امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

برترین کتاب های ترسناک جهان معرفی شدند !...

#1
Exclamation 
ترسناک ترین کتاب های جهان معرفی شدند.
هئیت داوران جایزه «برترین نویسندگان بین‌المللی ژانر ترسناك» برندگان خود را در گروه‌های رمان و مجموعه داستان كوتاه انتخاب و به مخاطبان خود معرفی كردند.

به گزارش اگزماینر، در این فهرست از 4 نویسنده و 4 اثر به عنوان برترین نویسندگان و برترین آثار منتشر شده در ژانر ترسناك و دلهره‌آور نام برده شده است.

در این فهرست از رمان «خون بد» به قلم «جان سندفورد» در بخش رمان با جلد سخت، «اتاق سرد» به قلم «جی.تی الیسون» در بخش رمان‌های جلد نرم، «چی وی استیونز» به خاطر نگارش رمان «همچنان گمشده» در بخش نخستین رمان و از مجموعه داستانی «گریه خدای انتقام» به قلم «ریچارد هلمز» در بخش برترین مجموعه داستان‌های دلهره‌آور و ترسناك نام برده شده است.

این جایزه كه هر سال با حمایت انجمن بین‌المللی داستان‌های دلهره‌آور برگزار می‌شود، هر سال برترین آثار منتشر شده در حوزه اولین رمان‌های ترسناك، برترین رمان‌های جلد سخت و نرم در ژانر دلهره‌آور و ترسناك و برترین مجموعه داستان‌های این حوزه را به مخاطبان و دوستداران این ژانر ادبی در سراسر جهان معرفی می‌كند.

هئیت داوران این دوره از «جایزه داستان‌های دلهره‌آور» علاوه بر اهدای جوایز به «جان سندفورد»، «جی.تی الیسون»، «چی وی استیونز» و «ریچارد هلمز» در بخش ادبی این جایزه از تلاش‌ها و فعالیت‌های دو نویسنده دیگر با نام‌های «كارین سلاتر» و «جو مك گینز» در بخش آثار غیرادبی دلهره‌آور قدردانی و تشكر كردند.

«كارین سلاتر» و «جو مك گینز» امسال به عنوان برترین‌های بخش غیرادبی این جایزه در رقابتی نزدیك به عنوان برترین‌های این بخش انتخاب و معرفی شدند.

مراسم اهدای جوایز این نویسندگان روز نهم جولای 2011 با حضور شخصیت‌های ادبی و هئیت داوران این جایزه برگزار شد.
پاسخ
 سپاس شده توسط Doory
آگهی
#2
خوب بود مرسی
پاسخ


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان