امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

تبلیغات در اینستاگرام به 5 شیوه موثر

#1
تبلیغات در اینستاگرام به 5 شیوه موثر 1
چنان‌چه به دنبال روش های تبلیغات در اینستاگرام هستید در این نوشتار همراه ما باشید.

اینستاگرام چیست؟
اینستاگرام یک شبکه اجتماعی گسترده است که محبوبیت و طرفداران خاصی بین مخاطبانش ایجاد کرده است و هم اکنون کاربران آن در حال افزایش است. اینستاگرام در حال حاضر پذیرای بیش از دو میلیون ایرانی در خود است که این تعداد نیز با سرعت در حال افزایش می باشد. شاید اگر اینستاگرام نیز همانند پیامرسان واتس اَپ با گوگل قرداد رسمی برای “نرم افزار ضروری بودن” داشت و در تمامی نسخه های اندروید گوگل به صورت پیش فرض نصب می شد ، تقریبا کاربران آن ۲ برابر الان می بود .

چگونه فالوور بالایی داشته باشیم؟
حتما شما هم بعد از کمی گشت و گذار در اینستاگرام و دیدن فالوور و لایک های دیگران به فکر این افتاده اید که ما چرا فالوور و لایک بالا نداشته باشیم . قصه از این قرار است که داشتن فالوور و لایک در اینستاگرام به محبوبیت شما بستگی دارد مثلا زمانی که پیج یک بازیگریا خواننده معروف را مشاهده می کنید قطعا با دیدن فالوور های آن پی به محبوبیت آن بازیگریا خواننده در اینستاگرام خواهید برد. بالا بردن فالوور پیج اینستاگرام و افزایش فالوور واقعی و علاقه مندی اعضای پیج اینستاگرام با تبلیغات انبوه هم پدیدار می شود. افزایش لایک پیج این روزها موضوع داغ کلاه برداری برخی شرکتهای تبلیغات اینترنتی شده است. اگر بهترین سایت تبلیغات اینستاگرام هم با در اختیار گذاشتن شروع یک تبلیغات رایگان در اینستاگرام و ادامه با تعرفه های مختلف اقدام به فریب کاربر نماید ، در حقیقت خرید لایک در اینستاگرام کاری بی ارزش می باشد. دلیل آنکه برنامه برای افزایش فالوور اینستاگرام آن هم به صورت علاقه مند و مفید به واقع عملا غیر ممکن می باشد و دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
تلگرام جلوی این موضوع را گرفته است. پنل ارسال تلگرام و تعیین تعرفه افزایش فالوور اینستاگرام با شروع افزایش رایگان فالوور در اینستاگرام یا پیج فروشی اینستاگرام نهایتا ختم به کاربر یا همان فاوور اینستاگرام علاقه مند و واسطه رشد و توسعه یک کسب و کار نمی شود.

اینستاگرام در حال حاضر آخرین معدن طلایی است که به عنوان پلت فورمی برای تبلیغات از آن استفاده می‌شود.

این پلت فورم برای انواع شرکت‌ها به خوبی کار می‌کند؛ چه در زمینه کیف و کفش باشند یا تناسب اندام.اینستاگرام برگ برنده بیشتر برند‌ها بوده است. حال سوال اینجاست که شما چگونه می‌توانید افراد تاثیرگذار اینستاگرام، که آنها را اینستاگرامر می‌نامند، پیدا کنید؟

سوال مهم تر این است که وقتی آنها را پیدا کردید، چطور می‌خواهید از آنها بخواهید که برایتان تبلیغات کنند؟ بیشتر شرکت‌ها و برندها این کار را به آژانس‌های تبلیغاتی‌ای واگذار می‌کنند که دپارتمان مخصوصی برای کار با اینستاگرامرها دارند. اما اگر خودتان بخواهید در اینستگرام تبلیغ کنید باید چه نکاتی را رعایت کنید؟
با تبلیغات در اینستاگرام شما مشتریانی ثابت را خواهید یافت که همواره با شما هستند و از آخرین اخبار شما مطلع اند ولی با تبلیغات برای سایر شبکه ها و حتی سایت، شما چیزی بجز یک بازدید را بدست نخواهید آورد و برای جذب مشتری در آینده دوباره نیازمند تبلیغات می باشید

اگر تبلیغات شما در اینستگرام با کیفیت مناسب باشد حتما محصول شما جذب مخاطب شده و به فروش می رسد.۵ راه موثر وجود دارد که میتوانیم از این راه تبلیغ کرده و محصول خود را به فروش برسانیم.

ساخت محتوای قابل خرید برای تبلیغات در اینستاگرام
برای تعامل موفقیت آمیز در اینستاگرام، نیازمند فعالیت هستید.
محتواهای ارزشمند، مرتبط (با کسب‌وکار و مخاطب)، راهی است برای جذب و حفظ مخاطب. نهایتاً منشأ رفتارهایی در مشتریان می‌شود که به سود و درآمد منتهی می‌گردد.و همین طور امکان لینک کردن محصول به عکس یکی از مناسب ترین و راحت ترین شیوه های فروش است. در صورتی که بتوانید اعتماد مخاطبان‌تان را جلب کنید، آن‌ها تمایل بیشتری خواهند داشت تا با شما کار کنند یا از محصولات و خدمات‌تان استفاده نمایند.محتوایی مناسب به شما کمک می کند تا ابهامات مخاطبان خود را برطرف ساخته،و گام به گام آنها را به خرید تشویق کنید و در نهایت مشتریان وفاداری را برای خود ایجاد کنید.
اما چرا در حوزه بازاریابی، محتوا تا این اندازه اهمیت دارند؟ موارد زیر پاسخ‌هایی است که می‌توان به این پرسش داد:
عکس‌ها ارتباط احساسی ایجاد می‌کنند که معمولاً ایجاد آن از متن ساخته نیست.
با استفاده از تصاویر می‌توانید شرکت و برندتان را با راحتی بیشتری به مخاطبان مرتبط کنید.
تصاویر سرگرم کننده اند.
از طریق تصاویر با مخاطبان بیشتری می‌توانید ارتباط برقرار کنید.

استفاده از تبلیغات در اینستاگرام به عنوان اهرم
یکی از بهترین امکانات اینستاگرام امکان لینک شدن به فیسبوک است که به موجب آن می توانید محتوای تولید شده را در همه شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید. اگر تمرکز شما در اینستاگرام بر روی تصاویر محصولات است ، می توانید برای قرار گرفتن در معرض دید، پُست ها را در وب سایت خود نیز تعبیه کنید. به علاوه، می توانید برای محبوبیت در شبکه های اجتماعی از پیش برنامه ریزی کنید.

اشتراک گذاری محتوای تولید شده توسط مخاطب
شرکت ها در تبلیغات خود فقط به فروش محصول توجه دارند و اطلاعی ندارند از اینکه مخاطبشان از محصول راضی هست و از خریدش لذت می برد؟ و اینکه آیا با اطمینان خاطر این محصول را خریداری میکند یا خیر؟
البته برای ما هم شاید این قضیه پیش آمده باشد که هنگام اسکرول کردن دراینستگرام تبلیغ با کیفتی دیده باشیم ولی نسبت به خرید آن دو دل باشیم.محتوای تولید شده توسط مخاطب یا
UGC (User-Generated Content)
در اینجا ارزش خود را نشان می دهد.که البته این روش معتبر است و می تواند به ما اطمینان خاطر بدهد.

همکاری با اینفلوئنسرها در تبلیغات در اینستاگرام
این را بدانید با بالا بردن تعداد دنبال‎کنندگان خود، گذاشتن پست‌های جذاب و زیبا از زندگی روزمره و دغدغه‌های‌تان و …، فرصت‌های جدیدی برای کسب درآمد از اینستاگرام برای شما فراهم می‌شود.
کاربرهایی در اینستاگرام هستند که از میزان بالایی دنبال‌کننده برخوردارند و در میان مخاطبان‌شان تاثیر زیادی دارند. اینفلوئنسرهای اینستاگرام با گذاشتن پست تبلیغاتی میان محتوا و پست‌های خود، درآمد خوبی را به دست می‌آورند.
ما در چنکا فضایی ایجاد کرده ایم که صاحبان کسب و کارها را با فناوری برتر به اینستاگرامرهای محبوب (اینفلوئنسرها) متصل می کند. چنکا اولین پلتفرم اینفلوئنسر مارکتینگ در ایران می باشد که کسب و کار ها را قادر می سازد تا محصول خود را با محتوایی خلاقانه از طریق اینستاگرام در معرض دید مخاطبان هدف خود قرار دهند. چنکا تنها شرکت تبلیغاتی در ایران است که توسط اینستاگرام تایید شده است.

استفاده از تمام امکانات برای تبلیغات در اینستاگرام
اینستاگرام همواره در حال تغییر و بهبود است و روز به روز دارای قابلیت های جدیدی می شودکه البته می تواند در فروش ما موثر باشد.. اما نکته مهم این است که با توجه به محبوبیت و تعداد کاربران فراوان این شبکه امیدوار میشویم که مخاطبان زیادی از پست ما دیدن می کنند که می تواند موثر واقع شود.همچنین باید تلاش خود را کرده تا نتیجه ای رضایتمند بگیریم از جمله اینکه :
مشارکت در صفحه خود را به وفاداری به نام تجاری تبدیل کنید. می توانید این کار را با تشویق دنبال کنندگان فعال و یا سفیران نام تجاری خود انجام دهید.
پیش نمایشی از محصولات جدید و رویداد های آینده را در صفحه خود قرار دهید.
برای تشویق به مشارکت و ترویج نام تجاری، پیشنهادات ویژه و مسابقاتی ترتیب دهید.

چه کنیم مشتریان به خرید ترغیب شوند و از ما راضی باشند؟
آغاز کردن مکالمه با مشتریان یکی از جلوه های با ارزش بازاریابی شبکه های اجتماعی است و قابلیت اینستگرام دایرکت بدین منظور مورد استفاده قرار می گیرد.
اینستاگرام مخاطبان شما را به ارسال سوالات خدمات مشتریان و یا پرسش هائی در ارتباط با محصولات تشویق می کند که در نهایت با دریافت پاسخ بصری از جانب شما دنبال می شود.
می توانید تصاویر “تشکر از خرید شما” برای مشتریانی که خرید کرده اند ، بفرستید.
می توانید کوپن، نظرسنجی و موارد دیگر را برای دنبال کنندگان ویژه خود بفرستید.
منبع: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
لک لک
پاسخ
 سپاس شده توسط ✘PETER✘ ، Nazi nazi
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان