امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

مگر شما اعتقاد ندارید که امام حسین علیه السلام اکنون در بهشت است و دشمنان او در جه..

#1
مگر شما اعتقاد ندارید که امام حسین علیه السلام اکنون در بهشت است و دشمنان او در جه.. 1
شبهه: مگر شما اعتقاد ندارید که امام حسین علیه السلام اکنون در بهشت است و دشمنان او در جهنم هستند، پس این همه گریه و زاری و عزاداری برای چیست؟

پاسخ شبهه:
همه ساله با نزدیک شدن دهه محرم و ایام عزاداری عمومی مسلمانان و به ویژه شیعیان جهان و البته بیش از همه در ایران، نه تنها شبهات، بلکه هجمه‌ی گسترده علیه "عزاداری" شدت می‌یابد؛ چرا که از این عزاداری‌ها می‌ترسند، و این خود مبین همان علت و اثر عزاداری‌های ما می‌باشد.
در عصری که به گاه کفر، شرک، فساد و فسق، دم از آزادی می‌زنند و حتی جنایات وحشتناک و نسل‌کشی را به نام "دموکراسی" مرتکب شده و تحقق "لیبرالیسم" را بهانه می‌کنند و می‌کوشند که عقاید فاسد و منحرف کننده و خسارت‌بار خود را با شعار «پلورالیسم دینی» توجه و تطهیر کنند، عبادات، دعا، زیارت یا عزاداری مسلمانان و از جمله شیعیان را بر نمی‌تابند! پس معلوم می‌شود که آثار بسیار سازنده‌ و مفیدی برای جهان اسلام و نیز عواقب بسیار خطرناکی برای جهان کفر و ظلم دارد، و ما برای همین عزاداری می‌کنیم.
الف – از آن جهت که مقابله و تهاجم آنها، همیشه علیه "حق" است و باطل بسیار سخیف و ضعیف می‌باشد، استدلال‌های آنها نیز بسیار سخیف می‌باشد. مگر هر کسی که برای رفتگانش عزاداری و گریه کند، یقین دارد که او در جهنم است و برای آن گریه می‌کند، که به ما می‌گویند: «مگر یقین ندارید که ایشان در بهشت هستند»؟! - و یا مگر عزاداری به این علت برپا می‌شود که مبادا دشمنان جلاد امام حسین و یارانش علیهم السلام، به بهشت بروند، که می‌گویند: مگر یقین ندارید که آنها در جهنم هستند؟!
« الَّذِينَ آمَنُوا يُقَاتِلُونَ فِي سَبِيلِ اللَّهِ وَالَّذِينَ كَفَرُوا يُقَاتِلُونَ فِي سَبِيلِ الطَّاغُوتِ فَقَاتِلُوا أَوْلِيَاءَ الشَّيْطَانِ إِنَّ كَيْدَ الشَّيْطَانِ كَانَ ضَعِيفًا » (النساء، 76)
ترجمه: کسانی که ایمان دارند، در راه خدا پیکار می‌کنند؛ و آنها که کافرند، در راه طاغوت [= بت و افراد طغیانگر]. پس شما با یاران شیطان، پیکار کنید! (و از آنها نهراسید!) زیرا که نقشه شیطان، (همانند قدرتش) ضعیف است.
ب – نه جنگ بین اهل ایمان و کفر هیچ گاه متوقف شده و می‌شود – نه کسی را گریزی از این جنگ فراگیر هست - و نه جنگ انحصار به جنگ سخت و گرم در میادین دارد و نه سلاح جنگ، فقط شمشیر یا بمب‌های نترونی و شیمایی می‌باشد.

مگر شما اعتقاد ندارید که امام حسین علیه السلام اکنون در بهشت است و دشمنان او در جه.. 1
اهل ایمان، همیشه و در هر زمان و مکان، در راه خدا می‌جنگند « الَّذِينَ آمَنُوا يُقَاتِلُونَ فِي سَبِيلِ اللَّهِ »؛ اهل کفر نیز همیشه و در هر زمان و مکان، در راه طاغوت (هر طغیان و طغیان‌گری) می‌‌جنگند « وَالَّذِينَ كَفَرُوا يُقَاتِلُونَ فِي سَبِيلِ الطَّاغُوتِ »؛ و جنگ‌ها گاه جنگ سخت است با سلاح جنگی، و گاه جنگ نرم است، با سلاح پیام‌رسانی، تبلیغات، فرهنگ‌سازی و ... ؛ با سخنرانی، کتاب، فیلم و سایر ابزارها می‌باشد، و گاه با شادی یا عزادای هدفدار. چنان که این شبهه‌پراکنی‌ها و ضدتبلیغ‌ها از همین نوع می‌باشد.
ج – مشکل آنان فقط عزاداری عمومی در فاجعه‌ی کربلا و مصیبت‌های وارده بر سیدالشهداء، ابا عبدالله الحسین و یارانش علیهم السلام نمی‌باشد، بلکه می‌خواهند ریشه را بخشکانند تا ساقه‌ها، شاخه‌ها، برگ‌ها، گل‌ها خشک شوند و میوه (ثمر) ندهند.
بنابر قالبی که تعریف و تحمیل می‌کنند، می‌خواهند هیچ کس از غم و اندوه ظلم‌های جانیان امروز نیز ناراحت نشود، عزاداری برپا ننماید، پیام رسانی نکند، اذهان را متوجه ننماید و شوری همراه با شعور ایجاد ننماید، تا بتوانند به جنایات خود ادامه دهند. بر اساس قاعده‌ی آنها، نباید برای هیچ کشته‌ای و این نسل‌کشی‌ها و کودک‌کشی‌ها و به اسارت کشیدن زنان و به یغما بردن سرمایه‌های مادی و معنوی مسلمانان ناراحت شوید، چرا که می‌دانید "جای قربانیان در بهشت و جای ظالمان جانی، در جهنم است"!
نکته:
سیدالشهداء، امام حسین علیه السلام، با آوردن کلمه استرجاع، فرمودند:
« إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَیْهِ راجِعُونَ وَ عَلَى الْإِسْلَامِ السَّلَامُ إِذْ قَدْ بُلِیَتِ الْأُمَّةُ بِرَاعٍ مِثْلِ یَزِیدَ »؛ (اللهوف، ص 24)
ما از خداییم و بازگشتمان به سوی اوست؛ آنگاه که امت اسلامی گرفتار زمامداری مثل یزید شود، باید با اسلام خداحافظی کرد.
دقت شود که نفرمود «یزید»، بلکه فرمود: «مثل یزید»، یعنی امتداد دارد. بنابر این می‌پرسیم:
●-  آیا دوران حاکمیت اسلام معاویه‌ای و یزیدی، در مقابل اسلام ناب محمدی صلوات الله علیه و آله، به پایان رسیده که جنگ ما به پایان برسد؟! پس این همه اسلام آمریکایی و انگلیسی، و حکام بدتر و زبون‌تر از یزید لعنة الله (مانند حکامی سعودی و مفتی‌های وهابی) علیه چیست؟!
●- آیا دیگر، نه روزی چون عاشورا و صحنه‌ی جنایاتی چون کربلا نداریم، که دیگر نه ناراحت باشیم و نه عزاداری کنیم؟! پس آن چه در سوریه، بحرین، لبنان، فلسطین، یمن، عراق، افغانستان و سرتاسر جهان اسلام اتفاق می‌افتد، چیست؟
●- آیا میادین جنگ یزیدیان زمان، فقط مرزها و نقاط جغرافیایی می‌باشد و سلاح آنها نیز فقط ابزاری جنگی می‌باشد؟! پس این همه ضد تبلیغ، تهاجم، شبیخون، شبهه‌پراکنی، جوسازی و ...، در شبکه‌های ارتباطی و پیام رسانیِ نوشتاری، تلویزیونی، سینمایی و فضای مجازی، چیست و برای چیست؟!
نتیجه:
پس آنها برای جلوگیری از به بار نشستن میوه، سعی دارند که ریشه را بخشکانند و ما نیز با بصیرت و تداوم جنگ در تمامی جبهه‌ها و از جمله جنگ نرم، تبلیغاتی و اطلاع‌رسانی، از آن ریشه محافظت نموده و تقویتش می‌کنیم؛ اگر لازم شد با سلاح گرم – اگر لازم شد با فریاد به حق – اگر لازم شد با عزاداری و اگر لازم شد، با آبیاری به واسطه اشک بر مصیبت‌ها. و آنها از همین می‌ترسند.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ناشناس برام بنویس (:



«آن غار تاریکی که از ورود به آن می ترسید، همان گنجی را در خودش پنهان کرده که به دنبالش میگردید.»

کارل گوستاو یونگ
پاسخ
 سپاس شده توسط sama00
آگهی
#2
دست بردارید...دست بردارید تو رو خدا...هیشکی نیست به این ها بگه قبل از اینکه اینقدر اراجیف ببافید برید آمار فاسدترین حکومت ها و بیشترین میزان فساد اداری، پولشویی، اختلاس و و..رو در بیارید ببینید که کدوم کشورها توی صدر قرار دارند و بعد بیاید برای سایرین نسخه بپیچید...کل اگر طبیب بودی سر خود دوا نمودی...

یک نمونه ش رو که همه دیدن: این همه ورزشکار و هنرمند توی غرب که دم به ساعت بهشون انگ فساد و بی اخلاقی می زنن...کدومشون مثل بازیکن ها و مدیرهای "عرزشی" پرسپولیس چنین گندهایی به بار می یارن که آبروی یک ملت تو جهان بره؟؟ جماعت ریاکار و نون به نرخ روز خور...

اینکه یک کشوری با سیاست ها و اخلاق منحط خودش تا خرخره تو فساد غرق میشه تقصیر هیشکی نیست جز خودش. و یکی از دلایلش هم همین اراجیف بافی هایی هست که همیشه تمام تقصیرها رو کردن سایر کشورها و تفکرات می خواد بندازه...

از نوجوان های وطن هم انتظار می ره میزان مطالعاتشون بخصوص در علوم انسانی رو بیشتر کنن و بیشتر توجه کنن دور و برشون چی داره می گذره...
پاسخ
 سپاس شده توسط Mr. Potato Head


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  اعتقاد مسیحیان به مسیح به عنوان پسر خدا
  زیباترین جذابترین خطبہ کہ شنیدم (نقد خلافت بعد رحلت پیامبر از زبان امام علی)
  مناجات با امام زمان (عج)
Star آیت‌الله علوی گرگانی: موضوعاتی نظیر دوچرخه‌سواری بانوان مورد رضایت امام زمان(عج) نیست
  عکس های مذهبی از حرم امام رضا در مشهد مقدس
  بعد از امام زمان(ع) چه امامی رجعت خواهد کرد؟
  دلیل ملقب شدن امام هشتم، علی ابن موسی، به رضا چیست؟
  داستان ازدواج حضرت قاسم علیه السلام در کربلا
  آیت‌الله نوری‌همدانی: نیمی از مساجد کشور امام جماعت ندارند/ لزوم فعالیت مسجد در شبانه
  آیا در میان شاگردان امام باقر و امام صادق علیهما السلام از زنان هم کسی بوده است؟

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان