امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

روشهای جراحی زیبایی بازو

#1
اصولاً الگوی تغیيراتی که در نتیجه کم کردن یا افزایش وزن در بعضی از اندام‌های بدن ایجاد می‌شود، قابل پیش‌بینی نیست و برای هر شخص می‌تواند به شکل خاصی باشد. در بعضی افراد، بازوها عامل اصلی نگرانی هستند، چون انباشته شدن مقدار زیادی چربی در بازوها موجب بدشکلی و مشکل‌ساز شدن آنها برای وضعیت ظاهری بدن می‌شود.

گاهی اوقات ورزش کردن و انجام تمرین‌های اختصاصی بازو هم نمی‌تواند تأثیری در لاغر و خوش‌فرم شدن بازوها داشته باشد، به ویژه بعد از افزایش وزن به مقدار زیاد و یا هنگامی که بدن ما شروع به پیر شدن سریع می‌کند. با وجود آنکه پوست یک بافت بسیار شگفت‌انگیز و انعطاف‌پذیر است و می‌تواند همراه با افزایش یا کاهش وزن بدن، شکل خود را تطبیق داده و به اندازه کافی منبسط یا منقبض شود، اما گاهی اوقات سرعت تغیير وزن بدن و تغیير اندازه اندام‌ها به قدری زیاد است که پوست نمی‌تواند خود را با آن تطبیق دهد. در نتیجه ممکن است که بعد از کاهش وزن بدن به مقدار زیاد، دیگر امکان داشتن بازوهای لاغر و خوش فرم با پوست محکم و کشیده، به راحتی وجود نداشته باشد.
روشهای جراحی زیبایی بازو 1

کاندیداهای لیفت بازو:

کاندیداهای خوب برای عمل جراحی لیفت بازو، آقایان و خانم‌هایی هستند که از پدیدار شدن پوست و چربی زائد در ناحیه بازو و زیر بغل خود رنج می‌برند و با ورزش منظم و رعایت سبک زندگی سالم نیز نتوانسته‌اند که این مشکل را برطرف کنند. عمل جراحی لیفت بازو یک عمل نسبتاً تهاجمی است که کاندیداهای انجام آن باید از نظر سلامت عمومی در وضعیت خوبی باشند تا بتوانند این جراحی را انجام دهند. در نهایت داشتن انتظارات واقع‌بینانه توسط بیمار، یک نکته کلیدی برای موفقیت هر عمل جراحی پلاستیک از جمله جراحی لیفت بازو محسوب می‌شود.

روش‌های مختلف جراحی زیبایی بازو :


- لیفت نامرئی بازو که معمولاً برای حذف پوست اضافی چین و چروک زیر بغل مورد استفاده قرار می‌گیرد و زخم کوچکی را از خود به جای می‌گذارد. معمولاً این روش برای برداشتن بافت چربی نواحی فوقانی بازو، با عمل لیپوساکشن همراه می‌شود.

- در روش معمول لیفت بازو، پوست آویزان و چربی نواحی زیر بغل تا بالای آرنج برداشته می‌شوند. در این روش، برشی در ناحیه داخلی بازو ایجاد خواهد شد.

- عمل لیفت بازوی توسعه یافته، پوست و بافت چربی اضافی اطراف قفسه‌ی سینه، زیر بغل و نواحی فوقانی بازو را حذف می‌کند. این روش در حقیقت همان روش معمول لیفت بازو است، با این تفاوت که حذف پوست اضافی کناره‌ی بخش بالایی قفسه‌ی سینه را نیز شامل می‌شود. برشی که در این عمل ایجاد می‌گردد از زیر بغل و ناحیه‌ی داخلی بازو به سمت پایین کشیده شده و تمام مسیرهای کناری منتهی به بخش میانی قفسه‌ی سینه را نیز شامل می‌شود.

- عمل لیفت بازو، نوعی جراحی سرپایی است که به دلیل ایجاد برش و میزان بافتی که برداشته می‌شود، تحت بیهوشی عمومی صورت می‌گیرد. پس از ایجاد برش، پوست اضافی از بازو حذف می‌شوند و فرمی باریک و جوان باقی خواهد ماند. در نهایت، برش‌های ایجاد شده معمولاً با استفاده از بخیه‌هایی قابل جذب بسته خواهند شد.

- در مواردی که برداشت چربی نیز لازم باشد، توأمان با این روش، لیپوساکشن نیز قابل انجام خواهد بود تا تمام انتظارات زیبایی مد نظر برای بخش فوقانی بازو برآورده شوند. عمل جراحی زیبایی بازو یک تا دو ساعت برای درمان هر دو طرف زمان خواهد برد و در مواردی که این عمل با جراحی‌های دیگری همراه باشد، مدت زمان بیشتری به طول خواهد انجامید. انجام جراحی‌های بیشتر به صورت همزمان در صورتی امکان‌پذیر است، که جراح ایمنی انجام این عمل‌ها را با توجه به شرایط موجود تأیید کند. ‌

دوره‌ی بهبودی

انجام لیفت و  کوچک کردن بازو به حداقل دو هفته مرخصی کاری نیاز خواهد داشت. در این مدت بهتر است بازوها بالا نگه داشته شوند و از حرکت دادن آن‌ها خودداری شود. در صورتیکه شغل بیمار از جنب و جوش بالایی برخوردار باشد به نحوی که برای بلند کردن و یا حرکت دادن چیزها از دستان خود استفاده می‌کند، به مرخصی کاری طولانی‌تر نیاز خواهد بود. در طول 3 تا 4 هفته بازوها از دامنه‌ی حرکتی محدودتری برخوردار خواهند بود. پس از پایان هفته‌ی ششم بیمار می‌تواند فعالیت‌های روزمره‌ی خود را از سر بگیرد.



خطرات



همانند جراحی‌های دیگر، مخاطرات و عوارض جانبی القوه‌ای برای لاغر  و کوچک کردن بازو وجود خواهند داشت. برخی از شایع‌ترین عوارض جانبی این عمل عبارتند از:


- هماتوم

- سروما (تجمع مایع غیرخونی و غیرچرکی در زخم)

- عفونت

- زخم نامطلوب

- احتمال نیاز به جراحی مجدد
پاسخ
آگهی
#2
منتقل شد!
پاسخ


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  درمان خانگی کیست مویی دنبالچه + بهترین روشهای تخلیه در خانه
  درمان آبسه مقعدی با لیزر بدون جراحی
  هزینه درمان شقاق با لیزر و عمل جراحی 1402 + تعرفه بیمه
  هزینه درمان کیست مویی با لیزر و عمل جراحی – سال 1401
  هزینه عمل لیزر شقاق و جراحی در بیمارستان خصوصی
  درمان کیست مویی و عمل سرپایی با لیزر بدون جراحی
  عمل جراحی بواسیر (هموروئید) چگونه است؟
  فیستول مقعدی چیست؟ علت، علائم و روشهای تشخیص
  جراحی بینی بدون درد و کبودی داریم؟
  درمان بواسیر(هموروئید) با لیزر بدون عمل جراحی

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان