امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

بارسلونا3ــ 2 رئال مادرید

#1
آبی و اناری ها، ال کلاسیکوی دوستانه را هم به نفع خود رقم زدند.

طرفداری- تیم های رئال مادرید و بارسلونا در رقابت های تدارکاتی گینس کاپ در ایالت متحده، از ساعت 4:35 بامداد امروز در استادیوم هارد راک شهر میامی مقابل هم قرار گرفتند.

گزارش بازی

بارسلونا بازی را تهاجمی آغاز کرد و در همان دقایق ابتدایی با گل لیونل مسی از رقیب خود پیش افتاد. 5 دقیقه بعد نوبت به ایوان راکیتیچ رسید تا با گل خود شروع طوفانی برای بارسلونا رقم بزند. بارسایی ها در حالی که به دنبال به ثمر رساندن گل سوم بودند، دروازه خود را با شوت پشت محوطه متئو کواچیچ باز شده دیدند. شاگردان زیدان برای به تساوی کشاندن بازی چند حمله را روی سنگر بارسلونا پای ریزی کردند که در نهایت ثمری برای شان به همراه نداشت. موقعیت ضد حمله بسیار خوب برای بارسلونا، توپ در منطقه مناسبی به نیمار رسید اما ضربه مهاجم برزیلی با اختلافی کم از کنار دروازه مادیدی ها به بیرون رفت. بارسلونا همچنان زهردار نشان می داد. در ادامه، مسی یک فرصت طلایی را به هدر داد. در دقیقه 36، سرانجام مارکو آسنسیو موفق شد برای رئال مادرید گلزنی کرده و نتیجه را 2-2 کند.  

شروع نیمه دوم با گلزنی بارسایی ها همراه شد. پیکه پیش تاخته توپ ارسالی نیمار را به زیبایی وارد دروازه کیلور ناواس کرد تا بازی 3-2 شود. یک فرصت تک به تک برای نیمار مهیا شد اما او پس از دریبل کردن دروازه بان، ضربه اش با را با کم دقتی به بیرون زد. بعد از این، دو واکنش سیلسن مانع گلزنی مارسلو و ایسکو شد. بارسلونا باز حمله کرد. سوارز یک موقعیت خوب را مقابل ناواس خراب کرد. بعد از این، توپ اومتیتی را مدافعین رئال مادرید از روی خط دروازه خودی برگشت دادند. باز هم حمله ای از جناح راست خط آتش رئال مادرید به وسیله ایسکو طراحی شد و شوت این بازیکن را به خوبی سیلسن دفع کرد. شوت بغل پا و پشت محوطه دنی سبایوس می توانست حساب کار را در آرین لحظات 3-3 کند اما ضربه این بازیکن از کنار دروازه به بیرون رفت تا بارسلونا در نهایت پیروز این رقابت شود.

شرح گل ها

گل اول بارسلونا (دقیقه 3، لیونل مسی): مسی پس از دریافت پاس عمقی از بوسکتس خود را با توپ به دروازه رئال مادرید نزدیک کرد. این ستاره آرژانتینی با جا گذاشتن مودریچ، ضربه اش را به سمت دروازه رئال مادرید روانه کرد که پس از برخورد توپ به پای راموس به گل تبدیل شد.

گل دوم بارسلونا (دقیقه 7، ایوان راکیتیچ): نیمار با حرکتی تماشایی، پاسی را چسبیده به خط محوطه جریمه رئال مادرید برای ایوان راکیتیچ کاشت و این هافبک کروات هم با شوتی محکم و سرضرب توانست گل دوم را برای بارسا به ثمر برساند.

گل اول رئال مادرید (دقیقه 14، متئو کواچیچ): کواچیچ در مرکز میدان صاحب توپ شد و پا به توپ کمی جلو آمد. پس از رد شدن از سد یک مدافع بارسا، او به سمت دروازه سیلسن اقدام به شوت زنی کرد و توپش گوشه دروازه جای گرفت.

گل دوم رئال مادرید (دقیقه 36، مارکو آسنسیو): روی یک فرصت ضد حمله بسیار سریع، هماهنگی کواچیچ و آسنسیو، دو مدافع راست و چپ بارسلونا یعنی ویدال و آلبا را به دردسر انداخت و در نهایت آسنسیو موفق شد در موقعیتی طلایی و تک به تک دروازه بارسلونا را باز کند.

گل سوم بارسلونا (دقیقه 50، جرارد پیکه): ضرب آزاد برای بارسلونا اعلام شد. نیمار توپ را به دهانه دروازه رئال مادرید فرستاد و این جرارد پیکه پیش تاخته بود که به زیبایی موفق به گشودن دروازه کیلور ناواس شد.
زمانی که زمین می‌خوریم و شکست می‌خوریم مهم نیست، مهم این است که دوباره بلند شویم و از جای‌مان برخیزیم.
پاسخ
 سپاس شده توسط ÆMÆշЇÑζ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  ریسک دروازه‌بان لوانته پیروزی را از رئال گرفت (عکس)
  هواداران رئال خواهان ماندن ستاره ژاپنی (عکس)
  مذاکرات راموس و مادرید به بن‌بست رسید
  این رئال فوق العاده حاصل جادوی زیدان است (عکس)
  اتمام حجت رئال؛ این ۴ بازیکن را نمی‌فروشیم (عکس)
  زیدان: کلوپ در رئال؟ فعلا من سرمربی این تیم هستم
  نصف رئال مقابل سه‌چهارم لیورپول
  پیشنهاد ۸۰ میلیونی منچستر یونایتد به ستاره اتلتیکو مادرید
Clocket رونالدو و رئال مادرید با هم در ارتباط هستند (عکس)
  کریس رونالدو و عملیات بازگشت به رئال مادرید

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان