امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

تصاویری از پشت صحنه The Walking Dead

#1
 تصویر از پشت صحنه سریال The Walking Dead که هر طرفداری باید آن را ببیند

اگر شما هم یکی از طرفداران پر و پا قرص سریال مردگان متحرک هستید، با ما همراه باشید تا نگاهی به برخی از لحظات پشت صحنه سریال The Walking Dead بندازیم.





 از سال ۲۰۱۰ تا به حال، ریک گرایمز و گروهش در سریال مردگان متحرک به صورت مداوم با تعداد زیادی از زامبی‌ها مبارزه می‌کنند و سعی دارند آنها را از بین ببرند اما با تمام این سختی‌هایی که آنها در از بین بردن این زامبی‌ها می‌کشند، باز هم آنها مشکلات مخصوص به خودشان را ایجاد می‌کنند. این تلاش‌ها و دست و پنجه نرم کردن‌ها برای آنها خیلی سخت است اما همین چیزها هست که سریال مردگان متحرک را برای بینندگان جذاب کرده و ۷ فصل کامل را با لذت نگاه می‌کنند. حال آن‌ها بی‌صبرانه منتظر ماه اکتبر هستند تا فصل ۸ این سریال به روی آنتن برود.

بعضی از اعضای گروه ریک مانند پسرش کارل و شخصیت فوق‌العاده محبوب دریل در تمام این مدت با ما بوده‌اند و در بیشتر صحنه‌ها حضور داشتند، پس هیچ جای تعجبی نیست که طرفداران با آنها صیمیمی‌تر بوده و هر کدام طرفداران خاص خودشان را تا به امروز جذب خود کرده باشند. خیلی از شخصیت‌ها مدام در حال رفت و آمد بوده و بازی ثابتی نداشتند. حتی بعضی از آنها هم به صورت ناگهانی کشته شدند اما این مسأله آنها را از حضور در پشت صحنه با سایر بازیگران، عکس گرفتن، شوخی کردن و همچنین زامبی‌ها را به مسخره گرفتن منع نمی‌کند.

در چنین سریالی، همه اجزا و عناصری که در کار وجود دارد باید طبیعی‌ترین حد خود را داشته باشد تا بتواند بیشترین تاثیر را روی بیننده بگذارد. مثلا در صحنه‌های خونین یا در صحنه‌هایی که شخصیتی زخمی شده، خیلی هیجان‌انگیز است که شما روند این کار را ببینید و بفهمید که چگونه گریم به آن نقطه از زیبایی و طبیعی بودن شخصیت خود رسیده است. با توجه به تمام این مسائل، ما در اینجا برای شما ۱۵ تصویر قرار دادیم که شما متوجه شوید که زندگی در لوکیشن‌ها و صحنه‌های سریال Walking Dead چقدر می‌تواند سخت و چقدر می‌تواند لذت‌بخش و خنده‌دار باشد.


تصاویری از پشت صحنه The Walking Dead 1

اجرای صحنه‌ی مخصوص ببر توسط بدلکاران


با اینکه فصل ۷ دارای قسمت‌هایی با صحنه‌های نامعقول بود و بعضی مواقع داستان واقعا به طرز خسته کننده‌ای به کندی پیش می‌رفت، اما قسمت اخر این فصل یعنی قسمت «The First Day of the Rest of Your Life» هیجان را به حد آخر خود رساند و انتظار را برای بینندگان خیلی خیلی سخت‌تر از قبل کرد.

به عنوان یکی از برجسته‌ترین صحنه‌هایی که در این قسمت وجود داشت می‌توان به این مسأله اشاره کرد که ما موفق شدیم ببینیم ببر پادشاه ازیکیل به نام شیوا بالاخره حرکت خاص و تاثیر گذاری را از خود به نمایش گذاشت. او از ابتدای سریال تا به اینجا هیچ کار دیگری به جز نشستن در کنار ازیکیل انجام نداده بود. اما در این قسمت به طرز خیلی هیجان‌انگیز و سرگرم کننده‌ای در مبارزه با گروه نجات دهندگان (Saviors)، روی یکی از اعضای این گروه پرید و صورت او را شکافت و پاره کرد.

این تصویر به شما نشان می‌دهد که چگونه این صحنه فیلمبرداری شده است، البته قطعا به زیبایی و جذابی تصویری نیست که ما در نسخه نهایی و در خود سریال دیدیم. همانطور که می‌دانید و به دلایل امنیت افراد سر صحنه هیچ ببری در مجموعه حضور نداشت. اما یک بدلکار با پوشش و همچنین تجهیزات مخصوص این کار نقش این شخصیت را ایفا می‌کرد که بعد از فیلمبرداری توسط تکنولوژی CGI این صحنه‌ها بازسازی شده و ببر جایگزین بدلکار می‌شود. نتیجه نهایی این کار ترسناک که نه بلکه به نوعی سرگرم کننده به نظر می‌رسد.


تصاویری از پشت صحنه The Walking Dead 1

نیگن با نسخه زامبی ساشا وقت می‌گذراند


صحنه‌ی برجسته دیگری که در این قسمت وجود داشت، زمانی بود که نیگن می‌خواست به مردم الکسندریا اعلام کند که ساشا را در واقع در تابوتی زندانی کرده است.

این داستان هم در کنار بقیه ماجراهایی که در قصه غم‌انگیز ساشا وجود دارد جا گرفت. زمانی که نیگن بیشتر دوستان ساشا را به طرز خیلی بدی کشت و لقب منفی‌ترین و منفورترین شخصیت تلویزیون را از آن خود کرد و ساشا خودش را موظف کرده بود که هرطور شده نیگن را از بین ببرد، این اتفاق ناگوار برایش افتاد. بعد از تمامی این اتفاقات کاملا منصفانه است که بگوییم هیچ وقت این دو شخصیت با یکدیگر خوب نخواهند شد.

اما با این اوصاف بعد از ماجراهایی که هر کدام از آنها پشت سر گذاشتند، دیدن این عکس واقعا لذت بخش است. در این تصویر مشخص است که این دو بازیگر یعنی جفری دین مورگان و سنکو مارتین گرین چقدر در کنار یکدیگر آرام و شاد هستند.

 


تصاویری از پشت صحنه The Walking Dead 1

زامبی‌ها و دردسرهای گریم


همانطور که در ابتدای این مطلب اشاره کردیم، اجساد متحرک ملقب به «مردگان متحرک» (The Walking Dead) از سال ۲۰۱۰ است که توسط ریک و هم گروهی‌هایش زجر داده می‌شوند. علاوه بر این آنها در مقابل دوربین سوراخ می‌شوند، به آنها شلیک می‌شود، متلاشی می‌شوند و در نهایت اتفاقات مختلفی که منجر به مرگ آنها می‌شود.

اما این مسأله مهم را نباید یادمان برود که آنها هم حداقل در زندگی واقعی آدم هستند. بسیاری از بازیگران و هنرمندان سیاهی لشکر برای حمایت و کمک به ساخت این اثر قبول کردند تا نقش تعداد زیادی از این نامرده‌ها یا زامبی‌ها را ایفا کنند. همانطور که در این تصویر می‌بینید آنها هم سعی کردند تا به وسیله چترها خودشان را خشک نگه دارند.

این چترها نقش مهمی را در خراب نشدن گریم گوشتی و پوسیده این زامبی‌ها ایفا می‌کند زیرا این گریم خیلی دقیق پیاده سازی شده و در صورت خیس شدن تبدیل به چیزی افتضاح‌تر از گریم معمولیشان می‌شود. به علاوه زامبی‌های ما آخرین مدل مد لباس نامرده‌ها را به تن دارند و همانطور که می‌دانید رنگ قهوه‌ای مایل به قرمز خونی رنگ مد این فصل است و اگر لباس‌های آنها خیس شود به شکلی نامناسب در خواهند آمد.


تصاویری از پشت صحنه The Walking Dead 1

دوستی خیر و شر


ممکن است با نگاه اول تصور کنید که این تصویر کاور آلبوم یک گروه راک است اما در حقیقت یک عکس کاملا صمیمی از ۳ ستاره فصل ۷ سریال مردگان متحرک یعنی جفری دین مورگان، نورمن ریدس و آستین آمیلیو است که در پشت صحنه وقت خود را با یکدیگر می‌گذرانند.

همانطور که می‌دانید ساشا تنها کسی نبود که در این فصل به خاطر اسیر شدنش توسط نیگن عذاب زیادی کشید. طرفداران ریدس و شخصیت محبوب دریل موتورسوار به خوبی این شرایط را می‌فهمند زیرا شخصیت محبوبشان به مدت نیم فصل اسیر گروه نجات دهندگان بود. در طول این مدت دریل بارها و بارها تسلیم شدن در مقابل نیگن را رد کرد و در عین حال به شدت با دوایت با بازی آمیلیو رقابت و چشم و هم‌چشمی می‌کرد.

بعد از دیدن آن همه خشونت و بی‌رحم بودن شخصیت‌ها در صحنه‌های مختلف سریال، باز هم لذت‌بخش است که بازیگران را به این خوبی در کنار هم ببینیم که وقت آزادشان را در کنار هم و با خوشحالی می‌گذرانند. اگرچه ما خیلی هم خوشحال می‌شویم که آهنگی گروهی از این سه ستاره بشنویم، به شرط اینکه همه آهنگ‌های آن کاور موزیک «Easy Street» باشد.


تصاویری از پشت صحنه The Walking Dead 1

رابرت کرکمن با دیوید موریسی ملاقات می‌کند


سریال The Walking Dead به نوبه‌ی خود به یکی از بهترین و پرطرفدار‌ترین برنامه‌های تلویزیونی تبدیل شده اما این قضیه را فراموش نکنید که این اثر براساس سری‌ کتاب‌های کامیک آن ساخته شده است. کتاب‌هایی که از سال ۲۰۰۳ تا به امروز چاپ می‌شوند و نویسندگی آن توسط رابرت کرکمن و تونی مور انجام شده است. 

بدون کرکمن هیچ سریال مردگان متحرکی هم وجود نداشت. او بود که به شبکه amc اجازه داد تا برنامه تلویزیونی اقتباسی از روی کتابش بسازند و از همان ابتدا او هم یکی از تهیه کنندگان اجرایی این سریال بود و بر بعضی مراحل تولید آن نظارت داشت. همچنین علاوه بر این‌ها، او فیلمنامه چند قسمت از این سریال را هم نوشته است.

با اینکه به عنوان یک نویسنده پرمشغله و پر کار، او نمی‌تواند در تمام زمان‌های تولید سر صحنه باشد اما ما در این تصویر می‌بینیم که او در فیلمبرداری فصل ۴ حضور داشته و با الانا مسترسن و دیوید موریسی که نقش تارا و گاورنر را ایفا می‌کنند ملاقات کرده است. آنها بدون شک در این صحنه دارند به شدت از او تشکر می‌کنند که با نوشتن این کتاب باعث شد حالا آنها شغل و نقش سرگرم‌کننده و خوبی داشته باشند. همچنین حتما از او می‌پرسند که چقدر دیگر طول می‌کشد که آنها هم مثل کسانی که کشته شدند، کشته شوند!


تصاویری از پشت صحنه The Walking Dead 1گریم عجیب گلن


اتفاقتی که در انتهای فصل ۶ افتاد نظرات مختلفی را به دنبال داشت و همه طرفداران و بینندگان را به حرف و بحث واداشت. این نظرات و بحث‌ها همه حول محور این بود که نیگن در آخر این فصل سر چه کسی را متلاشی کرده بود؟ یکی از اصلی‌ترین حدس‌هایی که زده شد گلن ری بود که در کتاب کامیک هم دقیقا همین اتفاق افتاده بود و لوسیل، چوب بیسبال نیگن، با سر گلن برخورد شدیدی پیدا کرده بود.

زمانی که بالاخره فصل ۷ آغاز شد، ما متوجه شدیم که ایبرهم اولین نفری بود که ضربه لوسیل را دریافت کرد اما کمی بعد از آن هم گلن بیچاره هم با سرنوشت غم‌انگیز خود در همان قسمت روبه‌رو می‌شود. سرنوشت او هم چیزی نبود جز تصویری که در بالا می‌بینیم و سر او به وسیله چوب بیسبالی که دور آن با سیم خاردار پوشیده شده بود متلاشی شد. این صحنه را می‌توان یکی از وحشتناک‌ترین و خونین‌ترین قسمت‌های این سریال نام برد.

و دیدن اینکه چگونه این اتفاق افتاده است خیلی بدتر است. ما در این تصویر استیون یان با گریم وحشتناک و صورت خون‌آلودش، همینطور گریم چشمانش که انگار از حدقه بیرون زده‌ و سری که با چوب بیسبالی متلاشی شده است را می‌بینیم. من اصلا نمی‌توانم بفهمم که او چطور با این گرم ترسناکی که دارد، می‌تواند بخندد!


تصاویری از پشت صحنه The Walking Dead 1

دوستی نورمن با واکرها


دوباره به سراغ نورمن ریدس می‌رویم. این بار او این تصویر را در حساب کاربری اینستاگرام خود منتشر کرد و نشان داد که هر روزی که آنها سر فیلمبرداری هستند تقریبا به همین شکل می‌گذرد. او با این عکس ما را با زندگی روزمره خود در کنار بقیه عوامل آشنا کرد و می‌بینیم که در این زندگی زنده‌ها خیلی از زامبی‌ها دور نیستند.

معمولا دریل دیکسن در زمان مواجه با جمع زیادی از واکرها باید به طور کامل آماده مبارزه باشد و ترجیحا از سر راه آنها کنار رود. البته فرارش نباید قبل از شلیک کردن، تیر انداخت و سنگ پرت کردن به طرف صورت فاسد و زشتشان اتفاق بیوفتد. 

به هر حال به نظر می‌رسد که ریدس بعد از تمام اتفاقاتی که در فیلمبرداری می‌افتد باز هم می‌تواند در کنار این بازیگران سیاهی لشکری که نقش واکرها را بازی می‌کنند خوش باشد و با هم خوش بگذرانند.


تصاویری از پشت صحنه The Walking Dead 1

الانا ماسترسن ادای واکرها را درمی‌آورد!


برخلاف ریدس، الانا ماسترسن خیلی به واکرها احساس خوشایندی ندارد، شاید به خاطر ظاهرشان است که زشت و زننده هستند. حتی در این عکس مشاهده می‌کنید که گرگ نیکترو متخصص گریم که همه زامبی‌ها را خودش گریم کرده هم خودش در این صحنه از دیدن شاهکار خود ترسیده است. 

از زمان فصل ۴ تا به امروز، ماسترسن نقش تارا را ایفا می‌کرد. این شخصیت قبل از اینکه جایگاه خود را در کنار ریک و هم گروهی‌هایش پیدا کند، در ابتدا در گروه خدمه گاورنر بود. بعد از پیوستن به گروه ریک، حالا او یکی از معروف‌ترین و محبوب‌ترین شهروندان الکساندریا شده است.

همچنین ماسترسن جذابیت، خوش‌مزگی و طنز خاصی را به این شخصیت اضافه کرده است که این موضوع در شخصیت واقعی خودش هم وجود دارد و همانطور که در تصویر هم مشاهده می‌کنید، برای این واکر خون‌آلود و فاسد ادا در می‌آورد.


تصاویری از پشت صحنه The Walking Dead 1

گریم مرل برای نقش واکر


مرل دیکسن برادر خشن و سرسخت دریل در دو فصل اول اضافه شد و از فصل ۳ تبدیل به یکی از نقش‌های منظم این مجموعه شد. در نهایت او را در کنار گاورنر در Woodbury دیدیم که نقش مهمی را در کنار او ایفا می‌کرد.

اما این وضعیت خیلی ادامه نداشت و پایان همان فصل، او و گاورنر به طرز خیلی بدی با هم به مشکل خوردند که در نهایت این شخصیت منفور تک چشم، او را به ضرب شلیک گلوله کشت. اما در دنیای سریال The Walking Dead مرگ پایان همه چیز نیست. ما یک صحنه پایان به یاد ماندنی دیگری هم داشتیم که دریل با بدن دوباره زنده شده برادرش که خاطرات خوشی با هم داشتند روبه‌رو می‌شود.

گریم زامبی مرل باید عالی و خیلی بی نقص به نظر می‌رسید تا زمانی که دریل برادرش را در این وضعیت می‌بیند ضربه واقعا دردناکی به او وارد شود. طبق معمول هم تیم گریم این سریال که همیشه کار خود را بدون نقص انجام می‌دادند، این بار هم ما را ناامید نکردند. در این تصویر ما مایکل روکر را با گریم طبیعی و فوق‌العاده‌ای بر روی صورتش می‌بینیم و همچنین در پشت او نسخه دیگری هم از بالا تنه او وجود دارد که احتمالا در زمان شلیک گلوله توسط گاورنر و صحنه چاقو زدن دریل به او استفاده می‌شد.


تصاویری از پشت صحنه The Walking Dead 1

کارل و همزادش


پسر کوچک ریک گرایمز تقریبا از اوایل شروع سریال در کنار او حضور داشت و در دنیای آخرالزمان زامبی‌ها بزرگ شد. در واقع زمانی که این سریال آغاز شد، چندلر ریگز که نقش کارل را ایفا می‌کند تنها ۱۱ سال سن داشت.

فیلمبرداری و کار کردن بر روی یک برنامه تلویزیونی کار واقعا خسته‌کننده‌ای است مخصوصا برای جوانی با سن چندلر که اغلب هم به بدلکاری برای ایفای صحنه‌های او نیاز بود. حال چه برای زمان‌هایی که صحنه‌ها سخت بود و او نمی‌توانست انجام دهد یا حتی زمان‌هایی که صورتش معلوم نبود این بدلکار به جای او استفاده می‌شد.

در این تصویر ما شاهد این هستیم که چندلر در فیلمبرداری دوباره صحنه‌ای که او روی سقف مشغول خوردن پودینگ شکلاتی بود، با بدلکار خود وقتش را می‌گذراند. ما مطمئن نیستیم که دقیقا چرا باید این صحنه را دوبار فیلمبرداری می‌کردند، شاید ریگز نمی‌توانست تمام پودینگ‌ها را به تنهایی بخورد.


تصاویری از پشت صحنه The Walking Dead 1

پای مصنوعی باب


پزشک سابق ارتش باب استوکی که توسط لارنس گیلیرد جونیور ایفا می‌شد از فصل ۴ به لیست بازیگران این سریال اضافه شد اما بازی او خیلی دوام نیاورد. کمی بعد از شروع فصل ۵ او توسط یکی از واکرها گاز گرفته شد و بعد از آن توسط ترمینوس اسیر شد. بعد از اینکه آنها باب را اسیر کردند، پای او را قطع کرده و خوردند. نمی‌توان گفت که این اتفاق بهترین روز او را رقم زده است یا خیر اما حداقل می‌توانست به این دلیل خوشحال باشد که آدم‌خواران ترمینوس پایی را خوردند که توسط واکرها گاز گرفته شده بود.

او این مسأله را همراه با خنده‌ی شدیدی که یک راه خوب برای مقابله با تمام چیز‌های وحشتناکی که در آن آخرالزمان وجود داشت، به آنها اعلام کرد. در این تصویر ما می‌بینیم که لارنس گیلیرد جونیور و لورن کوهن که نقش مگی گرین را بازی می‌کند، پای آسیب دیده باب را به شوخی و مسخره گرفته‌اند و با آن خوش می‌گذرانند. اما حیف که سنکو مارتین گرین مانند آنها خیلی با این مسأله خوشحال نمی‌شود.

علاوه بر خوش‌گذرانی این ۳ نفر، ما شاهد این هستیم که چگونه پای باب به خوبی درست شده است. می‌بینیم که پای واقعی‌اش توسط یک پارچه آبی که بعدا و در مراحل ویرایش این قسمت حذف می‌شود، پوشیده شده و پای پلاستیکی و مصنوعی برای او در نظر گرفته شده که به زانو‌اش وصل است. 


تصاویری از پشت صحنه The Walking Dead 1

سطل قلبی پر از خون


اگر شما خیلی رنگ قرمز را دوست ندارید و یا همیشه دوست دارید که لباس‌هایتان فوق‌العاده تمیز نگه دارید، پس باید بگویم که خیلی در دنیای The Walking Dead دوام نخواهید آورد. اگر بفهمید که ریک و بقیه هم تیمی‌هایش خیلی به ندرت پیش آمده که در این سریال لباس‌هایشان آغشته به خون و پاره نشده، حتما تعجب خواهید کرد.

آنها راه‌هایی هم برای مقابله با ترسناکی این قضیه اندیشیده‌اند. به نظر می‌رسد که وجود سطل قلبی صورتی رنگی که عوامل از داخل آن خون تازه روی بدن و لباس‌های بازیگران می‌زنند هم به همین علت باشد. 


تصاویری از پشت صحنه The Walking Dead 1

صفحه سبز صحنه‌های اکشن


بیشتر قسمت‌های سریال مردگان متحرک در مناطق مختلفی نزدیک به شهر جورجیا فیلمبرداری شده است. به خاطر ساختمان‌های بتنی خاکستری ویران شده و جنگل‌های سبز و قهوه‌ای که دارد حس آخرالزمانی بیشتری به بیننده می‌دهد.

خیلی از این صحنه‌ها هم ممکن است در استودیو ضبط شود و به خاطر ویرایش‌هایی که روی آن انجام می‌شود، شما تصور کنید آنها در جایی به غیر استودیو هستند و انگار در جورجیا حضور دارند. اگرچه در بعضی از صحنه‌ها واقعا لازم است که تصاویر واقعی در فیلم به کار برده شود.

به طور مثال در فصل ۴ قسمتی بود که در آن گروهی از قهرمانان ما حمله‌ای را انجام می‌دادند. با اینکه این صحنه در استودیو و در مقابل پرده‌ای سبز انجام شد اما در مرحله پس از تولید این قسمت‌ها ویرایش شد و منظره‌ای ویران و به عبارتی آخرالزمانی جایگزین پرده سبز شد.


تصاویری از پشت صحنه The Walking Dead 1

رابطه صمیمی ریک و دریل


بدون شک ریک گرایمز و دریل دیکسن ۲ شخص از بزرگترین ستاره‌های سریال The Walking Dead هستند که تقریبا از همان چند قسمت اول تبدیل به ۲ عضو کلیدی گروه بازماندگان شدند. از آن موقع تا به امروز آنها مبارزات خیلی زیادی در این سریال انجام دادند و دچار آسیب‌هایی هم شدند.

این اثر کارهای خیلی خوب زیادی برای اندرو لینکلن و نورمن ریدس انجام داد و آنها را مستقیم در مسیر ستاره شدن قرار داد. خیلی خوب است که آنها رابطه خیلی نزدیکی با هم دارند و این لحظات خوب را با طرفداران به اشتراک می‌گذارند، حتی اگر صورت آنها آغشته به خون هم باشد باز آن حس خوب به بیننده منتقل خواهد شد.


تصاویری از پشت صحنه The Walking Dead 1

نیکترو به همراه یک زامبی مصنوعی


همه ما می‌دانیم که سریال The Walking Dead بدون مردگان متحرکش هیچ چیز نبود و آن هم مستلزم وجود یک گریمور خوب است که بتواند این چهره‌های وحشتناک را به خوبی به وجود بیاورد.

گرگ نیکترو با دیدن فیلم Jaws علاقه‌ی خیلی خاصی نسبت به گریم و جلوه‌های ویژه پیدا کرد و اولین کار اصلی خود را ابتدا در فیلم Dawn of the Dead فیلم معروفی با محوریت زامبی‌ها به کارگردانی جرج رومرو آغاز کرد. او خیلی زود توانست رزومه پر بار از کارهای تحسین شده‌ای مانند Evil Dead II، From Dusk Till Dawn، Scream و خیلی آثار دیگر تهیه کند.

زمانی که تیم تولیدات سریال مردگان متحرک او را به عنوان سرپرست گریم‌های ویژه انتخاب کردند، همهمه و کودتای عجیبی به وجود آمد. همچنین او بعضی از قسمت‌ها را کارگردانی کرد و حتی بارها به عنوان واکر در سریال حاضر شد. 
پاسخ
 سپاس شده توسط ⓩⓐⓗⓡⓐ ، _Lσѕт_ ، Mr. Potato Head ، ÆMÆշЇÑζ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  تصاویر جدید منتشر شده از پشت صحنه فصل دوم سریال ویچر از تغییر اسب گرالت خبر می‌دهد
  تصاویر جدید از پشت صحنه فیلم The Batman غار بتمن را نشان می‌دهند
  جرمی رنر تصویری از صورت آسیب دیده خود از پشت صحنه سریال Hawkeye را منتشر کرد
  شخصیت جدید سریال The Walking Dead: World Beyond به شکل متفاوتی معرفی شد
  تصاویر Mission: Impossible 7 تام کروز و هایلی اتول را سر صحنه تصادف اتومبیل نشان می‌د
  اولین تریلر فیلم Chaos Walking با بازی تام هالند و دیزی ریدلی فاش شد
  ویدیو جدید از پشت صحنه فیلم Mission Impossible 7 تام کروز روی قطار را نشان می دهد
  صحنه‌های جدید برای نسخه Snyder Cut فیلم Justice League به‌زودی فیلمبرداری خواهد شد
  تصاویر جدید از پشت صحنه فیلم Uncharted مارک والبرگ در نقش سالی را نشان می‌دهد
  سریال The Walking Dead در فصل یازدهم به پایان خواهد رسید؛ تایید ساخت اسپین‌آف داریل

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان