امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

همه چیز درباره جراحی زیبایی باسن

#1
عمل‌های زیبایی باسن امروزه طرفداران بی‌شماری پیدا کرده است و بسیاری برای خوش فرم‌تر و بزرگتر یا کوچکتر کردن باسن به کلینیک‌های زیبایی مراجعه می‌کنند. بنابراین به اقتضای محبوبیت یافتن عمل های جراحی زیبایی باسن روش‌های موثری برای انجام این عمل ابداع شده است تا خواسته مراجعین در خصوص بهبود انحنا، تغییر اندازه، خوش فرم، بزرگ و محکم کردن باسن به خوبی تحقق یابد.

افراد با اهداف متفاوتی برای جراحی زیبایی باسن به کلینیک‌ها مراجعه می‌کنند:

1-کوچکتر کردن باسن: لیپوساکشن متداول‌ترین روش انجام این عمل است.

2-بزرگتر کردن باسن

3-لیفت باسن و خوش فرم‌تر کردن آن
همه چیز درباره جراحی زیبایی باسن 1
افراد مناسب جراحی های زیبایی باسن:
افراد مناسب برای هر دو عمل بزرگ کردن و لیفت باسن و سفت کردن باسن باید انتظاری واقع بینانه از عمل داشته و از سلامت عمومی مناسبی برخوردار باشد. فقط و فقط جراح پلاستیک می‌تواند شرایط بیمار را برای انجام این عمل ارزیابی کند و متقاضی مناسب را تشخیص دهد.

بزرگ کردن باسن عملی پرطرفدار در بین بیماران جوان محسوب می‌شود. کاندیداهای این عمل زیبایی افرادی هستند که می‌خواهند باسنی بزرگتر و خوش فرم‌تر داشته باشند و چربی کافی برای استخراج و استفاده در عمل دارند. تزریق چربی رایج‌ترین عمل بزرگ کردن باسن و عملی کاملاً ایمن و ملایم است، اما شرط لازم ثبات وزن بیمار است، چون افزایش یا کاهش وزن بیمار نتایج عمل را تحت الشعاع قرار می‌دهد. بهترین حالت این است که کاندیدای عمل بزرگ کردن باسن پوستی با خاصیت ارتجاعی مناسب داشته باشد، چرا که چربی ناحیه اهدا کننده به روش لیپوساکشن تخلیه می‌شود و خاصیت ارتجاعی پوست بر نتایج عمل اثر می‌گذارد.
کاندیداهای لیفت باسن پوستی شل و افتاده در ناحیه باسن دارند که بر شکل کلی باسن اثر می‌گذارد. بیماران باید بدانند که این عمل تاثیری بر اندازه باسن ندارد و لیفت باید همزمان با تزریق چربی انجام شود تا هم شکل و هم اندازه باسن بهبود یابد.

تکنیک‌های مختلف برای زیبایی و خوش فرم کردن باسن:

تزریق چربی:

برای بیمارانی که در مناطقی مانند شکم، پهلوها و یا پشت چربی اضافی دارند، تزریق چربی‌های اضافی به باسن روش بسیار مؤثری برای خوش فرم کردن باسن است. متخصص زیبایی از لیپوساکشن برای خروج چربی‌های ناخواسته استفاده کرده، پس از تصفیه و خالص کردن، چربی‌ها را در نقاطی از باسن برای افزایش حجم و فرم دادن به آن تزریق می‌کند. از آنجا که چربی تزریق شده از بافت بدن خود فرد گرفته می‌شود، مانع از بروز عوارض احتمالی (مانند عوارض پروتزهای قدیمی) می‌شود. علاوه بر این، نتایج این تزریق دائمی است و در نوسانات وزن، متناسب با بقیه بدن تغییر می‌کند.
پروتز باسن:
در بیمارانی که فاقد مقدار چربی لازم جهت تزریق به باسن هستند، پروتز باسن می‌تواند حجم و فرم مورد نظرشان را در باسن ایجاد کند. برای لیفت و برجسته شدن باسن، پروتز از طریق یک برش پنهان در شکاف طبیعی بین باسن‌ها وارد می‌شود. جراح نوع پروتز باسن را به طور سفارشی، طبق آناتومی خاص بدن و نتیجه مورد نظر فرد انتخاب می‌کند.
جراحی لیفت باسن:
بیمارانی که باسن آنها حجم کافی داشته، اما فرمی تخت و افتاده دارد، متقاضی مناسبی برای جراحی لیفت باسن هستند. جراح با این روش می‌تواند چربی‌ها و بافت‎‌های نرم را مجدداً در باسن توزیع کرده و باسن شل شده را لیفت کند. نتیجه نهایی این عمل، باسن‌هایی صاف، گرد و سفت خواهد بود.
روش ترکیبی (تزریق چربی و پروتز و لیفت):
برای بیمارانی که می‌خواهند باسن چاق‌تری داشته باشند و عیوب فرم و شل‌شدگی باسن آنها نیاز به اصلاح دارد، متخصص زیبایی می‌تواند تزریق چربی و یا پروتز باسن را با جراحی لیفت باسن و یا لیپوساکشن ترکیب کند. نتیجه این کار یک باسن برجسته و سفت با انحنای زیباست که نمای زیباتری به لباس می‌دهد.


عوارض جراحی های زیبایی باسن:
عوارض عمل بزرگ کردن باسن بسیار ناچیز است، چون عمل تزریق چربی کاملاً ایمن است. در هر حال پس از هر عمل جراحی امکان بروز عوارض وجود دارد، تزریق چربی نیز مستثنی نیست.
منبع: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
زیبایی باسن
پاسخ
آگهی
#2
انتقال داده شد
پاسخ


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  درمان آبسه مقعدی با لیزر بدون جراحی
  هزینه درمان شقاق با لیزر و عمل جراحی 1402 + تعرفه بیمه
  هزینه درمان کیست مویی با لیزر و عمل جراحی – سال 1401
  هزینه عمل لیزر شقاق و جراحی در بیمارستان خصوصی
  سوالات متداول بیماران درباره لیزر فیستول مقعدی
  درمان کیست مویی و عمل سرپایی با لیزر بدون جراحی
  عمل جراحی بواسیر (هموروئید) چگونه است؟
  جراحی بینی بدون درد و کبودی داریم؟
  درمان بواسیر(هموروئید) با لیزر بدون عمل جراحی
  درمان کیست مویی (پیلونیدال PNS) با لیزر بهتر است یا عمل جراحی سنتی؟

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان