امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

موزه های دیدنی و جذاب بانکوک پایتخت تایلند

#1
موزه ها بخش بزرگی از تاریخ و فرهنگ یک کشور را در دل خود دارند. اگر تمایل به آشنایی هر چه بیشتر با تاریخ و فرهنگ تایلند را دارید به موزه های معروف و بزرگ این کشور در بانکوک در دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
تور تایلند  سری بزنید و در تاریخ این کشور غوطه ور شوید.

 

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
موزه ملی تایلند

موزه ملی تایلند در سال 1887 میلادی توسط شاه راما پنجم بنا نهاده شد. او فرمان داد اشیاء باستانی و عتیقه‌جاتی که در کاخ پادشاهی گراند پالاس نگه‌داری می‌شدند به کاخ قبلی نایب السلطنه سابق انتقال داده شوند. وقتی تعداد اشیاء ارزشمندی که به نمایش گذاشته شدند افزایش یافت ساختمان‌های دیگری مانند ساختمان اصلی که عبادتگاه کوچکی بود، ایساوآن‌ که در سال 1787 میلادی ساخته شده بود و نا پرا بودا سی هینگ که مجسمه مقدس بودا در آن نگه‌داری می شد نیز به این کاخ اضافه شد. موزه ملی تایلند، مجموعه بزرگی از محصولات و عتیقه‌جات یافت شده از سراسر تایلند را در خود جای داده است و به دو دوره زمانی، از دوران ماقبل تاریخ تا حکومت‌های قدیمی و دوران راتاناکاسین معاصر اختصاص دارد. این مجموعه ها و کلکسیون های ارزشمند شامل ابزار نوسنگی، کوزه‌های نقاشی شده، اشیاء برنزی، مجسمه‌های سنگی بودا، برنز و سفال و همچنین کتب دست نویس مصور، دست نوشته‌های وزراء و لوح‌های نذری هستند. تورهایی که به‌طور رایگان از راهنماهای انگلیسی و فرانسوی زبان برخوردارند از ساعت 9:30 روزهای چهارشنبه و پنجشنبه شروع می‌شوند. مبلغ ورودی به این موزه و بازدید از اشیا ارزشمند آن برای هر نفر 40 بات می‌باشد.(دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
تور تایلند )
 

روزهای بازدید: هر روز هفته به غیر از دوشنبه و سه‌شنبه ها

ساعات بازدید: 9:00 تا 16:00
  

[/url]
موزه های دیدنی و جذاب بانکوک پایتخت تایلند 1

 

موزه گالری ملی

یکی از تأثیرگذارترین و باشکوهترین مجموعه شاهکارهای هنرمندان تایلندی در ساختمان تاریخی گالری ملی بانکوک نگه‌داری می‌شود. این ساختمان که یک اثر معماری اروپایی-کلاسیک است قبلاً به اداره ضرابخانه سلطنتی تایلند اختصاص داشت و در زمان حکومت شاه راما پنجم ساخته شده است. کلکسیون هایی که در موزه گالری ملی بانکوک به نمایش گذاشته شده‌اند طیف آثار هنری یک صدساله نقاشان اسطوره‌ای و شاهکارهای معاصر اساتید هنر دوران مدرن تایلند را در بردارند.
 

روزهای بازدید: هر روز هفته به غیر از دوشنبه و سه‌شنبه

ساعات بازدید: 9:00 تا 16:00
  

موزه شاه پراجادیپوک

موزه شاه پراجادیپوک یک عمارت نئوکلاسیک متعلق به اوایل دهه 1900 میلادی است که توسط کارلز بگولین معمار، طراحی شد و به بیان زندگی و آثار شاه پراجادیپوک (راما هفتم) اختصاص دارد. در دوران حکومت شاه پراجادیپوک تایلند شاهد بزرگ‌ترین تحول رژیم سیاسی یعنی انتقال حکومت از سلطنت مطلقه به سلطنت مشروطه در سال 1932 میلادی بود. در اطراف هر نه اتاق نمایشگاه گردش کنید با این کار می‌توانید درباره تاریخ خاندان چاکری فعلی، زندگی شاه پراجادیپوک (قبل و پس از رسیدن به حکومت) و پیچیدگی تحولات سیاسی آن زمان تایلند چیزهای زیادی بیاموزید. بازدیدکنندگان همچنین می‌توانند تصاویر قدیمی و گران قیمت مراسم دربار و فیلم‌ها و نامه‌ها و صفحه‌های موسیقی‌های قدیمی و مربوط به دوران حیات شاه پراجادیپوک را ببینند.
 

روزهای بازدید: هر روز هفته به غیر از دوشنبه ها

ساعات بازدید: 9:00 تا 16:00
  


موزه های دیدنی و جذاب بانکوک پایتخت تایلند 1

 

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
موزه عروسک‌های بانکوک

موزه عروسک‌های بانکوک محل نمایش تعداد زیادی عروسک از صنایع دستی تایلندی می باشد. در این موزه علاوه بر نمایش عروسک های سنتی تایلندی، مجموعه‌ای از اشیاء مینیاتوری ساخته شده توسط هنرمندان محلی و بومی تایلند به نمایش گذاشته‌ شده اند. عروسک‌ها در اندازه ها، شکل‌ها و سبک‌های مختلفی که معرف هنرهای پیچیده تایلند هستند در این موزه موجود می باشد.
 

روزهای بازدید: دوشنبه تا شنبه هر هفته

ساعات بازدید: 8:00 تا17:00
  


موزه های دیدنی و جذاب بانکوک پایتخت تایلند 1
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
Rainbow 6باغ زیبا و دیدنی درجهان!
  بهترین زمان برای سفر به تایلند
  دانشگاه تایلند با درختان منحصر به فرد +عکس
  تصاویری دیدنی از نیویورک پیش از آنکه به شهری وسیع و مدرن تبدیل شود../
  جاذبه های دیدنی خیابان معروف روستاولی در تفلیس
  تصاویر باغی شگفت انگیز و دیدنی در هلند
  گردشگری/ جاذبه های گردشگری مسکو شهر مسکو پایتخت و قلب روسیه به شمار می رود. مسکو همچ
  همه چیز درباره جشن بادبادک ها در تایلند
  موزه سومایا، مکزیک
  هتل ارزان در تایلند

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان