امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

نقل و انتقالات استقلال

#1
استقلال تهران بسیار دیر ولی بسیار قوی و پرتلاش در نقل و انتقالات تابستانی این فصل ظاهر شد..در این مطلب، نقل و انتقالات هر پست را تک به تک بررسی خواهیم کرد:

دروازه بان:
استقلال با داشتن رحمتی، حسینی‌ و بابازاده علنا یکی از بهترین ترکیب ها را در خط دروازه در فصل قبل و این فصل داشته و نیازی به فروش یا تقویت این پست نداشته.
۱. سید مهدی رحمتی: رحمتی با ۳۴ سال سن دروازه بان اصلی تیم همانند فصل قبل میباشد. مدت قرارداد وی با احتساب این فصل، سه فصل دیگر است. وی تحت قرارداد تیم بزرگسالان (۱) است. شماره پیراهن رحمتی عدد یک هست.
۲. سید حسین حسینی: حسینی با ۲۵ سال سن دروازه بان دوم و به زودی شماره یک استقلال است و قرارداد وی این فصل تمام میشود(!). وی تحت قرارداد تیم بزرگسالان (۲) است. حسینی در این فصل نیز شماره ۲۲ را به تن میکند.
۳. ارشیا بابازاده: بابازاده با ۲۲ سال سن دروازه بان سوم تیم استقلال است و همزمان با به پایان رسیدن این فصل قرارداد این بازیکن نیز تمام میشود. وی جزو سمهیه زیر ۲۳سال (۱) میباشد. بابازاده صاحب پیراهن شماره ۱۹ هست.

دفاع راست:
شاید یکی از پرحاشیه ترین پست های این فصل از نقل و انتقالات برای استقلال پست دفاع راست بود که در بازکنانی همچون غفوری،حیدری، رضاییان و ماهینی بود که سرانجام غفوری و حیدری در این پست ماندگار شدند. استقلال به بهانه جذب رضاییان دانیال ماهینی ۲۳ ساله را از دست داد و با دو دفاع راست سال پیش پا به رقابت امسال گذاشت.
۴. وریا غفوری: وریا غفوری سی ساله قرارداد خود را یکسال دیگر با استقلال تمدید کرد تا به احتمال زیاد دفاع راست شماره یک استقلال در این فصل باشد. وی تحت قرارداد تیم بزرگسالان (۳) است. وریا شماره ۲۱ را به تن میکند.
۵. خسرو حیدری: کاپیتان دوم استقلال مانند چند سال گذشته بازیکن اصلی تیم بزرگسالان (۴) حساب میشود. خسرو با سی و چهارسال سن یکی از باتجربه های تیم منصوریان است و دوسال دیگر قرارداد دارد. شماره پیراهن دو تحت اختیار خسرو حیدری میباشد.

دفاع چپ:
برخلاف سمت راست استقلال، سمت چپ استقلال جوان ترین پست استقلال میباشد که جز سه بازیکن تحت قرارداد با استقلالِ حال حاظر، دو بازیکن تحت نظر منصوریان نیز زیر ۲۳ سال سن داشتند. در دفاع چپ زکی پور، سهرابیان، ابرقویی، مصلح، شریعتی، و هاشمی تحت نظر منصوریان بودند که در این بین، مصلح ۲۴ساله به پرسپولیس رفت، شریعتی و ابرقویی که دلیل نامعلوم از استقلال جدا شدند و درنهایت تنها زکی پور، سهرابیان و محمد هاشمی دفاع چپ استقلال را تشکیل میدهند.
۶. میلاد زکی پور: زکی پور ۲۲ساله دفاع چپ اصلی استقلال است ک دوفصل دیگر با استقلال قرارداد دارد. وی جزو سهمیه زیر ۲۳سال (۲) محسوب میشود. شماره پیراهن زکی پور ۱۸ است.
۷. آرمین سهرابیان :سهرابیان فصل گذشته در سپاهان بازی های نه چندان درخشانی را انجام داد و پس از منتفی شدن حضور مصلح، با نظر مسائد منصوریان با قراردادی دو ساله به استقلال پیوست. سهرابیان با ۲۲سال سن جزو سهمیه زیر ۲۳سال (۳) استقلال محسوب میشود. شماره پیراهن سهرابیان در استقلال ۱۳ است.
۸. محمد هاشمی: محمد هاشمی جزو معدود عملکرد های مثبت مدیریت استقلال است. چرا که وی با بیست سال سن با قرارداد ۵ساله به استقلال پیوست. وی جزو سهمیه زیر ۲۱سال (۱) محسوب میشود.

دفاع وسط:
یکی از پررفت و آمد ترین پست های استقلال در فصل نقل و انتقالات دفاع وسط بود. چرا که استقلال با سه خروجی، یک ورودی و دو تمدیدی، ساختمان چهار نفره دفاع وسط خود را تشکیل داد. منتظری، مگویان، رابسون، گوگ، پادوانی، حسینی، سیار تحت نظر منصوریان بود که از این بین رابسون، مگویان و سیار از تیم جدا شدند.
۹. پژمان منتظری: منتظری پس از چهارسال به استقلال برگشت تا دفاع استقلال به کلاس جهانی خود برگردد. منتظری ۳۴ ساله با استقلال دوساله بست تا تحت تیم بزرگسالان (۵) به میدان برود. منتظری شماره ۳۳ را به تن میکند.
۱۰. لئاندرو پادوانی: پادوانی ۳۳ ساله پس از کش و قوس های فراوان سرانجام با استقلال یک سال دیگر تمدید کرد تا با منتظری شاکله اصلی دفاع وسط تیم باشند. وی تحت قرارداد تیم بزرگسالان (۶) میباشد. پادوانی صاحب شماره ۹۰ میباشد.
۱۱. سید مجید حسینی : حسینی با ۲۱ سال سن جزو سهمیه زیر ۲۳ سال (۴) استقلال است که دوسال دیگر با استقلال قرارداد دارد و وارث پیراهن شماره ۵ است.
۱۲. عظیم گوک : بازیکن آکادمی استقلال تنها بیست سال سن دارد و جزو سهمیه زیر ۲۱ سال (۲) استقلال محسوب میشود. وی دوسال دیگر با استقلال قرارداد دارد و شماره پیراهن شماره ۳۰ را به تن میکند.

هافبک دفاعی :
با توجه به سیستم استقلال در چند سال اخیر یکی از مهم ترین پست های استقلال هافبک دفاعی است و استقلال در این پست شش بازیکن دارد که یکی از آنها وضعیت نامعلومی دارد و احتمالا به تیم سابق خود میپیوندد. ابراهیمی، چشمی، نورافکن، باقری، خادم پور و شیخ الاسلامی بازیکنان این پست هستند که از این بین، باقری احتمالا به دفاع میپیوندد، خادم پور به نفت و چشمی نیز توانایی مدافع بودن را دارد.
۱۳. امید ابراهیمی: ابراهیمی بی شک یکی از اصلی ترین مهره های استقلال در این سالها بوده که همچون چند سال اخیر یکساله تمدید کرد. ابراهیمی با سی سال سن جزو بازیکنان بزرگسال (۷) تیم محسوب میشود که در این فصل نیز شماره شش را به تن میکند.
۱۴. روزبه چشمی: بی شک یکی محبوب ترین بازیکنان تحت قرارداد تیم چشمی است که پس از یک و نیم سال به ترکیب باز خواهد گشت. روزبه با ۲۴ سال سن تحت قرارداد تیم بزرگسالان (۸) است و دوسال دیگر با تیم قرارداد دارد. وی شماره چهار را به تن میکند، همون چهاری که خودتون میدونید.
۱۵. امید نورافکن: به احتمال زیاد پدیده فصل گذشته لیگ برتر با بیست سال سن تحت قرارداد زیر ۲۱ ساله (۳) های استقلال است که دوسال دیگر با استقلال تمدید کرد. شماره پیراهن نورافکن ۲۴ است.
۱۶. فرشید باقری: باقری با ۲۵ سال سن عضو تیم بزرگسالان (۹) استقلال است که شماره پیراهن ۱۴ را به تن میکند. قرارداد باقری با استقلال در این فصل تمام میشود
۱۷. امیرحسین شیخ الاسلامی: شیخ الاسلامی جزو بازیکنانی است که با قرارداد پنج ساله به استقلال پیوست. وی با ۱۹ سال سن تحت قرارداد با تیم زیر ۲۱سال (۴) است و شماره ۳۱ را به تن میکند.

وینگر راست :
استقلال در این پست انصاری، سیدمحسن کریمی، محمد جواد محمدی را دارد که از،این بین کریمی از لیست خارج شد، ضمنا، شجاعیان خسرو حیدری نیز توانایی بازی در این پست را دارد و برزای به دلایل نامعلوم از این پست و استقلال جدا شد(!).
۱۸. جابر انصاری: وینگر گلزن و بازیکن محوطه ای استقلال با ۳۱ سال سن تحت قرارداد تیم بزرگسالان (۱۰) استقلال است که قرارداد خود را دوسال دیگر تمدید کرد و پیراهن شماره ۱۱ را به تن میکند.
۱۹. محمد جواد محمدی: شماره ۷۰ جدید استقلال با استقلال پنج ساله قرارداد بست تا با ۲۱سال سن جزو سهمیه زیر ۲۳ساله (۵) های استقلال محسوب شود.

وینگر چپ:
وینگر چپ استقلال را بیت سعید، یعقوب کریمی، قاعدی تشکیل میدهد که قربانی، اسماعیلی، علی اکبر و فردین نجفی نیز توانایی بازی در این پست را دارند.
۲۰. حسن بیت سعید: بیت سعید ۲۷ ساله با استقلال قرارداد دوساله بست تا یازدهمین بازیکن بزرگسال استقلال باشد. بیست سعید وارث پیراهن ۷ مجیدی است.
۲۱. یعقوب کریمی: بازیکن خوش تکنیک آکادمی استقلال یکسال دیگر با استقلال تمدید کرد تا با ۲۶ سال سن جزو سهمیه بزرگسالان (۱۲) استقلال محسوب شود.یعقوب کریمی شماره ۱۷ را به تن میکند.
۲۲. مهدی قاعدی: پدیده لیگ یک با ۱۷ سال سن‌ با قراردادی پنج ساله به استقلال پیوست تا با شماره ۱۶ جزو بازیکنان سهمیه زیر ۲۱سال (۵) محسوب شود.هافبک هجومی: استقلال در این فصل پرترافیک ترین پست استقلال در این فصل است که در آن جباری، جپاروف، اسماعیلی، شجاعیان، حیدری بازی خواهند کرد.
۲۳. مجتبی جباری: جباری پس از چهارسال باردیگر به سهمیه بزرگسالان (۱۳) استقلال پیوست تا در سن ۳۴سالگی دوسال دیگر برای استقلال به میدان برود. شماره پیراهن جباری مجموع گل ها و پاس گل هایش در داربی است.
۲۴. سرور جپاروف: جپاروف پس از کش و قوس های فراوان به استقلال بازگشت تا سال آخر بازی خود را در سن ۳۴ سالگی با شماره ۲۰ در استقلال سپری کند. وی جزو سهمیه بزرگسالان (۱۴) است.
۲۵. داریوش شجاعیان: استقلال سنت خود را نشکست و بمب پنجم را جذب کرد تا شجاعیان در سن ۲۵ سالگی با قراردادی سه ساله به تیم محبوب خود بپیوندد. شجاعیان جزو سهمیه بزرگسالان (۱۵) است و شماره ۲۳ را به تن میکند.
۲۶. فرشید اسماعیلی: اسماعیلی با ۲۴ سال سن سه فصل دیگر با استقلال تمدید کرد تا شانزدهمین بازیکن بزرگسال تیم استقلال باشد. شماره پیراهن هافبک شوت‌زن استقلال ۸۸ است.
۲۷. حسین حیدری: حیدری نیز با قرارداد ۵ساله به استقلال پیوست تا با ۱۹ سال سن ششمین سهمیه زیر ۲۱سال استقلال باشد. شماره پیراهن حیدری در استقلال ۲۷است.

مهاجم:
این فصل استقلال ۵مهاجم دارد که سه تای آنها زیر ۲۱ سال سن دارند.
۲۸. سجاد شهباززاده : شهباززاده بار دیگر به استقلال بازگشت تا در سن ۲۷ سالگی یک فصل دیگر مهاجم شماره یک استقلال باشد. شهباززاده وارث پیراهن سرمربی خود است. او جزو بازیکنان بزرگسال (۱۷) است.
۲۹. علی قربانی: قربانی با ۲۷ سال سن آخرین بازیکن سهمیه بزرگسال محسوب میشود که یک فصل دیگر با استقلال قراداد دارد و وارث پیراهن شماره ۹ است.
۳۰. علی اکبر نجفی : پرسروصداترین تمدید قرارداد را نجفی داشت و وی با قراردادی پنج ساله هفتمین بازیکن زیر۲۱سال استقلال باشد.شماره پیراهن نجفی نامشخص است.
۳۱. فردین نجفی: دیگر نجفی استقلال نیز پنج ساله با استقلال تمدید کرد تا ضمن سهمیه زیر ۲۱ سال(۹) بودن، شماره ۲۶ را به تن کند.
۳۲. سعید آقایی: بازیکن فصل گذشته جوانان پرسپولیس به قراردادی ۵ساله به استقلال پیوست تا نهمین بازیکن زیر۲۱سال استقلال باشد. شماره پیراهن آقایی در استقلال ۲۵ است.

هرتیم در هرفصل میتواند ۳۷ بازیکن داشته باشد.
۱۸بزرگسال، ۹زیر ۲۳سال و ۱۰ زیر ۲۱سال.
که استقلال یک جای خالی برای زیر۲۱ سال و ۴ جای خالی برای زیر ۲۳ سال دارد.

میانگین سنی استقلال ورژن ۹۶‌، بیست و شش سال است

hamid.reza.am
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
http://www.tarafdari.com
زمانی که زمین می‌خوریم و شکست می‌خوریم مهم نیست، مهم این است که دوباره بلند شویم و از جای‌مان برخیزیم.
پاسخ
 سپاس شده توسط ÆMÆշЇÑζ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
Information مدافع استقلال شایعه جدایی اش را تکذیب کرد
  استقلال و پرسپولیس با این دو جای خالی چه می‌کنند؟
Subarrow بیانیه باشگاه پرسپولیس علیه مدیرعامل استقلال
  لیگ یک/دبل خلیفه‌ و استقلال در کسب برد
  دیدار دوباره فیل و فنجان های استقلال (عکس)
  ترکیب پدیده برای مصاف با استقلال
  گل دوم استقلال به ذوب اهن(دبل اسماعیلی)
  زکریا مرادی: در استقلال در حقم کم لطفی شد
  شبی که استقلال 3 کاپیتان داشت (عکس)
  استقلال، معدن دو گله‌های دوست داشتنی

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان