امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

کاشت مو به روشPRP چیست؟

#1
امروزه ریزش مو یکی از دغدغه های اصلی مردان و زنان می باشد با توجه به پیشرفت های علمی در زمینه پزشکی پوست و مو ، برای درمان ریزش مو تکنیک های گوناگون دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
کاشت مو ارائه شده است که می توانیم ریزش مو به هردلیلی مانند ریزش ارثی ، ریزش بر اثر فشار عصبی و ... را درمان نماییم .
کاشت مو به روشPRP چیست؟ 1
تکنیک PRP چیست ؟
پلاسمای غنی از پلاکت که پی آر پی (PRP ) نامیده می شود ، در واقع پلاسمای تغلیظ شده خون است که دارای حدود پنج برابر تعداد پلاکت موجود در گردش خون طبیعی است . پلاکت ها حاوی فاکتورهای رشدی هستند که باعث بازسازی سلول ها در بدن می شوند .

فرآیند انجام پی ار پی بدین صورت است که مقداری از خون بیمار را گرفته و آن را درون کیت های مخصوصی قرار داده سپس آن را در دستگاه سانتریفوژ قرار می دهند تا اجزای آن یعنی پلاکت ها و پلاسماها جدا شوند و سپس پی ار پی که حاوی عوامل رشد فراوان و سلولهای بنیادی است آماده تزریق در پوست سر می شود .

در مرحله بعد پلاسمای غنی از پلاکت توسط یک سوزن بسیار ظریف به داخل پوست سر تزریق می شود.

تزریق پی ار پی باعث می شود پیازهای مو از فاز تلوژن ( مرحله خواب ) خارج شده و وارد فاز اناژن ( مرحله رشد ) بشوند .

بعد از انجام پی آر پی نیاز به هیچ گونه استراحت وجود ندارد و می توانید به فعالیت های عادی خود بپردازید.

هزینه عمل پی آر پی و دوره بهبودی بعد از آن چقدر است؟
کل فرایند فرایند پی آر پی شامل آماده‌سازی و تزریق آن در حدود ۹۰ دقیقه به طول می‌انجامد. توصیه می شود که در ۴ ماه اول شروع درمان، هر ماه یک جلسه تزریق پی آر پی را انجام دهید و بعد از آن در هر سال دو جلسه تزریق برای حفظ نتیجه های درمان انجام شود. هزینه عمل پی آر پی توسط بیمه‌های درمانی پوشش داده نمی شود، اما به طور کلی این شیوه هزینه منطقی و مناسبی دارد که اشخاص زیادی می‌توانند از عهده آن برآمده و از این شیوه موفق و کارآمد استفاده کنند. برای مقایسه بهتر به خاطر داشته باشید که هزینه عمل جراحی دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
کاشت مو بسته به تعداد گرافت‌های مو که کاشته می شود بسیار متغیر است.

نتیجه های عمل پی آر پی تا چه مدت دوام خواهد داشت؟
نتیجه هایی که از یک سری جلسات تزریق با محلول ProPlasmaTM حاصل می شود، حالت دائمی و همیشگی نخواهد داشت. زیرا این محلول فقط موهای موجود را در فاز رشد نگه می‌دارد. بنابراین اگر جلسات درمانی تکمیلی برای حفظ نتیجه های آن انجام نشود، تراکم موها به حالت اولیه خود در قبل از درمان باز خواهد گشت. اما با انجام جلسات تکمیلی به فاصله هر ۳ تا ۶ ماه یک بار می‌توان نتیجه های را به خوبی حفظ کرد.
منبع: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
کاشت مو با روش PRP
پاسخ
آگهی
#2
انسان همیشه در جستجوی راهی برای رفع طاسی بوده است. در این میان داروها و وسایل زیادی جهت رفع این مشکل به وجود آمده اند. بسیاری از آن ها نه تنها جنبه کلاه برداری داشته بلکه موجب آسیب های زیادی به پوست و مو می‌گردند. بعضی ها هم قابل جبران نمی باشند. کاشت موی طبیعی یکی از راه های جبران طاسی می باشد. گرچه از سال ها قبل پایه و اساس آن ریخته شده ولی در سال های اخیر به تحقیقات متخصصین پوست دچار تحولات شگرفی شده است. به طوریکه درحال حاضر به سختی می‌توان کاشت موی طبیعی را در یک فرد تشخیص داد. نتایج این عمل جراحی سرپایی به طرز شگفت انگیزی طبیعی و زیبا جلوه می کند.
همه این زیبایی ها و طبیعی جلوه کردن ها فقط زمانی اتفاق می‌افتد که متقاضی کاشت مو از کاری که درصدد انجام آن است اطلاعات کافی داشته و پزشک معالج خود را به درستی و از روی سابقه کاری وی انتخاب کند نه اینکه تحت تأثیر تبلیغات وسوسه آمیز و فریبنده رسانه های مکتوب و غیر مکتوب به خصوص بستر اینترنت اقدام به این کار نماید.
کاشت موی طبیعی به روش Follicular Isolation Technique یا همان FIT مطمئن ترین و زیباترین راه درمان طاسی و کم مویی می باشد.
مراحل دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
کاشت مو به روش FIT

موها در روش FIT به جای ایجاد برش در پشت سر و برداشتن نوار به صورت تک تک با دستگاه مخصوصی برداشته می شوند. مزیت برتر FIT این است تعداد موهای قابل برداشت در این روش محدودیت کمتری نسبت به روش کاشت مو FUT داشته و در شرایط مناسب می‌توان ۷- ۵ هزار تار مو برداشت نموده و پیوند زد.
همچنین رکورد برداشت و پیوند مو را تا ۱۴۰۰۰ هزار تار موی واقعی، که ۳ برابر نسبت به روش های رایج می باشد را انجام داده ایم . همانطور که در عکس های مراجعین قبلی ما که در قسمت گالری ملاحظه می کنید ، در این تکنیک جدید شما شاهد تراکم بالا و خط رویش طبیعی هستید، تا جایی که هیچ کس قادر به تشخیص پیوند موهای شما نخواهند بود.
دیگر مانند دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
کاشت مو به روش FUT نیازی به جلسات مکرر، زمانه طولانی برداشت و کاشت مو و خستگی بیمار نمی باشیم.
دیگر مزایای آن ، انجام طراحی خط رویش یا همان Hair Line توسط تیم مجرب کاشت مو (هماهنگ با مدل دلخواه شخص) ، مشاهده موهای کاشته شده پس از کاشت موی طبیعی که بصورت نیم الی یک سانتی در همان روز کاشت با تراکم بالا در یک جلسه قابل رویت است را می توان نام برد.
در تکنیک کاشت موی غیر جراحی (FIT) پرتی و از بین رفتن فولیکول های برداشت شده به صفر می رسند، زیرا طی یک فرآینده بسته به میزان تراکم بانک موی شخص ماکسیمم برداشت گرفت ها را شاهد هستیم و فریز کردن فولیکول های موی شخص که تمامی گرفت های برداشت شده سالم مانده و توسط تیم مجرب کاشت بصورت بسیار ظریف و با دقت بالایی در محل مورد نیاز پیوند داده می شوند، پس از انجام کاشت مو، توسط متخصصین ایران فیت ، تحریک و و تقویت سریع مو، و رشد و زخیم شدن مجدد موهای قبلی شخص را نیز شاهد هستیم.
تکنیک (FIT) موفق ترین روش دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
کاشت مو در حال حاضر می باشد، و اندازه تراکم مورد نیاز ، توضیح داده شده توسط مشاورین این مرکز با نرم افزارهای خاص به بیمار نشان داده می شود. شما عزیزان می توانید در قسمت گالری عکس های قبل و بعد بیماران این مرکز را دیده و تفاوت این متد را با دیگر روش های رایج مقایسه نماید و تحولی در امر کاشت موی زنده و قابل رشد را کاملاً حس کنید.
مزایای کاشت مو به روش FIT

پیشرفته ترین روش پیوند مو جهان؛
نتایج ظاهر موهای کاشته شده کاملا طبیعی؛
محل برداشت جهت پیوند مو در پشت سر غیر قابل رویت؛
پوست محل کاشت مو کاملا طبیعی و بدون فرورفتگی و برجستگی؛
کسب بالاترین تراکم ممکن کاشت مو در یک جلسه؛
ایجاد طبیعی ترین خط رویش مو در جلو سر نسبت به سایر روش های کاشت مو مشابه؛
امکان استفاده از موهای بدن (سینه و کتف) جهت پیوند مو به سر در صورت نیاز؛
امکان تکرار و ادامه درمان جلسات کاشت مو به فواصل ۶ ماهه حتی تا چهار بار جهت تکمیل پوشش ناحیه طاس یا پر پشت تر کردن ناحیه؛
ترمیم کم مویی سر شخص با جلسات تکمیلی در صورت نیاز؛
بدست آمدن نتیجه دلخواه در کوتاهترین زمان ممکن؛
عدم نیاز به دوران نقاهت پس از پیوند مو به دلیل سر پایی بودن؛
فراهم نمودن میزان رشد مو تا ۲۰۰ درصد بیشتر از روش های قدیمی پیوند و ظاهری کاملا طبیعی و غیرقابل افتراق؛
توانایی ایجاد طبیعی ترین و منحصر بفرد ترین خط رویش مو برای پزشک.
پاسخ


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  سرطان مقعد چیست؟ کشنده است؟ “درمان و علائم”
  رکتوم چیست و کجاست؟ + بهترین جراح رکتوم در تهران
  مزایای مسواک برقی نسبت به مسواک دستی چیست؟
  هولتر مانیتورینگ فشار خون چیست و چه کاربردی دارد؟
  درمان ورم مقعدی چیست؟
  ایمپلنت دندان دیجیتال، جدیدترین تکنولوژی کاشت دندان
  علت بیماری شقاق در زنان چیست + علائم و درمان شقاق بارداری
  فیستول چیست؛ علائم، علت، عوارض و تشخیص بیماری فیستول مقعد
  کیست مویی چیست و چه زمانی به پزشک مراجعه کنیم؟
  فیستول مقعدی چیست؟ علت، علائم و روشهای تشخیص

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان