امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

ساخت فصل سوم سریال True Detective رسما آغاز شد

#1
در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شبکه HBO رسما اعلام کرد که دستور ساخت فصل سوم سریال True Detective را صادر کرده است. این شبکه همچنین تایید کرد که ماهرشالا علی، بازیگر سریال Luke Cage (لوک کیج) و بازیگر برنده جایزه اسکار برای فیلم Moonlight (مونلایت)، ستاره و بازیگر اصلی فصل سوم سریال True Detective خواهد بود. طبق خبری که وب‌سایتهالیوود ریپورتر منتشر کرده، نیک پیزولاتو، سازنده دو فصل اول این سریال، تمام فیلمنامه‌های فصل سوم این سریال را به جز فیلمنامه یک قسمت که توسط دیوید میلچ، تهیه کننده و خالق سریال ددوود (Deadwood) نوشته شده، را نوشته است.

پیش از این، در فروردین امسال اعلام شده بود که پیزولاتو کار نوشتن فیلمنامه دو قسمت اول فصل سوم سریال True Detective را آغاز کرده و میلچ نیز به تیم نویسندگی و تولید فصل سوم این سریال اضافه شده و قرار است به پیزولاتو در ساخت فصل سوم این سریال کمک کند. در تیر ماه امسال، خبرهایی مبنی بر احتمال حضور علی در فصل سوم سریال True Detective منتشر شده بود. سرانجام در ماه گذشته، شبکه HBO حضور این بازیگر را در فصل سوم این سریال رسما تایید و اعلام کرد. علاوه بر سریال Luke Cage و فیلم Moonlight، علی در سریال House of Cards (خانه پوشالی) و دو قسمت پایانی فیلم Hunger Games (عطش مبارزه) نیز حضور داشته و به ایفای نقش پرداخته است.

[rtl].[/rtl]
[rtl]ساخت فصل سوم سریال True Detective رسما آغاز شد 1[/rtl]

هالیوود ریپورتر اضافه کرد که فصل سوم سریال True Detective قرار است داستان تنها یک شخصیت را روایت کند. علی قرار است نقش شخصیتی به نام وین هیز را که یک کاراگاه پلیس از شمال غرب ایالت آرکانزاس است، در فصل سوم این سریال بازی کند. طبق اطلاعاتی که از داستان فصل سوم سریال True Detective منتشر شده، جرم‌ بسیار وحشتناکی در مرکز منطقه اوزارکس در ایالات آرکانزاس رخ داده است و رمز و رازهای این اتفاق طی چند دهه گذشته در حال عمیق‌تر و پیچیده‌تر شدن است. اتفاقات فصل سوم این سریال قرار است در سه دوره زمانی مختلف جریان داشته باشد.

کارگردانی تمامی قسمت‌های فصل سوم سریال True Detective بر عهده جرمی سالنی‌یر، کارگردان فیلم Green Room (اتاق انتظار) و فیلم Blue Ruin (قراضه آبی) خواهد بود. همچنین مانند دو فصل اول، فصل سوم سریال True Detective نیز داستان کاملا مستقلی خواهد داشت و قرار نیست شاهد ارتباط بین این فصل‌ها در فصل سوم این سریال باشیم. پیزولاتو در بیانیه منتشر شده شبکه HBO گفت:

من فوق العاده هیجان زده هستم که قرار است با هنرمندان سطح بالایی چون ماهرشالا علی و جرمی سالنی‌یر در فصل سوم این سریال همکاری کنم. من امیدوارم که این اشخاص به خوبی از استعدادهای خود در فصل سوم سریال True Detective استفاده کنند و ما بسیار هیجان زده هستیم که قرار است این داستان را به‌روی صفحه‌های تلویزیون بیاوریم و روایت کنیم.

هنوز تاریخی برای پخش فصل سوم سریال True Detective اعلام نشده است و مشخص نیست که فصل سوم این سریال در چند قسمت تولید خواهد شد.

منبع GameSpot
پاسخ
 سپاس شده توسط _Lσѕт_ ، RedSparrow
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  معرفی سریال ایفوریا(Euphoria)
  معرفی سریال The End of the F***ing World
  معرفی سریال Duy Beni (صدایم را بشنو)
  سریال Baht Oyunu / بازی بخت
  احتمال بازگشت ویلسون فیسک به دنیای سینمایی مارول در سریال Hawkeye
  تریلر جدید سریال ترسناک Chucky و نمایش عروسک شیطانی
Heart سریال (تو در خانه ام را بزن) Sen Çal Kapımı
  معرفی سریال Ginny & Georgia
  معرفی سریال Skam
  معرفی سریال Elite

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان