امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

لحظه به لحظه با جنجالی ترین انتقال سال

#1
لحظه به لحظه با جنجالی ترین انتقال سال

اخبار جدایی نیمار در ابتدا توسط هواداران بارسا جدی گرفته نشد اما حالا فوق ستاره برزیلی این تیم تنها یک قدم با پاریس فاصله دارد.

به گزارش "ورزش سه"، دو هفته قبل نشریه اسپورت نزدیک به باشگاه بارسلونا در خبری عجیب افشا کرد که نیمار، فوق ستاره برزیلی و 25 ساله این باشگاه در فکر جدایی و مهاجرت به فرانسه است و این انتقال هنگفت در تابستان امسال صورت خواهد گرفت.
 
با توجه به بند آزادسازی کلان نیمار که تنها چند روز قبل از انتشار این شایعات به 222 میلیون یورو افزایش یافته بود، ابتدا کسی این اخبار را جدی نگرفت و امکان رد و بدل شدن چنین رقمی هرگز برای کسی جدی نبود اما به یکباره شایعات رنگ واقعیت به خود گرفت.
 
از روزی که نیمار در تمرینات بارسا با نلسون سمدو، خرید جدید این تیم درگیر شد شایعات در مورد آینده او افزایش یافت و حالا مصاحبه دیشب ناصر الخلیفی و علنی شدن ابراز تمایل فرانسوی ها حاکی از پایان افسانه درخشش نیمار در نوکمپ است.
 
با جدایی نیمار، مثلث خط حمله خوفناک این تیم از هم پاشیده شده و حالا هواداران بلوگرانا در انتظار تحرکات مثبت سران این تیم و یافتن جانشینی برای نیمار هستد. در این میان نام های متعددی همچون دمبله، کوتینیو،  گریزمان و دیبالا مطرح شده که هر روز بر سردرگمی هواداران بارسا می افزاید.
 
اما به هر حال، کابوس جدایی نیمار حالا تبدیل به واقعیت شده و این بازیکن تنها یک قدم با تبدیل شدن به گران ترین بازیکن تاریخ فوتبال و جدایی از بارسا فاصله دارد.
 

لحظه به لحظه با جنجالی ترین انتقال سال 1

 
2135 واکنش همیشگی و تند هواداران به جدایی ستاره ها!

لحظه به لحظه با جنجالی ترین انتقال سال 1

2120 چگونه پاری سن ژرمن موفق به ربودن نیمار از بارسا شد؟ (کاریکاتور)
 
21:00: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
نیمار: بی وفایی و پول پرستی یا فرار از سایه مسی؟

حمیدرضا صدر به بازنگری انتقال گران قیمت و پرهیاهوی نیمار از بارسا به پاری سن ژرمن پرداخته است.
 
 
 

لحظه به لحظه با جنجالی ترین انتقال سال 1

 
2038 گزینه های مطرح شده برای جانشینی نیمار در ترکیب بارسلونا

لحظه به لحظه با جنجالی ترین انتقال سال 1

 
2014 مسی و سوارز بیشترین بهره را از موقعیت سازی های نیمار طی 3 فصل اخیر لالیگا برده بودند.
 
1945 دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
منچستریونایتد در آستانه جذب نیمار بود

 
 

لحظه به لحظه با جنجالی ترین انتقال سال 1

 
1930 انتخاب نیمار بین عشق و پول!
 

لحظه به لحظه با جنجالی ترین انتقال سال 1

 
1915 نیمار در پاسخ به خداحافظی احساسی مسی اینگونه نوشت: ممنون برادر. دلتنگ تو خواهم شد.
 
18:55: تاثیر خیره کننده نیمار در درخشش سوارز و مسی؛
بدون نیمار خط حمله بارسا بی شک روزهای دشواری را پیش رو خواهد داشت.
 

لحظه به لحظه با جنجالی ترین انتقال سال 1

 
1845 11 بازیکن و یک ترکیب فوق العاده از بازیکنانی که امسال جا به جا شده اند با مبلغ خرید نیمار قابل انتقال است.
 

لحظه به لحظه با جنجالی ترین انتقال سال 1

 
1830 دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
افزایش پیشنهاد کوتینیو؛ ترکش جدایی نیمار

 
1810 دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
با پول انتقال نیمار چه کارهایی می توان انجام داد؟

 
17:52: لیونل مسی با انتشار پستی در اینستاگرام با نیمار وداع گفت:« دوست عزیزم نیمار؛  برای من هم تیمی بودن با تو یک موهبت بزرگ بود. برایت در مرحله جدید زندگی ات آرزوی موفقیت می کنم. یکدیگر را خواهیم دید.»
 

لحظه به لحظه با جنجالی ترین انتقال سال 1

 
17:44: توماس رونسرو؛ مدیر  بخش رئال نشریه آس در طعنه به انتقال نیمار توئیت کرد: مارادونا، برند شوستر، لادروپ، فیگو و حالا نیمار. همه این ستاره ها برای بهتر شدن بارسا را ترک کردند!
 
17:38: جذب فوری کوتینیو تا روز دوشنبه؛ در دستور کار مدیران بارسا قرار گرفت. بارسلونا برای واکنش به جدایی نیمار قصد دارد این انتقال بزرگ را هرچه زودتر نهایی کند.
 
17:30: پل گاسول، بسکتبالیست مشهور اسپانیایی شیکاگو بولز که از هواداران بارسلونا است؛ در مورد جدایی نیمار گفت:« به او حق می دهم. نیمار نیاز به تغییر فضا داشت.»
 
17:17: مورد عجیب پدر نیمار؛ او سال 2013 رقمی نزدیک به 40 میلیون یورو از انتقال پسرش به بارسا دریافت کرد. سال گذشته بارسا متعهد شد که پس از تمدید قرارداد نیمار، 26 میلیون یورو به پدرش پرداخت کند که این مبلغ فعلا بلوکه است. پدر نیمار از پی اس جی نیز بابت انتقال پسرش، 50 میلیون یورو دریافت خواهد کرد!
 
17:10: توئیت کیم دومنک از اسپورتیو بارسلون: نیمار رفت ولی مهم نیست؛ چون مسی با ماست. او همان کسی است که باید می ماند.
 
17:05: واگنر، مدیر برنامه های نیمار امروز در فرودگاه ال پرات بارسلون به خبرنگاران گفت که پی اس جی طی چند روز آینده رقم فسخ قرارداد نیمار را پرداخت خواهد کرد و این بازیکن تا شنبه به هواداران معرفی می شود.
 
17:00: انتقال نیمار به پاری سن ژرمن اولین گام از نقل و انتقالات مهم فوتبال اروپا در آخرین ماه از نقل و انتقالات تابستانی است. انتقالی که به نظر می رسد شروعی برای نقل و انتقالات بزرگ باشد و اثر پروانه ای این جا به جایی بزرگ 28 روز باقی مانده از فصل نقل و انتقالات را تحت تاثیر خود قرار خواهد داد.
بارسلونا احتمالا در واکنش به این خرید خیلی زود در بازار دست به خریدی بزرگ خواهد زد و کوتینیو را از لیورپول جذب خواهد کرد تا به جدایی ستاره برزیلی خود واکنش نشان دهد. امباپه مهاجم جوان موناکو یکی دیگر از اهداف جذاب نقل و انتقالات است که به زودی از موناکو جدا می شود و احتمالا راهی لالیگا خواهد شد تا پیراهن رئال مادرید را بر تن کند.
گرث بیل ستاره رئال مادرید با حضور امباپه در این تیم از لالیگا جدا خواهد شد تا به لیگ جزیره نقل مکان کند. منچستر و مورینیو علاقه زیادی به جذب این بازیکن دارند و از شیاطین سرخ به عنوان مقصد آینده این بازیکن یاد می شود.
البته نام هایی مانند دمبله، دی ماریا، دیبالا، دیگو کاستا و غیره نیز همچنان در بازار نقل و انتقالات اروپا حضور دارند که می توانند روزهای پیش رو را جذاب و داغ کنند.
 
16:55: نیمار از این پس هم تیمی کورزاوا و رابیو خواهد شد. دو بازیکنی که نیمار پس از برتری 6-1 بارسا بر پی اس جی در لیگ قهرمانان آنها را به باد تمسخر گرفته بود.
 
 

لحظه به لحظه با جنجالی ترین انتقال سال 1

 
 
16:50: فوربس ادعا کرده است که قرارداد نیمار طی 5 سال آینده، 500 میلیون برای پی اس جی هزینه در پی خواهد داشت.
 
16:48: واکنش یوفا به انتقال قریب الوقوع نیمار به پی اس جی:  این انتقال تاثیر زیادی روی قیمت بازیکنان در سال های آینده خواهد گذاشت ولی پی اس جی می تواند با فروش چند بازیکن، از نقض فیرپلی مالی جلوگیری کند. ما تنها پس از نهایی شدن انتقال نیمار بررسی های خودمان را شروع خواهیم کرد.
 
16:43: خوانما رودریگز از نشریه مارکا این عکس طعنه آمیز را در توئیتر خود منتشر کرد. سال گذشته پس از تمدید قرارداد نیمار و پاسخ منفی او به رئیس رئال؛ هواداران بارسا بنری به نوکمپ آورده بودند که روی آن نوشته شده بود نیمار مثل فیگو نیست!
 
 

لحظه به لحظه با جنجالی ترین انتقال سال 1

 
 
16:35: اسپورت با انتشار عکس زیر اثبات کرد که تمام گزارشاتش مبنی بر نارضایتی نیمار و تصمیم او مبنی بر جدایی صحت داشته است. اسپورت اولین نشریه ای بود که خبر از جدایی نیمار داد.
 
 

لحظه به لحظه با جنجالی ترین انتقال سال 1

 
 
16:28: واکنش اسپورت هم به تصمیم نیمار بسیار تند بوده است. به اعتقاد این نشریه چاپ بارسلونا، زیر سایه مسی ماندن بسیار بهتر از رفتن به پی اس جی و رهبری یک تیم متوسط بود.
 
16:23: سانتی خیمنز، مدیر بخش بارسلونای آس توئیت کرده است که بارسلونا باید مدت ها پیش نسبت به نیمار سخت گیری می کرد و بیانیه اخیر مبنی بر عدم مذاکره با پی اس جی و لزوم پرداخت 222 میلیون یورو رقم فسخ قرارداد بسیار دیر صادر شده است.
 
16:15: نیمار برای استراحت و تمدد اعصاب ساعت 16.30 بارسلونا را با پروازی اختصاصی به مقصد لندن ترک خواهد کرد.
 
1610 پیش بینی آینده نگرانه یوهان کرویف در سال 2013:" مسی و نیمار؟ من دو کاپیتان را در یک کشتی قرار نمی دهم. باید از گذشته درس گرفت."
 
توئیت کاوه صلح کل از اسکای اسپورتس: لالیگا باشگاه پی اس جی را به دو پینگ مالی متهم کرده و رقابت باشگاه های اسپانیایی با چنین باشگاهی را غیرعادلانه عنوان کرده است.
 
16:00: پوگبا(89 میلیون پوند) + لوکاکو(75 میلیون پوند) + ماتیچ(40 میلیون پوند) + دخیا (18.9 میلیون پوند) + والنسیا (16 میلیون پوند) = 238 میلیون پوند یا 1.2 نیمار
 
15:55:  توماس مونیه، مدافع راست پی اس جی توئیت کرده:" خبر خوب..دیر یا زود" توئیتر رسمی پاری سن ژرمن هم با ایموجی جواب داده است:
 
 

لحظه به لحظه با جنجالی ترین انتقال سال 1

 
 
15:50: جمع شدن بنرهای تبلیغاتی با عکس نیمار از سطح شهر بارسلون
 
 

لحظه به لحظه با جنجالی ترین انتقال سال 1

 
15:42: عکسی  از ال کلاسیکوی دوستانه  چند روز پیش که نشان از سردی رابطه بین نیمار با مسی و سوارز دارد. هر دو می دانستند که نیمار پس از بازگشت از امریکا راهی پی اس جی خواهد شد.
 
 

لحظه به لحظه با جنجالی ترین انتقال سال 1

 
 
1536 واگنر ریبیرو یکی از مدیربرنامه های نیمار به پاریس رسید. او با انتشار عکس زیر نوشت: پاریس، شهری فوق العاده با غذاها و نوشیدنی های خاص و فوتبال.
 
 

لحظه به لحظه با جنجالی ترین انتقال سال 1

 
 
15:30: باشگاه بارسلونا در بیانیه ای جدید عنوان کرد که نیمار تقاضای جدایی کرده ولی هر باشگاهی خواهان اوست باید 222 میلیون یورو رقم فسخ قراردادش را پرداخت کند. به عبارتی بارسلونا هرگونه احتمال مذاکره با پی اس جی را رد کرد.
 
1520 نیمار هنگام خداحافظی با هم تیمی هایش برای لحظاتی منقلب شده و نتوانسته جلوی اشک هایش را بگیرد.
 
15:15: طبق ادعای موندودپورتیوو، نیمار روز جمعه رسما به پی اس جی می پیوندد.
 
15:05: بارسلونا با پول حاصل از فروش نیمار(222 میلیون) قصد دارد کوتینیو را از لیورپول و عثمان دمبله را از دورتموند به خدمت بگیرد.
 
14:55:  با جدایی نیمار مثلث MSN نیز از هم پاشیده شد. عملکرد این مثلث مخوف در سه سال گذشته:
 
 

لحظه به لحظه با جنجالی ترین انتقال سال 1

 
 
کوارک بی رنگ (کاربرایرانی) :رفتن نیمار از بارسلونا چندان هم غیر معقول نیست؛ سالهاست اعجوبه‌ی آرژانتینی هر ستاره‌ای را در کنار خود مبدل به یک بازیکن معمولی میکند.
 
یک کاربر عرب زبان : دزدیدن نیمار در تابستان 2017 پاسخی بر دزدیدن رونالدینیو در سال 2003 بود.
 
14:40: بارسلونا برای جذب جسی لینگارد به من یونایتد  پیشنهادی 48 میلیون پوندی ارائه خواهد داد. لینگارد از گزینه های جانشینی نیمار است.
 
بردیا (کاربر ایرانی ) :نیمار از زیر سایه مسی در می یاد، پدرش تشویقش کرده و مالک پی اس جی پافشاری کرده اون هم به دلیل قطری بودن که برای اون ها یک حرکت موثر روابط عمومی محسوب می شه.
 
1430 واکنش رسانه ها به انتقال جنجالی نیمار... حضور نیمار در تمرین امروز صبح و دادن خبر جدایی اش به بازیکنان بارسا در صدر اخبار رسانه های دنیا قرار دارد.
 
 

لحظه به لحظه با جنجالی ترین انتقال سال 1

 

لحظه به لحظه با جنجالی ترین انتقال سال 1

 

لحظه به لحظه با جنجالی ترین انتقال سال 1

 
 
14:15: نیمار صبح امروز پیش از حضور در محل تمرین بارسا با بارتومئو، رئیس باشگاه جلسه داشت و زودتر از همه به او اعلام کرد که قصد جدایی دارد.
 
1410 با وجود اینکه رئیس لالیگا اعلام کرده است که این اتحادیه حاضر نیست رقم 222 میلیون یورو فسخ قرارداد نیمار را دریافت کند اما رسانه های فرانسوی گزارش دادند که چنین اختیاری ندارد و پی اس جی به راحتی می تواند چنین رقمی را پرداخت کرده و نیمار را جذب کند. به عبارتی بلوکه کردن انتقال نیمار شدنی نیست.
 
14:00: واگنر ریبیرو، مدیر برنامه های سابق نیمار اعلام کرد که برای کار مهمی راهی پاریس شده است.
 
 

لحظه به لحظه با جنجالی ترین انتقال سال 1

 

لحظه به لحظه با جنجالی ترین انتقال سال 1

 
 
12:50: باشگاه بارسلونا با انتشار بیانیه ای در وبسایت خود تایید کرد که نیمار با هم تیمی هایش خداحافظی کرده و باشگاه نیز به او اجازه غیبت در تمرینات را داده است.
 
1240 دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
نیمار تایید کرد؛ به PSG می روم

 
1120 امروز نشریات معتبر اسپانیا اخباری را در مورد حضور نیمار در تمرینات و خداحافظی با ستارگان بارسا منتشر کردند که به منزله قطعی شدن انتقال نیمار به پاری سن ژرمن خواهد بود.
 
 

لحظه به لحظه با جنجالی ترین انتقال سال 1

 

لحظه به لحظه با جنجالی ترین انتقال سال 1

 
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
بازگشت بی سر و صدای نیمار به بارسلونا

 
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
درگیری نیمار با هواداران بارسا (عکس)

 
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دوشنبه؛ روز موعود نیمار و پاری سن ژرمن

 
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
مصاحبه مهم مالک PSG در مورد انتقال نیمار

 
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
نیمار جدایی خود را به مدیران بارسا اطلاع داد

 
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
تلاش 200 میلیون یورویی بارسا برای جانشین نیمار

 
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
خودداری نیمار از بازگشت به تمرینات بارسلونا

 
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
آگهی تعقیب برای نیمار خائن در بارسلونا! (عکس)

 
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
26 میلیون یوروی پدر نیمار روی هوا

 
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
تکذیب سفر نیمار به قطر

 
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
رژه در پاریس به افتخار ورود نیمار

 
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دلخوری شدید مسی و ستاره های بارسا از نیمار

 
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
نیمار در دوحه، پاریسی می شود

 
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دلیل حضور نیمار در رختکن رئال مادرید چه بود؟ (عکس)

 
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
کسی برای جدایی تو گریه نخواهد کرد

 
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
پدر نیمار و کلاهی که بر سر بارسلونا رفت

 
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
بر خلاف شایعات؛ سفر نیمار به چین لغو نخواهد شد

 
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
بزن بزن و آشوب نیمار در تمرین امروز بارسا(عکس)

 
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
درخواست عجیب نیمار از سران پاری سن ژرمن

 
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
انتقام از بارسا؛ روشی که نیمار از رئال مادرید دور شد

 
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
بارسا تخفیف نمی دهد؛ ساعات کلیدی در مورد آینده نیمار

 
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
افشاگری اسپورت؛ نیمار در فکر جدایی از بارسا
[img=0x0]http://دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
لحظه به لحظه با جنجالی ترین انتقال سال 1 [/img]
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  واکنش آذری جهرمی به آیتم جنجالی فوتبال برتر
  وکلای بارسا در تلاش برای سد راه انتقال مسی به PSG
  واکنش برایتون و فاینورد به انتقال جهانبخش(عکس)
  تئوری عجیب درباره تصمیم جنجالی داور اسپانیایی
  کارشناسی داوری جنجالی دیدار استقلال- الاهلی
  پایان همکاری هوینس با RTL بعد از اظهارنظر جنجالی
  خشم شدید اشکان در لحظه تعویض از چه بود؟
  گاف برانکو در تیم ملی عمان جنجالی شد
  فوری : انتقال قاسمی‌نژاد ملغی شد!
Clocket تصویر جنجالی انصاری در تمرین پرسپولیس

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان