امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

راهنمای سفر به مونترال

#1
راهنمای سفر به مونترال 1

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
کانادا به معنای واقعی کلمه، بهشتی برای عاشقان طبیعت است. از کوهستان های پر برف‌ و ‌یخ یوکان، سواحل شرقی و کوهستان‌های کلگری گرفته تا جنگل‌های بارانی ونکوور، شهرهایی پیشرفته و زیبا و مناظر طبیعی متنوع و فوق‌العاده همه اینها باعث شده که دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
تور کانادا مقصد ایده آلی برای همه سلیقه ها در میان گردشگران باشد.
کانادا کشوری است با مردمی مهربان که جاذبه‌های گردشگری طبیعی متنوع و بی‌نظیری دارد. شهر مونترال بعنوان بزرگ‌ترین شهر استان کبک می باشد که دومین شهر بزرگ فرانسه‌زبان جهان است. شهری زیبا با تاریخچه‌ای غنی؛ گذشته‌ی طولانی و زیبای فرانسوی این شهر بخش مهمی از تاریخی ترین شهر کانادا را تشکیل داده است.
این شهر مجموعه‌ای از فرهنگ‌ها و ملت‌های گوناگون را در بر می‌گیرد. موزه‌ها و نگارخانه‌های متعدد، دومین باغ گیاه‌شناسی بزرگ دنیا و پارک‌های دیدنی، هر ساله گردشگران زیادی را به این شهر می‌کشانند. همچنین شهر قدیم مونترآل با ساختمان‌های قدیمی، بناهای تاریخی، کلوب‌های موسیقی و رستوران‌های مجلل، یکی از دیدنی‌ترین بخش‌های سفر به مونترآل خواهد بود. در ادامه به معرفی تفریح هایی که در مونترال کانادا میتوان انجام داد می پردازیم.
راهنمای سفر به مونترال 1
پارک مونت رویال بهترین مکان برای گردش است. در ماه‌های گرم تابستانی این پارک بسیار شلوغ است و در گوشه و کنار آن مردم به بازی و تفریح و استراحت مشغول هستند.
در مونترآل می توانید با پای پیاده  به بسیاری از دیدنی‌های آن سر زد. می توانید از تورهای پیاده‌روی بدون راهنما استفاده کنید.
راهنمای سفر به مونترال 1
مرکز طراحی دانشگاه مونترآل کبک آثار هنری متعددی از کبک کانادا و طراحان بین‌المللی را به نمایش می‌گذارد و ورودی آن رایگان است. در مونترال از موزه‌های هنری بازدید کنید.
برای آشنایی با فرهنگ و سبک زندگی اهالی شهر از نزدیک از بازارهای عمومی دیدن کنید.
راهنمای سفر به مونترال 1
در پارک La Fontaine یک زمین اسکیت وجود دارد که استفاده از آن در زمستان رایگان است. در زمستان از اسکیت روی یخ لذت ببرید
از ماه مه تا اکتبر، تالار شهر تور رایگان ۴۵ دقیقه‌ای به همراه راهنما را در اختیار گردشگران می‌گذارد که می توانید از تور رایگان تالار شهر استفاده کنید.
راهنمای سفر به مونترال 1
از تورهای نیم‌روزه‌ی دوچرخه‌سواری استفاده کنید؛ در اینصورت  با پرداخت ۷۰ دلار می‌توانید اطراف شهر را دور بزنید و از بسیاری از جاذبه‌های گدشگری دیدن کنید. این تورهای دوچرخه‌سواری به همراه راهنما استفاده کنید و این روش متفاوتی برای گشت‌وگذار در شهر و دیدن بیشتر قسمت‌های آن تنها در یک روز است.
راهنمای سفر به مونترال 1
دومین باغ گیاه‌شناسی بزرگ دنیا در مونترآل قرار دارد که در سال ۱۹۳۱ افتتاح شده و بیش از ده گلخانه‌ی دیدنی دارد. این باغ یکی از جاذبه‌های گردشگری زیبا و ارزان برای علاقه‌مندان به گل‌ها و گیاهان است. توصیه میکنیم از باغ گیاه‌شناسی بازدید کنید.
راهنمای سفر به مونترال 1
در مونترآل می‌توانید از تورهای قایق‌سواری متعدد استفاده کنید. یکی از این تورهای ۴۵ دقیقه‌ای در بندرگاه برگزار می‌شود. تور ۹۰ دقیقه‌ای کانال Lachine نیز یکی دیگر از تورهایی است که می‌توانید از آنها لذت ببرید. تعداد مسافرانی که در تور همراه شما خواهند بود بیش از سی نفر هستند که بدون شک این تجربه‌ی لذت‌بخشی در سفر شما به مونترآل خواهد بود.

پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان