امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

راه های فهمیدن بارداری

#1
راه های فهمیدن بارداری
پس فکر می کنید ممکن است باردار باشید ! یا شاید امیدوارید به زودی باردار شوید. در هر صورت می خواهید راه های فهمیدن دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
بارداری را بدانید و بدانید که باید به دنبال چه چیزی باشید تا هر چه سریع تر با اطمینان از آن آگاه شوید. با ما همراه باشید تا دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
راه های فهمیدن بارداری را توضیح دهیم.


تشخیص علایم بارداری

عقب انداختن قاعدگی : اگر قاعدگی شما دیر شده باشد، شک می کنید ممکن است باردار باشید. از زمانی که متوجه تأخیر خود بشوید، احتمالا یک تست بارداری نتیجه مثبتی را نشان می دهد. هر چند گاهی اوقات ممکن است یک یا دو روز لکه بینی داشته باشید که به آن خونریزی لانه گزینی می گویند، زیرا رویان در حال چسباندن خود به دیواره ی رحم است.
متوجه اشتیاق زیاد یا بیزاری جدیدی نسیت به غذاها می شوید: آنچه در مورد ویار و اشتیاق خانم های باردار شنیده اید ، حقیقت دارد. شاید نسبت به ترشی، ماکارونی ، و غذاهای خاص دیگری حریص شوید ، اما به غذاهایی توجه کنید که به طور عادی از خوردنشان لذت می برید. هیچ کس یقینا نمی داند علت این تغییرات چیست ولی کارشناسان فکر می کنند این تغییرات ، حداقل تا حدی ، شیوه ی طبیعی بدن برای دریافت مواد غذایی خاص است . شاید متوجه شوید اشتیاق زیادی به خوردن نان ، سیب زمینی و سایر غذاهای نشاسته ای دارید، شاید خوردن این غذاها در روزهای اول، در ذخیره ی انرژی برای دوران بعدی بارداری ، هنگامی که بچه به بیشترین مرحله ی رشد خود میرسد ، به شما کمک می کند. شاید در اوایل بارداری بسیار احساس تشنگی می کنید و آب اضافه ای که می نوشید ، برای افزایش خون رسانی و مایعات دیگر به فرزند شما بسیار مفید است.
سینه های شما بزرگ و حساس تر می شود : بزرگ شدن و حساس شدن سینه ها ، اغلب اولین علامت بارداری است که احساس می کنید، زیرا در اوایل بارداری ، میزان استروژن و پروژسترون افزایش می یابد که به تغییرات قوی در سینه ها منجر می شود.
بی بی چک بگیرید : این روزها مجبور نیستید برای ایتکه بفهمید باردارید یا نه به مطب پزشک مراجعه کنید. می توانید تصمیم بگیرید خودتان آزمایش را انجام بدهید. تستی که در منزل انجام می شود ، آژمایش ادرار است که به سادگی جواب مثبت یا منفی را نشان می دهد. این تست ها اساسا مجموعه ی ساده ی شیمیایی است که برای کنترل وجود گونادوتروپین کوریونی انسانی در ادرار شما طراحی شده است. ( HCG ، هورمونی است که با به وجود آمدن جفت تولید می شود) اگر چه این کیت ها دقت آزمایش های آژمایشگاهی در مشاهده ی HCG را ندارند اما در بسیاری موارد به سرعت نتیجه مثبت را نشان می دهند. ولی تست های خانگی روش مطمئنی نیست.
راه های فهمیدن بارداری
آزمایش خون بارداری : حتی اگر تست بارداری شما مثبت باشد ، اکثر پزشکان مایلند قبل از شروع به مراقبت های بارداری ، این آزمایش را محرز نمایند.آزمایش خون بارداری ، وجود HCG را در خون شما کنترل می کند. این آزمایش می تواند هم کیفی باشد ( یک نتیجه مثبت منفی ساده ) و هم کمی ( اندازه گیری میزان HCG موجود در خون شما ) ، آزمایشی که پزشک انتخاب می کند ، به سلیقه ی شما و علایم موجود و میل شخصی او بستگی دارد.حتی زمانی که آژمایش ادرار منفی باشد ، آزمایش خون می تواند مثبت باشد.
پاسخ
 سپاس شده توسط •ДmịrHoSsiŋ•
آگهی
#2
منتقل شد 
پاسخ


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  علت شقاق در بارداری، درمان و نشانه های آن سوزش و خارش
  علت بیماری شقاق در زنان چیست + علائم و درمان شقاق بارداری
  در دوران بارداری هرگز قرص استامینوفن مصرف نکنید
  بهترین روش برای درمان گلو درد دوران بارداری
  خواص عالی کشمش در دوران بارداری
  تاثیرات مختلف قرص های ضد بارداری
  دلایلی که باعث تهوع بارداری در خانم ها می شود
  ریزش مو دوران بارداری و پس از زایمان
  مشکلات بارداری و راه های درمان مشکلات حاملگی
  چگونه دوقلوها در بارداری به وجود می آیند؟

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان