امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

استیلی: باشگاه باید با مسلمان و طارمی صحبت کند

#1
حمید استیلی سرمربی سابق پرسپولیس معتقد است که باتوجه به چالش‌های اخیر محسن مسلمان و مهدی طارمی با مسئولان پرسپولیس، این باشگاه باید با آنها صحبت کند.

استیلی در مصاحبه با "ورزش سه"، در خصوص این موضوع می‌گوید: باشگاه پرسپولیس از لحاظ مالی نسبت به سال‌های گذشته شرایط خیلی بهتری دارد و مدیران این باشگاه همیشه تلاش کرده‌اند تا به تعهدات خودشان عمل کنند. من معتقدم بازیکنان باید صبورتر باشند و پرسپولیس یک تیم معمولی نیست. طبیعتا اگر اتفاقی بیفتد هواداران ضرر خواهند کرد و این اصلا نمی‌تواند درست باشد.

استیلی ادامه می‌دهد: به نظر من طارمی و مسلمان باید به خوبی شرایط را درک کنند، در ضمن معتقدم باشگاه باید با آنها صحبت کند. در حال حاضر وجود هرگونه تنشی می‌تواند به پرسپولیس ضربه بزند و موقعیت تیم را با خطر مواجه کند. این درست است که باشگاه باید حق و حقوق بازیکنان را پرداخت کند، ولی آنها باید صبور باشند چون پرسپولیس معمولا پول بازیکنان را داده است.

استیلی در قسمت دیگری از حرف‌هایش در مورد فصل جدید لیگ‌برتر می‌گوید: به نظر من برای لیگ امسال اکثر تیم‌ها به جز نفت‌تهران تدارکات خوبی دیده‌اند. امسال لیگ خوبی داریم و فکر می‌کنم نسبت به فصل گذشته جذاب‌تر باشد. در هفته اول لیگ‌برتر هم شاهد بازی های جذابی بودیم.

استیلی در مورد اینکه خیلی ها پرسپولیس را مدعی اول قهرمانی می‌دانند، می‌گوید: به نظر من قهرمان شدن از حفظ قهرمانی آسان تر است. پرسپولیس طبیعتا نسبت به فصل گذشته کار سخت‌تری در پیش دارد، چون اکثر تیم‌ها با سبک بازی این تیم آشنا شده‌اند. البته پرسپولیس برای فصل جدید هم خوب عمل کرد و توانست با جذب چند بازیکن نقاط ضعف خودش را پوشش دهد. آنها شروع خوبی در لیگ داشتند و 3 امتیاز مهم کسب کردند که در ادامه می‌تواند روحیه تیمی پرسپولیس را بهتر کند. در مجموع باید بگویم که از الان زود است که در مورد این صحبت کنیم که چه تیمی قهرمان خواهد شد.

استیلی در خصوص بازی پرسپولیس و الاهلی در لیگ قهرمانان هم حرف می‌زند: به نظر من شرایط پرسپولیس نسبت به گذشته بهتر است و آنها به خوبی ریکاوری کرده‌اند. مشکل اصلی پرسپولیس بازی نکردن در ورزشگاه آزادی است ولی بازیکنان این تیم به چنین شرایطی عادت کرده‌اند. فکر می‌کنم پرسپولیس توانایی عبور از الاهلی را دارد
[img=0x0]http://دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
استیلی: باشگاه باید با مسلمان و طارمی صحبت کند 1 [/img]
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  باید بیشتر راه برویم
  مهدی طارمی؛ این‌بار شلیک و گل از روی نقطه پنالتی
Subarrow بیانیه باشگاه پرسپولیس علیه مدیرعامل استقلال
  سیمئونه: می دانستم این باشگاه آینده بزرگی دارد
  تمدید قرارداد سرمربی یاران طارمی
  جام قهرمانی از دست طارمی و یارانش لیز خورد
  طارمی: ما برای نشان دادن شخصیت خود جنگیدیم
  طارمی آقای گل لیگ پرتغال بود اگر ...
  طارمی: از تیم حریف تشکر می کنم!
  ماهینی: کاش طارمی از اول بازی می‌کرد

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان