امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

روش های لاغری

#1
چه روش های لاغری برای کم کردن مؤثر وزن وجود دارد؟

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
مجله بیماری و راههای درمان نودی ؛ جداول و فاکتورهای بسیاری از طرف محققان جهت رابطه ایده‌آل وزن با قد ارائه شده است که در آنها سن، جنسیت ،نوع استخوان بندی ،عضلات و… فاکتورهای اصلی تنظیم جداول هستند ،که می‌توان با یک جستجوی کوچک در اینترنت به آنها دسترسی یافت، ولی به واسطه این که هدف این مجموعه اختصارو سادگی در زمینه کاهش وزن می باشد، ساده ترین و در دسترس ترین راه را که همان روش سنتی و قدیمی است، پیشنهاد می‌شود. در مقالات قبلی نودی دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
چگونه وزن کم کنیم را توضیح دادیم. با ما همراه باشید تا دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
روش های لاغری و بدست آوردن وزن ایده آل را توضیح دهیم.
وزن ایده آل

در این روش یکصد واحد از قد خود را بر اساس سانتیمتر کم کنید .عدد به دست آمده وزن حدودی ایده آل شما را نشان می دهد .به عنوان مثال فردی که ۱۷۵ سانتیمتر طول قامت اوست ،باید جهت دستیابی به وزن ایده‌آل حدود ۷۵ کیلوگرم وزن داشته باشد. در این مقاله گروه مخاطب افرادی هستند که بین ۱۰ تا ۵۰ کیلو اضافه وزن دارند . بنابراین اگر ۲الی۳ کیلو خطا داشته باشید ،خیلی به اشتباه نرفته اید. ازم به ذکر است ،این حدود به معنی نفی محاسبات دقیق و علمی جداول و مشخصات اوزان ایده‌آل نمی باشد ،بلکه جهت تسریع و جلوگیری از هدر رفتن وقت ،مورد استفاده قرار میگیرد. در صورتی که فرد به حدود گفته شده فوق رسید می‌تواند جهت بررسی و رسیدن به دقت کافی ،به مراجع و جداول دقیق علمی مراجعه نماید.

چگونه عدد ثابت بدنمان را محاسبه نماییم ؟

هنگامی که فرد به حداکثر وزن برسد ،آن وزن را وزن اشتباه می نامند. در این وزن فرد در طول یک سال دو تا سه کیلو چاق‌تر می‌شود و بقیه کالری های اضافه که دریافت می‌کند را دفع کرده و جذب نمی نماید.
همچنین بخوانید: چگونه وزن کم کنیم

برای بدست آوردن عدد ثابت بدن که منحصر به فرد است ،ابتدا باید پنج کیلو از وزن اشباع را کم کرده، سپس عدد ثابتی بین اعداد ۲۳ تا ۳۲ را انتخاب کنیم و این عدد انتخابی را دروزن حال حاضر که پنج کیلو از وزن اشباع کمتر است، ضرب نمایید و میزان کالری مصرفی روزانه خود را به دست آوریم. برای مدت دو هفته مصرف مواد غذایی را بر اساس این میزان کالری تنظیم کنیم . در صورتی که بعد از دو هفته وزن ما تغییر نکرده باشد معلوم میشود عدد ثابت انتخاب شده دقیقاً عدد ثابت بدن ما می باشد . در صورتی که وزن ما اضافه شود، باید عدد ثابت را کمتر انتخاب کنیم و در صورتی که وزن ما کم شود ،عدد ثابت را باید افزایش دهیم .با چند بار آزمون و خطا عدد ثابت بدنمان را که منحصر به فرد است را می توانیم به دست آوریم.

برای آسان تر شدن انتخاب عدد ثابت بدن به جدول تجربی زیر مراجعه شود:


مقدار اضافه وزن ( کیلوگرم) عدد ثابت تجربی
۰ تا ۵ ۳۳
۵ تا ۱۰ ۳۰
۱۰ تا ۲۰ ۲۷
۲۰ تا ۳۰ ۲۵
۳۰ تا ۴۰ ۲۴
۴۰ تا ۵۰ ۲۳
اضافه تر ۲۰

مثال :

اگر فردی ۲۳ کیلو اضافه وزن داشته باشد و بخواهد به وزن ۷۰ کیلوگرم برسد، باید چه مقدار کالری در روز انرژی دریافت نماید ؟

برای مقدار کالری روزانه لازم است طبق جدول، عدد ثابت بدن را پیدا کنیم که میشود ۲۵.حال ۲۵ را در ۷۰ ضربرمی‌نماییم .حاصل می‌شود هزار و ۷۵۰ کیلو کالری.اگر در روز از مواد غذایی این کالری دریافت شود یک سال ۷۰ کیلو خواهد رسید.
همچنین بخوانید: میخام لاغر شم چیکار کنم


مقدار اضافه وزن ( کیلوگرم) عدد ثابت تجربی
۰ تا ۲ ۳۷
۲ تا ۶ ۴۲
۶ تا ۱۰ ۴۷
۱۰ تا ۱۵ ۵۲
بیشتر ۶۰

مثال:

اگر فردی ۱۰ کیلو لاغر است و کمبود وزن دارد ،طبق جدول عدد ثابت بدن حدود ۵۰ می باشد و اگر بخواهد از ۶۰ کیلو به ۷۰ کیلو برسد ،باید ۵۰ در ۷۰ ضرب کنیم که می شود ۳۵۰۰ کیلو کالری در روز باید انرژی دریافت دارد تا طی مدت یک سال به وزن ایده‌آل برسد.

در مقاله بعد راهکارهای دیگری برای لاغری ارائه می کنیم با ما همراه باشید.
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  13 نکته ساده برای لاغری اسان
  روش های غیر تهاجمی لاغری
  راز تناسب اندام و لاغری اسپانیایی ها چیست؟
  چربی سوز ترین قرص لاغری طبیعی در دنیا
  بهترین کرم لاغری را خودتان در منزل بسازید!
  یک رژیم لاغری موثر اما خطرناک!
  طرز تهیه یک نوع قرص لاغری بسیار قوی در خانه !!
  نکاتی ساده اما شگفت انگیز برای لاغری
  چهار ماده غذایی برای لاغری در پاییز و زمستان
  چای لاغری سینلس

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان