امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر فولاد خوزستان

#1
ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر فولاد خوزستان

برانکو ایوانکوویچ با دعوت 20 بازیکن به اردوی پیش از بازی برابر فولاد خوزستان، امیدوار به کسب اولین پیروزی فصل است.

به گزارش "ورزش سه"، سرمربی کروات سرخپوشان فصل را با قهرمانی به همراه شاگردانش در سوپرکاپ آغاز کرده و از این حیث انگیزه‌های زیادی برای شروع مقتدرانه در لیگ هفدهم دارد.

برانکو ایوانکوویچ برای این دیدار که امشب در استادیوم آزادی برگزار خواهد شد، 20 بازیکن را به اردوی این تیم دعوت کرده است. با این حال او در لیست خود سیدجلال حسینی را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد تا کاپیتان اول سرخپوشان غایب بزرگ افتتاحیه لیگ برای این تیم لقب گیرد. بر این اساس ترکیب اولیه سرخپوشان برای بازی امشب را می‌توان با حضور بازیکنان زیر در نظر گرفت:
 

علیرضا بیرانوند 
شماره یک سرخپوشان که در پایان فصل در سودای حضور در فوتبال اروپا بود در نهایت به پیشنهاد فنرباغچه پاسخ منفی داد تا در جمع این تیم حضور داشته باشد. علیرضا بیرانوند که شماره یک تیم ملی را نیز از آن خود کرده، امیدوار است بتواند از این فرصت مناسب با توجه به تقویت تیم برای حضوری موفق در تیم ملی نیز سود ببرد. او در بازی فردا نیز دروازه بان اصلی این تیم خواهد بود تا پیشاپیش دیگر بازیکنان در زمین حاضر شود.
 

شجاع خلیل زاده – محمد انصاری
با غیبت سیدجلال حسینی به دلیل مصدومیت، شجاع خلیل زاده و محمد انصاری به عنوان زوج خط دفاعی در این دیدار حاضر خواهند شد. برانکو ایوانکوویچ که قصد داشت از محمد انصاری در سمت چپ دفاعی سود ببرد در این بازی مجبور است با توجه به غیبت کاپیتان اولش از این بازیکن همچون فصل گذشته در قلب دفاعی در کنار شجاع خلیل زاده استفاده کند. خلیل زاده نیز که در ابتدای فصل به جمع این تیم اضافه شده، امیدوار است با پیراهن شماره 3 سرخپوشان جواز حضور در تیم ملی را نیز کسب کند.
 

صادق محرمی  - حسین ماهینی
برخلاف تصورات به نظر می‌رسد حسین ماهینی این فصل را نیز در سمت چپ دفاعی آغاز کند. برانکو ایوانکوویچ قصد داشت با توجه به حضور صادق محرمی در اردوی تیم امید ایران به این بازیکن استراحت بدهد اما با توجه به آمادگی مناسب پدیده فصل گذشته، او بار دیگر با پیراهن شماره 17 در سمت راست حاضر خواهد شد تا حسین ماهینی با بازوبند کاپیتانی در سمت چپ حاضر شود.
 

محسن ربیع خواه
هافبک بی حاشیه سرخپوشان برخلاف فصل گذشته اکنون سورپرایز این تیم محسوب نخواهد شد. ربیع خواه که از فرصت به دست آمده توانست جایگاه ثابتی در ترکیب این تیم به دست بیاورد، در این فصل نیز در ترکیب اصلی حضور خواهد داشت. او این بار به جای کمال کامیابی نیای مصدوم که هنوز مجوز بازی دریافت نکرده، در پست هافبک دفاعی به میدان خواهد رفت.
 

وحید امیری – فرشاد احمدزاده – محسن مسلمان
مثلث هجومی پرسپولیس را بازیکنان شماره 10، 19 و 77 این تیم تشکیل خواهند داد. احمدزاده که به دلیل غیبت در تست های ایفمارک از لیست این دیدار خارج شده بود، خیلی زود توانست با برطرف کردن مشکلش به اردو بازگردد و اکنون نیز امید اول این تیم در فاز تهاجمی محسوب می‌شود. او که زننده آخرین گل سرخپوشان در دیدار سوپرکاپ بود فصل جدید را با انگیزه‌های زیادی آغاز خواهد کرد تا موفق به کسب جایگاهی ثابت در ترکیب این تیم شود، خصوصا اینکه این بار برخلاف فصل گذشته این تیم با نیمکت قدرتمندی نیز همراه است که می‌تواند زنگ خطر بزرگی را برای او و دیگر بازیکنان شکل دهد. محسن مسلمان نیز که عنوان برترین پاسور فصل سرخپوشان را در لیگ شانزدهم به خود اختصاص داده، امیدوار است در این فصل نیز موفق شود آن را تکرار کند. امیری نیز به عنوان دونده‌ترین بازیکن سرخپوشان نقش پررنگی در اضافه شدن به فاز تهاجمی این تیم و ارسال پاس‌های مناسب برای مهاجمان خواهد داشت.
 

علی علیپور – مهدی طارمی
دو مهاجم موفق روزهای پایانی فصل گذشته اکنون نیز در کنار یکدیگر حاضر خواهند بود تا جا را برای دیگر بازیکنان تنگ کنند. حضور گادوین منشا اکنون بزرگترین زنگ خطر برای علیپور محسوب می‌شود و این بازیکن در دیدار سوپرکاپ نشان داد از این انگیزه به خوبی برای پیشرفت و عملکرد موثر در ترکیب این تیم سود برده است. برانکو ایوانکوویچ البته اعلام کرده در دقایق پایانی به منشا نیز فرصت خواهد داد تا به شرایط بازی نزدیک شود.
 

روی نیمکت این تیم نیز بوژیدار رادوشوویچ، ابوالفضل درویش‌وند، سیامک نعمتی، شایان مصلح، احسان علوان زاده، حمید طاهرخانی، گادوین منشا، سعید حسین‌پور و احسان حسینی حضور خواهند داشت.

دیدار دو تیم پرسپولیس و فولاد خوزستان، امشب از ساعت 21 در استادیوم آزادی برگزار خواهد شد.
[img=0x0]http://دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر فولاد خوزستان 1 [/img]
پاسخ
آگهی
#2
حیف شایان مصلح که تو این تیم حیف میشه
زمانی که زمین می‌خوریم و شکست می‌خوریم مهم نیست، مهم این است که دوباره بلند شویم و از جای‌مان برخیزیم.
پاسخ


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  برتری پرسپولیس در اولین بازی دوستانه فصل
Exclamation ادامه بدعهدی مدیران پرسپولیس
  ذوالفقارنسب: دکترهای زیادی در پرسپولیس هستند!
  استقلال و پرسپولیس با این دو جای خالی چه می‌کنند؟
  باقری صفحه پرسپولیس را فالو نکرده بود
Subarrow بیانیه باشگاه پرسپولیس علیه مدیرعامل استقلال
  ترکیب پدیده برای مصاف با استقلال
  بازگشت سجاد به گلزنی پیش از نبرد با پرسپولیس
  رسانه قطری: منتظر شکست پرسپولیس نباشید!
  خط‌کشی نیم متری روی پای ستاره پرسپولیس!

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان