امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

الهلال عربستان 4-0 پرسپولیس ایران؛ در باخت هیچ خیریتی نیست

#1
پرسپولیس، آن تیم همیشگی نبود.
مشخصات بازی
سه شنبه 4 مهر 1396 (26 سپتامبر 2017)

دور رفت مرحله 1/4 نهایی لیگ قهرمانان آسیا 2017

گلزنان: عمر خربین 31، 55، یاسر الشحرانی 41 (برای الهلال)

گزارش بازی
دو تیم بازی را هجومی آغاز کردند و دو تیم برای رسیدن به گل موقعیت هایی خلق کردند اما تلاش آن ها نتیجه ای نداشت. بعد از شروع سریع بازی، بازی اندکی آرام تر شد و بازی به تعادل کشیده شد. با به تعادل کشیدن بازی این بازیکنان الهلال بودند که رفته رفته بازی را در دست گرفتند و توانستند فشار را روی دروازه پرسپولیس بیشتر کنند. پرسپولیسی ها نیز در در دفاع بسیار پر اشتباه بودند و همین باعث شده بود که تیم الهلال در حمله باقی بماند. سر انجام حملات عربستانی ها جواب داد و توانستند در دقیقه 31 توسط خربین به گل برسند.

در حالی که انتظار می رفت بعد از این گل پرسپولیس برای زدن بازگشت، بازی را در دست بگیرد اما این الهلالی ها بودند که فشار را روی دروازه پرسپولیس نگه داشتند و توانستند در دقیقه 41 توسط شحرانی به گل دوم برسند تا بازیکنان پرسپویس نیمه اول را با شکست 2-0 به رختکن روند.



با تعویض برانکو و آوردن احمد نورالهی به جای مسلمان، نیمه دوم را پرسپولیسی ها خوب آغاز کردند و داور نیز در همان دقیقه 47 عبدالله عطیف را از بازی اخراج کرد تا امید به اردو سرخپوشان برگردد. این اخراج به جای اینکه باعث ایجاد بی نظمی در تیم حریف شود، باعث بی نظمی در پرسپولیس شد تا در دقیقه 55 خربین اختلاف را به سه گل برساند.

این گل آب سردی بر پیکر بازیکنان پرسپولیس بود و باعث شد برای دقایقی بازی کاملا آرام دنبال شود. در ادامه بازی برانکو بشار رسن را به بازی آورد تا همانند بازی های قبل شاید گره بازی را برای پرسپولیس باز کند اما تعویض های او نیز این بار نتیجه ای نداشتند. در دقایق پایانی بازی عمر خریبین گل چهارم بازی را نیز به ثمر رساند تا پرسپولیس با شکست تلخ 4-0 منتظر بازی برگشت باشد تا شاید با معجزه ای دیگر راهی فینال شود.


شرح گل ها
الهلال 1-0 پرسپولیس | عمر خریبین (دقیقه 31): روی ارسال مواج محمد ال بوریک از سمت راست، عمر خربین با یک ضربه سر دقیق و چکشی دروازه بیرانوند را باز کرد.

الهلال 2-0 پرسپولیس | یاسر ال شحرانی (دقیقه 41): با اشتباه هافبک های پرسپولیس در میانه زمین سالم الدوساری ضد حمله سریعی را ترتیب داد و در پشت محوطه توپ را به شحرانی رساند تا این بازیکن با ضربه ای دقیق گل دوم را به ثمر برساند.

الهلال 3-0 پرسپولیس | عمر خریبین (دقیقه 55): باز هم فرار سالم الدوساری از سمت چپ دفاع پرسپولیس و ارسال زمینی فوق العاده او، توپ در دهانه دروازه به خربین رسید تا این بازیکن با ضربه ای دقیق گل دوم خودش و گل سوم الهلال را به ثمر برساند.

الهلال 4-0 پرسپولیس | عمر خریبین (دقیقه 89): حرکت خوب خریبین در پشت محوطه جریمه پرسپولیس و ضربه دقیق او از پشت محوطه جریمه به گوشه دروازه اختلاف را به چهار گل رساند.
زمانی که زمین می‌خوریم و شکست می‌خوریم مهم نیست، مهم این است که دوباره بلند شویم و از جای‌مان برخیزیم.
پاسخ
 سپاس شده توسط @پوریا@ ، Miss.saly
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  برتری پرسپولیس در اولین بازی دوستانه فصل
Exclamation ادامه بدعهدی مدیران پرسپولیس
  ذوالفقارنسب: دکترهای زیادی در پرسپولیس هستند!
  ژاوی هنوز آماده هدایت بارسلونا نیست!
  استقلال و پرسپولیس با این دو جای خالی چه می‌کنند؟
  باقری صفحه پرسپولیس را فالو نکرده بود
Subarrow بیانیه باشگاه پرسپولیس علیه مدیرعامل استقلال
  الهلال باز هم به دنبال سرمربی جدید
  آمار خیره کننده هافبک مورد نظر الهلال
  رئیس الهلال نظاره گر عملکرد مارگا (عکس)

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان