امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

آرسنال1 (4)_چلسی1 (1)

#1
در دیدار جام خیریه یا سوپرجام انگلیس، تیم های آرسنال و چلسی به مصاف هم رفتند که

طرفداری- این دیدار که با یادی از حادثه دیدگان برج گرنفل لندن آغاز شد، در ابتدای کار در اختیار آرسنالی ها بود و آن ها موقعیت هایی ایجاد می کردند. حتی الکساندر لاکازت، مهاجم جدید توپچی ها، در اوایل بازی یک بار نیز تیرک دروازه تیبو کورتوا را به لرزه در آورد. سپس بازی رفته رفته، متعادل تر شده و به میانه های میدان کشیده شد تا در پایان نیمه اولی تقریبا متعادل و دارای تعداد کمی موقعیت، نتیجه بازی بدون گل باقی بماند. از اتفاقات جالب و البته دردناک نیمه دوم، برخورد آرنج کیهیل به صورت مرته ساکر بود که باعث شکستگی در صورت مرته ساکر و تعویض وی با کولاسیناچ شد.

اما نیمه دوم این دیدار، همانند نیمه اول نبود. در همان ابتدای کار چلسی با فشار زیادی که بر روی آرسنال وارد کرد توانست موقعیت های زیادی را بر روی دروازه این تیم به وجود آورد. در دقیقه 50، بالاخره این موقعیت ها نتیجه داد و روی یک ارسال و برگشت بد و ناقص توپ توسط ژاکا، کیهیل با یک ضربه سر توپ را به پشت مدافعات آرسنال فرستاد، جایی که موزس حضور داشت و کار را یک بر صفر به سود چلسی کرد.

از آن زمان به بعد، آرسنال یکپارچه حمله شد و چلسی نیز در دفاع قدرتمند ظاهر شده بود و اکثر دقایق نیمه دوم، به این شکل سپری شد. آرسنال چندین موقعیت خوب همانند شوت فوق العاده ژاکا که با عکس العمل عالی از کورتوا به کرنر رفت، داشت اما بالاخره ضعف چلسی در دقیقه 80 ظاهر شد. روی یک تکل خشن از پدرو و اخراج وی از زمین مسابقه، فرصت ضربه ایستگاهی برای آرسنال به وجود آمد که روی این ضربه و سانتر عالی از ژاکا، دیگر بازیکن جدید توپچی ها، سئاد کولاسیناچ با یک ضربه سر، دروازه کورتوا را گشود تا بازی به تساوی کشیده شود. ادامه نیمه دوم نیز شاهد موقعیت خاصی نبود تا بازی به ضربات پنالتی شود.

کیهیل#گل ولکات☆گل
کورتوا × مونریال♡گل
موراتا × چمبرلین★گل
- ژیرو■گل
-

بدین ترتیب، همانند فینال جام حذفی، آرسنال باز هم برابر چلسی برنده بود تا قهرمان سوپرجام فوتبال جزیره شود
زمانی که زمین می‌خوریم و شکست می‌خوریم مهم نیست، مهم این است که دوباره بلند شویم و از جای‌مان برخیزیم.
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان