادیوم آزادى  
داور: بیژن حیدرى      کمک داوران: علیرضا ایلدروم و یعقوب حجتى
 
 

پرسپولیس 3 - نفت 0؛ سه گل برای جشن کم بود 1




پرسپولیس
 
علیرضا بیرانوند، شایان مصلح، حسین ماهینی، شجاع خلیل زاده، محمد انصاری، محسن ربیع خواه، وحید امیری(کامیابی نیا 84)، فرشاد احمدزاده، محسن مسلمان (حمید طاهرخانی، دقیقه 88)، مهدی طارمی (دقیقه 74، سیامک نعمتی) و علی علیپور
سرمربى: برانکو ایوانکوویچ
 

نفت تهران
 
میلاد فراهانی، جهانبخش ذبیحی‌طاهر، حسین جعفری، فرید محمدی‌زاده، امیرحسین فشنگچی(علی خدایی 74)، علیرضا عزت‌کرامت، فرشاد هاشمی، علی میرخراط، مجتبی حق‌دوست، آرش شهامتی و عیسی آل‌کثیر
سرمربى: حمید درخشان
 

پرسپولیس 3 - نفت 0؛ سه گل برای جشن کم بود 1

 
 
اخطار
 
 
فرشاد احمدزاده (43) از پرسپولیس
 
 
شرح گل ها
 
 
پرسپولیس 1 نفت تهران 0: (دقیقه 18، علی علیپور): در شرایطی که بازیکنان پرسپولیس چند موقعیت مناسب را از دست داده بودند، علی علیپور روی فراری بلند، توانست با ضربه ای دقیق و بدون حرکت اضافه میلاد فراهانی را تسلیم و گل اول تیمش را به ثمر برساند.
 
 

پرسپولیس 3 - نفت 0؛ سه گل برای جشن کم بود 1

 
پرسپولیس 2 نفت تهران 0: ( دقیقه 66، محسن مسلمان): هافبک شماره 77 سرخپوشان روی حرکت بازیکنان سمت راست این تیم و ارسال پاس خوب از سوی علی علیپور با شوتی دیدنی گل دوم تیمش را به ثبت رساند.
 
پرسپولیس 3 نفت تهران 0: (دقیقه 83، فرشاد احمدزاده) ارسال زمینی ماهینی برای استفاده از بازیکنان داخل محوطه جریمه با اشتباه مدافع نفت و تکل بی مهابا روی سیامک نعمتی، داورا را مجاب به اعلام ضربه پنالتی کرد. این ضربه را فرشاد احمدزاده به گل سوم تیمش تبدیل کرد تا بعد از مدت ها ضمن گلزنی برای سرخپوشان تمام شادی های ناتمامش را به اجرا بگذارد.
 

پرسپولیس 3 - نفت 0؛ سه گل برای جشن کم بود 1

 
 
شرح نیمه اول:
 

پرسپولیس در یکی از یک طرفه ترین نیمه های خود تنها به دلیل فشار سنگین تمرینات آماده سازی از ثبت نتیجه برتر از برد یک گله نرسید. نفت تهران که تنها 9 ساعت پیش از این بازی توانسته بود با دروازه بان خود به توافق دست یابد و سرمربی‌اش نیز در کمتر از 24 ساعت از حضورش روی نیمکت این تیم عذر
چند بازیکن این تیم را خواسته بود، شاگردان برانکو با فشار روی دروازه حریف بارها در موقعیت گلزنی قرار گرفته بودند و مهدی طارمی و علی علیپور می‌توانستند خیال برانکو و هوادارانش را برای دستیابی به پیروزی راحت کنند.
با این حال تنها علی علیپور توانست سرخ‌ها را به خواسته شان در نیمه اول برساند و بازی کم برخورد دو تیم با همان یک گل در 45 دقیقه ابتدایی خاتمه یافت.
 
 
بهترین بازیکن - علی علیپور
 

مهاجم شمالی پرسپولیس مطابق روزهای پایانی فصل گذشته با شرایط بدنی فوق العاده‌اش یک شب فوق العاده را پشت سر گذاشت. علی علیپور که در روزهای پایانی فصل گذشته پا به پای طارمی در گلزنی پیش می رفت اینبار توانست با یک گل زده و یک پاس گل باز هم نقش موفق خود در ترکیب سرخپوشان را به جا بگذارد و نشان دهد علیرغم حضور گادوین منشا، برانکو نباید به او به چشم نیمکت نشین نگاه کند.
 
 
اتفاق ویژه - سه گل کم بود
 

بعد از 3 ماه دوری از فوتبال انتظار می رفت هواداران زیادی برای رونمایی از ستاره‌ها و خصوصا دیدار سوپرجام در استادیوم آزادی حضور یابند اما در شبی که حدود 40 هزار هوادار در استادیوم حاضر بودند، آنها موفق شدند با سه گل از سوی محسن مسلمان، علی علیپور و فرشاد احمدزاده حریف خود را شکست دهند و به عنوان قهرمانی دست یابند.
با این حال اتفاق ویژه این بازی را می‌توان به برتری کم گل سرخپوشان مربوط دانست. تیمی که در یک ماه گذشته از کمترین امکانات برخوردار بود و با ترکیب 11 نفره قهرمان جام حذفی تغییراتی 90 درصدی را تجربه کرده بود، پرسپولیس را شرایط دیدار برابر تیمی محلی قرار داده بود که تنها اسم و برند نفت تهران را روی خود داشت. با این حال سرخپوشان نیز که به تازگی از فشار تمرینات سخت بدنسازی خارج شده بودند، توانستند این عنوان را به خود اختصاص دهند و هواداران را به ادامه موفقیت‌های خود امیدوار کنند.
 
 
دقایق حساس

 
دقیقه 4: ارسال ضربه ایستگاهی توسط محسن مسلمان در یک رفت و برگشت به مهدی طارمی رسید و در حالی که این بازیکن برای ضربه آکروباتیک خود را مهیا می کرد با علیپور قاطی کرد تا تنها یک کرنر نصیب آنها شود.
 
 

پرسپولیس 3 - نفت 0؛ سه گل برای جشن کم بود 1

 
دقیقه 8: دومین موقعیت جدی برای پرسپولیس روی ارسال وحید امیری و مهیا شدن توپ برای علیپور با واکنش موفق میلاد فراهانی و تکل مدافع نفت یک کرنر برای این تیم شکل داد.
دقیقه 9: ارسال کرنر توسط محسن مسلمان و ضربه سر علی علیپور با بدشانسی این مهاجم شمالی راهی به دروازه نیافت و توپ با اختلافی کم راهی اوت شد.
دقیقه 27: روی حرکات ترکیبی بازیکنان پرسپولیس، مهدی طارمی موقعیت خوبی به دست آورد که ارسال زمینی او برای فرشاد احمدزاده با ضربه دقیقی برای باز کردن دروازه نفت همراه نشد.
دقیقه 36: حرکت پا به توپ حسین ماهینی به داخل محوطه جریمه نفت و پاس فوق العاده او برای مهدی طارمی با سهل انگاری این بازیکن راهی به دروازه نیافت و توپش راهی بیرون رفت.
دقیقه 45: آخرین شانس پرسپولیس برای افزایش تعداد گل هایش در نیمه اول با خطا روی علیپور در گوشه محوطه جریمه نفت شکل گرفت. این ضربه را محسن مسلمان ارسال کرد که البته بازیکنی موفق به زدن ضربه سر مناسب نشد.

 

پرسپولیس 3 - نفت 0؛ سه گل برای جشن کم بود 1

 

دقیقه 50: فرار جالب توجه فرشاد احمدزاده به سمت دروازه نفت و ارسال او برای طارمی پیش از ضربه مهاجم سرخ‌ها با دفع مدافعان راهی اوت شد.
دقیقه 52: فضای مناسب برای شوتزنی علی علیپور با ضربه این مهاجم همراه شد که توپش با اختلاف راهی بیرون شد.
دقیقه 55: مصدومیت میلاد فراهانی باعث وقفه ای دو دقیقه ای در جریان بازی شد تا کادرپزشکی برای بررسی شرایط این دروازه بان راهی زمین شود.
دقیقه 58: حرکت علی علیپور پشت محوطه جریمه توپ مناسبی را برای احمدزاده فراهم کرد که ضربه شماره 10 پرسپولیس در دو مرحله توسط فراهانی مهار شد.
دقیقه 60: علی عزتی دقیقا روی خط محوطه جریمه علی علیپور را متوقف کرد تا بیژن حیدری به نشانه خطا در سوت خود بدمد و سرخپوشان را صاحب یک فرصت ایده آل کند. این ضربه اما از سوی انصاری به خوبی نواخته نشد تا فرصت از دست برود.
دقیقه 73: ارسال مسلمان روی دروازه و اشتباه مدافعان و دروازه بان نفت فرصت خوبی نصیب فرشاد احمدزاده کرد که ضربه سر این بازیکن از روی خط محوطه جریمه با اختلاف کمی راهی اوت شد.
دقیقه 77: شوت راه دور عیسی آل کثیر با اختلاف زیادی راهی اوت شد تا نفت همچنان در ایجاد خطر روی دروازه بیرانوند ناکام باشد.
دقیقه 80: پاس پشت پای فوق العاده از سوی سیامک نعمتی، وحید امیری را با دروازه بان تک به تک کرد که ضربه این بازیکن راهی به چارچوب نیافت.
دقیقه 87: کمال کامیابی نیا، در بدو حضورش در زمین فرصت خوبی برای شوتزنی به دست آورد که ضربه اش را فراهانی در اختیار گرفت.
دقیقه 89: ارسال دیدنی شایان مصلح از سمت چپ را اینبار علی علیپور به قصد ضربه آکروباتیک نواخت که توپش با اختلاف کمی راهی اوت شد.
دقیقه 1+90: سیامک نعمتی مشابه ضربه ای که فصل گذشته وارد دروازه استقلال کرده بود اینبار به قصد دروازه نفت کرد که شوت 35 متری اش با دفع میلاد فراهانی راهی کرنر شد.
 

پرسپولیس 3 - نفت 0؛ سه گل برای جشن کم بود 1
[img=0x0]http://دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
پرسپولیس 3 - نفت 0؛ سه گل برای جشن کم بود 1 [/img]
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  برتری پرسپولیس در اولین بازی دوستانه فصل
Exclamation ادامه بدعهدی مدیران پرسپولیس
  ذوالفقارنسب: دکترهای زیادی در پرسپولیس هستند!
  استقلال و پرسپولیس با این دو جای خالی چه می‌کنند؟
  باقری صفحه پرسپولیس را فالو نکرده بود
Subarrow بیانیه باشگاه پرسپولیس علیه مدیرعامل استقلال
  بازگشت سجاد به گلزنی پیش از نبرد با پرسپولیس
  رسانه قطری: منتظر شکست پرسپولیس نباشید!
  خط‌کشی نیم متری روی پای ستاره پرسپولیس!
Wink شجاع مقابل پرسپولیس نیمکت‌نشین می‌شود؟

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان