امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

برای روزهای عید چه گلی سفارش دهیم؟

#1
هر جه به فصل بهار نزدیک می شویم تحرک بیشتر می شود ، صدای پرندگان بیشتر به گوش می رسد ، مردم ایران زمین شادتر می شوند و در مجموع همه در حال آماده شدن و استقبال از سال نو هستند. در این روزها دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
سفارش گل در میان مردم بیشتر می شود.
برای روزهای عید چه گلی سفارش دهیم؟ 1
عید در فرهنگ و تاریخ ما پارسی زبان ها جایگاه ویژه ای دارد و همواره و در هر سال سعی می کنیم بهترین سال نو خود را رقم بزنیم.
در این مقاله با معرفی چند گیاه زیبا و نشاط آور به استقبال بهار می رویم و امیدورایم بتوانیم نشاط و زیبایی را به خانه شما بیاوریم.
گل های عید نوروز:

1-گل حسن یوسف از گیاهان زیبایی است که می توانید آن را داخل آپارتمان نگهداری کنید و از زیبایی اش لذت ببرید. وقتی برای خرید این گیاه زیبا به بازار بروید، حتما انواع متفاوتی از آن را خواهید دید ؛ گیاهانی که شکل ها و رنگ های مختلفی دارند و در نگاه اول شاید چنین به نظر برسد که آنها گیاهانی متفاوت هستند. در حالی که حسن یوسف یک گیاه است که طرح ها و رنگ های مختلفی دارد.

2-گل بنفشه آفریقایی یکی از زیباترین گیاهان گلدار است که در آپارتمان هم می توانید از آن نگهداری کنید و از زیبایی گل هایش لذت ببرید. این گیاه زیبا ، گل های رنگارنگی دارد و می توانید انواع سفید ، صورتی و بنفش آن را در بازار پیدا کنید. بادیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
سفارش گل بنفشه آفریقایی می توانید نشاط و طراوت را به منزل خود بیاورید.

3-گل کروتون یکی از زیباترین گیاهان آپارتمانی است که با برگ های رنگارنگ و زیبایش، طراوت خاصی به محیط می بخشد. این گیاه برگ هایی بیضی شکل دارد که زمینه آنها سبز است و روی شان با رنگ های دیگری مثل قرمز، زرد، صورتی، قهوه ای، نارنجی و… تزئین شده است.
البته کروتون از نظر طرح و رنگ انواع مختلفی دارد که شاید در نگاه اول فکر کنید گیاهان متفاوتی هستند که فقط کمی به یکدیگر شبیه اند. در هر صورت ، برگ های کروتون مخلوطی از رنگ های سبز، سفید، قرمز، نارنجی، سیاه، قهوه ای و صورتی است و شاید به دلیل همین ترکیب رنگ ها باشد که به نور مناسب هم نیاز دارد. یعنی باید گیاه را در محیطی روشن قرار دهید که نور متوسطی به آن بتابد.

منبع: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
سفارش گل
پاسخ
 سپاس شده توسط sama00 ، *yoksel*
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان