امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

راهنمای خرید در باتومی

#1
خرید در باتومی را نباید به مراکز خرید مدرن محدود کرد چرا که در این شهر ساحلی چندین بازار سنتی و محلی وجود دارد که اقلام مورد نیاز را با قیمت ها و کیفیت های متنوع ارائه می دهند . در شهر باتومی بعد از خروج از یک مرکز خرید تا رسیدن به گزینه بعدی می توانید از تماشای جذابیت های پیرامون خود لذت ببرید . در واقع در شهر کوچک باتومی خبری از ترافیک و دود ماشین ها نیست و با پای پیاده نیز می توان بین مراکز خرید باتومی تردد نمود .

مراکز خرید باتومی
با اینکه مراکز خرید باتومی به مانند استانبول یا دبی متنوع نیست اما باز هم گردشگران با مراجعه به برترین مراکز خرید باتومی می توانند اقلام مورد نیاز خود را یافته و خریداری نمایید . در گزینه های خرید این شهر همه چیز یافت می شود از اجناس لوکس با برندهای معتبر گرفته تا اقلام کوچک و دست ساز با قیمت ها و کیفیت های مختلف .

معروف ترین مراکز خرید باتومی عبارتند از :

1.مرکز خرید باتومی مال - Batumi Mall : از محبوب ترین مراکز خرید باتومی است که تمامی سلیقه ها در آن می توانند خریدی دلچسب داشته باشند . این مجموعه با امکانات و موقعیت مناسب همه روزه از ساعت 10 صبح درهای خود را به روی بازدیدکنندگان گشوده و تا 10 شب به فعالیت خود ادامه می دهد .

2.مرکز خرید مترو سیتی باتومی - Batumi Metrocity : از بهترین مراکز خرید باتومی که علاوه بر فروشگاه های متعدد دارای زمین بازی کودکان ، سینما و زمین بولینگ نیز می باشد . این مجموعه همه روزه از 10 صبح تا 10 شب باز است .

3.مرکز خرید باتومی پلازا - Batumi Plaza ": از مراکز خرید برتر در باتومی که از 7 صبح تا 6 بعد از ظهر پذیرای مراجعه کنندگان می باشد .

4.بازار یونیورسال استوک - Universal Stock : واقع در خیابان نهم آوریل

5.بازار گلد استوک - Gold Stock : واقع در خیابان لرمونتوی

منبع : lezatesafar.com/georgia-tour
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان