امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

آخرین خبرها دربارۀ آلبوم جدید سلنا گومز SG2

#1
سلنا گومز دوشنبه 11 دسامبر در رادیو BBC با Nick Grimshaw مصاحبه‌ای را انجام داد و در بخشی از آن دربارۀ آلبوم آیندۀ خود صحبت کرد. وقتی مجری برنامه به صحبت‌‎های سلنا در مراسم جوایر موسیقی بیلبورد اشاره کرد که در آن سلنا گفته بود آلبومی تاثیرگذار و عالی در سال آینده ارایه خواهد کرد، و از او سوال کرد که ممکن است آلبومی در سال اینده منتشر کند او پاسخ داد «ممکن نیست، قطعا آلبومی در راه است».

او در ادامه گقت «فکر می کنم پر بی‌راه نباشد اگر بگویم مردم می دانند که سال گذشته من چه‌ کارهایی کردم. من تمام قلب و احساسم را روی موسیقی‌ام می گذارم. حقیقتا قضیه برای من رتبه در چارت‌ها و آمار و ارقام نبود. قضیه اصلی بیشتر آن چیزی بود که می توانم به طور خلاقانه برای موسیقی‌ام انجام بدهم. می توانم به قاطعیت بگویم که روند کار روی این آلبوم با سرعت زیادی دارد پیگیری می شود و به زودیِ زود شاهد انتشار آن خواهیم بود.»

سلنا سپس گفت بعد 20 سال فعالیت (در اینجا به شوخی گفت "انگار خیلی پیرم") احساس می کنم که می توانم به آن نوع موسیقی که واقعا دقدقه خودم است بپردازم، و مهمتر اینکه این کار را می توانم در عین صحت و سلامتی انجام بدهم. «واقعا حس بسیار خوبی است که در جایگاهی قرار دارم که عاشق غافلگیر کردنِ مردم هستم و به خلق فضاهایی تازه از موسیقی که در آنها به کنکاش مشغول هستم می پردازم. مدتی را بخاطر سلامتی ام از این فضا دور بودم، اما الان دیگر واقعا دارم بر می گردم!».

سلنا در ادامه گفت که قصد ندارد به این زودی‌ها کنار بکشد: «می دانید جنبۀ عجیب و غریب قضیه کجاست؟ خیلی از اوقات احساس می کنم که هنوز واقعا شروع نکرده‌ام. خیلی وقت است که به این کار مشغول بوده‌ام اما خب دوره هایی در زندگی تان وجود داشته - دهه بیست سالگی و بزرگ شدنتان - که خب گیج کننده و آشفته است. همیشه با آدم‌های بیشتری رو به رو می شوید که پیشتر با آنها رابطه نداشته‌اید.»



آخرین خبرها دربارۀ آلبوم جدید سلنا گومز SG2 1
پاسخ
آگهی
#2
سلنا گومز: در آلبوم تازه‌ام هر آهنگی حال و هوایی متفاوت دارد


سلنا گومز که در دو سال و نیم گذشته در حال کار بر روی آلبوم تازۀ خود بوده، و به گفتۀ خودش فرایند تولید آن به پایان رسیده است، در مصاحبۀ تازه‌ای که با POPSUGAR داشته، در اینباره گفته است: «نمی‌دانم که زمان دقیقش کی خواهد بود. این حرف را جدّی می‌زنم نه اینکه بخواهم مرموز و جالب به نظر بیاید. خیلی سخت است که صاحب صدایی باشید و از این بابت که حاصل کارتان معنایی را منتقل می‌کند مطمئن باشید.»

ژوئن سال گذشته هم سلنا دربارۀ اینکه دلش می‌خواهد سمت و سوی آلبوم جدیدش چگونه باشد اظهار تردید کرده بود. او در اینباره گفته بود: «یک سال است که در استدیو بوده‌ام. پس از لحاظ تکنیکی می‌توانم بگویم که الان یک آلبوم دارم؛ اما چیزی که هست دقیقا نمی‌دانم با آن می‌خواهم به کدام سو حرکت کنم، چون هر قطعه‌ای یک مفهوم کاملاً متفاوت را در خود حمل می‌کند.» 

او همچنین تأیید کرد که: «این را فقط از این بابت نمی‌گویم که فکر کنم "اوه...چقدر هیجان‌انگیزه!". هر تک‌آهنگی که برنامه‌اش را دارم می‌ریزم کاملاً متفاوت از بقیه است و این موضوع را دوست دارم. به همین خاطر از این لحاظ که این آلبوم به عنوان یک مجموعه بخواهد یک گرایش مفهومی خاص داشته باشد نمی‌دانم می‌خواهد چطور بشود، اما می‌توانم بگویم که یک آلبوم است چون شامل تعداد زیادی قطعه موسیقی می‌شود.»

آخرین خبرها دربارۀ آلبوم جدید سلنا گومز SG2 1
پاسخ
#3
سلنا که به تازگی آهنگ Back to You را به عنوان بخشی از موسیقی متن سریال «سیزده دلیل که چرا» منتشر کرده، از سال 2015 تاکنون آلبوم جدیدی را به مخاطبان خود ارایه نداده است. 

دربارۀ برگزاری تور هم در برنامۀ از پیش تعیین شده ای که در سایت او آمده، هیچ چیزی مشخصی دربارۀ آن وجود ندارد و نمی توان زمان معینی را برای برگزاری تور آینده او متصور بود. او در مصاحبه با بیلبورد گفته بود که مجموعه موسیقی را در دست تهیه و تولید دارد اما به نظر می رسد که هنوز شکل یک آلبوم را به خود نگرفته است. او گفت: «هیچ تاریخ مشخصی وجود ندارد، هیچ تلقی مشخصی برایش وجود ندارد، اما در هر صورت شمار زیادی موسیقی الان در دست دارم که کنار گذاشته شده. اتفاقات بسیار هیجان انگیزی برایم در راه است. الان دیگر زمان من است  و اوضاع کاملا تحت کنترل من قرار دارد. قصد ندارم تا وقتی که کاملا آمادگی اش را کسب نکرده ام یک مجموعه موسیقی را به مردم عرضه کنم.» 

آنچنان که از قراین بر می آید، سلنا می خواهد دربارۀ حرکت بعدی موسیقایی اش کاملا اطمینان کسب کند و سپس آن را به عموم مردم ارایه بدهد، بخصوص پس از آنکه آخرین آلبوم او Revival تا آن حد شخصی بود. «این آلبوم در طی دو سال گذشته در حال تولید بوده است. واقعا از بابت Revival خوشحال بودم، اما نسبت به ارایه کارهای تازه احساس ترس می کردم، چرا که می توانست برای من حکم یک عقبگرد را داشته باشد یا نیاز می داشتم که رکورد قبلی را بشکنم. فکر میکنم که هر هنرمندی تا حدودی با یک چنین مسائلی به نوعی دست به گریبان است. به همین خاطر بود که صبر کردم. می خواستم که کار عالی ای از آب در بیاید، و اگر یکی دو سال خوب را صبر نکرده بودم، نمی توانستم بهترین آهنگ هایی را که تا الان داشته ام را داشته باشم.» 

سلنا همچنین در هر فرصتی که دست بدهد برای موسیقی متن سریال «سیزده دلیل که چرا» همکاری می کند. مشاور موسیقی این سریال در این باره به بیلبورد گفت که «سلنا همیشه در این باره ذهنی باز داشته، و او درک می کند که این سریال به هر حال صدایی دارد و نیازهای خاص خودش را دارا است. او می گوید "وقتی به من نیاز دارید من همیشه اینجا هستم، هر چه احتیاج دارید را به من بگویید". برای فصل قبل واقعا از او خواستیم که یک کاور را اجرا کند، و خوشبختانه تهیه کنندۀ موسیقی ما برایمان این کار انجام داد، و سلنا هم موقع خواندن کاور واقعا اجرای جذابی ارایه کرد.»

در مراسم جوایر امسال بیلبورد آهنگ مشترک او با کیگو به نام It Ain't me که فوریه پارسال منتشر شد نامزد بهترین آهنگ دنس/الکترونیک است. 


آخرین خبرها دربارۀ آلبوم جدید سلنا گومز SG2 1
پاسخ
#4
چند روز پیش در بخش کامنت ها یکی از هواداران از چهره پرداز سلنا هونگ وانگو تاریخ انتشار آلبوم سلنا را سوال کرده بود که وانگو جواب داده بود "پاییز 2018". 

مشخص نیست که این صحبت وانگو تا چه حد صحت داشته باشد، اما چیزی که مشخص است او  چهره پرداز سلنا در آلبوم جدید و کاور آن است. 


آخرین خبرها دربارۀ آلبوم جدید سلنا گومز SG2 1
پاسخ
#5
شوخی با آلبوم SG2!


 
آخرین خبرها دربارۀ آلبوم جدید سلنا گومز SG2 1
پاسخ
#6
آخرین خبرها از آلبوم جدید سلنا گومز SG2 


آخرین خبرها حکایت از این دارند که آلبوم جدید سلنا که میان هوادارها معروف به SG2 است نوامبر امسال منتشر می شود. تک‌آهنگ اصلی یا همان Lead Single این آلبوم هم ممکن است آگوست امسال (ماهی که الان در آن هستیم) منتشر بشود. این هفته یا هفته بعد ممکن است آهنگ تازه ای از سلنا منتشر بشود. 
 
در حقیقت اگر سلنا قصد داشته باشد پاییز امسال آلبوم را منتشر کند، طبعاً تک‌آهنگ اصلی آن را باید در همین حدود تابستان رونمایی کند؛ مانند حالتی که دربارۀ آلبوم Revival اتفاق افتاد. نام آلبوم هم احتمالا در همین حدود باید مشخص بشود. 
 
پ.ن: آلبوم تازه سلنا میان هوادارها به SG2 معروف شده، چون دومین آلبوم سلنا با همکاری Interscope Records است. البته تازگی شایع شده بود که Interscope به فروش رسیده و ممکن است این اتفاق اختلالی در انتشار آلبوم سلنا ایجاد کند و حتی او به شرکتی تازه نقل مکان کند. باید دید چه می شود. 
 
 
آخرین خبرها دربارۀ آلبوم جدید سلنا گومز SG2 1A
پاسخ
آگهی
#7
دو تا خبر تازه از SG2

اول اینکه یک خبر غیرموثق در باب سبک آلبوم منتشر شده بود که آن را در حوزه اکتروپاپ و پاپ دسته بندی می کرد. بنا بر این خبر آلبوم جدید سلنا تا ژوئن امسال مراحل تولید را کاملا طی کرده. 


آخرین خبرها دربارۀ آلبوم جدید سلنا گومز SG2 1



خبر بعد اینکه به تازگی یک آهنگ جدید از سلنا به نام That's Why I Love You در پایگاه ثبت آهنگ ها قرار گرفته که آهنگساز آن بنا بر اطلاعات این پایگاه Nichols Damond Donteae است.


آخرین خبرها دربارۀ آلبوم جدید سلنا گومز SG2 1


آخرین خبرها دربارۀ آلبوم جدید سلنا گومز SG2 1
پاسخ
#8
بخشی از مصاحبه سلنا با مجله ELEE که به آلبوم SG2 مربوط می شود:

وقت ما تقریباً رو به پایان است، و سلنا بلافاصله باید خودش را به استودیوی ضبط برساند، جایی که قرار است آخرین ریزه‌کاری‌های آلبوم را به انجام برساند. در این مدت، او به‌مرور در حال انتشار تک‌آهنگ‌هایی نیز بوده – از جمله تک‌آهنگ Back to You مربوط به موسیقی متن فصل دوم سریال «13 دلیل که چرا»، که سلنا در آن به عنوان تهیه‌کنندۀ اجرایی نیز به ایفای نقش پرداخته است. او می‌گوید این بار به هیچ سفر الهام‌بخشی به مکزیک نیاز نبود و فقط می‌بایست صبور و شکیبا بود.

در ابتدا قرار بود که با یکدیگر به استودیوی ضبط برویم، اما تیم مدیریتی سلنا با این تصمیم موافقت نکرد و نظرش این بود که هنوز خیلی زود است که در باب آن اطلاعاتی منتشر شود. اما سلنا نمی‌تواند جلوی خودش را بگیرد. او می‌گوید که موسیقیِ این آلبوم متفاوت از تمامِ کارهایی است که پیشتر انجام داده – البته بلافاصله به این نکته نیز اشاره می‌کند که این چیزی که معمولاً همه هنرمندها می‌گویند اما کمتر پای حرفشان می‌مانند. او موسیقی تازه‌اش را «پرتک‌و‌تا و تند» می‌خواند. او در حالی که به بادی‌گاردش می‌گوید که یک آهنگ تازه را پخش و صدایش را زیاد کند، می گوید: «حتماً [تیم مدیریت] پوست از کله‌ام می‌کَنند!»

یک ریتم باس کوبنده شروع به نواختن می‌کند. صدای مطمئن و محکم سلنا شنیده می‌شود. این قطعه بیشتر به کارهای پرینس می‌خورد تا آن دخترکی که در آهنگ Come & Get It جیک‌جیک می‌کرد. 

او می‌گوید «ببین!» او می‌خواهد به من ثابت کند که این موسیقی عزیمت به یک وادی‌ دیگر است، و واقعاً هم همین‌گونه است؛ اما من فکر می‌کنم چیزهای بیشتری دربارۀ آن وجود دارد. او مایل نبود که دربارۀ زندگی عاطفی‌ امروزش یا حتی سابقش صحبت کند. او مطمئناً به طور مستقیم به نامزدی برق‌آسای بیبر و بالدوین اشاره نخواهد کرد (آنها نیز با کلیسای هیل‌سانگ رابطه دارند.) مانند دوست نزدیکش تیلور سویفت که سخنان تلخ و گزنده‌اش را برای ترانه‌هایش کنار می‌گذارد، به نظر می‌رسد سلنا نیز قصد دارد که اجازه بدهد موسیقی‌اش کاملا به مخاطب بگوید که او از لحاظ عاطفی در چه موقعیتی قرار گرفته. 

مجبورم که سریع یادداشت‌برداری کنم. او درباره بیرون گذاشتن یک مرد از زندگی‌اش پس از «1460 روز» و «پاک کردن حساب»ش (cleaning my slate) حرف می‌زند. او در آهنگ می خواند که Without you I don’t overthink it و این‌طور ادامه پیدا می‌کند که I’m drunk and I might as well tell you, Get you ooh ooh ooh out of my head now. 

او نمی‌تواند جلوی خودش را بگیرد و همراه آهنگ می‌خواند، و شادتر و آرام‌تر از تمام آن روز و البته دفعه قبلی که هم‌دیگر را دیده بودیم به نظر می‌رسد. این آهنگ به پایان می‌رسد که او یک آهنگ دیگر را پخش می‌کند که این بار اشاره به استقلال او دارد و دربارۀ مردی است که به او احترام نمی‌گذارد. او می‌خواند که Were my ambitions too high? و بعد فریاد می‌زند Baby, you’re so distant. Why don’t you recognize I’m so rare?

او با من دربارۀ آهنگی در این آلبوم صحبت می‌کند که اسمش Flawless است (بله، اسمی مشابه یکی از آهنگ‌های معروف بیانسه). «آهنگی که می‌گوید شما با وجود تمام نقایص‌تان بی‌عیب هستید. شما دست به تلاش و تقلا نمی‌زنید. این من هستم که جلوه‌ای تازه‌تر از خودم را تحسین می‌کنم. حتی زمانی که شما بی‌نقص نیستید، حتی زمانی که احساس بی‌ارزشی می‌کنید، شما بی عیب و نقص هستید. این آهنگی که می‌خواهم آن را برای تمام طول زندگی‌ام بخوانم.»
پاسخ
#9
مروری بر آهنگ‌های احتمالی آلبوم جدید سلنا گومز SG2


این آلبوم سومین آلبوم استودیویی سلنا و دومین آلبومی خواهد بود که او با همکاری شرکت Interscope Records منتشر خواهد کرد. او بیش از دو سال روی این آلبوم کار کرده است و بالغ بر 20 قطعه برای قرار دادن در این آلبوم آماده انتشار دارد. او فضای این آلبوم را «حسّی» و با «حال و هوای تیره» و «عمیقاً آبی و کبود» توصیف کرده است. او همچنین تایید کرده است که کار ضبط این آلبوم به اتمام رسیده. 

آهنگ هایی که احتمال دارد در این آلبوم قرار بگیرند:

  • Feel Me
  • Bad Liar
  • Fetish
  • Stained
  • Wolves
  • Back to You
  • Intro
  • Kinda Crazy
  • Pose
  • Trouble
  • Rewind
  • Higher of Heaven
  • Touch
  • Sinner of Love
  • Love Me Even More
  • That's Why I Love You
  • Prisoner
  • Rare

بعضی از آهنگ های بالا پیشتر به صورت تک آهنگ منتشر شده اند و ممکن است در ترک لیست آلبوم نیز جای بگیرد. اما بعضی دیگر نیز در گوشه و کنار نام آنها شنیده شده. در زیر به معرفی بعضی از اهنگ های منتشر نشده می پردازیم:


Kinda Crazy 

این یکی از آهنگ هایی که برای آلبوم جدید سلنا ضبط شده و انتظار می رود که جزو ترک لیست آن باشد. 
این آهنگ از لحاظ خوانش یکی از بهترین آهنگ های اوست. 

بخشی از ترانه:

Here, you're here, you're here

Higher, higher, higher, higher
And I want you


Pose

سلنا 20 فوریه 2016 کلیپی کوتاه از این آهنگ منتشر کرد. مشخص نیست که آیا این آهنگ در ترک لیست آلبوم سوم وجود خواهد داشت یا خیر. 

مشاهد کلیپ: youtube.com/watch?time_continue=17&v=t49YXZV1XOM


That's Why I Love You

این آهنگ در سایت ASCAP که محلی برای ثبت آهنگ های تازه است با نام سلنا گومز به ثبت رسیده است. 

منبع: ascap.com/repertory#ace/performer/GOMEZ%20SELENA


Rare

 سلنا 26 آگوست 2018 در یک ارتباط زنده اینستایی گفت که آهنگ محبوب او در آلبوم جدید Rare است. 
روز بعد از آن Leland در توییتر خود تایید کرد که او نیز یکی از اهنگسازان این قطعه بوده است (او در قطعه Fetish نیز با سلنا همکاری کرده بود) و از آن به عنوان یکی از دوست داشتنی ترین قطعاتی که کار کرده است یاد کرد؛ و گفت که صدای سلنا در این قطعه بسیار زیبا و شنیدنی است. 

سلنا همچنین در 22 سپتامبر 2018 در ارتباط زنده ای که با هواداران خود داشت بیان کرد که این آهنگ حاوی پیام زیبایی برای دخترانی است که نمی دانند «نادر» هستند. او همچنین گفت که این قطعه تازه ضبط نشده و نمی داند که کی قرار است منتشر شود، اما قرار است که به همین زودی ها باشد. 




آخرین خبرها دربارۀ آلبوم جدید سلنا گومز SG2 1
پاسخ
#10
احتمال نزدیک بودن انتشار آهنگ جدید از سلنا


به تازگی دو تا آهنگ به نام سلنا گومز در سایت GEMA ثبت شده است که باتوجه به تجربیات گذشته احتمال اینکه به زودی شاهد انتشار آهنگی تازه از او باشیم را بالا برده است. 
یکی آهنگی به نام Sucks to Be You است  و دیگر Kanda Grazy که با نام Pose هم شناخته می شود و پیشتر در اینجا درباره آن نوشته بودم. 

 
آخرین خبرها دربارۀ آلبوم جدید سلنا گومز SG2 1
انسان تنها یا موجودی فروتر از انسان است یا فراتر؛
به عبارتی یا حیوان است یا خدا. 


پاسخ


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  سلنا و جاستین دوباره با هم :)
Rainbow فینالیست «عصر جدید» در تدارک انتشار آلبوم موسیقی!
  همکاری آریانا گرنده و زین مالیک در آلبوم جدید جاستین بیبر O_O ؟!
  مراحل گرفتن مجوز آلبوم موسیقی در ایران
  ۩۞۩ بررسی کوتاه آلبوم "اخ" از محسن نامجو + متن ۩۞۩
  دکوراسیون منزل زیبای سلنا گومز*خیلی خوجله ^__^
Music سلنا گومز رکورد اینستاگرام را شکست!
Music آلبوم «بی نام» محسن چاوشی پنجم آذر منتشر می شود
Music علیرضا قربانی: آلبوم مشترکم با همایون شجریان ماه آینده منتشر می‌شود
Music حمایت سلنا گومز از مهاجران غیرقانونی

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان