امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

[کویل برای یک فیلم دیگر با DC قرارداد دارد]

#1
هنری کویل، بازیگر نقش سوپرمن در دنیای سینمایی دی سی (DC) تایید کرد که برای بازی در نقش سوپرمن در یک فیلم دیگر با این کمپانی قرارداد دارد ..

هنری کویل سوپرمن فعلی دنیای سینما است. او برای اولین بار نقش کال-ال (Kal-El) ملقب به سوپرمن (Superman) را در فیلم Man of Steel (مرد پولادین) محصول سال ۲۰۱۳، بازی کرد و در ادامه در فیلم Batman v Superman: Dawn of Justice (بتمن علیه سوپرمن: طلوع عدالت) محصول سال ۲۰۱۶، بار دیگر برای بازی در نقش سوپرمن بازگشت. در پایان این فیلم سوپرمن با وجود اینکه توانست دومزدی را شکست دهد، اما نتوانست جان سالم به در ببرد و با وجود اینکه در پایان فیلم متوجه شدیم که سوپرمن هنوز زنده است، اما این شخصیت محبوب دنیای دی‌سی به شکل دیگری به این دنیای سینمایی بازگشت.
فیلم Justice League (لیگ عدالت)، سومین فیلمی است که در آن شاهد حضور و بازگشت شخصیت سوپرمن بوده‌ایم. با این حال، فیلمبرداری دوباره این فیلم با فیلمبرداری فیلم Mission Impossible 6 (ماموریت غیر ممکن ۶) همزمان شد و از آنجایی که کویل به‌خاطر تعهدی که به این فیلم داشت،‌ نمی‌توانست سبیل خود را اصلاح کند، با همان ظاهر به فیلمبرداری دوباره فیلم Justice League اضافه شد که در ادامه سازندگان تصمیم گرفتند که با استفاده از تکنیک CGI سبیل کویل را حذف کنند. با این حال، کیفیت بسیار پایین این موضوع باعث انتقادات فراوانی از کمپانی برادران وارنر (Warner Bros) و دی‌سی شد.


دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
[کویل برای یک فیلم دیگر با DC قرارداد دارد] 1

با این حال، آینده و سرنوشت شخصیت سوپرمن در دنیای سینمایی دی‌سی روشن و شفاف نیست و تاکنون برادران وارنر ساخت فیلم Man of Steel 2 (مرد پولادین ۲) را رسما تایید و اعلام نکرده است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، هنری کویل می‌گوید که او برای بازی در نقش سوپرمن در یک فیلم دیگر با برادران وارنر و دی‌سی قرارداد دارد. در مصاحبه با لس آنجلس تایمز، کویل تایید کرد طبق قراردادی که او با این دو کمپانی دارد، پس از فیلم Justice League، او باید یک بار دیگر نقش سوپرمن را در یک فیلم دیگر از دنیای سینمایی دی‌سی بازی کند. کویل همچنین ابراز امیدواری کرد که حضور بعدی سوپرمن در فیلم مستقل این شخصیت باشد تا شاهد تولد دوباره این شخصیت پس از اتفاقات فیلم‌های اخیر باشیم. کویل گفت:

یک فرصت فوق‌العاده برای گفتن و روایت داستان سوپرمن وجود دارد. در حال حاضر یک فرصت فوق‌العاده برای نمایش نسخه کاملا رنگی سوپرمن در فیلم مستقل این شخصیت وجود دارد که فیلم می‌تواند یک داستان بسیار پیچیده را با محوریت این شخصیت بیان کند و در فیلم احساس فوق‌العاده‌ای از امید و شادی داشته باشد. این فیلم می‌تواند مفرح و با درس‌هایی از گذشته باشد.


دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
[کویل برای یک فیلم دیگر با DC قرارداد دارد] 1

این برای اولین بار است که شخصی از دنیای سینمایی دی‌سی می‌گوید که فیلم سوپرمن سزاوار این است که بیشتر مفرح و رنگی باشد و به نظر می‌رسد که کویل علاقه دارد تا نسخه وفادارانه‌تر و کلاسیک‌تری از این شخصیت را به تصویر بکشد. پیش از این، متیو وان، کارگردان فیلم Kingsman: The Golden Circle (کینگزمن: محفل طلایی) در مصاحبه‌ای گفته بود که دوست دارد سوپرمنی کلاسیک و وفادار به نسخه ریچارد دانر، رنگی، مفرح و قهرمان با بازی هنری کویل، را به تصویر بکشد و حال کویل نیز به نظر می‌رسد که از این ایده استقبال کرده است.

با این حال، هنوز ساخت فیلم Man of Steel 2 رسما تایید نشده است و این فیلم تاریخ اکرانی نیز ندارد. اخیرا نیز تایید شده است که این فیلم هنوز دارای فیلمنامه نیز نیست، اما می‌توان امید داشت که در آینده نزدیک خبرهای بهتری برای طرفداران سوپرمن و دنیای سینمایی دی‌سی منتشر شود. از روز جمعه هفته گذشته، اکران فیلم Justice League در گیشه‌های آمریکای شمالی آغاز شد و این فیلم در سه روز نخست اکران خود تنها ۹۳.۸ میلیون دلار فروخت و رکورد ضعیف‌ترین شروع در بین‌ فیلم‌های دی سی در گیشه‌ آمریکای شمالی را به خود اختصاص داد. همچنین فیلم Justice League نقدهای متوسط و ضعیفی را از سوی منتقدان دریافت کرده است ..  : )

- by: zoomg
.La mort est le remède
پاسخ
 سپاس شده توسط _Lσѕт_
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  علی پوراحمد با فیلم علمی تخیلی دروازه فراموشی در هالیوود + تصاویر فیلم Oblivion Gatew
  فیلم تقدیر شده جشنواره ونیز راهی جشنواره جهانی فیلم فجر شد
  نگاهی دیگر به کرونا به بهانه مستند"لمس مرگ"/کسانی که "مرگ"برایشان عدد نشد!
  فیلم Mortal Kombat همچنان برای اکران در سینماها در نظر گرفته شده است
  بازیگر فیلم‌های Wolverine و 47 Ronin در فیلم Bullet Train با برد پیت هم‌ بازی می‌شود
  آهنگساز Far From Home بازگشتش برای ساخت موسیقی متن فیلم Spider-Man را تایید کرد
  بیشتر از یک میلیون امضا برای اخراج امبر هرد از فیلم Aquaman 2 جمع شده است
  مایکل بی در حال مذاکره برای کارگردانی بازسازی فیلم Ambulance است
  جرمی استرانگ برای بازی در فیلم Maestro به کارگردانی بردلی کوپر مذاکره می‌کند
  فیلم Another Round با بازی مدس میکلسن جایزه بهترین فیلم جشنواره ‌BFI را برنده شد

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان