امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

چه کسی مسئول تصمیم شرم آور بارسلونا بود؟

#1
چه کسی مسئول تصمیم شرم آور بارسلونا بود؟

تصمیم برای بازی کردن مقابل لاس پالماس آن هم پشت درهای بسته و در روز پرآشوب شهر بارسلونا، حتی از سوی رسانه های کاتالونیا نیز شرم آور توصیف شده است.

به گزارش "ورزش سه"، صبح روز گذشته رفراندوم جدایی طلبی کاتالونیا در حالی شروع شد که نیروهای پلیس اسپانیا با مهر و موم کردن بسیاری از حوزه های رای گیری و مقاومت در مقابل مردم،مانع از برگزاری صلح آمیز همه پرسی شدند.
 
مقاومت مردم سبب شد تا صدها تن مجروح شده و چهره شهر بارسلونا به پرآشوب ترین در 50 سال گذشته بدل شود. در چنین شرایطی برگزاری بازی بارسا و لاس پالماس در هاله ای از ابهام قرار گرفت.
 
 
 

چه کسی مسئول تصمیم شرم آور بارسلونا بود؟ 1

 
 
یک ساعت پیش از شروع بازی اعلام شد که این مسابقه لغو شده است و دلیل آن تردید در برقراری امنیت بازی توسط نیروهای پلیس محلی عنوان شد؛ اما تنها دقایقی بعد فدراسیون فوتبال اسپانیا اعلام کرد که هرگز چنین اجازه ای صادر نکرده و در صورت عدم حضور بارسا در میدان، خطر کسر 6 امتیاز این تیم را تهدید می کند.
 
بیست دقیقه به شروع بازی بود که باشگاه بارسلونا در بیانیه ای متذکر شد که در مسابقه حاضر می شود؛ ولی بازی پشت درهای بسته و بدون حضور هواداران برگزار خواهد شد. در پی این بیانیه بود که دو مدیر بارسلونا از سمت خود استعفا کردند و واکنش های منفی به سمت جوزپ ماریا بارتومئو(رئیس) سرازیر شد.
 
 

چه کسی مسئول تصمیم شرم آور بارسلونا بود؟ 1

 
 
امروز مارکا، اسپورت و اسپورتیو که این دو تای آخری چاپ کاتالونیا هستند، حضور بارسا در مسابقه آن هم پشت درهای بسته را شرم آور توصیف کردند. موندودپورتیوو هم واکنشی کنایه آمیز نسبت به این اتفاق داشت البته نه به تندی سه نشریه ذکر شده.
 
 

چه کسی مسئول تصمیم شرم آور بارسلونا بود؟ 1

 

چه کسی مسئول تصمیم شرم آور بارسلونا بود؟ 1

 
 
اما اصل ماجرا چه بود و بارسلونا چگونه نیم ساعت مانده به شروع بازی تصمیم به حضور در میدان بدون حضور تماشاگر گرفت؟
پس از تصمیم یک طرفه باشگاه برای لغو بازی و دریافت اخطاری جدی از فدراسیون فوتبال، بارتومئو راهی رختکن بارسلونا شد.
او در جلسه ای فوری با بازیکنان و اعضای کادر فنی به آنها می گوید:« ما در زمین فوتبال مسئولیت بزرگی در قبال هواداران داریم و اگر امروز بازی نکنیم، 6 امتیاز از دست خواهیم داد. در انتهای فصل اگر این 6 امتیاز باعث از دست رفتن قهرمانی شود، کسی از معلق کردن بازی با لاس پالماس حرفی نخواهد زد و همه می گویند که بارسا قهرمان نشد.»
 
 

چه کسی مسئول تصمیم شرم آور بارسلونا بود؟ 1

 
 
 
این حرف های بارتومئو با مخالفت پیکه و سرجی روبرتو روبرو می شود و آنها با همراهی یکی دو تن دیگر که 10 درصد مجموعه را تشکیل می دادند، به صورت جدی با به میدان رفتن مقابل لاس پالماس مخالفت می کنند؛ ولی دیگر بازیکنان همچون اینیستا موافق تصمیم آقای رئیس بودند.
اینیستا اما رو به بارتومئو تاکید می کند که این باید تصمیمی از سوی باشگاه عنوان شود نه از سوی بازیکنان. جالب اینکه در این جلسه لیونل مسی حتی یک کلمه نیز حرف نزد و سعی داشت خود را مهره ای خنثی نشان دهد. این در حالی است که برخی منابع از ترس بارتومئو از خشم مسی نوشته اند.
آنها معتقدند در روزهایی که مسی هنوز حاضر به امضای برگه تمدید قرارداد خود نشده، هرگونه تصمیمی برای بازی نکردن و کسر امتیاز از بارسلونا ممکن بود با واکنش تند و منفی مسی مواجه شود و بارتومئو حداقل در این شرایط دوست نداشت نارضایتی بهترین بازیکن تیمش را موجب شود.
 
در نهایت بارتومئو وقتی حمایت اکثر بازیکنان و کادر مربیان را با خود می بیند، دستور به انجام بازی بدون حضور هواداران را می دهد. او تاکنون این مسئولیت را تنها متوجه خودش دانسته و سعی کرده تمامی انتقادات را به جان بخرد. در هر صورت بارسا در این بازی حاضر شد و 3-0 نیز به پیروزی رسید تا فاصله 7 امتیازی با رئال را حفظ کند. دیداری که از سوی بسیاری در آینده به عنوان لکه ننگی در تاریخ باشگاه یاد خواهد شد.
[img=0x0]http://دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
چه کسی مسئول تصمیم شرم آور بارسلونا بود؟ 1 [/img]
پاسخ
 سپاس شده توسط @پوریا@
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  محمود فکری و یک تصمیم قابل تامل
  ژاوی هنوز آماده هدایت بارسلونا نیست!
  واکنش آگوئرو به شایعه جدایی از بارسلونا (عکس)
  مخالفت هافبک ناکام با جدایی از بارسلونا
  ستاره برزیلی بارسلونا راهی میلان می شود؟
  تصمیم جدید بیرانوند چیست؟
  تصمیم بزرگ کریستیانو رونالدو لو رفت (عکس)
  تصمیم نهایی کریس رونالدو برای آینده مشخص شد
  تئوری عجیب درباره تصمیم جنجالی داور اسپانیایی
  افشای مبلغ مورد نظر بارسلونا برای بازگرداندن نیمار

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان