امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

چگونگی تعمیر نمایشگر لمسی آیفون اپل

#1
احتمال واکنش نشان ندادن و یا اختلال در عملکرد نمایشگر لمسی آیفون بسیار کم است، اما اگر زمانی نمایشگر را لمس کردید و اتفاقی نیفتاد و با سوییپ ها و کلیک ها عملی انجام نگیرد، نمایشگر آیفون اپل شما از کار افتاده و این گزارش راهکارهایی ها را برای عیب یابی آن ارائه کرده است.

1- نمایشگر و انگشتانتان را تمیز کنید: اولین کاری که باید انجام شود، تمیز کردن نمایشگر و انگشتان است و اگر از محافظ نمایشگر ضخیم و یا قاب محکمی استفاده می کنید بهتر است آن ها را از آیفون جدا کنید. آیفون را در نور بگیرید تا در صورت وجود هر لکه، چربی، مایعات مختلف، خرده های غذا و یا هر کثیفی دیگری به خوبی آن را ببینید. باید مطمئن شوید که نمایشگر از هر ماده ای که در واکنش نشان دادن صفحه لمسی آن بخصوص چربی اختلال ایجاد می کند پاک باشد. برای تمیز کردن نمایشگر می توانید از یک پنبه نرم استفاده کنید و کمی آن را نم دار کنید. انگشتانتان را نیز تمیز و خشک کنید، گاهی اوقات نم دار بودن و یا خیسی دست باعث اختلال می شود.

2- آیفون را ریبوت کنید: گاهی اوقات خاموش روشن کردن نمایشگر، این ایراد را از بین می برد، اما ریبوت کردن معمولا راه مطمئن تر و ساده تری است. انجام ریبوت آیفون بستگی به مدل آن دارد و کار ساده ای است. برای ریبوت آیفون 7 و آیفون های جدیدتر بدون کلیک کردن دکمه Home، دکمه تنظیم صدا پایینی را به همراه دکمه Power نگه دارید تا لوگوی اپل ظاهر شود و در آیفون های 6s و قدیمی تر با فشار بر روی دکمه Home و Power بعد از ظاهر شدن لوگو آیفون ریبوت می شود و صفحه لمسی در صورت وجود اختلال نرم افزاری دوباره فعال می شود.

3- پاک کردن آپدیت/ نصب دوباره اپلیکیشن مشکل ساز: گاهی اوقات نمایشگر فقط در زمان استفاده از اپلیکیشن بخصوصی غیر فعال می شود که در این صورت مشکل از اپلیکیشن مربوطه می باشد که به حالت Freeze در می آید و هیچ عملکردی ندارد که در این صورت با فشار دادن دکمه Home می توانید از آن خارج شوید. در صورت بروز اشکال در یک اپلیکیشن مخصوص ابتدا آن را آپدیت کنید و اگر هنوز با مشکل مواجه شدید، اپلیکیشن را پاک کنید و دوباره آن را نصب کنید و اگر همچنان با حالت freeze مواجه شدید، اپلیکیشن دارای یک باگ نرم افزاری است که باید گزارش شود.

4- حافظه آیفون را خالی کنید: زمانی که حجم حافظه باقی مانده آیفون 0 می باشد، ممکن است باعث بروز این اختلال باشد. از ظرفیت کافی آیفون مطمئن شوید که می توانید آن را در قسمت تنظیمات و سپس General>Storage&Usage>Manage Storage بررسی کنید. حتی اگر حجم گیگابایتی شما امکان پذیر نسیت چند مگابایت را خالی کنید. پر شدن حافظه در عملکرد آی او اس تاثیر زیادی دارد و ممکن است حتی در عملکرد دکمه Home نیز اختلال ایجاد کند و در این صورت با خالی کردن حجم و ریبوت کردن، نمایشگر کارایی خود را باز می یابد.

5- آسیب دیدن نمایشگر آیفون: اگر نمایشگر لمسی آیفون ترک برداشته است و عملکردی ندارد، آیفون شما به طور کلی آسیب دیده است و ممکن است کاری انجام ندهد و در صورت خیس شدن نیز ممکن است آیفون آسیب ببیند. اگر آیفون به شدت ضربه بخورد در عملکرد نمایشگر آن اختلال ایجاد می شود که در این صورت نیاز به تعمیر اساسی تری دارد.

پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  ماژول دوربین شیائومی می ۱۱ پرو با یک نمایشگر کوچک همراه است
  گوشی آیفون ۱۳ به صفحه نمایش LTPO AMOLED مجهز خواهد شد
  آیا رنگ فریم آیفون شما هم در حال محو شدن است؟
  آیفون 12 شخصی‌سازی شده با الهام از شخصیت‌های مورتال کامبت معرفی شد
  آیفون تاشو، شایعه یا واقعیت؟
  پتنت اپل برای شارژر مگ سیف آیفون
  آیا اپل مینی آی پدها را جایگزین آیفون‌های بزرگتر می‌کند؟
  مقایسه دوربین سلفی گلکسی اس ۲۱ اولترا با آیفون ۱۲ پرو مکس، پیکسل ۵ و نوت ۲۰ اولترا
  نوکیا X3 – 02 مرز صفحه لمسی و کیبورد را نادیده می‌گیرد!
  آخرین شایعات در مورد گوشی آیفون ۱۳ ؛ طراحی بدون پورت و عکاسی نجومی

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان