امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

جدال رامین و دیمیتری پایه در گروی تصمیم پرسپولیس!

#1
رضاییان برای آی تی سی باید پول اضافی بدهد
جدال رامین و دیمیتری پایه در گروی تصمیم پرسپولیس!

مدافع تازه لژیونر شده‌ی فوتبال ایران اکنون با مانع بزرگی برای حضور در ترکیب اوستنده بلژیک مواجه شده است.

به گزارش "ورزش سه"، رامین رضاییان که بعد از اتفاقات فصل گذشته از لیست پرسپولیس خارج شد، در ادامه با بخشیدن مطالبات خود و پرداخت مبلغ مدنظر این باشگاه، توانست رضایتنامه خود را با یک شرط از مسوولان این تیم دریافت کند.

مسوولان پرسپولیس که با پادرمیانی علی پروین راضی به صدور رضایتنامه این بازیکن در قبال بخشیدن مطالبات و پرداخت 350 میلیون شده بودند، شرطی در این راه برای مدافع خود در نظر گرفتند که در صورت دریافت پیشنهادی بالاتر از 700 میلیون تومان او باید 350 میلیون دیگر نیز به باشگاه پرداخت کند. شرطی که با توجه به شرایط، رامین رضاییان آن را پذیرفت و رضایتنامه‌اش را دریافت کرد.

رضاییان در نقل و انتقالات فوتبال با دو پیشنهاد اغواکننده از لیگ ایران مواجه شد اما با توجه به خواسته‌اش برای حضور در فوتبال اروپا توجهی به آنها نکرد تا از میان سه پیشنهاد اروپایی خود در نهایت پای میز مذاکره با اوستنده بنشیند. او در نهایت با قراردادی جالب توجه حضور در این تیم را پذیرفت تا در اولین تجربه اروپایی‌اش شانس بازی در لیگ اروپا را نیز به همراه این تیم داشته باشد.

شماره 24 جدید اوستنده که اکنون به بازیکنی مورد اعتماد برای فاندرهایگه تبدیل شود. اما اکنون با دردسر بزرگی مواجه شده است. طبق قرار قبلی، این بازیکن باید در صورت عقد قرارداد با مبلغی بیش از 700 میلیون، طبق توافق قبلی 350 دیگر به باشگاه پرسپولیس پرداخت می‌کرد تا مجوز بازی در این تیم را به دست بیاورد. با این حال با توجه به اینکه هنوز ITC او از سوی پرسپولیس مورد موافقت قرار نگرفته او قادر به بازی برای اوستنده نیست. موضوعی که رضاییان طی روزهای اخیر بارها در تماس‌ها و پیام‌ها برای مسوولان پرسپولیس خواهان انجام آن و به دست آوردن راهی برای توافق شده است. با توجه به اینکه رضاییان در فصل گذشته علاوه بر اینکه دریافتی از پرسپولیس نداشته و مبلغی نیز پرداخت کرده، اکنون با مشکل مالی برای باقی مطالبات پرسپولیس مواجه است و بر این اساس خواستار صدور این مجوز و در نهایت قبول چک از سوی پرسپولیس شده تا در اولین پرداختی اوستنده، رضایت پرسپولیس را جلب کند. درخواستی که از سوی پرسپولیس بی‌پاسخ مانده است. 

نکته جالب توجه اینجاست که پرسپولیس در ارائه شرط خود تنها پیشنهاد اروپایی برای این بازیکن را مستلزم پرداخت این مبلغ عنوان کرده است و در صورتی که رامین رضاییان به یکی از دو پیشنهاد داخلی خود پاسخ مثبت می‌داد، نیازی به این پرداختی نداشته است. مسوولان پرسپولیس که این روزها به شدت درگیر تامین منابع مالی مدنظر این تیم برای فصل هفدهم فوتبال ایران هستند و تحت فشار بازیکنان فعلی خود قرار گرفته‌‎اند، باید دید طی روزهای آینده چه تصمیمی برای این لژیونر در نظر خواهند گرفت تا او مشکلی برای همراهی اوستنده نداشته باشد.
 
این اتفاق در حالی رخ می‌دهد که رامین رضاییان فردا در دیداری حساس در لیگ اروپا جدال برابر مارسی را پیش رو دارند. مارسی که با سر و صدای زیاد در فصل گذشته توانست جواز حضور در این رقابت‌ها را به دست بیاورد، روی گارسیا را روی نیمکت خود می‌بیند. سرمربی سابق رم که اکنون با توجه به حضور مالکان آمریکایی برای کسب موفقیت تحت فشار قرار دارد. آنها دیمیتری پایه، ملی‌پوش فرانسوی را نیز در ترکیب خود می‌بینند و در نقل و انتقالات تابستانی نیز خریدهای پر سر و صدایی داشته‌اند. عادل رمی، والر ژرمن و لوئیز گوستاوو از خریدهای جالب توجه این تیم فرانسوی محسوب می‌شود که کار سختی را پیش روی اوستنده برای موفقیت قرار داده‌اند. 

مهمترین مساله اکنون برای رامین رضاییان می‌تواند دریافت مجوز بازی از سوی مسوولان پرسپولیس تلقی شود تا او موفق شود در یکی از جذاب‌ترین تقابل‌های تاریخ بازی خود برابر دیمیتری پایه فرانسوی فرصت بازی و خودنمایی به دست بیاورد. 

دیدار اوستنده و مارسی در لیگ اروپا البته یک تقابل آسیایی نیز رقم خواهد زد. مدافع چپ اصلی مارسی هیروکی ساکای، ملی‌پوش ژاپنی است که نقش فعالی در حملات این تیم دارد. ساکای در بازی ماه گذشته ژاپن مقابل عراق در تهران هم در ترکیب اصلی تیمش قرار داشت و قبل از مصدومیت یکی از بازیکنان خوب تیمش بود. دوئل دو مدافع آسیایی در کنار زمین می‌تواند یکی از نقاط جذاب این بازی باشد.

با این شرایط باید دید مسوولان پرسپولیس مجوز لازم برای این حضور و تقابل جذاب و دیدنی را برای مدافع سابق خود صادر خواهند کرد تا او اولین تجربه رسمی اروپایی خود را بدون دغدغه پشت سر بگذارد یا خیر.
[img=0x0]http://دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
جدال رامین و دیمیتری پایه در گروی تصمیم پرسپولیس! 1 [/img]
پاسخ
 سپاس شده توسط *yoksel*
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  برتری پرسپولیس در اولین بازی دوستانه فصل
  محمود فکری و یک تصمیم قابل تامل
Exclamation ادامه بدعهدی مدیران پرسپولیس
  ذوالفقارنسب: دکترهای زیادی در پرسپولیس هستند!
  استقلال و پرسپولیس با این دو جای خالی چه می‌کنند؟
  باقری صفحه پرسپولیس را فالو نکرده بود
Subarrow بیانیه باشگاه پرسپولیس علیه مدیرعامل استقلال
  تصمیم جدید بیرانوند چیست؟
  تصمیم بزرگ کریستیانو رونالدو لو رفت (عکس)
  بازگشت سجاد به گلزنی پیش از نبرد با پرسپولیس

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان