نظرسنجی: بنظر شما کدام تیم قهرمان ACL2018 می شود؟
الهلال
الاهلی
پرسپولیس
استقلال
السد
چونبوک موتورز
شانگهای
گوانگ ژو
العین
سایر تیم ها
[نمایش نتایج]
 
توضیح: این یک نظرسنجی عمومی‌است. کاربران می‌توانند گزینه‌ی انتخابی شما را مشاهده کنند.
امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

لیگ قهرمانان آسیا 2018 / ACL2018

#1
لیگ قهرمانان آسیا (به انگلیسی: AFC Champions League) یک تورنمنت سالیانهٔ فوتبال است که از سال ۲۰۰۲ میلادی میان باشگاه‌های برتر برخی از کشورهای عضو کنفدراسیون فوتبال آسیا برگزار می‌شود.

لیگ قهرمانان آسیا 2018 / ACL2018 1

نخستین دورهٔ لیگ قهرمانان آسیا، با ترکیب دو تورنمنت باشگاهی سطح اول فوتبال قاره آسیا یعنی جام باشگاه‌های آسیا و جام برندگان جام آسیا در فصل ۰۳–۲۰۰۲ برگزار شد که با قهرمانی تیم العین امارات به پایان رسید.

تیم‌های کره‌ای با ۱۱ قهرمانی، تیم‌های ژاپنی با ۶ قهرمانی، تیم‌های عربستانی با ۴ قهرمانی و تیم‌های ایرانی، چینی و اسرائیلی نیز هرکدام با ۳ قهرمانی، بیشترین قهرمانی در این رقابت‌ها را داشته‌اند.

جدول زیر لیست باشگاه‌ها همراه با تعداد و سال‌های قهرمانی و نایب قهرمانی آن‌ها را در لیگ قهرمانان آسیا و جام باشگاه‌ها آسیا نمایش می‌دهد

لیگ قهرمانان آسیا 2018 / ACL2018 1

دورهٔ جدید
تعداد تیم‌های منتخب هر کشور با توجه به رنکینگ کنفدراسیون فوتبال آسیا برای هر لیگ داخلی و به دست آوردن شرایط لازم ای اف سی انتخاب شده‌اند.

از لیگ قهرمانان آسیا در سال ۲۰۰۹ رقابت‌ها با شکل جدیدی برگزار شد. تیم‌ها در دو منطقه غرب آسیا و شرق آسیا و در هر منطقه ۱۶ تیم منتخب قرار گرفته‌اند. با توجه به سهمیه بندی، تیم‌های غرب آسیا و شرق آسیا از لیگ قهرمانان آسیا در سال ۲۰۱۴ تا دیدار فینال با یکدیگر رو به رو نخواهند شد. ۱۶ تیم هر منطقه در ۴ گروه ۴ تیمی به‌طور رفت و برگشت به مصاف هم می‌روند، از هر گروه ۲ تیم اول در بازی یک‌هشتم‌نهایی با یکدیگر مسابقه می‌دهند.

دو تیمی که از گروه خود صعود کرده‌اند به شکل زیر با یکدیگر به رقابت می‌پردازند (تیم اول هر گروه مسابقه دور برگشت را میزبانی می‌کند):

در سمت غرب:
تیم دوم گروه A با تیم اول گروه C
تیم دوم گروه C با تیم اول گروه A
تیم دوم گروه B با تیم اول گروه D
تیم دوم گروه D با تیم اول گروه B
و در سمت شرق:
تیم دوم گروه E با تیم اول گروه G
تیم دوم گروه G با تیم اول گروه E
تیم دوم گروه F با تیم اول گروه H
تیم دوم گروه H با تیم اول گروه F
از لیگ قهرمانان آسیا در سال ۲۰۱۳ مسابقات دور یک‌هشتم نهایی به صورت رفت و برگشت انجام می‌شود.

مسابقات از دور یک‌چهارم نهایی با در نظر گرفتن تقسیمات منطقه‌ای یعنی غرب آسیا و شرق آسیا، با قرعه‌کشی معین خواهد شد، در این قرعه‌کشی امکان بازی دو تیم از یک کشور با یکدیگر در این مرحله وجود دارد.

در مرحلهٔ نیمه نهایی، از مرحلهٔ یک‌چهارم نهایی دو تیم صعود کننده از غرب آسیا با یکدیگر و دو تیم صعود کننده ازشرق آسیا با یکدیگر دیدار خواهند کرد.

و در آخر برندهٔ دیدارهای نیمه نهایی که یک تیم از غرب آسیا و دیگری از شرق آسیا به مرحلهٔ فینال صعود کرده‌اند، در دو دیدار رفت و برگشت مسابقه می‌دهند.

سهمیه بندی

قاره آسیا به دلیل وسعت زیاد و اختلاف مسافت و ساعت و همچنین تغییرات آب و هوایی متفاوت هر منطقه نسبت به هرکشور امکان همگروهی کشورهای شرقی و غربی آسیا تا حد زیادی سخت و طاقت فرسا و همین‌طور شامل هزینه‌های هنگفت می‌شود؛ به همین دلیل کنفدراسیون فوتبال آسیا تصمیم به سهمیه بندی جداگانه برای کشورهای شرقی و غربی برای راحتی و عدم مشکل و همچنین حفظ کیفیت مسابقات در نظر گرفته که سهمیه هر کشور و منطقه به شرح زیر است:

تغییرات زیر آخرین تغییرات اعمالی در لیگ قهرمانان سال ۲۰۱۶ می‌باشد.

لیگ قهرمانان آسیا 2018 / ACL2018 1

شرق آسیا
کشورهای ژاپن، کره جنوبی و چین دارای ۳ سهمیهٔ مستقیم و یک سهمیه پلی آف و کشورهای استرالیا و تایلند دارای ۱ سهمیهٔ مستقیم و یک سهمیهٔ غیر مستقیم (پلی‌آف) می‌باشند و کشورهایی که حائز شرایط حضور در بالاترین سطح مسابقات باشگاهی آسیا باشند (مانند مالزی، ویتنام، سنگاپور و …) و شاهد رشد فوتبال باشند طبق صلاحدید کارشناسان AFC می‌توانند در مرحله پلی آف ورودی مسابقات تیم داشته باشند و در صورت موفقیت در آن مرحله به مرحله گروهی راه یابند.

غرب و مرکز آسیا
کشورهای عربستان سعودی و ایران دارای ۳ سهمیهٔ مستقیم و ۱ سهمیهٔ غیر مستقیم (پلی‌آف)، کشورهای امارات متحده عربی و قطر داری ۲ سهمیهٔ مستقیم و ۲ سهمیهٔ غیر مستقیم (پلی‌آف) و کشور ازبکستان دارای ۲ سهمیهٔ مستقیم و ۱ سهمیهٔ غیر مستقیم (پلی‌آف) می‌باشند. البته کشورهایی که امتیاز بالایی از نظر ملی و باشگاهی در سطح آسیا کسب نمایند می‌توانند در مرحله پلی آف حضور داشته باشند و پس از موفقیت در آن مرحله به مرحله گروهی برسند (مانند عراق، اردن، عمان و بحرین)

البته این تقسیم‌بندی و سهمیه بندی هر ۲سال یکبار به نسبت عملکرد تیم‌های ملی، باشگاهی و امکانات آن کشور تغییر می‌کند که شرایط فوق آخرین تغییرات اعمال شده می‌باشد.

لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۸ سی‌وهفتمین دورهٔ مسابقات باشگاه‌های آسیا است که توسط کنفدراسیون فوتبال آسیا (ای‌اف‌سی) و شانزدهمین دوره مسابقات تحت عنوان لیگ قهرمانان آسیا برگزار می‌شود.
قهرمان مسابقات لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۸ به عنوان باشگاه برتر کنفدراسیون فوتبال آسیا به مسابقات جام باشگاه‌های جهان ۲۰۱۸ که به میزبانی امارات متحده عربی قرار است برگزار شود صعود خواهد کرد. در صورتی که باشگاهی از کشور امارات متحده عربی قهرمان این دوره از مسابقات لیگ قهرمانان شود، تیم دوم لیگ برتر امارات متحده عربی ۲۰۱۷–۱۸ صعود خواهد کرد.

گروه بندی مسابقات :

لیگ قهرمانان آسیا 2018 / ACL2018 1

نتایج مسابقات پلی آف :


لیگ قهرمانان آسیا 2018 / ACL2018 1


با این حساب گروه های 8گانه ی مسابقات بصورت زیر خواهد بود :

َA.
لیگ قهرمانان آسیا 2018 / ACL2018 1

B.
لیگ قهرمانان آسیا 2018 / ACL2018 1

C.
لیگ قهرمانان آسیا 2018 / ACL2018 1

D.
لیگ قهرمانان آسیا 2018 / ACL2018 1

E.
لیگ قهرمانان آسیا 2018 / ACL2018 1

F.
لیگ قهرمانان آسیا 2018 / ACL2018 1

G.
لیگ قهرمانان آسیا 2018 / ACL2018 1

H.

لیگ قهرمانان آسیا 2018 / ACL2018 1

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
لیگ قهرمانان آسیا 2018 / ACL2018 1
پاسخ
آگهی
#2
هفته اول لیگ قهرمانان آسیا در حالی در شرق و غرب این قاره به پایان رسید که نمایندگان کشور ژاپن همانند چهار تیم ایرانی حاضر در این رقابت‌ها نتیجه گرفتند.
به گزارش خبرنگار مهر، هفته اول لیگ قهرمانان آسیا در فصل ۲۰۱۸ از روز دوشنبه این هفته آغاز شد و امروز چهارشنبه به پایان رسید. نمایندگان غرب آسیا روزهای دوشنبه و سه شنبه و نمایندگان غرب آسیا روزهای سه شنبه و چهارشنبه به مصاف هم رفتند و نتایج جالب توجهی رقم خورد.

از چهار نماینده ایران در این مسابقات، فقط پرسپولیس بود که برابر نسف قارشی پیروز شد. استقلال برابر الریان قطر به تساوی رسید و تراکتورسازی و ذوب آهن در گام اول متحمل شکست شدند.

نکته جالب هفته اول، تشابه نتایج نمایندگان ایران و ژاپن است. از چهار نماینده ژاپن فقط سرزو اوزاکا توانست تیم ججو یونایتد کره جنوبی را شکست بدهد. کاشیوا ریسول و کاوازاکی برابر حریفانشان تن به شکست دادند و کاشیما آنتلرز هم مقابل نماینده چین به تساوی رسید.

نتایج کامل هفته اول لیگ قهرمانان آسیا و جدول رده بندی گروه های هشتگانه به این شرح است:

گروه A
* تراکتورسازی ایران صفر - الاهلی عربستان یک
* الجزیره امارات ۳ - الغرافه قطر ۲

۱- الجزیره ۳ امتیاز
۲- الاهلی ۳ امتیاز
۳- الغرافه صفر امتیاز
۴- تراکتورسازی صفر امتیاز

گروه B
* لوکوموتیو ازبکستان ۵ - الوحده امارات صفر
* الدحیل قطر ۳ - ذوب آهن ایران یک

۱- لوکوموتیو ۳ امتیاز
۲- الدحیل ۳ امتیاز
۳- ذوب آهن صفر امتیاز
۴- الوحده صفر امتیاز

گروه C
* پرسپولیس ایران ۳ - نسف قارشی صفر
* الوصل امارات یک - السد قطر ۲

۱- پرسپولیس ۳ امتیاز
۲- السد ۳ امتیاز
۳- الوصل صفر امتیاز
۴- نسف قارشی صفر امتیاز

گروه D
* الریان قطر ۲ - استقلال ایران ۲
* الهلال عربستان صفر - العین امارات صفر

۱- استقلال یک امتیاز
۲- الریان یک امتیاز
۳- العین یک امتیاز
۴- الهلال یک امتیاز



گروه E
* چونبوک موتورز کره جنوبی ۳ - کاشیوا ریسول ژاپن ۲
* تیانجین چین ۳ - کیچه هنگ کنگ صفر

۱- تیانجین ۳ امتیاز
۲- چونبوک ۳ امتیاز
۳- کاشیوا صفر امتیاز
۴- کیچه صفر امتیاز

گروه F
* ملبورن ویکتوری استرالیا ۳ - اولسان هیوندای کره جنوبی ۳
* کاوازاکی ژاپن صفر - شانگهای چین یک

۱- شانگهای ۳ امتیاز
۲- اولسان یک امتیاز
۳- ملبورن یک امتیاز
۴- کاوازاکی صفر

گروه G
* گوانگژو چین یک - بوریرام تایلند یک
* ججو یونایتد کره جنوبی صفر - سرزو اوزاکا ژاپن یک

۱- سرزو اوزاکا ۳ امتیاز
۲- بوریرام یک امتیاز
۳- گوانگژو یک امتیاز
۴-ججو یونایتد صفر امتیاز

گروه H
* سیدنی اف‌سی صفر - سوون سامسونگ کره جنوبی ۲
* کاشیما آنتلرز ژاپن یک - شانگهای شنهوا چین یک

۱- سوون سامسونگ ۳ امتیاز
۲- شانگهای یک امتیاز
۳- کاشیما آنتلرز یک امتیاز
۴- سیدنی اف سی صفر امتیاز
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
لیگ قهرمانان آسیا 2018 / ACL2018 1
پاسخ
#3
سرخپوشان دیار آذربایجان در دومین گام خود در لیگ قهرمانان نیز شکست را پذیرفتند.

طرفداری- از چارچوب هفته دوم مسابقات لیگ قهرمانان آسیا، تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز پس از قبول شکست مقابل الاهلی در گام نخست، به دوحه سفر کرده و مقابل الغرافه به میدان رفت. این دیدار نهایتا با شکست 3 بر 0 شاگردان ساغلام همراه شد تا شرایط برای صعود تراکتورسازی از گروه اول دشوار شود.

مشخصات بازی
روز و تاریخ بازی: 30 بهمن / 19 فوریه20182018
ورزشگاه: جاسم بن ثانی
تورنمنت: هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا / گروه A
گلزن بازی: مهدی طارمی(11)و (94) و گریگوف سیمه(گل به خودی)(21) برای الغرافه
ورزشگاه جاسم بن ثانی

ترکیب ابتدایی بازی
ترکیب الغرافه-تراکتورسازی
* برای مشاهده آمار دقیق بازی، به صفحه اختصاصی این دیدار در بخش نتایج زنده طرفداری مراجعه کنید.

شرح بازی
نیمه اول:
بازی با برتری و نمایش بهتر الغرافه در نیمه نخست آغاز شد. شاگردان اویگان با توجه به شکست هفته گذشته مقابل الجزیره، با آنالیز و شناخت بازی تراکتورسازان، خیلی زود روند بازی را در دست گرفته و موقعیت های گلزنی بر روی دروازه آلمیدا خلق کردند. تاکتیک نخست الغرافه برای به ثمر رساندن گل نخست، ارسال از جناحین و استفاده از قدرت بالای سرزنی مهدی طارمی بود. تاکتیکی که در دقیقه 6، یک بار انجام شد و ثمربخش واقع نشد ولی در دقیقه 11 منجر به گلزنی مهدی طارمی شد. پس از این گل، به دلیل عدم تمرکز مدافعان میانی جوان تراکتورسازی، در دقیقه 14 الیحری با آلمیدا تک به تک شد که نتوانست از موقعیت خود استفاده ببرد. در دقیقه 22 و بر روی یک پارس در عرض، گریکوف دروازه خودی را باز کرد تا حساب کار با دو گل به سود میزبان شود و کار برای شاگردان ساغلام دشوار شود. عدم تمرکز و آمادگی گریکوف در دقیقه 25 می‌توانست منجر به گل سوم زردپوشان شود که محمد نادری توپ را دفع کرد. دقیقه 36، محمد ابراهیمی موفق شد بر روی پاس در عمق خوب ارسلان مطهری، دروازه را باز کند ولی پرچم اشتباه کمک داور، تراکتورسازی را از بازگشت به بازی بازداشت. در دقیقه 40، با اعلام خطا بر روی محمد نادری در محوطه جریمه، تراکتورسازان صاحب یک ضربه پنالتی شدند که ضربه ضعیف مهدی پور، توسط حسن علی دفع شد تا بهترین فرصت برای گلزنی تراکتور از دست برود. در ادامه تلاش های تراکتورسازان ثمری نداشت تا نیمه نخست با همان دو گل به پایان برسد.مهدی طارمی-محمد نادری
نیمه دوم:
نیمه دوم هم مانند نیمه نخست، با نمایش بهتر تیم میزبان همراه بود. شاگردان اویگان علی رغم به ثمر رساندن دو گل در نیمه نخست، در ابتدای نیمه دوم به دنبال به ثمر رساندن گل سوم خود بودند. در دقیقه 49 ضربه احمد علاء الدین از گوشه محوطه جریمه به بالای تیر افقی دروازه رفت. پس از این فرصت، در دقیقه 53 مهدی طارمی فرصت داشت بر روی ارسال مادیبو، دروازه تراکتورسازی را تهدید کند ولی آلمیدا موفق شد توپ را به خوبی دفع کند. پس از حملات ابتدای نیمه دوم، تراکتورسازان به خود آمده و توانستند بازی را در دست بگیرند. سرخپوشان تبریز بر روی حرکات مناسب رضا شربتی از جناح چپ و محمد ایرانپوریان از جناح راست، الغرافه را تحت فشار قرار دادند. در دقیقه 58 بر روی ارسال شربتی از جناح چپ، ضربه سهمگین ایرانپوریان از کنار دروازه به بیرون رفت. همین حرکت چند دقیقه دیگر نیز تکرار شد ولی این بار ضربه بسیار خوب ایرانپوریان، با مهار خوب دروازه بان الغرافه همراه شد. کرنر به دست آمده از این ضربه، مهمترین موقعیت تراکتورسازی در نیمه دوم برای رسیدن به گل نخست را به وجود آورد. ضربه سرضرب کرپیچ در درون محوطه جریمه از روی خط دروازه بیرون کشیده شد. درحالی که توپ از سنگربان الغرافه هم عبور کرده بود، مدافع الغرافه تیمش را نجات داد تا فاصله به یک گل تقلیل پیدا نکند. محمد نادری-مهدی طارمیتراکتورسازی که جریان بازی را به دست آورده بود و بر روی ارسال ها از جناحین خطرساز شده بود، در دقایق 72 و 73 هم صاحب دو موقعیت گلزنی شد ولی ضربات سر نادری و مهدی زاده، راهی به دروازه الغرافه پیدا نکرد. حملات همه جانبه تراکتورسازی، باعث باز شدن فضا برای ضدحملات الغرافه شده بود و بر روی یک ضدحمله، مهدی طارمی موفق شد روی یک حرکت بسیار خوب دیگر، از محمد ایرانپوریان یک پنالتی بگیرد. صحنه ای مشکوک که با سوت داور چینی، فرصت خوبی برای الغرافه به وجود آورد. طارمی پس از گرفتن این ضربه پنالتی، از اسنایدر درخواست کرد که خودش پشت توپ بایستد و ضربه را بزند. ضربه کم جان طارمی در پنالتی به میانه دروازه را آلمیدا با تشخیصی بسیار خوب، دفع کرد تا امید های تراکتورسازان برای بازگشت زنده بماند.الغرافه-تراکتورسازیپبا سیو بسیار خوب آلمیدا، روحیه تراکتورسازان برای برگرداندن نتیجه بازی افزایش یافت و در چند دقیقه، دروازه الغرافه برای چندین مرتبه در آستانه فروپاشی رفت. در دقیقه 79 پاس عرضی به آزادی رسید و درحالی که دروازه الغرافه بدون دروازه بان بود، این مهاجم جوان نتواست گل نخست تراکتورسازان را به ثمر برساند. در دقیقه 85 سانتر زیبای احسان پهلوان بر روی حرکت زیبای این بازیکن، در شرایطی به آزادی رسید که این ضربه خوب این مهاجم از درون محوطه شش قدم، با رفلکس عالی حسن علی، راهی به دروازه نیافته و دفع شد. یک دقیقه پس از این موقعیت هم دانیال اسماعیلی فر این فرصت را پیدا کرد با یک ضربه سر دروازه الغرافه را باز کند که ضربه او، با اختلافی کم به بیرون رفت. در ادامه نیز تلاش شاگردان ساغلام راه به جایی نبرد تا امید های این تیم برای بازگشت کمتر و کمتر شود. در آخرین دقیقه از وقت های اضافه نیمه دوم، مهدی طارمی موفق شد گل دوم خود و سوم تیمش را به ثمر برساند تا با تاثیرگذاری بر روی هر سه گل تیمش، ستاره میدان شناخته شود. در نهایت این دیدار با نتیجه سه بر صفر به سود میزبان به پایان رسید.

شرح گل
الغرافه 1-0 تراکتورسازی | مهدی طارمی(11): ارسال کوییجادا از جناح چپ الغرافه، با ضربه سر عالی و قدرتمند مهدی طارمی، به گل نخست زردپوشان تبدیل شد.

الغرافه 2-0 تراکتورسازی | گریگوف سیمه(21): توپگیری عالی مهدی طارمی بر روی تعلل گریکوف، با حرکت خوب این بازیکن همراه شد و گریکوف در ادامه پاس عرضی طارمی برای وسلی اسنایدر را به اشتباه وارد دروازه خودی کرد.

الغرافه 3-0 تراکتورسازی | مهدی طارمی(94) بر روی تعلل و اشتباهات متعدد مدافعان میانی تراکتورسازی، مهدی طارمی موفق شد در محوطه شش قدم، پاس در عرض هم ‌تیمی اش را با یک بغل پای دقیق به گل سوم تیمش تبدیل کند.


ذوب آهن در هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا موفق شد لوکوموتیو ازبکستان را شکست دهد.

طرفداری- تیم های ذوب آهن ایران و لوکوموتیو ازبکستان در هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا به مصاف یکدیگر رفتند.

ذوب آهن اصفهان - لوکوموتیو ازبکستان
هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا - دوشنبه 30 بهمن 1396
ساعت 16:00 - ورزشگاه فولاد شهر اصفهان
تیم داوری: فو مینگ(چین)، هو ویمینگ(چین)، وانگ دژن(چین) و مسعود توفایلیه(سوریه)
گلزن: مرتضی تبریزی(دقیقه46-ذوب آهن)-محمدرضا حسینی(دقیقه92-ذوب آهن)
کارت زرد: ایکرومجون علی بایف(لوکوموتیو)-اّلگ زوتیف(لوکوموتیو)

ترکیب دو تیم
ذوب آهن: رشید مظاهری، محمد نژاد مهدی، گئورگی ولسیانی، خالد شفیعی، سید محمد رضا حسینی، قاسم حدادی‌فر، بختیار رحمانی، مرتضی تبریزی، میلاد فخرالدینی، حمید بوحمدان و کی‌روش

لوکوموتیو: ایگناتی نستروف، کاخی ماخارادزه، شوکرات محمدیف، اسلام توختاخوجایف، بوبیوربک یالداشیف، شرزودبک کریموف، صدرالدین عبدالله اف، ایکرمجون علی بایف، اُلگ زوتیف، سردار میرزایف، مارات بیکمایف

نیمه اول
نیمه اول متعادل آغاز شد و در دقایق ابتدایی هر دو تیم فشار هایی را روی دروازه یکدیگر وارد می کردند، دقیقه 13 روی دفع ناقص بازیکنان لوکوموتیو، گئورگی ولسیانی پشت محوطه جریمه صاحب توپ شد که با شوت او توپ از بالای دروازه بیرون رفت. دقیقه 20 ارسال بلند قاسم حدادی فر در محوطه جریمه لوکوموتیو به بازیکن ذوب آهن رسید که با پاس رو به بیرون او کی روش استنلی در پشت محوطه جریمه صاحب توپ شد، شوت محکم این بازیکن را ایگناتی نستروف در آغوش گرفت تا اصفهانی در زدن گل ناکام باشند. دقیقه 22 ضربه ایستگاهی برای ذوب آهن با ارسال بلند محمدرضا حسینی همراه شد که توپ در محوطه جریمه به کی روش رسید، اما ضربه سر بی دقت این بازیکن باعث شد توپ با اختلاف زیادی از بالای دروازه بیرون برود.

این بازی همچنان آرام و متعادل دنبال می شد و گذشت دقایق زیادی از نیمه اول دو تیم همچنان در ایجاد موقعیت جدی ناتوان بودند تا به دقایق پایانی نیمه اول نزدیک شویم. دقیقه 34 لوکوموتیو از فاصله ای نسبتا دور صاحب صربه ایستگاهی شد که مارات بیکمایف توپ را به دهانه دروازه ذوب آهن به شکل خطرناکی ارسال کرد که نژادمهدی پیش از اینکه بازیکن لوکوموتیو دروازه را باز کند، توپ را دفع کرد. دقیقه 40 روی یک ضد حمله خوب توسط بازیکنان لوکوموتیو، بیکمایف خود را به پشت محوطه جریمه ذوب آهن رساند و پاسی خوب بازیکن لوکوموتیو را با مظاهری تک به تک کرد که دروازه بان ذوب آهن به خوبی توپ را دفع کرد تا جدی ترین موقعیت دیدار از دست برود. در دقایق باقی مانده دیگر اتفاقی رخ نداد تا این نیمه سرد و کسل کننده فقط با یک موقعیت خطرناک که تیم مهمان آن را از دست داد به پایان رسید.

نیمه دوم
برخلاف نیمه اول، نیمه دوم بسیار خوب و طوفانی به سود نماینده کشورمان آغاز شد. دقیقه 46 ذوب آهن صاحب ضربه ایستگاهی شد و محمدرضا حسینی توپ را به دهانه دروازه لوکوموتیو ارسال کرد تا توپ به مرتضی تبریزی برسد و این بازیکن با ضربه سر محکم توپ را درون دروازه لوکوموتیو قرار دهد. دقیقه 48 مرتضی تبریزی پشت محوطه جریمه لوکوموتیو صاحب توپ شد که شوت خطرناک این بازیکن را ایگناتی نستروف در دو مرحله دفع کرد تا کمتر از 2 دقیقه دروازه تیمش برای دومین بار باز نشود. پس از اینکه 5 دقیقه ابتدایی نیمه دوم را ذوب آهن طوفانی آغاز کرد، رفته رفته بازی دوباره مانند نیمه اول متعادل شد و توپ بیشتر توسط بازیکنان در میانه میدان در جریان بود. پس از اینکه برای چند دقیقه بازی هیچ موقعیتی نداشت، ذوب آهن موفق شد یک موقعیت خطرناک روی دروازه نماینده ازبکستان ایجاد کند. دقیقه 65 گئورگی ولسیانی خود را به پشت محوطه جریمه لوکوموتیو رساند و توپ را در مقابل کی روش استنلی کاشت که شوت محکم این بازیکن در دستان ایگناتی نستروف قرار گرفت.

دقیقه 67 سردار رشیدوف از پشت محوطه جریمه ذوب آهن اقدام به شوتزنی کرد که شوت محکم این بازیکن را رشید مظاهری در دو ضرب به سختی در آغوش گرفت تا دروازه تیمش باز نشود. دقیقه 72 ذوب آهن پشت محوطه جریمه لوکوموتیو صاحب ضربه ایستگاهی شد که با شوت کی روش استنلی همراه شد و توپ شکل خطرناکی از بالای دروازه بیرون رفت. دقیقه 74 ضربه ایستگاهی لوکوموتیو با شوت محکم سردار رشیدوف راهی دروازه ذوب آهن شد که مظاهری به راجتی توپ را در آغوش گرفت. در ادامه دیگر اتفاق مهمی رخ نداد و توپ بیشتر در میانه میدان در جریان بود تا اینکه در وقت های تلف شده ذوب آهن موفق شد گل دوم را هم به ثمر برساند. دقیقه 93 کرنر ارسالی رجب زاده با اشتباه مدافع لوکوموتیو در مقابل دروازه به محمدرضا حسینی رسید که با شوتی محکم توپ را درون دروازه قرار داد.


اقتدار الاهلی عربستان ادامه دارد.

طرفداری- در چارچوب رقابت های لیگ قهرمانان آسیا و در هفته دوم دو تیم الاهلی عربستان و الجزیره امارات به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری 2 بر 1 الاهلی به پایان رسید.

الجاسم و المقهوی دو گل الاهلی را به ثمر رساندند و المسیلیم، بازیکن الاهلی با گل به خودی تک گل الجزیره را زد.

الاهلی با این پیروزی امتیازی شد و در صدر جدول گروه A قرار گرفت و الجزیره و الغرافه با 3 امتیاز دوم شدند و تراکتورسازی نیز بدون امتیاز در رده آخر جدول قرار دارد.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
لیگ قهرمانان آسیا 2018 / ACL2018 1
پاسخ


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  قهرمانان لیگ ایران؛ متخصص سقوط به لیگ یک!
  نقشه راه صعود تراکتور ایران در آسیا
  دربی در لیگ قهرمانان 2021 چقدر محتمل است؟
  حذف ستاره‌های ایرانی از فهرست برترین بازیکنان آسیا!
  استقلال، صدرنشین مقتدر گروه سوم آسیا
  گواردیولا: لیگ قهرمانان خیلی ناعادلانه است
  لیگ قهرمانان آسیا در عربستان پخش نمی‌شود
  ممنوعیت شادی گل همراه با مربیان در آسیا
Subarrow خطیبی-آسیا؛ این بار در قامت سرمربی (عکس)
  تحلیل سرمربی سابق الوحده از دیدار با پرسپولیس در آسیا

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان